Diequote:
Skele koequote:
Mjah ff kijken of het een keer zo tegen 16/17u kan dan, dan ga ik gewoon half uurtje eerder weg. Maar ik vind die makelaar nou al kutquote:Op maandag 17 januari 2011 09:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Leuk genoeg om vrij te nemen voor een bezichtiging?
quote:Op maandag 17 januari 2011 09:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mjah ff kijken of het een keer zo tegen 16/17u kan dan, dan ga ik gewoon half uurtje eerder weg. Maar ik vind die makelaar nou al kut
Ja nou dat zou ik dus ook al vinden, zo iemand gun je geen cent natuurlijkquote:Op maandag 17 januari 2011 09:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mjah ff kijken of het een keer zo tegen 16/17u kan dan, dan ga ik gewoon half uurtje eerder weg. Maar ik vind die makelaar nou al kut
Wordt zo'n natte zooi dan toch?quote:Op maandag 17 januari 2011 09:56 schreef oh-oh het volgende:
Joh, zal ik wat van die marshmellowthee bij die verf in de doos doen?
Mwah, weet ik niet. Hij is niet zo flexibel in z'n tijden voor bezichtiging.quote:Op maandag 17 januari 2011 09:55 schreef Ml-etje het volgende:
[..]mogge!
Makelaar gevonden die niet wil verkopen?
Het zijn gewoon treurwilgen!quote:Op maandag 17 januari 2011 10:12 schreef Greys het volgende:
Mogguh
Toen wij een ander huis zochten en heel veel gingen bezichtigen waren ook 9 van de 10 makelaars anti-bezichtigen-'s avonds en in het weekend. Dus daar is die ene makelaar van jou geen uitzondering in helaas, Ll. Klaarblijkelijk verdienen ze nog steeds genoeg om dat te kunnen zeggen
Mwah, tegenwoordig hoor je toch vooral dat het drama is om je huis verkocht te krijgen. Maar deze specifieke is misschien wel populair. Ziet er iig goed uit en in een leuke/goede (en dus populaire) wijk. Dus wie weet issie al platgebeldquote:Op maandag 17 januari 2011 10:13 schreef oh-oh het volgende:
Ja die huizen zijn allemaal zo verkocht, ze kunnen het zich permiteren
Niet van die grove taal in deze SC!quote:
Ja das jammer hequote:Op maandag 17 januari 2011 10:36 schreef Loveless85 het volgende:
Als het nou een vrouw was die Maria heette kon je schrijven
Ik hoorde via via van tia, Maria
MINSTENS!quote:
Nee Margrietquote:
Mjah het ligt aan de situatie natuurlijk. Ik denk dat als ik wat te verkopen had in de huidige markt dat ik het niet zo'n probleem zou vinden. Maar het ligt helemaal aan of je idd kleine kinderen hebt, of misschien werken ze onregelmatig ofzo.quote:Op maandag 17 januari 2011 10:37 schreef Greys het volgende:
[..]
MINSTENS!
Nee maar als je het van de andere kant bekijkt...
Stel, jij verkoopt je huis. En je hebt kinderen. Dan moet je dus elke keer 's avonds met je kinderen maken dat je weg komt (rond hun bedtijd) omdat er weer mensen zo nodig 's avonds moeten bezichtigen. Dan denk je zelf ook 'Kom lekker overdag als je het zo graag wilt hebben, dan neem je wel vrij'.
Toen mijn huis te koop stond zat ik er ook niet op te wachten als mensen 's avonds en in het weekend wilden hoorHeb het wel toegelaten als het moest, maar het is niet iets waar mensen op zitten te wachten.
Ja jammer hequote:
En wat je zegt geldt ook andersom natuurlijk. Als jij dat huis écht graag wilt, dan neem je wel een uurtje vrij om overdag te kunnen kijken. Works both ways.quote:Op maandag 17 januari 2011 10:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mjah het ligt aan de situatie natuurlijk. Ik denk dat als ik wat te verkopen had in de huidige markt dat ik het niet zo'n probleem zou vinden. Maar het ligt helemaal aan of je idd kleine kinderen hebt, of misschien werken ze onregelmatig ofzo.
Nou ik weet niet of ik het huis écht wil, daarvoor wil je het eerst zien lijkt me. Natuurlijk is voor beide wat te zeggen, maar ik weet niet, persoonlijk vind ik het niet echt een goeie instelling als je iets wil verkopen...quote:Op maandag 17 januari 2011 10:44 schreef Greys het volgende:
[..]
En wat je zegt geldt ook andersom natuurlijk. Als jij dat huis écht graag wilt, dan neem je wel een uurtje vrij om overdag te kunnen kijken. Works both ways.
Ligt er ook een beetje aan hoe oud die geiser is.quote:Op maandag 17 januari 2011 10:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mwah, weet ik niet. Hij is niet zo flexibel in z'n tijden voor bezichtiging.
En ml, wat is het handigste/beste op gebied van (water) verwarming. Een van de huizen waar we keken had een kleine geiser, en die heeft als voordeel dat het pas warmt als je water nodig hebt. Maar ik vraag me af of het ding uberhaupt een beetje zuinig is en in genoeg warm water kan voorzien als je een bad vol laat lopen oid.
Boiler heeft verder natuurlijk wel altijd een voorraadje warm water, maar totaal niet energiezuinig, en als je niet een hele grote hebt (huis waar ik nu woon heeft een 80l) dan is het na 2 personen ff douchen of een bad vol laten lopen ook wel op. En dan kan je weer wachten tot je warm water hebt
De bezichtigingen die wij gedaan hebben waren alleen in de avonduren/weekenden met de bewoners gewoon nog thuis (hebben zelf aangegeven dat dat voor ons geen probleem was). Kan ook een optie zijn?quote:Op maandag 17 januari 2011 10:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ik weet niet of ik het huis écht wil, daarvoor wil je het eerst zien lijkt me. Natuurlijk is voor beide wat te zeggen, maar ik weet niet, persoonlijk vind ik het niet echt een goeie instelling als je iets wil verkopen...
Nou ja, dan zou ik in het weekend met mn kinderen weggaanquote:Op maandag 17 januari 2011 10:37 schreef Greys het volgende:
[..]
MINSTENS!
Nee maar als je het van de andere kant bekijkt...
Stel, jij verkoopt je huis. En je hebt kinderen. Dan moet je dus elke keer 's avonds met je kinderen maken dat je weg komt (rond hun bedtijd) omdat er weer mensen zo nodig 's avonds moeten bezichtigen. Dan denk je zelf ook 'Kom lekker overdag als je het zo graag wilt hebben, dan neem je wel vrij'.
Toen mijn huis te koop stond zat ik er ook niet op te wachten als mensen 's avonds en in het weekend wilden hoorHeb het wel toegelaten als het moest, maar het is niet iets waar mensen op zitten te wachten.
Ja-aaa. Je snapt best wat ik bedoel. Zij vinden dat waarschijnlijk van jouw instellingquote:Op maandag 17 januari 2011 10:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ik weet niet of ik het huis écht wil, daarvoor wil je het eerst zien lijkt me. Natuurlijk is voor beide wat te zeggen, maar ik weet niet, persoonlijk vind ik het niet echt een goeie instelling als je iets wil verkopen...
Nee nee goed lezen vrouwke, hij wilde doordeweeks na vijven OF op zaterdag.quote:Op maandag 17 januari 2011 10:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Sinds wanneer werkt Ll op zaterdag trouwens?
Klaarblijkelijk hebben die mensen een goede reden om het niet te willen. Of gewoon niet zo'n haast met verkopen, die heb je ook nogquote:Op maandag 17 januari 2011 10:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, dan zou ik in het weekend met mn kinderen weggaan
Mn zusje moest de katten in benches doen bij een bezichtiging, en toen zij en haar vriend alletwee moesten werken hebben de katten zelfs een dag bij mn ouders gezeten...
Nee das ook zoquote:Op maandag 17 januari 2011 10:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja-aaa. Je snapt best wat ik bedoel. Zij vinden dat waarschijnlijk van jouw instelling
Gewoon gaan kijken joh, als het je interesseert. Kan jou dat uurtje vrij nou schelen. Als je je aan alles gaat ergeren in makelaarsland, dan bestel maar vast een potje valeriaan
PM me een linkje straks als je wilt? Ben benieuwd!
Doe ik nietquote:Op maandag 17 januari 2011 10:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Sinds wanneer werkt Ll op zaterdag trouwens?
Heb je die baan in The Hague gekregen dan?quote:Op maandag 17 januari 2011 10:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee das ook zoMaar mijn punt was meer dat als ze allemaal zo doen dan zijn het heel wat uurtjes vrij
en aangezien ik hier over 10 daagjes weg ben zijn ze niet zo scheutig meer met de uurtjes vrij. Maar het komt vast goed
[..]
Doe ik niet
Weet ik niet, hoor ik vandaag waarschijnlijk. Maar sowieso hier per 1-2 weg. Het is natuurlijk allemaal detachering hé, dus ook al heb ik niet direct per 1-2 wat komen de euro's nog wel binnen. Het is niet zo dat geen project ook geen salaris is. Dat laatste loopt altijd door, ongeacht wel/niet project en wat voor.quote:Op maandag 17 januari 2011 10:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Heb je die baan in The Hague gekregen dan?![]()
Zo ja, gefeliciteeeeerd!
Ohquote:Op maandag 17 januari 2011 10:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Weet ik niet, hoor ik vandaag waarschijnlijk. Maar sowieso hier per 1-2 weg. Het is natuurlijk allemaal detachering hé, dus ook al heb ik niet direct per 1-2 wat komen de euro's nog wel binnen. Het is niet zo dat geen project ook geen salaris is. Dat laatste loopt altijd door, ongeacht wel/niet project en wat voor.
quote:Op maandag 17 januari 2011 10:35 schreef oh-oh het volgende:
Ik zit een kaart te schrijven voor mn oom, ik hoorde van mn nichtje ( niet zijn dochter maar zijn broer, tis een broer van mn moeder ) dat hij een tia gehad heeft. Schrijf ik , Lieve Frans, ik hoorde via via van je tia (![]()
![]()
).
Nou ja, als ie nog net zoveel humor heeft als vroeger dan kan ie daar vast hartelijk om lachen
Jij zou dr wel om kunnen lachen hequote:
Kan, dit was sowieso ook een servicedesk functie, maar leuke klant en grote afdeling waar in door te groeien is. Ik heb nog nooit een op servicedesk gezeten, en ze willen toch wel graag dat je 'die ervaring eens opdoet' (lees je mee, Q?quote:Op maandag 17 januari 2011 11:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh![]()
En als je de baan nu niet krijgt, zit je dan met je vinger in de neus thuis op de bank salaris te ontvangen?
Of kunnen ze je dan ook inzetten voor bijv. helpdesk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |