'Lief'quote:Op maandag 17 januari 2011 12:33 schreef Webshophakunamatata het volgende:
Is dat echt heel erg? Heb ik echt nooit bij nagedacht, aangezien wij ook 2 vrouwen zijn en dit er lief uit zag..
Maar moet alles dan echt altijd in zo'n zakelijk standaart lettertype??
Groetjes,
Team Webshop Hakuna Matata
Dat maakt niet uit. Je kan een logo op veel verschillende manieren zetten. Dit vind ik zelf te druk.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:37 schreef Webshophakunamatata het volgende:
YumSum: De achtergrond is juist ons logo, dat is het chinese teken voor Hakuna Matata.
Graag. Ik denk dat ik over de jouwe een stuk positiever kan zijn. Deze is om te jankenquote:Op maandag 17 januari 2011 12:41 schreef DutchieBre het volgende:
Ik noem dit Spam. Ik heb ook een eigen zaak .. Willen jullie ook ff op mijn site kijken of ie goed genoeg is ?..
voordeelsactie.....quote:Op maandag 17 januari 2011 12:42 schreef motorbloempje het volgende:
continue(en natuurlijk andere afgrijselijke fouten
)
Ah kom op nouquote:Op maandag 17 januari 2011 12:43 schreef motorbloempje het volgende:
TR is gemaakt overigens hoor!laat het even aan de mods van REV over
Klik maar op het huisje bij m'n naamquote:Op maandag 17 januari 2011 12:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Graag. Ik denk dat ik over de jouwe een stuk positiever kan zijn. Deze is om te janken
half ontblote kinderenquote:Op maandag 17 januari 2011 12:44 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Klik maar op het huisje bij m'n naam![]()
Nice. Kan TS een flink voorbeeld aan nemen!quote:Op maandag 17 januari 2011 12:44 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Klik maar op het huisje bij m'n naam![]()
whehequote:
Zo, m'n F5 is nu even moequote:Op maandag 17 januari 2011 12:45 schreef DutchieBre het volgende:
oow, ik krijg een complimentje.. maar, daar ging het me niet om hoor, ik wil gewoon dat mensen naar mijn pagina klikken
quote:Op maandag 17 januari 2011 12:48 schreef motorbloempje het volgende:
en je hebt geen gastenboek
LAAT EEN KRABBEL ACHTER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
Ja dat vind ik ook nog wel een puntje, de naam is vrij lastig typen. "Lelijk" wil ik niet zeggen, maar ik denk dat het wel verstandig is een adnere naam te verzinnen.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:48 schreef Klaploper het volgende:
Alles wat er al gezegd is, plus dat de domeinnaam lang en lelijk is.
waarom?quote:Op maandag 17 januari 2011 12:52 schreef Webshophakunamatata het volgende:
motorbloempje, ik heb wel een gastenboek
Je kan tips geven wat je wil... Dit gaat natuurlijk nooit wat worden. Ze kwamen niet eens zelf op het idee dat je de prijs van een idealbetaling in je verkoopprijs kunt verwerken omdat het anders afschriktquote:Op maandag 17 januari 2011 12:53 schreef Mirjam het volgende:
[..]
waarom?
je bent een webshop, geen theekransje.
tevens zou ik wat aan die foto's doen.
maak al die foto's overnieuw, in een lichttent, zodat je 1 standaard, neutrale achtergrond hebt.
Ik ben serieus. Jullie hebben, zo blijkt wel, totaal geen kaas gegeten van verkoop.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:56 schreef Webshophakunamatata het volgende:
Kwiwi, je hoeft het niet meteen helemaal af te vallen, ik ben eerlijk dat ik er niet aan heb gedacht en ben iedereen dankbaar voor zijn reactie, maar blijf wel even serieus
Dat dus..quote:Op maandag 17 januari 2011 12:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ben serieus. Jullie hebben, zo blijkt wel, totaal geen kaas gegeten van verkoop.
Je moet even wat vaker in SES kijken, was van de week ook weer een topic over iemand die in het buitenland naar school wilde.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:58 schreef DutchieBre het volgende:
Shit zeg .. Ik heb na mijn opmerking opeens 8 nieuwe bezoekers via dit topic, het werkt dus wel
dat valt dan ook weer onder spamquote:Op maandag 17 januari 2011 12:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je moet even wat vaker in SES kijken, was van de week ook weer een topic over iemand die in het buitenland naar school wilde.
Dat doe ik ook ! Alleen durf ik niet te vaak te reagerenquote:Op maandag 17 januari 2011 12:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je moet even wat vaker in SES kijken, was van de week ook weer een topic over iemand die in het buitenland naar school wilde.
quote:Op maandag 17 januari 2011 12:57 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
voor op de hoofdpagina
of
[ afbeelding ]
welkom op fok...quote:Op maandag 17 januari 2011 13:24 schreef Webshophakunamatata het volgende:
Hahah wolven shirts? Misschien raar, maar dat zou beter bij een kledingwebshop passen gok ik
Bloggen werkt. Althans, bij mij wel ! Adwords gebruik ik niet meer, heel veel loze klikken waarvoor je toch veel geld betaalt. Waar en hoe adverteer je ?quote:Op maandag 17 januari 2011 13:33 schreef Webshophakunamatata het volgende:
Eleusis, dankjewel voor je reactie.
Ik ben bezig om wat aanpassingen te maken in de site en probeer nu opnieuw om het logo bovenaan neer te zetten. Helaas krijg ik telkens dit; is geen 880 pixels.. Kan iemand mij alstublieft uitleggen hoe ik dit verander o.i.d. zonder te vertellen dat dit niks gaat worden.
Als ik het logo daar krijg kan ik ook een andere achtergrond gaan gebruiken, moet dit dan een zacht, eenkleurig iets zijn, zodat de nadruk meer op de webshop zelf ligt?
Marketing is inderdaad heel erg lastig. Google Adwords hebben we al en een hoop advertenties, maar ik zat inderdaad ook te denken aan twitter of bloggen.
Dan moet je even hier zijn denk ik;quote:Ik ben bezig om wat aanpassingen te maken in de site en probeer nu opnieuw om het logo bovenaan neer te zetten. Helaas krijg ik telkens dit; is geen 880 pixels.. Kan iemand mij alstublieft uitleggen hoe ik dit verander o.i.d. zonder te vertellen dat dit niks gaat worden.
Op hoeveel bezoekers zit je per dag volgens Analytics ? (na vandaag ff wat hoger gok ikquote:Op maandag 17 januari 2011 13:43 schreef Webshophakunamatata het volgende:
Ja, dat dat bloggen werkt verwachte ik ook, als je het maar regelmatig doet anders kan je het beter niet doen gok ik.
Ik adverteer op elke gratis advertentie site die ik maar tegenkom, marktplaats en openhandel.nl bijv. ik probeer alles!
Ook hebben we google analytics, het probleem is niet dat er niet genoeg mensen kijken, maar op de een of andere manier haken er toch veel af en wordt er toch te weinig besteld.
Vandaar dat ik ook nieuwsgierig was naar de reacties van anderen.
Battle_Bunny, ik ben inderdaad al bezig met achtergrond/logo.
Daarnaast hebben we beide onze inkomens gewoon hard nodig en daarom zal het toch nog naast ons werk moeten.
Diomedes, dankjewel ik ga het meteen proberen.
Goede webshops hebben een conversie percentage (aantal bezoekers die daadwerkelijk kopen) van 2 tot 5 %. Dat zijn dus 2 tot 5 personen voor iedere 100 bezoekers. Als je dan op gemiddeld 25 bezoekers zit dien je inderdaad te zorgen dat er meer bezoekers komen. Ongegeneerd spammen wordt niet gewaardeerd. Gericht antwoord geven op vragen van mensen die je via internetfora tegenkomt kan wel, maar dan op een wat subtielere manier. Zorg dat je goed leest, zodat je gericht antwoord kunt geven op bepaalde vragen. Zorg ook dat je bent aangemeld op gerelateerde sites waar jouw artikelen veelal worden besproken. (denk aan de reeks van startpagina.nl)quote:Op maandag 17 januari 2011 13:56 schreef Webshophakunamatata het volgende:
DutchieBre; Ik zit gemiddeld op zo'n 25 bezoekers per dag, niet heel erg veel, maar dit is ook nog maar de 4e maand. 45 % is hiervan zijn terugkerende bezoekers.
Natuurlijk reken ik vandaag niet mee, zit vandaag ook hoger dan normaal, op 122 bezoekers.
Juist je collega's kennen je persoonlijk en zullen om die reden waarschijnlijk sneller iets kopen bij je winkeltje (ze kennen je namelijk persoonlijk). Maak eens een leuke aanbieding voor hen. Als je hen kan binden kunnen zij op hun beurt jou weer aanbevelen aan anderen. Mond op mond reclame is ook in deze business erg belangrijk. Je mist hier een kans door te zwijgen over een onschuldige webwinkel als nevenactiviteit.quote:Op maandag 17 januari 2011 14:15 schreef Webshophakunamatata het volgende:
We hebben van te voren ook vastgesteld dat we het eerst jaar nog niks hoefden te verwachten, tuurlijk is het super als dit wel zo is maar eerst dien je je bekendheid e.d. nog te maken enzo en we hebben natuurlijk nog niet heel veel producten enzo dus het is allemaal vrij logisch, maar leuk is anders natuurlijk.
En natuurlijk zijn we er constant mee bezig om te verhogen e.d.
En aangezien wij allebij nog onze fulltime banen ernaast hebben en deze niet op het spel wilden zetten, hebben we ook niemand over deze webshop verteld..
Stom is het niet, begrijpelijk zelfs. Ik weet niet wat voor soort baan je hebt en of de webwinkel voor belangenverstrengeling kan zorgen ?quote:Op maandag 17 januari 2011 14:23 schreef Webshophakunamatata het volgende:
Ja dat klopt inderdaad en is ook vrij stom als je er zo over nadenkt..
Ook de belastingdienst niet? Nu je eigen ondernemer bent, zit je denkelijk ook in een andere belastinggroep? Of heb je dat allemaal nog niet geregeld/uitgezocht?quote:En aangezien wij allebij nog onze fulltime banen ernaast hebben en deze niet op het spel wilden zetten, hebben we ook niemand over deze webshop verteld..
Kom op .. Collega's inlichten, leuke actie voor hen verzinnen, zij gaan vanzelf weer praten tegen hun vrienden en kennissen. Afwachten is geen goede houding, actief zijn !quote:Op maandag 17 januari 2011 14:31 schreef Webshophakunamatata het volgende:
O ja wel, met de belastingdienst e.d. is alles gewoon geregeld.
En nee, ik werk als office manager op een uitzendbureau dus dat staat hier helemaal los van, bij mijn moeder is dit ook het geval met ook een managers functie bij een groothandel.
Succes !quote:Op maandag 17 januari 2011 14:37 schreef Webshophakunamatata het volgende:
Ik denk inderdaad dat we dat moeten gaan proberen. Afwachten is niet onze houding hoor, we zijn echt vollop bezig met adverteren e.d. overal, alleen in het geval van collega's enzo hebben we er idd niets mee gedaan.
Bedankt voor je advies!
Dat is dus niet slim. Je moet het zelf weten uiteraard. Maar of je doet iets goed, of niet maar niet half.quote:Op maandag 17 januari 2011 14:52 schreef Webshophakunamatata het volgende:
Omdat daar geld voor nodig is.. Het geld wat we hebben investeren we in nieuwe spulletjes..
Ook ik heb daar geen ervaring in, toch is het me redelijk gelukt (ok, na wat uitleg op WordPress uiteraard). Als je weinig te investeren hebt is dit wel een goede optie hoor, je moet je alleen goed inlezen van te voren.quote:Op maandag 17 januari 2011 14:49 schreef Staal het volgende:
Waarom investeer je niet en laat je een website maken die gebruiksvriendelijk voor jou en je moeder is? Je moet geen dingen doen die je eigenlijk niet kunt.
Hier in de buurt wonen ook een paar kleine zelfstandigen en om kosten uit te sparen plakken ze zelf de belettering op hun auto of busje. En dat is dan schots en scheef. Ziet er niet uit.
Nou dat gevoel heb ik nu bij jullie webshop.
Dit topic gaat niet over jou. Dat het jou gelukt is natuurlijk hartstikke mooi, maar deze mensen missen het inzicht een beetje.quote:Op maandag 17 januari 2011 14:53 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Ook ik heb daar geen ervaring in, toch is het me redelijk gelukt (ok, na wat uitleg op WordPress uiteraard). Als je weinig te investeren hebt is dit wel een goede optie hoor, je moet je alleen goed inlezen van te voren.
moet ze wel de kosten van die banners verrekenen in de prijsquote:Op maandag 17 januari 2011 14:57 schreef Harajuku. het volgende:
Je mag via pr@fok.nl wel banners kopen als je wil.
quote:Op maandag 17 januari 2011 15:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
moet ze wel de kosten van die banners verrekenen in de prijs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |