'Lief'quote:Op maandag 17 januari 2011 12:33 schreef Webshophakunamatata het volgende:
Is dat echt heel erg? Heb ik echt nooit bij nagedacht, aangezien wij ook 2 vrouwen zijn en dit er lief uit zag..
Maar moet alles dan echt altijd in zo'n zakelijk standaart lettertype??
Groetjes,
Team Webshop Hakuna Matata
Dat maakt niet uit. Je kan een logo op veel verschillende manieren zetten. Dit vind ik zelf te druk.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:37 schreef Webshophakunamatata het volgende:
YumSum: De achtergrond is juist ons logo, dat is het chinese teken voor Hakuna Matata.
Graag. Ik denk dat ik over de jouwe een stuk positiever kan zijn. Deze is om te jankenquote:Op maandag 17 januari 2011 12:41 schreef DutchieBre het volgende:
Ik noem dit Spam. Ik heb ook een eigen zaak .. Willen jullie ook ff op mijn site kijken of ie goed genoeg is ?..
voordeelsactie.....quote:Op maandag 17 januari 2011 12:42 schreef motorbloempje het volgende:
continue(en natuurlijk andere afgrijselijke fouten
)
Ah kom op nouquote:Op maandag 17 januari 2011 12:43 schreef motorbloempje het volgende:
TR is gemaakt overigens hoor!laat het even aan de mods van REV over
Klik maar op het huisje bij m'n naamquote:Op maandag 17 januari 2011 12:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Graag. Ik denk dat ik over de jouwe een stuk positiever kan zijn. Deze is om te janken
half ontblote kinderenquote:Op maandag 17 januari 2011 12:44 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Klik maar op het huisje bij m'n naam![]()
Nice. Kan TS een flink voorbeeld aan nemen!quote:Op maandag 17 januari 2011 12:44 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Klik maar op het huisje bij m'n naam![]()
whehequote:
Zo, m'n F5 is nu even moequote:Op maandag 17 januari 2011 12:45 schreef DutchieBre het volgende:
oow, ik krijg een complimentje.. maar, daar ging het me niet om hoor, ik wil gewoon dat mensen naar mijn pagina klikken
quote:Op maandag 17 januari 2011 12:48 schreef motorbloempje het volgende:
en je hebt geen gastenboek
LAAT EEN KRABBEL ACHTER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
Ja dat vind ik ook nog wel een puntje, de naam is vrij lastig typen. "Lelijk" wil ik niet zeggen, maar ik denk dat het wel verstandig is een adnere naam te verzinnen.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:48 schreef Klaploper het volgende:
Alles wat er al gezegd is, plus dat de domeinnaam lang en lelijk is.
waarom?quote:Op maandag 17 januari 2011 12:52 schreef Webshophakunamatata het volgende:
motorbloempje, ik heb wel een gastenboek
Je kan tips geven wat je wil... Dit gaat natuurlijk nooit wat worden. Ze kwamen niet eens zelf op het idee dat je de prijs van een idealbetaling in je verkoopprijs kunt verwerken omdat het anders afschriktquote:Op maandag 17 januari 2011 12:53 schreef Mirjam het volgende:
[..]
waarom?
je bent een webshop, geen theekransje.
tevens zou ik wat aan die foto's doen.
maak al die foto's overnieuw, in een lichttent, zodat je 1 standaard, neutrale achtergrond hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |