Zuigbehoefte neemt af tussen het 2e en 7e levensjaar. Dat is namelijk de natuurlijke leeftijd dat kinderen uit zichzelf zouden stoppen met borstvoeding. Speen (en ook duim) is een vervangmiddel voor als kinderen niet onbeperkt bij hun moeder kunnen drinken.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:51 schreef DJMO het volgende:
trouwens Sabine, ik hoorde dat de zuigebehoefte vanzelf af neemt (danwel zou moeten nemen) na het tweede levensjaar. Vandaar dat ik er tot op heden niet zo'n punt van gemaakt heb qua speen/zuigeflessen ..
jij hebt altijd van die leuke weetjesquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:59 schreef p_iglet het volgende:
[..]
Zuigbehoefte neemt af tussen het 2e en 7e levensjaar. Dat is namelijk de natuurlijke leeftijd dat kinderen uit zichzelf zouden stoppen met borstvoeding. Speen (en ook duim) is een vervangmiddel voor als kinderen niet onbeperkt bij hun moeder kunnen drinken.
Daarom duimt er in afrika ook niemand
ik ik heb best lang BV gegeven (bijna 18mnd) en toen hoefde ze ook niet meer, laatst was ze niet in orde en toen bood ik mijn borst aan, riep ze gewoon BAH tegen mijn tettequote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:59 schreef p_iglet het volgende:
[..]
Zuigbehoefte neemt af tussen het 2e en 7e levensjaar. Dat is namelijk de natuurlijke leeftijd dat kinderen uit zichzelf zouden stoppen met borstvoeding. Speen (en ook duim) is een vervangmiddel voor als kinderen niet onbeperkt bij hun moeder kunnen drinken.
Leyla heeft toch echt de eerste maanden onbeperkt toegang gehad, sterker nog ik moest haar af en toe foppen met een speen om haar aan de borst te krijgen. En nu ook, als ze vol zit draait ze weg en steekt dr duim in de mond.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:59 schreef p_iglet het volgende:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:56 schreef Ticootje het volgende:
Ah het gaat over zuigen en memmel is er meteen bij.
eindelijk ook eens een onderwerp waar ik iets vanaf weet.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:56 schreef Ticootje het volgende:
Ah het gaat over zuigen en memmel is er meteen bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |