quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 09:47 schreef Ticootje het volgende:Jen heeft nog steeds een speen, ik vind dat ze echt slecht praat. Dat ga ik ook aangeven bij het cb. Ze mag de speen nu alleen nog maar in bed.
Ik gaf gisteren aan dat ik het jammer vond dat Sasha af en toe heel flink slist. Niet bij alles, Sasha gaat helemaal goed, maar hij kan bijv. heel erg soms zijn tong tussen zijn tanden stoppen bij het praten. Dus bij bijv 'net', dan met de tong ertussen bij de t.
Ik vind het zelf verschrikkelijk, kan heel slecht tegen slissende mensen

Maar de wvk vond dat hij enorm goed praatte en het was haar zelfs niet eens opgevallen nog. Ze zei dat we het nog wel even op zijn beloop konden laten.
Ik heb een vriendin die logopediste is, en ook zij zegt dat hij goed praat en dat het heel vroeg is om al echt aan de slag te gaan ermee, mocht ik dat willen, dus ik hou het bij mijn eigen 'correctie', af en toe, ik ga ook niet de hele dag door op hem zitten vitten hoor.

Maar af en toe dan zeg ik wel eens 'tong naar binnen, tanden op elkaar', maar dan gaat hij dus met alles zijn tanden op elkaar houden, en dat is het ook weer niet natuurlijk.