Leyla heeft toch echt de eerste maanden onbeperkt toegang gehad, sterker nog ik moest haar af en toe foppen met een speen om haar aan de borst te krijgen. En nu ook, als ze vol zit draait ze weg en steekt dr duim in de mond.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:59 schreef p_iglet het volgende:
Zuigbehoefte neemt af tussen het 2e en 7e levensjaar. Dat is namelijk de natuurlijke leeftijd dat kinderen uit zichzelf zouden stoppen met borstvoeding. Speen (en ook duim) is een vervangmiddel voor als kinderen niet onbeperkt bij hun moeder kunnen drinken.
Daarom duimt er in afrika ook niemand
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:56 schreef Ticootje het volgende:
Ah het gaat over zuigen en memmel is er meteen bij.
eindelijk ook eens een onderwerp waar ik iets vanaf weet.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:56 schreef Ticootje het volgende:
Ah het gaat over zuigen en memmel is er meteen bij.
Jij zuigt ook een kindje uit Afrika?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:57 schreef Memmel het volgende:
[..]
eindelijk ook eens een onderwerp waar ik iets vanaf weet.
Dat zijn zeker kindjes UIT Afrika, want kindjes IN Afrika hebben geen geld om een speen te kopenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:48 schreef Memmel het volgende:
Ik ken overigens genoeg kindjes in Afrika die wel duimen hoor!
Nee, precies. Dus daarom duimen ze!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:59 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dat zijn zeker kindjes UIT Afrika, want kindjes IN Afrika hebben geen geld om een speen te kopen.
Dan moeten ze maar verhuizen. Ze hoeven daar niet te wonen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:59 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dat zijn zeker kindjes UIT Afrika, want kindjes IN Afrika hebben geen geld om een speen te kopen.
Waar haal ik die speen dan ineens vandaan?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:00 schreef Memmel het volgende:
[..]
Nee, precies. Dus daarom duimen ze!
aftelkalender maken en elke dag zeggen nog zoveel nachtjes slapen en dan gaat je speen weg?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:04 schreef Memmel het volgende:
De centrale vraag is juist... hoe komen we er vanaf? Die speen dus.
Naar Afrika verhuizen of relacteren memmel.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:04 schreef Memmel het volgende:
De centrale vraag is juist... hoe komen we er vanaf? Die speen dus.
Serieus? Ja dat kan. Je kan zelfs melk produceren als je een kindje adopteert met behulp van hormonen en domperidom.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:08 schreef Memmel het volgende:
Kan dat eigenlijk. na 19 maanden nog relacteren? Of vraag ik nu iets heel doms? Vast wel. boeien.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:10 schreef Memmel het volgende:
Echt? nee, wist ik niet.
En ik lees natuurlijk Dom Perignon. Ik dacht nog: mmm lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |