abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 25 januari 2011 @ 20:30:08 #226
147316 crew  DJMO
#trut
pi_91864862
als zijn deur nou geruisloos openging en dichtging had ik het wellicht nog durven wagen, maar de deur klemt lichtelijk en maakt dus behoorlijk herrie als je 'm open doet .. zelfde met de babykamerdeur overigens.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_91865048
Ik zou niet gaan kijken hoor!
pi_91865110
ik wel

Maar dat doe ik elke avond.
En ook piepende deuren, als ze maar ver genoeg vertrokken zijn merken ze dat niet
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_91865248
De deur smeren ;)
Ik kijk eigenlijk nooit bij Lotte als ze slaapt
pi_91865424
ik kijk nooit. bij geen van beiden. soms vreet ik me dan kompleet op beneden, maar ik ga niet kijken. niet. nooit. die paar keer dat ik dat vroeger bij selene deed kwamen me duur te staan :+

staat tegenover dat selene in het rmd huis bij ons op de kamer sliep en dat dan weer geen enkel probleem was. ze worden eigenlijk ook nooit wakker van elkaar. 's middags is het soms wel een probleempje, want dan gaan ze in interactie zeg maar omdat ze dan tegelijk naar bed gaan en allebei wakker zijn dan.

sterkte djmo :P
ik stem trouwens dus voor niet gaan kijken!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_91865546
Ik had twee duimzuigers, die nog tot op late leeftijd duimden ( ik denk dat ze het nu niet meer doen :D maar zeker ben ik er niet van) Maar ze praatten beiden duidelijk, geen slissen of wat dan ook.
Eén moest een beugel, die die er 's nacht uitduwde zodat de duim er weer in kon, en de ander heeft een kaarsrecht gebit.

Ik vind het zo sneu dat de speen al "snel" weg moet terwijl de duim er levenslang zit.

Succes
  dinsdag 25 januari 2011 @ 20:44:08 #232
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_91865655
DJMO ik zou ook niet gaan kijken. Ik kijk trouwens ook nooit. Bij Twan ook nooit gedaan eigenlijk.
Make love, not war ☮
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 25 januari 2011 @ 20:45:31 #233
147316 crew  DJMO
#trut
pi_91865742
ik laat 'm wel liggen .. ik hoor 'm vanzelf wel huilen als hij wakker wordt (tot nu toe vrijwel elke avond, afgelopen twee weken misschien twee nachten doorslapen in eigen bed gehad) en anders zie ik 't morgenochtend wel :Y
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 25 januari 2011 @ 20:51:35 #234
147316 crew  DJMO
#trut
pi_91866093
trouwens Sabine, ik hoorde dat de zuigebehoefte vanzelf af neemt (danwel zou moeten nemen) na het tweede levensjaar. Vandaar dat ik er tot op heden niet zo'n punt van gemaakt heb qua speen/zuigeflessen ..

pi_91866235
DJMO, ik zou nu ook niet gaan kijken. Straks maar als hij dieper in slaap is.

We kijken elke avond bij Chris, maar die slaapt toch wel door. Zelfs door een piepende wekker heen :P
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 25 januari 2011 @ 20:59:23 #236
147316 crew  DJMO
#trut
pi_91866534
naja, de kamer ingaan is niet zo'n probleem, van de kamer daarna weer verlaten wordt hij meestal wel wakker van. raar kind af en toe :')

pi_91866565
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 20:51 schreef DJMO het volgende:
trouwens Sabine, ik hoorde dat de zuigebehoefte vanzelf af neemt (danwel zou moeten nemen) na het tweede levensjaar. Vandaar dat ik er tot op heden niet zo'n punt van gemaakt heb qua speen/zuigeflessen ..
Zuigbehoefte neemt af tussen het 2e en 7e levensjaar. Dat is namelijk de natuurlijke leeftijd dat kinderen uit zichzelf zouden stoppen met borstvoeding. Speen (en ook duim) is een vervangmiddel voor als kinderen niet onbeperkt bij hun moeder kunnen drinken.
Daarom duimt er in afrika ook niemand ;)
pi_91866663
Mijn tante gaf de borst, al duimend.
Er blijven altijd uitzonderingen :D
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 25 januari 2011 @ 21:03:31 #239
147316 crew  DJMO
#trut
pi_91866804
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 20:59 schreef p_iglet het volgende:

[..]

Zuigbehoefte neemt af tussen het 2e en 7e levensjaar. Dat is namelijk de natuurlijke leeftijd dat kinderen uit zichzelf zouden stoppen met borstvoeding. Speen (en ook duim) is een vervangmiddel voor als kinderen niet onbeperkt bij hun moeder kunnen drinken.
jij hebt altijd van die leuke weetjes :D :D

pi_91868621
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 20:59 schreef p_iglet het volgende:

[..]

ik ik heb best lang BV gegeven (bijna 18mnd) en toen hoefde ze ook niet meer, laatst was ze niet in orde en toen bood ik mijn borst aan, riep ze gewoon BAH tegen mijn tette ;( verder zoekt ze ook geen troostdingen, ze heeft geen vaste knuffels, speen of speeltjes, vind ik best jammer, ziet er altijd zo schattig uit ;(
pi_91868719
Dan is ze toch in haar 2e levensjaar gestopt ;)
Je hebt gewoon een vlotte tante.

Hier ook geen knuffels, spenen, vaste speeltjes of wat dan ook.
pi_91869094
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 20:59 schreef p_iglet het volgende:
Leyla heeft toch echt de eerste maanden onbeperkt toegang gehad, sterker nog ik moest haar af en toe foppen met een speen om haar aan de borst te krijgen. En nu ook, als ze vol zit draait ze weg en steekt dr duim in de mond.
Ik vind het een kont verhaal. Soberso, kindjes in Afrika :')
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_91869215
laat ik nu toch eens heel verstandig mijn mond houden

edit: of toch niet :P

[ Bericht 44% gewijzigd door simmu op 25-01-2011 21:45:15 (asje tico) ]
pi_91869271
Simmu ik kan geen spoilers lezen.
pi_91869403
ik blijf nu maar denken aan die volwassenen die hier genoemd zijn vandaag, die nog duimen in relatie met tetten *)

ik kan het niet helpen, so shoot me mama :7
pi_91869482
Oh, mijn man heeft ook nog zuigbehoefte.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 21:48:57 #247
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_91869552
Ik ken overigens genoeg kindjes in Afrika die wel duimen hoor! :Y
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_91870083
Ah het gaat over zuigen en memmel is er meteen bij.
pi_91870129
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 21:56 schreef Ticootje het volgende:
_O-

ik ken ook bvkindjes die duimen..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 21:57:35 #250
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_91870192
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 21:56 schreef Ticootje het volgende:
eindelijk ook eens een onderwerp waar ik iets vanaf weet.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')