Diequote:
Skele koequote:
Mjah ff kijken of het een keer zo tegen 16/17u kan dan, dan ga ik gewoon half uurtje eerder weg. Maar ik vind die makelaar nou al kutquote:Op maandag 17 januari 2011 09:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Leuk genoeg om vrij te nemen voor een bezichtiging?
quote:Op maandag 17 januari 2011 09:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mjah ff kijken of het een keer zo tegen 16/17u kan dan, dan ga ik gewoon half uurtje eerder weg. Maar ik vind die makelaar nou al kut
Ja nou dat zou ik dus ook al vinden, zo iemand gun je geen cent natuurlijkquote:Op maandag 17 januari 2011 09:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mjah ff kijken of het een keer zo tegen 16/17u kan dan, dan ga ik gewoon half uurtje eerder weg. Maar ik vind die makelaar nou al kut
Wordt zo'n natte zooi dan toch?quote:Op maandag 17 januari 2011 09:56 schreef oh-oh het volgende:
Joh, zal ik wat van die marshmellowthee bij die verf in de doos doen?
Mwah, weet ik niet. Hij is niet zo flexibel in z'n tijden voor bezichtiging.quote:Op maandag 17 januari 2011 09:55 schreef Ml-etje het volgende:
[..]mogge!
Makelaar gevonden die niet wil verkopen?
Het zijn gewoon treurwilgen!quote:Op maandag 17 januari 2011 10:12 schreef Greys het volgende:
Mogguh
Toen wij een ander huis zochten en heel veel gingen bezichtigen waren ook 9 van de 10 makelaars anti-bezichtigen-'s avonds en in het weekend. Dus daar is die ene makelaar van jou geen uitzondering in helaas, Ll. Klaarblijkelijk verdienen ze nog steeds genoeg om dat te kunnen zeggen
Mwah, tegenwoordig hoor je toch vooral dat het drama is om je huis verkocht te krijgen. Maar deze specifieke is misschien wel populair. Ziet er iig goed uit en in een leuke/goede (en dus populaire) wijk. Dus wie weet issie al platgebeldquote:Op maandag 17 januari 2011 10:13 schreef oh-oh het volgende:
Ja die huizen zijn allemaal zo verkocht, ze kunnen het zich permiteren
Niet van die grove taal in deze SC!quote:
Ja das jammer hequote:Op maandag 17 januari 2011 10:36 schreef Loveless85 het volgende:
Als het nou een vrouw was die Maria heette kon je schrijven
Ik hoorde via via van tia, Maria
MINSTENS!quote:
Nee Margrietquote:
Mjah het ligt aan de situatie natuurlijk. Ik denk dat als ik wat te verkopen had in de huidige markt dat ik het niet zo'n probleem zou vinden. Maar het ligt helemaal aan of je idd kleine kinderen hebt, of misschien werken ze onregelmatig ofzo.quote:Op maandag 17 januari 2011 10:37 schreef Greys het volgende:
[..]
MINSTENS!
Nee maar als je het van de andere kant bekijkt...
Stel, jij verkoopt je huis. En je hebt kinderen. Dan moet je dus elke keer 's avonds met je kinderen maken dat je weg komt (rond hun bedtijd) omdat er weer mensen zo nodig 's avonds moeten bezichtigen. Dan denk je zelf ook 'Kom lekker overdag als je het zo graag wilt hebben, dan neem je wel vrij'.
Toen mijn huis te koop stond zat ik er ook niet op te wachten als mensen 's avonds en in het weekend wilden hoorHeb het wel toegelaten als het moest, maar het is niet iets waar mensen op zitten te wachten.
Ja jammer hequote:
En wat je zegt geldt ook andersom natuurlijk. Als jij dat huis écht graag wilt, dan neem je wel een uurtje vrij om overdag te kunnen kijken. Works both ways.quote:Op maandag 17 januari 2011 10:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mjah het ligt aan de situatie natuurlijk. Ik denk dat als ik wat te verkopen had in de huidige markt dat ik het niet zo'n probleem zou vinden. Maar het ligt helemaal aan of je idd kleine kinderen hebt, of misschien werken ze onregelmatig ofzo.
Nou ik weet niet of ik het huis écht wil, daarvoor wil je het eerst zien lijkt me. Natuurlijk is voor beide wat te zeggen, maar ik weet niet, persoonlijk vind ik het niet echt een goeie instelling als je iets wil verkopen...quote:Op maandag 17 januari 2011 10:44 schreef Greys het volgende:
[..]
En wat je zegt geldt ook andersom natuurlijk. Als jij dat huis écht graag wilt, dan neem je wel een uurtje vrij om overdag te kunnen kijken. Works both ways.
Ligt er ook een beetje aan hoe oud die geiser is.quote:Op maandag 17 januari 2011 10:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mwah, weet ik niet. Hij is niet zo flexibel in z'n tijden voor bezichtiging.
En ml, wat is het handigste/beste op gebied van (water) verwarming. Een van de huizen waar we keken had een kleine geiser, en die heeft als voordeel dat het pas warmt als je water nodig hebt. Maar ik vraag me af of het ding uberhaupt een beetje zuinig is en in genoeg warm water kan voorzien als je een bad vol laat lopen oid.
Boiler heeft verder natuurlijk wel altijd een voorraadje warm water, maar totaal niet energiezuinig, en als je niet een hele grote hebt (huis waar ik nu woon heeft een 80l) dan is het na 2 personen ff douchen of een bad vol laten lopen ook wel op. En dan kan je weer wachten tot je warm water hebt
De bezichtigingen die wij gedaan hebben waren alleen in de avonduren/weekenden met de bewoners gewoon nog thuis (hebben zelf aangegeven dat dat voor ons geen probleem was). Kan ook een optie zijn?quote:Op maandag 17 januari 2011 10:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ik weet niet of ik het huis écht wil, daarvoor wil je het eerst zien lijkt me. Natuurlijk is voor beide wat te zeggen, maar ik weet niet, persoonlijk vind ik het niet echt een goeie instelling als je iets wil verkopen...
Nou ja, dan zou ik in het weekend met mn kinderen weggaanquote:Op maandag 17 januari 2011 10:37 schreef Greys het volgende:
[..]
MINSTENS!
Nee maar als je het van de andere kant bekijkt...
Stel, jij verkoopt je huis. En je hebt kinderen. Dan moet je dus elke keer 's avonds met je kinderen maken dat je weg komt (rond hun bedtijd) omdat er weer mensen zo nodig 's avonds moeten bezichtigen. Dan denk je zelf ook 'Kom lekker overdag als je het zo graag wilt hebben, dan neem je wel vrij'.
Toen mijn huis te koop stond zat ik er ook niet op te wachten als mensen 's avonds en in het weekend wilden hoorHeb het wel toegelaten als het moest, maar het is niet iets waar mensen op zitten te wachten.
Ja-aaa. Je snapt best wat ik bedoel. Zij vinden dat waarschijnlijk van jouw instellingquote:Op maandag 17 januari 2011 10:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ik weet niet of ik het huis écht wil, daarvoor wil je het eerst zien lijkt me. Natuurlijk is voor beide wat te zeggen, maar ik weet niet, persoonlijk vind ik het niet echt een goeie instelling als je iets wil verkopen...
Nee nee goed lezen vrouwke, hij wilde doordeweeks na vijven OF op zaterdag.quote:Op maandag 17 januari 2011 10:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Sinds wanneer werkt Ll op zaterdag trouwens?
Klaarblijkelijk hebben die mensen een goede reden om het niet te willen. Of gewoon niet zo'n haast met verkopen, die heb je ook nogquote:Op maandag 17 januari 2011 10:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, dan zou ik in het weekend met mn kinderen weggaan
Mn zusje moest de katten in benches doen bij een bezichtiging, en toen zij en haar vriend alletwee moesten werken hebben de katten zelfs een dag bij mn ouders gezeten...
Nee das ook zoquote:Op maandag 17 januari 2011 10:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja-aaa. Je snapt best wat ik bedoel. Zij vinden dat waarschijnlijk van jouw instelling
Gewoon gaan kijken joh, als het je interesseert. Kan jou dat uurtje vrij nou schelen. Als je je aan alles gaat ergeren in makelaarsland, dan bestel maar vast een potje valeriaan
PM me een linkje straks als je wilt? Ben benieuwd!
Doe ik nietquote:Op maandag 17 januari 2011 10:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Sinds wanneer werkt Ll op zaterdag trouwens?
Heb je die baan in The Hague gekregen dan?quote:Op maandag 17 januari 2011 10:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee das ook zoMaar mijn punt was meer dat als ze allemaal zo doen dan zijn het heel wat uurtjes vrij
en aangezien ik hier over 10 daagjes weg ben zijn ze niet zo scheutig meer met de uurtjes vrij. Maar het komt vast goed
[..]
Doe ik niet
Weet ik niet, hoor ik vandaag waarschijnlijk. Maar sowieso hier per 1-2 weg. Het is natuurlijk allemaal detachering hé, dus ook al heb ik niet direct per 1-2 wat komen de euro's nog wel binnen. Het is niet zo dat geen project ook geen salaris is. Dat laatste loopt altijd door, ongeacht wel/niet project en wat voor.quote:Op maandag 17 januari 2011 10:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Heb je die baan in The Hague gekregen dan?![]()
Zo ja, gefeliciteeeeerd!
Ohquote:Op maandag 17 januari 2011 10:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Weet ik niet, hoor ik vandaag waarschijnlijk. Maar sowieso hier per 1-2 weg. Het is natuurlijk allemaal detachering hé, dus ook al heb ik niet direct per 1-2 wat komen de euro's nog wel binnen. Het is niet zo dat geen project ook geen salaris is. Dat laatste loopt altijd door, ongeacht wel/niet project en wat voor.
quote:Op maandag 17 januari 2011 10:35 schreef oh-oh het volgende:
Ik zit een kaart te schrijven voor mn oom, ik hoorde van mn nichtje ( niet zijn dochter maar zijn broer, tis een broer van mn moeder ) dat hij een tia gehad heeft. Schrijf ik , Lieve Frans, ik hoorde via via van je tia (![]()
![]()
).
Nou ja, als ie nog net zoveel humor heeft als vroeger dan kan ie daar vast hartelijk om lachen
Jij zou dr wel om kunnen lachen hequote:
Kan, dit was sowieso ook een servicedesk functie, maar leuke klant en grote afdeling waar in door te groeien is. Ik heb nog nooit een op servicedesk gezeten, en ze willen toch wel graag dat je 'die ervaring eens opdoet' (lees je mee, Q?quote:Op maandag 17 januari 2011 11:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh![]()
En als je de baan nu niet krijgt, zit je dan met je vinger in de neus thuis op de bank salaris te ontvangen?
Of kunnen ze je dan ook inzetten voor bijv. helpdesk?
Ufkeursquote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.quote:Op maandag 17 januari 2011 11:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ufkeurs
Zal ik straks foto's maken van al mijn / onze klusprojectjes
Joh chillax, je hebt nog meer dan een maandquote:Op maandag 17 januari 2011 11:09 schreef Qwea het volgende:
passeren 1 maart is van de baan.
Nu 24 feb.
Ik moet als een gek dingen gaan regelen:')
Tof!quote:Op maandag 17 januari 2011 11:09 schreef Qwea het volgende:
passeren 1 maart is van de baan.
Nu 24 feb.
Ik moet als een gek dingen gaan regelen:')
Zeer vermoedelijk niet; er zijn drie Chinezen dichterbij. Dus ik denk niet dat ze naar Shirley zijn gegaanquote:Op maandag 17 januari 2011 09:06 schreef oh-oh het volgende:
OMG![]()
![]()
Zou het Shirley zijn waar Elies ook gaat???????
![]()
![]()
Hier ook.quote:Op maandag 17 januari 2011 10:12 schreef Greys het volgende:
Mogguh
Toen wij een ander huis zochten en heel veel gingen bezichtigen waren ook 9 van de 10 makelaars anti-bezichtigen-'s avonds en in het weekend. Dus daar is die ene makelaar van jou geen uitzondering in helaas, Ll. Klaarblijkelijk verdienen ze nog steeds genoeg om dat te kunnen zeggen
Omdat de notaris in maart vol zatquote:
Nog maar ja.quote:Op maandag 17 januari 2011 11:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Joh chillax, je hebt nog meer dan een maand
Ik zie het wel, wat Greys zei is eenmalig ook geen probleem natuurlijk, maar als ze dit geintje vaker flikken kan ik niet voor iedere bezichtiging vrij gaan nemenquote:Op maandag 17 januari 2011 11:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hier ook.
Maar ik had echt zoiets van "of 's avonds... of niet. "
Ze zijn altijd overstag gegaan.
2 tm 5 is wel snel te regelen, 1,7,8 & 9 moet je van genieten, niet stressen. En 6 is ook geen probleem neem ik aan? Tenzij je de halve toko hebt verbouwd.quote:Op maandag 17 januari 2011 11:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nog maar ja.
-Badkamer regelen (zit met levertijden en inplannen)
-Nuon bellen
-Pwn bellen
-Ziggo bellen
-Huur opzeggen
-Huis in orde maken voor de afschouwing van de woningstichting
-Spullen kopen
-Verf kopen
-Gordijnen regelen
Nou, er is vast nog veel meer
Relaxen zit er niet in
Wel bijna jarig. Taart
En volgens mij zitten ze prima in de slappe was, dus 1 of 2 maandjes ook nog huur betalen is toch geen probleem?quote:Op maandag 17 januari 2011 11:15 schreef oh-oh het volgende:
Chill Qwea, op de badkamer en het huis klaarmaken voor de schouwing na zijn al die dingen zo gefixed, jij hebt dr veel meer tijd voor dan de meeste mensen die er ook nog bij werken
Nee, niet verbouwd. Maar ik ga er vanuit dat alles eraf moet. Behang e.d ook. Dus hele klusquote:Op maandag 17 januari 2011 11:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
2 tm 5 is wel snel te regelen, 1,7,8 & 9 moet je van genieten, niet stressen. En 6 is ook geen probleem neem ik aan? Tenzij je de halve toko hebt verbouwd.
Ik ga toch niet huur en hypotheek betalenquote:Op maandag 17 januari 2011 11:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En volgens mij zitten ze prima in de slappe was, dus 1 of 2 maandjes ook nog huur betalen is toch geen probleem?
Of je nou veel of weinig doekoe hebt, das altijd zonde van je geld toch ?quote:Op maandag 17 januari 2011 11:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En volgens mij zitten ze prima in de slappe was, dus 1 of 2 maandjes ook nog huur betalen is toch geen probleem?
Dat rag je er toch ook met een paar man zo afquote:Op maandag 17 januari 2011 11:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, niet verbouwd. Maar ik ga er vanuit dat alles eraf moet. Behang e.d ook. Dus hele klus
Volgens mij hoeft dat allemaal al lang niet meer, bel gelijk ff en vraag het na, heb je alweer 1 stresspunt minderquote:Op maandag 17 januari 2011 11:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, niet verbouwd. Maar ik ga er vanuit dat alles eraf moet. Behang e.d ook. Dus hele klus
Ja, maar geen paar man, want Qwea mag alles in dr uppie doen. Want ik heb echt kutvriendenquote:Op maandag 17 januari 2011 11:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat rag je er toch ook met een paar man zo af![]()
Probeer gewoon ook een beetje te genieten. Alles is vaak niet zo'n drama als het lijkt. En wat was je goeie voornemen ook alweer?
Mjah, jij wil 1 op 1 over? Dat zou ik knap vinden hoor, je houdt toch altijd een beetje overlap? En ik betaal liever 1 of 2 maandjes nog huur en dat m'n 'nieuwe' huis helemaal af en netjes is, dan dat je daar nog moet lopen rommelen als je daar al woont.quote:Op maandag 17 januari 2011 11:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ga toch niet huur en hypotheek betalenHeb je enig idee wat je dan per maand kwijt bent?
Heb ik al gedaan, aapjequote:Op maandag 17 januari 2011 11:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Volgens mij hoeft dat allemaal al lang niet meer, bel gelijk ff en vraag het na, heb je alweer 1 stresspunt minder
1 maand heb ik om te klussen en sjit.quote:Op maandag 17 januari 2011 11:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mjah, jij wil 1 op 1 over? Dat zou ik knap vinden hoor, je houdt toch altijd een beetje overlap? En ik betaal liever 1 of 2 maandjes nog huur en dat m'n 'nieuwe' huis helemaal af en netjes is, dan dat je daar nog moet lopen rommelen als je daar al woont.
Oh nou, dat heb je toch zo gedaan joh, en anders neemt MM maar vrij.quote:Op maandag 17 januari 2011 11:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan, aapje
Behang is beschadigd, dus moet ws wel. Zeil moet eruit, schouw opnieuw in de verf... gaten in de muur dichten, vloerbedekking eruit.
Ah nice, dat moet wel lukken dan ja, mits goed geplannedquote:Op maandag 17 januari 2011 11:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
1 maand heb ik om te klussen en sjit.
We houden de flat 1 maand aan. Zou makkelijk moeten lukken als de badkamer shit meewerkt.
Nah, MM hoeft geen vrijquote:Op maandag 17 januari 2011 11:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh nou, dat heb je toch zo gedaan joh, en anders neemt MM maar vrij.
En die kutvrienden heb je ook aan jezelf te wijten, aap
Oh man eitje, ik had 2 weken overlap. Die badkamer is uiteindelijk een klus van een paar dagen maar, je gaat toch niet dood als je nog ff met de oude zit eventueel?quote:Op maandag 17 januari 2011 11:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
1 maand heb ik om te klussen en sjit.
We houden de flat 1 maand aan. Zou makkelijk moeten lukken als de badkamer shit meewerkt.
Vanwaar de stress dan?quote:Op maandag 17 januari 2011 11:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nah, MM hoeft geen vrijIk moet dat makkelijk alleen redden.
Zie je, je moet dat makkelijk redden.quote:Op maandag 17 januari 2011 11:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nah, MM hoeft geen vrijIk moet dat makkelijk alleen redden. Als MM nu de huur opzegt kunnen ze volgende week langskomen en me vertellen wat er gedaan moet worden.
En ja, ik weet, breek me de bek niet open enzo
Qwea stresst gewoon heel erg graagquote:Op maandag 17 januari 2011 11:22 schreef asfalthooligan het volgende:
behang met een stomer er af
niet te nauw kijken met verfen gewoon de roller er over heen raggen
gaten met goedkope kit dichtstoppen
tapijt er uit raggen
bezem er snel doorheen en klaar
Precies, de volgende gaat toch ook weer klussen dus ik zou echt niet te nauw kijkenquote:Op maandag 17 januari 2011 11:22 schreef asfalthooligan het volgende:
behang met een stomer er af
niet te nauw kijken met verfen gewoon de roller er over heen raggen
gaten met goedkope kit dichtstoppen
tapijt er uit raggen
bezem er snel doorheen en klaar
Dus ik moet een nieuwe player downloaden wil ik die af kunnen spellen?quote:Op maandag 17 januari 2011 11:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
http://www.fileinfo.com/extension/dxr
Blijkbaar.quote:Op maandag 17 januari 2011 11:24 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dus ik moet een nieuwe player downloaden wil ik die af kunnen spellen?
Jezus fuck, faalneusquote:Op maandag 17 januari 2011 11:25 schreef Qwea het volgende:
jezus fuck zeg. Ik ben mij sleutels weer eens kwijt
vaginaal kan ook, spiraaltje en sleutel in 1quote:Op maandag 17 januari 2011 11:27 schreef Loveless85 het volgende:
Ik begin dat 'inbrengen in bipsebaps' een steeds beter plan te vinden.
Precies, dat zal bij mij ook moeten. Wellicht nog wat meer aangezien ik afvoer en aanvoer van wasmachine heb verplaatst, en dus ook een wastafel verhangen, en wat leidingen verlegt. Maar ik verwacht ook niet dat dat meer dan weekendje gaat kostenquote:Op maandag 17 januari 2011 11:27 schreef asfalthooligan het volgende:
Ken het van me oude flat
gang moest het behang van de muur
(gewoon gedaan met een plantespuit met warm water )
120 gaten dichten gewoon goedkope kit van de action wit gehaald en klein plamuur mes
tapijt en alles ook eruit
niks schilderen gelukkig
en gewoon een bezem er snel doorheen was in 7 uren klaar
quote:Op maandag 17 januari 2011 11:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
vaginaal kan ook, spiraaltje en sleutel in 1
Ik bedenk net dat ik een of andere Turk gehuurd had, die voor 100 euro alle meuk uit mn appartement haalde ( alles wat naar het stort kon had ik al een maand lang of zo met inpakken 1 kamer in gemikt , laminaat, gordijnen, de hele mikmak sloopte hij er uit ) en de gaten vulde en zo. Die deed dat in zn uppie en was in 1 dag klaar dr meequote:Op maandag 17 januari 2011 11:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Precies, dat zal bij mij ook moeten. Wellicht nog wat meer aangezien ik afvoer en aanvoer van wasmachine heb verplaatst, en dus ook een wastafel verhangen, en wat leidingen verlegt. Maar ik verwacht ook niet dat dat meer dan weekendje gaat kosten
Ja precies, en wss waar nog iets van te maken is verpatst hij, prima allemaal toch. Ben jij d'r vanafquote:Op maandag 17 januari 2011 11:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik bedenk net dat ik een of andere Turk gehuurd had, die voor 100 euro alle meuk uit mn appartement haalde ( alles wat naar het stort kon had ik al een maand lang of zo met inpakken 1 kamer in gemikt , laminaat, gordijnen, de hele mikmak sloopte hij er uit ) en de gaten vulde en zo. Die deed dat in zn uppie en was in 1 dag klaar dr mee
Ja, die wist in zn uppie een driezits Chesterfield zn vrachtwagen in te werken hoorquote:Op maandag 17 januari 2011 11:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja precies, en wss waar nog iets van te maken is verpatst hij, prima allemaal toch. Ben jij d'r vanaf
Neeeeeeeheeeeeee, bij de hele wereld komt dat goed maar niet bij Qweaquote:Op maandag 17 januari 2011 11:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Q, doe es rustig muts![]()
Komt allemaal wel goed heur
Hoe fucking moeilijk is het om die dingen als je binnenkomt op een vaste plek te leggen / hangen?quote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 11:46 schreef Ml-etje het volgende:
Q calm down!
Als wij dat kunnen regelen kun jij het zeker
Naast een baan hé oh-ohquote:
moeilijkquote:Op maandag 17 januari 2011 11:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hoe fucking moeilijk is het om die dingen als je binnenkomt op een vaste plek te leggen / hangen?
quote:Op maandag 17 januari 2011 11:40 schreef oh-oh het volgende:
Ik zie net op mijn persoonlijke bureaukalender dat het morgen psies een jaar geleden is dat Sjon hier gedropt werd.
Condoleancekaartjes zijn welkom
quote:Op maandag 18 januari 2010 16:17 schreef oh-oh het volgende:
OMG ik heb net een pup gekregen, hier afgegeven aan de deur, van een vriendin, kadootje.
Moet ik daar nu weer mee????????????????
Deze is hilarischer:quote:
quote:Op maandag 18 januari 2010 16:39 schreef oh-oh het volgende:
Nee het is ECHT.
Tis een chineesje, een zwart witte.
Ik heb echt geen idee wat ik dr mee ga doen. Hijs wel heel lief, en makkelijk, van 19 november issie, stamboom heb ik dr bij gekregen
quote:Op maandag 18 januari 2010 16:46 schreef oh-oh het volgende:
Maar ik heb wel bewijs:
En hij heeft ook al een naam
Pagan's aandoening was toch niet besmettelijk?quote:Op maandag 17 januari 2011 11:42 schreef asfalthooligan het volgende:
zo half 3 naar de dokter
gvd ook nog lichte druk op me borst bah
Kom je daar nou weer aanquote:Op maandag 17 januari 2011 11:42 schreef asfalthooligan het volgende:
zo half 3 naar de dokter
gvd ook nog lichte druk op me borst bah
Zeg!quote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 12:03 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb echt nergens iets gelezen over een tentamen, maar succes hoor
quote:Op maandag 17 januari 2011 11:48 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Naast een baan hé oh-oh
Nou offtentamen maken.
Succesquote:
Hmmm.... pas je een beetje op jezelf??quote:Op maandag 17 januari 2011 12:05 schreef asfalthooligan het volgende:
Kom je daar nou weer aan
zal wel longontsteking zijn wat ik heb
nee kwam niet van donderdag kwam echt van die 50 km in hoosbui vrijdagavond
alles was nat liep zelfs bij me regenpak in
waarschijnlijk zo dus elisab
quote:
6 Pilletjes? Ik koop altijd bij de dierenarts milbemax ontwormingspillen. Hoef ik er altijd maar 1 van te geven per kat. Van die pasta gingen ze bij mij kotsen.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:17 schreef ferrari_rood het volgende:
Succes MI
Ik ben weer thuis en ben best wel beroerd van die paar uurtjes werken
Ik had ontwormingstabletten gekocht maak ik het doosje open om de dosis te zien. Moeten Zorro en Fire er beide 6 dat is niet te doen en er zitten er maar 10 in het doojes. Ik ga maar weer pasta halen denk ik.
Succesquote:Op maandag 17 januari 2011 11:48 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Naast een baan hé oh-oh
Nou offtentamen maken.
Ik heb toch echt gewoon voor katten gehaald normaal staat de dosering op de zijkant maar nu dus niet.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:22 schreef Oognip het volgende:
[..]
6 Pilletjes? Ik koop altijd bij de dierenarts milbemax ontwormingspillen. Hoef ik er altijd maar 1 van te geven per kat. Van die pasta gingen ze bij mij kotsen.
Me dunkt dat je toch wel echt moet bezien of het verstandig is hoor, tgaat nogal om een belangrijk ietsquote:Op maandag 17 januari 2011 12:23 schreef ferrari_rood het volgende:
Fire 5,5 a 6
Zorro 6 a 6,5
Ik wilde gewoon even wat te doen hebben en ga morgen nog tot de pauze werken en de rest van de week vrij. Of het echt verstandig is weet ik niet maar geestelijk is het wel goed
Je doet het echt zelfquote:Op maandag 17 januari 2011 12:42 schreef Qwea het volgende:
jezus fuck, gevonden. In de kast naast de bekers
Echt
Dat werkt gewoon niet want ik hang ze er niet in. Keycord ftw,quote:Op maandag 17 januari 2011 12:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je doet het echt zelfbegin gewoon es met een sleutelbakje/rekje/kastje
Dus ga je maar 24/7 met je sleutels om je nek lopen alsof je een josti bentquote:Op maandag 17 januari 2011 13:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat werkt gewoon niet want ik hang ze er niet in. Keycord ftw,
Nee, aan mijn broek.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dus ga je maar 24/7 met je sleutels om je nek lopen alsof je een josti bent
Beeeeeeeeeeeeetje discipline moet toch wel lukkenzeker als je het altijd zo kut vind dat je ze vergeet of kwijt bent
Nein, want ik ben de ham vergetenquote:
Nonneponnnnnnnnnquote:
oh JF ! ik vergeet die echt steeds op te sturen he, ik schaam me doodquote:Op maandag 17 januari 2011 13:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nonneponnnnnnnnn![]()
Hee, had jij nu Chocolat voor me op dvd?
Neeeee joh dat maakt helemaal geen ene reet uit gekkie, maar ik heb net het boek uitgelezen, en toen dacht ik ik wil de film eigenlijk nog wel een keer zien nu en toen ging ik twijfelen of die nou bij die films zat die jij nog voor me hadquote:Op maandag 17 januari 2011 13:49 schreef Nonneke het volgende:
[..]
oh JF ! ik vergeet die echt steeds op te sturen he, ik schaam me doodMaar idd die en nog een met piraten he.
Ik ga mezelf een schop geven en ze deze week nog posten![]()
ook je bloem elisaje zal wel gebroken zijn van al die tijd achter de brievenbus liggen wachten
![]()
![]()
Jep die dusquote:Op maandag 17 januari 2011 13:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Neeeee joh dat maakt helemaal geen ene reet uit gekkie, maar ik heb net het boek uitgelezen, en toen dacht ik ik wil de film eigenlijk nog wel een keer zien nu en toen ging ik twijfelen of die nou bij die films zat die jij nog voor me had
Een clitpiercing om d'r sleutels aan te hangen!quote:Op maandag 17 januari 2011 13:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nein, want ik ben de ham vergeten![]()
Maar verse harde broodjes met kaas is ook lekkah![]()
En ik heb net de verf gepost, en een oplossing gekocht voor Qut dr sleutelprobleem
Whahahahahaha ja jij Ymmequote:Op maandag 17 januari 2011 14:03 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Jep die dusvoel me gelijk zo'n ymme
quote:Op maandag 17 januari 2011 13:47 schreef oh-oh het volgende:
En ik heb net de verf gepost, en een oplossing gekocht voor Qut dr sleutelprobleem
Oh, das ook nog een idee, dat rammelt zo lekker danquote:
quote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 14:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh, das ook nog een idee, dat rammelt zo lekker dan
Dat zou mooi zijn jaquote:Op maandag 17 januari 2011 14:37 schreef Rewimo het volgende:
[..]Morgen gaan we denk ik naar Boxmeer, met een beetje mazzel is het er dan al
Kan ik morgen de verf op de muur smijten, nog voor het laminaat bij de schoorsteen ligt
quote:Op maandag 17 januari 2011 14:46 schreef oh-oh het volgende:
Dat zou mooi zijn ja![]()
Met thee of course![]()
En de Indonesische vissenmagneten uit mijn kostbare privécollectie
quote:Op maandag 17 januari 2011 14:45 schreef Rewimo het volgende:
JF, ik moet een nieuwe afspraak bij de orthopeed omdat hij niet weet wat ik heb. Eerste mogelijkheid is 30 maart![]()
Jezus fuck wat heb jij dan weer zitten sturen slijmjurk?quote:Op maandag 17 januari 2011 14:49 schreef Qwea het volgende:
Als het goed is moet je mijn vlop dan ook morgen hebben, rewimo
Jij moet mijn vlop ook morgen hebbenquote:Op maandag 17 januari 2011 14:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jezus fuck wat heb jij dan weer zitten sturen slijmjurk?
quote:
Volgende x stuur ik gewoon zoutzuur opquote:Op maandag 17 januari 2011 14:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Zo komen we ook wel van die ongewenste SCers af he Qutje
Is het Chinese thee?quote:Op maandag 17 januari 2011 14:52 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Zo komen we ook wel van die ongewenste SCers af he Qutje
Je hebt toch geen kabeltje dus wat hebben we daar nou aan?quote:Op maandag 17 januari 2011 14:58 schreef ElisaB het volgende:
Zo, de tegelmeuk is binnen
Ik ga even de batterij opladen, foto's maken en dan tegelen
Ik heb wel meer van die kabeltjes hoorquote:Op maandag 17 januari 2011 14:59 schreef oh-oh het volgende:
Je hebt toch geen kabeltje dus wat hebben we daar nou aan?
Kom je mijn huis ook betegelen?
Ik ga twee vensterbankjes en een stukje muur tegelenquote:Op maandag 17 januari 2011 15:02 schreef Rewimo het volgende:
Wat ga je eigenlijk tegelen, Elies?Tegelen is leuk, je ziet lekker snel resultaat. In mijn vorige huis heb ik zelf getegeld in de keuken.
Goed gereedschap, goede materialen en een beetje logisch nadenken. Kom je een heel eind mee hoorquote:Op maandag 17 januari 2011 15:15 schreef oh-oh het volgende:
Haha ik zou best graag willen leren klussen eigenlijk, ik kan echt precies helemaal niks
Ja daar heb ik alledrie niks van in huisquote:Op maandag 17 januari 2011 15:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Goed gereedschap, goede materialen en een beetje logisch nadenken. Kom je een heel eind mee hoor
quote:Op maandag 17 januari 2011 15:32 schreef oh-oh het volgende:
Echt, ik ging es met een vriendin een kast van de ene kamer naar de andere zetten, we stonden echt compleet klem, en waren al een half uur of zo met die kas aan het kutten.
Dr vriend komt binnen, kijkt, en nadat ie uitgelachen was stuurde hij ons weg en liep in 1 move met die kast die andere kamer binnen
Ja, dan wordt het lastig. Eigen schuld; hajjemaarlebbischmoetenworrequote:Op maandag 17 januari 2011 15:31 schreef oh-oh het volgende:
Ja daar heb ik alledrie niks van in huis
Of gewoon simpel manquote:Op maandag 17 januari 2011 15:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, dan wordt het lastig. Eigen schuld; hajjemaarlebbischmoetenworre
Heel eerlijk gezegd waren we er vet pissig over en voelden we ons echt domme wijvenquote:Op maandag 17 januari 2011 15:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]Maar wel lol gehad zeker?
Ik ga zo maar eens boodschappen doen, vanavond voor morgen champignonsoep maken naar recept van mn moeder
(recept gister tijdens opruimen tegengekomen)
Wanneer, vanaaf of morg? Ik weet niet, ligt aan mijn wederhelft of we op zijnquote:Op maandag 17 januari 2011 14:53 schreef oh-oh het volgende:
Oeh, zal ik jouw verjaardagsvlop ook vandaag vast posten dan, heb jij morgen ook wat?
Ben je tot middernacht op of nie?
Nou ik zou best een eigenste piem0l willen hebben esquote:
Hey, het hoefde niet perse HK oid te zijn.quote:Op maandag 17 januari 2011 14:55 schreef oh-oh het volgende:
Om de ergste teleurstelling alvast te voorkomen kan ik beter maar vast even melden dat het geen HK geworden is trouwens, maar ik vind dees leuker
Leuker dan de kaart die ik voor jou gekocht heb kan haast nietquote:Op maandag 17 januari 2011 15:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wanneer, vanaaf of morg? Ik weet niet, ligt aan mijn wederhelft of we op zijn
Mijn kaartje aan jou is leuk, al zeg k het zelf
Ik vind de tekening in de kaart wel precies lijkend op jouquote:Op maandag 17 januari 2011 15:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Leuker dan de kaart die ik voor jou gekocht heb kan haast niet
Ik post m morgen wel, dan stop ik m eerst nog een etmaal in mn slip , ok?quote:Op maandag 17 januari 2011 15:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hey, het hoefde niet perse HK oid te zijn.![]()
Heb je erop gekwijld?
quote:Op maandag 17 januari 2011 15:42 schreef Loveless85 het volgende:
Iedereen krijgt mijn vlopjes, thee'tje, tegeltjes, trileitjes, en andere meuk ook morgen
Ga je er dan de hele dag mee spelen?quote:Op maandag 17 januari 2011 15:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou ik zou best een eigenste piem0l willen hebben es
quote:Op maandag 17 januari 2011 15:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik post m morgen wel, dan stop ik m eerst nog een etmaal in mn slip , ok?
Ja en kijken of je er zelf op kan zuigen natuurlijkquote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 15:42 schreef Loveless85 het volgende:
Iedereen krijgt mijn vlopjes, thee'tje, tegeltjes, trileitjes, en andere meuk ook morgen
Heus wel, vorige keer ging het enkel om woordenquote:
Ooh boy, nu krijgen we straks weer op onze lazerquote:Op maandag 17 januari 2011 15:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja en kijken of je er zelf op kan zuigen natuurlijk![]()
Oh wacht, dit is allemaal NSW QWEE
Heus wel. Iets over bek vol met zaadquote:
Kutkanonnequote:Op maandag 17 januari 2011 15:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh boy, nu krijgen we straks weer op onze lazer
SSSSSSSSSSHHHHHHHHHHHHHHHTquote:
Ik doe heus wel mn best, ik kan het echt niet helpenquote:
Ik verheug me vooral op de meukquote:Op maandag 17 januari 2011 15:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij het trilei jaLekker rammelen
Ja heej, rammelende eieren heb ik alquote:Op maandag 17 januari 2011 15:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij het trilei jaLekker rammelen
Mss kun je ruilen als je dubbele hebt.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja heej, rammelende eieren heb ik al
Ouwe meukquote:Op maandag 17 januari 2011 15:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het is denk ik wel een beetje verdroogd als het aankomt
hihihi 'komt'
Waarom zou ik het met de honden willen delen dan?quote:Op maandag 17 januari 2011 15:58 schreef Loveless85 het volgende:
Rewimo heeft misschien nog wel een receptje om het door het hondenvoer te doen
Iddquote:Op maandag 17 januari 2011 16:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Waarom zou ik het met de honden willen delen dan?
Heb ik ze dalijk allemaal aan het kotsen![]()
Hou maar lekker daar jaquote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 16:05 schreef oh-oh het volgende:
Qwea en ik doen net een hele gave ontdekking
quote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 16:05 schreef oh-oh het volgende:
Qwea en ik doen net een hele gave ontdekking
Jullie hebben dezelfde kaart voor elkaar gekocht?quote:
Welneequote:Op maandag 17 januari 2011 16:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Jullie hebben dezelfde kaart voor elkaar gekocht?
quote:Op maandag 17 januari 2011 16:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Welnee
Onze kinderen zijn op dezelfde dag jarig
Billy en Baloe?quote:
Chico en Baloe, die oudjes samenquote:
Wij gebruiken stronghold tegenwoordig. Dit druppel je in de nek. Ontwormd, tegen vlooien en teken en mijt. Dus de hele reut in één keer.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:17 schreef ferrari_rood het volgende:
Succes MI
Ik ben weer thuis en ben best wel beroerd van die paar uurtjes werken
Ik had ontwormingstabletten gekocht maak ik het doosje open om de dosis te zien. Moeten Zorro en Fire er beide 6 dat is niet te doen en er zitten er maar 10 in het doojes. Ik ga maar weer pasta halen denk ik.
Te leuk toch, dat onze oogappeltjes tegelijk jarig zijn ?quote:
Druppels zijn hier niet zo'n succes. Zorro gaat de rest dan wassen met als gevolg een kotsende Zorro.quote:Op maandag 17 januari 2011 16:27 schreef Strega het volgende:
[..]
Wij gebruiken stronghold tegenwoordig. Dit druppel je in de nek. Ontwormd, tegen vlooien en teken en mijt. Dus de hele reut in één keer.
Voor grote katten kun je ook drontal nemen, hoeven ze maar één of twee tabletten van.
Ik ging google al misbruiken want ik dacht dat stronghold enkel voor hartwormen was. Maar zie ook voor spoelwormenquote:Op maandag 17 januari 2011 16:27 schreef Strega het volgende:
[..]
Wij gebruiken stronghold tegenwoordig. Dit druppel je in de nek. Ontwormd, tegen vlooien en teken en mijt. Dus de hele reut in één keer.
Voor grote katten kun je ook drontal nemen, hoeven ze maar één of twee tabletten van.
quote:Op maandag 17 januari 2011 16:23 schreef ferrari_rood het volgende:
Ing heeft goed geshopt fijn die korting dan kun je ineens zoveel meer kopen.
Waarom word ik er nu weer bijgesleept?quote:Op maandag 17 januari 2011 15:58 schreef Loveless85 het volgende:
Rewimo heeft misschien nog wel een receptje om het door het hondenvoer te doen
Gewoon, omdat het kan!quote:Op maandag 17 januari 2011 16:31 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Waarom word ik er nu weer bijgesleept?
Heb je het vervolg boek gelezen?quote:Op maandag 17 januari 2011 13:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nonneponnnnnnnnn![]()
Hee, had jij nu Chocolat voor me op dvd?
Is het wat?quote:Op maandag 17 januari 2011 16:31 schreef Strega het volgende:
[..]
Heb je het vervolg boek gelezen?
Moet ik hem ff naar je opsturen?
Die heb je uit OUD hè?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
Ben bang van wel, zonder lukt niet echt momenteelquote:Op maandag 17 januari 2011 16:22 schreef ferrari_rood het volgende:
@rewimo dat is nog lang wachten tot je aan de buurt bent. En tot die tijd met krukken lopen?
quote:Op maandag 17 januari 2011 16:32 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Die heb je uit OUD hè?Geen idee eigenlijk, volgens mij heb ik m van mn zusje die tegelijk zwanger was met een vriendinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
O, okee.quote:
Uitsloverquote:
Pics of we geloven je nietquote:
Ja, en wat Oognip zei, Milbemax is ook erg goed.quote:Op maandag 17 januari 2011 16:28 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Druppels zijn hier niet zo'n succes. Zorro gaat de rest dan wassen met als gevolg een kotsende Zorro.
Drontal ken ik niet ga ik van de week eens naar op zoek.
Ongetwijfeld terechtquote:Op maandag 17 januari 2011 16:45 schreef oh-oh het volgende:
Jezus fuck, ik heb een Adele meezingverbod gekregen.
Jezus fuck ik wilde net iets leuks gaan zeggen over je tegels.....quote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 16:48 schreef oh-oh het volgende:
Jezus fuck ik wilde net iets leuks gaan zeggen over je tegels.....
Goed werk Eliesquote:Op maandag 17 januari 2011 16:46 schreef ElisaB het volgende:
Before:
[ afbeelding ]
After:
[ afbeelding ]
Morgen nog even voegen en overmorgen kitten en dan is er weer een klusje geklaard
Netjesquote:Op maandag 17 januari 2011 16:46 schreef ElisaB het volgende:
Before:
[ afbeelding ]
After:
[ afbeelding ]
Morgen nog even voegen en overmorgen kitten en dan is er weer een klusje geklaard
quote:
En dat heeft met de tegels dan weer niets te makenquote:Op maandag 17 januari 2011 16:50 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Ik vind het vooral grappig hoe je het donker ziet worden op de foto's
Morgenmiddag zo rond vieren wens ik minstens 1 minuut stilte jaquote:Op maandag 17 januari 2011 16:51 schreef Strega het volgende:
Oh-Oh, sing it for me! Loud en clear!![]()
Sjon alweer een jaar bij je. De tijd gaat snel...
Nee, jij koos de verkeerde kant mbt het Adele meezingverbod, dus echt, stik maar in je tegelsquote:Op maandag 17 januari 2011 16:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En dat heeft met de tegels dan weer niets te maken
Ik slaap uit morgen, dus aan mij zul je geen kind hebbenquote:Op maandag 17 januari 2011 16:51 schreef oh-oh het volgende:
Morgenmiddag zo rond vieren wens ik minstens 1 minuut stilte ja
quote:Op maandag 17 januari 2011 16:52 schreef oh-oh het volgende:
Nee, jij koos de verkeerde kant mbt het Adele meezingverbod, dus echt, stik maar in je tegels
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
At your service, madam. Om maar een een berucht politicus te citeren.quote:Op maandag 17 januari 2011 16:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Morgenmiddag zo rond vieren wens ik minstens 1 minuut stilte ja
Lig jij morgenmiddag rond vieren nog in je nest te meuren dan, Toos Werkeloos?quote:Op maandag 17 januari 2011 16:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik slaap uit morgen, dus aan mij zul je geen kind hebben
Getverdemme, dies al zo lang dood, laten we die niet meer citerenquote:Op maandag 17 januari 2011 16:53 schreef Strega het volgende:
[..]
At your service, madam. Om maar een een berucht politicus te citeren.
Ik denk dat het voorjaar moet worden. Gaan we ons allemaal beter van voelen.quote:Op maandag 17 januari 2011 16:53 schreef ferrari_rood het volgende:
Ziet er mooi uit Elies
@strega ik heb van 14:00 tot 15:00 geslapen net mijn medicatie weer ingenomen en nu hopen dat ik mij een beetje fit blijf voelen.
Ik heb al heel mn leven al mijn geld bij 1 bank maar goed, als ik het ga verdelen zou het wel heel sneu wordenquote:Op maandag 17 januari 2011 16:55 schreef ferrari_rood het volgende:
Iemand ervaring met bank of scotland?
Nu de fortis samen is gegaan met abn heb ik al mijn geld bij 1 bank en dat vind ik niet zo fijn.
Desnoods, als ik jou daar een plezier mee doequote:Op maandag 17 januari 2011 16:54 schreef oh-oh het volgende:
Lig jij morgenmiddag rond vieren nog in je nest te meuren dan, Toos Werkeloos?
Als dat de enige manier is om je tot een minuut stilte te krijgen, tjaquote:Op maandag 17 januari 2011 16:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Desnoods, als ik jou daar een plezier mee doe
Ik heb mijn hele leven al twee banken, maar dat is meer uit luiigheid. Zolang je de grens van de garantiestelling niet voorbij gaat, zou ik me maar niet te druk makenquote:Op maandag 17 januari 2011 16:56 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb al heel mn leven al mijn geld bij 1 bank maar goed, als ik het ga verdelen zou het wel heel sneu worden![]()
![]()
Dat zit tussen mijn oren dat weet ik. Tot welk bedrag krijg je sowieso je geld terug als de bank valt?quote:Op maandag 17 januari 2011 16:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb al heel mn leven al mijn geld bij 1 bank maar goed, als ik het ga verdelen zou het wel heel sneu worden![]()
![]()
Ik wil eerst nog jarig zijn in de winter en dan mag het voorjaar worden. Het liefst heel snel juni.quote:Op maandag 17 januari 2011 16:55 schreef Strega het volgende:
[..]
Ik denk dat het voorjaar moet worden. Gaan we ons allemaal beter van voelen.
Ik zou het niet weten , het is voor mij nvtquote:Op maandag 17 januari 2011 16:57 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Dat zit tussen mijn oren dat weet ik. Tot welk bedrag krijg je sowieso je geld terug als de bank valt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |