Hoeveel uitbreidingen van Carcasonne zijn er eigenlijk dan?quote:
Best veel! Wij hebben er 5 ofzo.... onafhankelijk leuk, maar allemaal samen wordt het ingewikkeld...quote:Op maandag 17 januari 2011 08:41 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hoeveel uitbreidingen van Carcasonne zijn er eigenlijk dan?
Hmm. De Toren hebben wij niet. Wij hebben een donkerbruin doosje.. iets met een rivier.quote:Op maandag 17 januari 2011 08:59 schreef freecell het volgende:
Best veel! Wij hebben er 5 ofzo.... onafhankelijk leuk, maar allemaal samen wordt het ingewikkeld...
Even kijken 'de uitbreiding' (algemene uitbreiding) de toren, de rivier 2 en nog twee wazige.... Minstens 5.
De toren is leuk én handig, want er zit een dispencer bij.
Dat laatste hebben we ooit eens bij vrienden gespeeld ook, maar dat pakte me toen niet terwijl zij er heel enthousiast over waren.quote:Op maandag 17 januari 2011 09:44 schreef huuphuup het volgende:
Goeiemorgen!![]()
spelletjeswe hebben er hier heel veel staan, idd carcassone en catan enzo zijn erg leuk
![]()
Machiavelli vind ik ook leuk om te spelen.
ja precies, dat is dan zo jammer, want dan is er echt geen fluit aan en hang je er maar bij...quote:Op maandag 17 januari 2011 09:46 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik heb zaterdagavond Catan gespeeld...
Tis wel geinig, maar ook niet echt mijn spel ofzo..
Nja k speel t 2 keer per jaar ofzo en dan moet ik altijd weer erinkomen.
Oh en laatst stond ik heel stom, dus was niks aan...Enige getallen die ik had waren 4 en 5 en 9...Ik heb geloof een uur lang niks gedaan.
precies, helemaal omdat de rest allemaal zo'n beetje bij de 6 en 8 stond...en raad s wat alleen maar gegooid werd..quote:Op maandag 17 januari 2011 09:47 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
ja precies, dat is dan zo jammer, want dan is er echt geen fluit aan en hang je er maar bij...
Ik begreep er geen hol van de eerste 3 rondes ofzoquote:Op maandag 17 januari 2011 09:46 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat laatste hebben we ooit eens bij vrienden gespeeld ook, maar dat pakte me toen niet terwijl zij er heel enthousiast over waren.
Mss nog eens proberen.
haha ja dat is t enige dat ik me er nog van kon herinnerenquote:Op maandag 17 januari 2011 10:02 schreef debuurvrouw het volgende:
groot voordeel is dat er een kaartje inzit waarmee je cijferfishes mag omdraaien![]()
Maar goed,als je niet van lange spelletjes houdt dan is het niks nee.
Oh wat jammer!quote:Op maandag 17 januari 2011 10:06 schreef oeke het volgende:
Oh! Ik houd ook zo van spelletjes, maar P. niet.![]()
En hier in de buurt ook geen vrienden die van spelletjes houden.
Dus ik speel alleen als mijn familie in de buurt is.
En ik wacht smart tot Ko spelletjes kan spelen.
Catan met steden en ridders en nog zeevaarders erbijquote:Op maandag 17 januari 2011 10:00 schreef Sonnetje85 het volgende:
volgens mij is steden en ridders vooral leuk als je t vaak speelt...
wij spelen t dus niet vaak en dan duurt alles zoooolang. We hadden een keer die uitbreiding, toen waren we nog langer bezig (echt 3 of 4 uur met 1 spelletje,..en dat vind ik dus niet leuk)
schaap is ook niet zo van de spelletjes. Wel op de WII of nu de Kinect, maar niet echt bordspelletjes. Soms doet hij wel mee, en op vakantie met mijn ouders hebben we de hele vakantie 's avonds gekaartquote:Op maandag 17 januari 2011 10:06 schreef oeke het volgende:
Oh! Ik houd ook zo van spelletjes, maar P. niet.![]()
En hier in de buurt ook geen vrienden die van spelletjes houden.
Dus ik speel alleen als mijn familie in de buurt is.
En ik wacht smart tot Ko spelletjes kan spelen.
Dat vind ik eigenlijk ook wel een beetje.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:50 schreef miss_sly het volgende:
[..]
schaap is ook niet zo van de spelletjes. Wel op de WII of nu de Kinect, maar niet echt bordspelletjes. Soms doet hij wel mee, en op vakantie met mijn ouders hebben we de hele vakantie 's avonds gekaart![]()
Ik vind ook veel spelletjes echt iets voor meer dan 2 personen, of valt dat wel mee?
Haha, ik wou net zeggen, bij ons eindigen gezelschapsspelletjes ook vaak op de pc of Wiiquote:Op maandag 17 januari 2011 12:35 schreef Diaan73 het volgende:
Spelletjes hebben wij heel veel gedaan, de laatste tijd een stuk minder omdat we WII party doen ipv bordspelletjes.![]()
Ik vind het wel gezelliger met meer mensen of hoe zeg je dat, t is wat grootser en op een bepaald punt ook spannender/leuker om te spelen enzo; maar B. en ik hebben ook wel eens gewoon allemaal hapjes gemaakt en een hele avond bordspellen gedaan en dat was erg leukquote:Op maandag 17 januari 2011 12:50 schreef miss_sly het volgende:
[..]
schaap is ook niet zo van de spelletjes. Wel op de WII of nu de Kinect, maar niet echt bordspelletjes. Soms doet hij wel mee, en op vakantie met mijn ouders hebben we de hele vakantie 's avonds gekaart![]()
Ik vind ook veel spelletjes echt iets voor meer dan 2 personen, of valt dat wel mee?
Herkenbaarquote:Op maandag 17 januari 2011 13:23 schreef debuurvrouw het volgende:
Wij doen samen vaak Go of Backgammon. Ook wel Yahtzee of dammen of schaken. Overzichtelijke spellen die je niet een hele middag bezig houden. Yahtzee is ook een geliefd vakantiespel. En dan op een theedoek omdat het anders zoveel lawaai maakt.
Deze foto is voor ons echt classic:quote:Op maandag 17 januari 2011 13:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
HerkenbaarIk verlies alleen altijd van Peaceman, niet leuk. Zelfde geldt voor Monopoly.. of andere spellen. Ik ben altijd de laatste met spelletjes doen. Ook het Monopolyspel op de WII kan ik niet winnen en wint Peace altijd. Daarom doe ik niet meer mee. Voordeel van op de WII Monopoly spelen, is dat je kunt instellen met hoeveel mensen je wilt spelen. Dat is wel leuker dan met zn tweetjes. Peace speelt nu dus vaak "alleen" Monopoly op de WII.
Het is ook best knus om met zn tweetjes naast elkaar op de bank spel op de WII te doen hoor.![]()
Buzz is hilarischquote:Op maandag 17 januari 2011 13:59 schreef miss_sly het volgende:
We leuk als we met kerst bij de schoonfamilie zijn, dan worden er ook wel spelletjes gespeeld. Het is wel sterk competitief en eht zijn altijd kennisspelletjes
Met het mes op tafel hadden we afgelopen kerst, maar ook Buzz (op de ps2 geloof ik, triviant-achtig). vooral schaaps broer wil heel graag winnen. Schaap en mij boeit het niet zo, maar we winnen toch regelmatig
ow dat klinkt als een leuk spel. Eens naar op zoek gaan voor de vakantie.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:56 schreef moussy het volgende:
Als wij op vakantie gaan, gaan alleen jenga en grolsch mastergame mee. Dat grolsch mastergame is een mix van allerlei bekende spelletjes, zoals pictionary, hints, triviant enz enz.
quote:Op maandag 17 januari 2011 14:00 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Deze foto is voor ons echt classic:
[ afbeelding ]
F. zijn woorden waren: Kom maar bij mij poes... ik heb geld.
Kijk die inhalige blik!![]()
![]()
Mannen en monopoly...
Dat je dan in je eentje monopolie kan spelen vind ik dan idd weer wel een toffe feature!
quote:donderdag 13 januari 2011
Een baby heeft een uitknop
Uw wijsheid komt van Harvey Karp,
pediatrician of the stars
.
Hij is inderdaad de kinderarts van Madonna. Twee jaar geleden sprak hij op een congres van de beroepsvereniging van Amerikaanse kinderartsen AAP. Ieder jaar ga ik daar heen, met twee vriendinnen uit Nederland. We waren nogal sceptisch. Want hoezo kun je binnen een minuut een huilbaby stil krijgen?
Op zon Amerikaans kinderartsencongres kun je je ook als familie inschrijven. Dus je zit daar in een zaal met artsen die ook hun baby bij zich hebben. Natuurlijk begon er een te huilen tijdens zijn lezing. Hij deed zijn trucje. En ja, het werkte echt.
Hij heeft er een heel commerciële toestand van gemaakt, met een boek, een dvd en een trainingsprogramma voor professionals. En hij staat dat in de congreshal ook te verkopen, tussen de fabrikanten van medische apparatuur en luiers. Achter zon tafeltje, ja. Dan koop je inderdaad een boek en een dvd en denk je: laat ik dat thuis ook maar eens proberen.
Het trucje van Harvey Karp, bestaat uit vijf stappen. Eén: je kind in bakerdoeken wikkelen. Twee: op je onderarm op de zij leggen. Drie: heel hard
shhh
roepen in het oor. Vier: zachtjes met het hoofdje wiebelen. Vijf: een speen geven.
Ik kreeg al snel een huilbaby op mijn spreekuur. Ik deed het. Toen ik bij
shhh
was, merkte ik dat hij zich helemaal ontspande. Het is een soort klik, je ziet het in de ogen. Je doet die vijf dingen en je zet het huilen als het ware uit. Als ze moe zijn, vallen ze in slaap. Als ze wakker zijn, dan blijven ze gewoon rustig bij je en kijken.
Ter illustratie laat Lasham een dvdtje zien. Een magere man
die de handelingen verricht
. De babys stoppen met huilen en staren vervolgens in het niets.
Leg eens uit hoe het werkt.
Babys kunnen al horen vanaf de 28ste week dat ze in de baarmoeder zitten. Dat
shhh
is het geluid van het ruisen van het bloed. Het is een heel hard geluid, zoals van een föhn of een stofzuiger. Vandaar dat
shhh
in alle culturen wordt gebruikt om babys stil te krijgen. Alleen in het Westen houden we er niet zo van. Wij vinden het onbeleefd om
shhh
te roepen.
Normaal is dat babys vanaf twee weken veel gaan huilen, met een piek naar zes weken en na ongeveer twaalf weken is het over. In andere culturen weet iedereen dat. Hier staan volwassenen ver van babys af. Karp heeft in een onderzoekje jonge, aanstaande ouders een pasgeboren baby laten zien en eentje van zes weken oud, die kon lachen en je aankeek. De meesten dachten dat de lachende baby de pasgeboren baby was. Dit was wel in Amerika, hè?!
U zegt dat het komt doordat een baby nog niet af is als hij geboren wordt.
Eigenlijk worden babys drie maanden te vroeg geboren. Die eerste maanden noemen we nu ook het vierde trimester. In sommige andere culturen is het strikt verboden je baby de eerste honderd dagen weg te leggen. Daar kennen ze ook geen huilbabys. Ook niet in landen waar ze kinderen in doeken dragen. Dat voelt voor een baby net als de baarmoeder.
Wat moet er dan nog worden afgemaakt aan een pasgeboren baby?
Als een baby wordt geboren, heeft hij vooral primaire reflexen. In die eerste drie maanden rijpen zijn hersenen en zenuwstelsel. Het grijpreflex is het bekendste. Je denkt, wat leuk, hij kan al iets pakken. Maar eigenlijk is het een teken dat het zenuwstelsel niet rijp is. Als een baby gericht iets gaat pakken, is hij pas af.
Het zuigreflex is nodig om te overleven, anders komt de baby nooit aan voedsel. Je hebt ook het Mororeflex. Als je een baby stukje laat vallen, dan gaan zijn handjes omhoog. Hij schrikt. Als je een baby op zijn rug legt, dan heeft hij het gevoel dat hij valt. Je kunt het zelf ook hebben, vlak voor je in slaap valt. Babys die daar gevoelig voor zijn, schrikken daardoor steeds en gaan huilen. Leg je een kind op zijn zij, dan heeft hij dat gevoel niet.
Karp heeft het ook nog over een troostreflex. Wat is dat dan?
Het is hoe een baby zichzelf kan troosten. De meesten hebben daarvoor niet veel nodig. Het kan een speentje zijn of inbakeren. Of het geluid van de stofzuiger. Iedere ouder past eigenlijk wel iets toe uit de methode van Karp. Maar sommigen hebben al die vijf dingen nodig van het trucje van Karp. Dat zijn de huilbabys.
Wanneer is een kind een huilbaby?
Vroeger hadden we daar een maatstaf voor. Dan moest het kind drie dagen achter elkaar langer dan drie uur huilen, gedurende drie weken. Nu geldt dat je moet vinden dat je kind te veel huilt. Omdat er geen definitie meer is voor huilbabys, is het moeilijk de oorzaken te onderzoeken.
Kan het kwaad als een baby een huilbaby is?
Nee, 95 procent van deze babys is gezond. Wat er ongezond aan is, is dat iedereen om de baby heen gestrest is. Een baby voelt dat.
Ouders denken dat het kind pijn heeft en vaak ligt de focus op de buik. Dan denken ze dat het aan de voeding ligt, dat het kind te weinig krijgt of ergens allergisch voor is. Ze stoppen met borstvoeding en stappen over op voeding voor hongerige babys. Of ze gaan hypoallergene flesvoeding geven, terwijl dat eigenlijk helemaal niet nodig is. Of men geeft medicijnen voor reflux, een aandoening waarbij maagzuur omhoog komt. Je gaat dus onnodig medicijnen geven aan een gezond kind.
Men zegt ook dat er gevaar is voor kindermishandeling.
Ja, er is een groter risico op
shaken baby syndrome
bij babys die extreem veel huilen. Ouders worden zo wanhopig van hun kind dat ze het inderdaad heen en weer gaan schudden. Het hoofd van een kind is relatief zwaar en groot en de bloedvaten in het hoofd zijn fragiel. Daardoor kunnen hersenbloedingen ontstaan.
Wanneer komen ouders bij u terecht?
Als de richtlijnen van het consultatiebureau niet meer werken. Officieel luiden die: veel rust en regelmaat, inbakeren. Bij driekwart van de babys werkt het. De rest is niet in staat zichzelf te troosten. Die komt bij mij.
Ik doe natuurlijk eerst grondig onderzoek en vraag de ouders uit. Als ik niets kan vinden, hoef ik niet meer te zeggen er is niets aan de hand, met drie maanden is het over. Ik heb nu een trucje en leer dat die ouders ook.
Bij de kinderen die zijn opgenomen werkt het niet. Die zijn ziek en huilen omdat ze pijn hebben. Als ze herstellen, gebruiken we het wel.
Zou ik het thuis kunnen proberen?
Ja, maar er zijn wel een paar dingen waar je op moet letten. Leg nooit je kind op zijn zij in bed. Als hij slaapt dan moet je het op zijn rug leggen. Op de rug laten slapen vermindert aantoonbaar het risico op wiegendood. Dat roept wel dat Mororeflex op. Een baby schrikt wakker van zichzelf en gaat huilen. Ik hoorde laatst iemand die al 25 jaar bij een consultatiebureau werkt zeggen dat er vroeger
toen kinderen nog op de buik te slapen werden gelegd
er minder huilbabys waren. Zou kunnen.
Bij het inbakeren moet je opletten dat wanneer de baby wakker is, je zijn handjes vrijlaat. Ik heb hier een kind gehad dat vijf maanden lang steeds ingebakerd werd. Dat kind had een achterstand. Hij pakte nog niets. Met inbakeren moet je na drie maanden ophouden. Verder: gebruik een flink grote flanellen doek van ongeveer één vierkante meter. En verder is het een kwestie van oefenen, omdat het zo veel handelingen achter elkaar zijn.
Tenslotte: dit werkt alleen maar bij kinderen van drie maanden of jonger. Daarna zijn al die elementaire reflexen verdwenen en gaat een kind zelf van alles leren.
Als dit zo goed werkt, waarom doet heel Nederland het dan nog niet?
Hier in de Gooi- en Vechtstreek zijn we al zo ver dat we de kinderen bij wie de consultatiebureaurichtlijn voor huilbabys niet werkt, op deze manier helpen. De vriendinnen die mee waren naar Boston werken in Hardenberg en in Woerden en passen het in hun praktijk toe. Hier in de buurt houd ik voorlichtingspresentaties voor huisartsen. Ouders zeggen altijd: Had ik dat maar geweten, dan was mij veel ellende bespaard gebleven. Dus:
spread the word
.
Zien hoe de methode van Harvey Kaap werkt? Zoek in YouTube op
The happiest baby on the block
quote:Op maandag 17 januari 2011 14:33 schreef Brighteyes het volgende:
Op zich wel, ware het niet dat Oscar daar verliefd op is en ik hem dan wrsch helemaal niet meer in slaap had gekregen!
Laatst stortte hij zich als een ware dramaqueen op het ding toen ik het snoer in rolde en toen ik hem eenmaal in de gangkast had opgeborgen ging hij met zijn hoofd op zijn armpjes heel hard staan huilen bij de deur!![]()
![]()
jammer dat het bij 11jarige dramaqueens ook niet meer werktquote:Op maandag 17 januari 2011 14:45 schreef Diaan73 het volgende:
Maar bijzonder verhaal en zeker de moete waard om te proberen indien nodig. Geldt natuurlijk niet meer peuters..
misschien moet je het eens proberenquote:Op maandag 17 januari 2011 14:59 schreef moussy het volgende:
[..]
jammer dat het bij 11jarige dramaqueens ook niet meer werkt
quote:Op maandag 17 januari 2011 14:59 schreef moussy het volgende:
[..]
jammer dat het bij 11jarige dramaqueens ook niet meer werkt
het enige wat tot nu toe heeft gewerkt is toegeven.. volgens P.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Kunnen we niet zelf iets ontwikkelen... ik heb ook nog bijna 9-jarige dramaking.
quote:Op maandag 17 januari 2011 15:07 schreef moussy het volgende:
[..]
het enige wat tot nu toe heeft gewerkt is toegeven.. volgens P.
quote:Op maandag 17 januari 2011 15:02 schreef huuphuup het volgende:
[..]
misschien moet je het eens proberen
inbakeren, schuin onder je arm en SSSSSHH roepen
kijken wat ze doet![]()
en doe me een lol, maak er wel een filmpje van dan :
Ow, dat klinkt erg leuk...quote:Op maandag 17 januari 2011 18:46 schreef amaranta het volgende:
Mijn man heeft laatst dit gekocht. En dat hebben met oud en nieuw met de vriendengroep gespeeld.
Grappig om te zien hoe goed/slecht je elkaar kent.
Het lijkt heel erg op ranking the stars
Bepaalde dingen op volgorde zetten (a tm e ) bijv politieke voorkeur
En dat moet je dan invullen voor de 'hoofdspeler'
En die vult het ookvoor zichzelf in.
En als je dezelfde antwoorden in de goede volgorde hebt staan, krijg je punten.
[ afbeelding ]
Inderdaad! Het is echt een stom spel met allerlei liedjes waarvan wij nog nooit gehoord hadden en stomme vragen.quote:Op maandag 17 januari 2011 18:34 schreef innepin het volgende:
Ik zou het ook niet doen Bar... wat BE zegt!
Spelletjes![]()
Ik wil trouwens even iedereen het Ik Hou Van Holland spel afraden.
Echt, zonde van het geld.
Nee, want de tijd voor ik ging slapen was de tijd van de tv-ontvanger, die staat dus wel goed. Jammer, wel slim gedacht van je!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 08:40 schreef freecell het volgende:
Misschien stond je wekker al vooruit en heb je dus wel 5 gehad?
Wel balen trouwens... Ergens rond die 4 uur ligt zo'n grens dat je niet meer lekker kan functioneren overdag..
Dan ben ik ook soooo last season, ik hou er van, heb geloof ik iets van 4 versiesquote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:06 schreef Memmel het volgende:
Ow BE dat is echt niet grappig.
Ik heb niet zoveel met bord- en kaartspelletjes. Ik krijg meestal ruzie met J. Het lijkt wel alsof we er allebei het geduld niet voor hebben. Ik moet me er ook echt toe zetten om met Anna een spelletje te doen, meestal laat ik dat aan opa en oma...
Het enige dat ik echt leuk vind is Triviant, maar dat is volgens mij al weer zoooo last season.
Het wurmpie deed bij alles wat de dokter demonstreerde zijn oogjes openquote:Op maandag 17 januari 2011 14:38 schreef moussy het volgende:
Dat filmpje op youtubeWaten nemen we er voor om te demonstreren, een heerlijke slapend klein tevreden wurmpie
Ik had het wel leuk gevonden als ze een krijzerd in hadden gezet, om te zien of het echt werkt.
Oeh, avondje trivianten met de dames? En een fles wijn, onder invloed ben ik nog genialer dan normaalquote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:06 schreef Memmel het volgende:
Ow BE dat is echt niet grappig.
Ik heb niet zoveel met bord- en kaartspelletjes. Ik krijg meestal ruzie met J. Het lijkt wel alsof we er allebei het geduld niet voor hebben. Ik moet me er ook echt toe zetten om met Anna een spelletje te doen, meestal laat ik dat aan opa en oma...
Het enige dat ik echt leuk vind is Triviant, maar dat is volgens mij al weer zoooo last season.
Als Leyla echt huilt moet ik haar niet in een doek opknopen... Dat vindt ze echt vreselijk ontof. Stevig vasthouden en wiegen werkt hier beter.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:29 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Het wurmpie deed bij alles wat de dokter demonstreerde zijn oogjes open![]()
ik zou het bij dragen in een draagdoek, zingen en voeden houden
Oh, dat lijkt me leuk!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:43 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oeh, avondje trivianten met de dames? En een fles wijn, onder invloed ben ik nog genialer dan normaal
ik ben voor!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:43 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oeh, avondje trivianten met de dames? En een fles wijn, onder invloed ben ik nog genialer dan normaal
Je mag blijven slapen!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:14 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja ik ben ook voor.![]()
Is mijn lievelings Triviant.
Dan kom je toch gewoon? Kun je mooi bij mij baby komen knuffelenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:14 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja ik ben ook voor.![]()
Is mijn lievelings Triviant.
Nou ja, als champagneontbijt kan, kan er meer.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:30 schreef Brighteyes het volgende:
Oh ja, we kunnen natuurlijk ook gewoon een middag doen. Wijn kan ook na 3 uur toch?
Desnoods doe je baco, dan ziet niemand dat er alcohol in zit...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:30 schreef Brighteyes het volgende:
Oh ja, we kunnen natuurlijk ook gewoon een middag doen. Wijn kan ook na 3 uur toch?
Groen, want in blauwe biotex zit iets om je was wit te maken.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:54 schreef _Ingrid_ het volgende:
Diaan gefeliciteerd!
Weet iemand of je ontstoken tenen in biotex groen of blauw moet weken? Of zal dat geen hol uitmaken? Was toch bij de dokter met K en T, gelijk laten checken. Maar vergeten te vragen.
groene biotex, want daar zitten van die enzymendingen in ofzo. Of geen witmakers. iig groene.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:54 schreef _Ingrid_ het volgende:
Diaan gefeliciteerd!
Weet iemand of je ontstoken tenen in biotex groen of blauw moet weken? Of zal dat geen hol uitmaken? Was toch bij de dokter met K en T, gelijk laten checken. Maar vergeten te vragen.
Ja maakt schoon..quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:03 schreef _Ingrid_ het volgende:
Stom he, 1 door nagel te die inscheurde en de grote teen vond het leuk om ineens een bult te krijgen aan de zijkant. Loopt irritant.
@tico werking ongeveer hetzelfde zeker?
die van mij gaat zitten peuren met een passerpuntquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:08 schreef Ticootje het volgende:
Oh en mijn man is heel erg van als er pus bij komt kijken dat hij het zelf open maakt met een mesje.. GADVER!
Wat dan?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:39 schreef De_Taartjesfee het volgende:
TriviantPicardiglaasjes
Wijn
De kassajuf van de Kruidvat achter de kassa vandaan trekken om 9 uur `s ochtends
![]()
Ik was niet op m`n best vanmorgen, zeg maar
Nou ik zou het best nog wel een keer over willen doen, met alle dingen die ik nu heb verzonnen om te zeggenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:44 schreef debuurvrouw het volgende:
écht hè. en een air! sinds mijn kinders uit de luiers zijn kom ik er bijna niet meer. bespaar me de ergernis.![]()
Misschien als ik eens écht stinkend chagerijnig ben.![]()
Maar ben je het nu helemaal kwijt?
Whahaha!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:47 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Nou ik zou het best nog wel een keer over willen doen, met alle dingen die ik nu heb verzonnen om te zeggen
Maar het is goed, ik heb haar gezegd dat ze in die troep kon stikken terwijl ze haar sleeploopje deed. Dat was wel wraak genoeg
oh daar ben ik echt een kuttekop inquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:46 schreef freecell het volgende:
Hier is de trekpleister zo
Sta je *taptaptaphaasthaast* te wachten voor de kassa. Gaat de kassamiep een gesprek beginnen met die van de andere kassamiep over mascara
En daar mag je dan lekker op wachten
Een poephoekje?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:54 schreef Ticootje het volgende:
Ik had een goed poepbegin van de dag... Ik had Jen echt nog geen 5 minuten ervoor op de wc gezet... En toen stond ze opeens in haar poephoekje... Dus ik nog wat sta je daar nou in hoekje moet je poepen of heb je al gepoept? Toen kwam er een zielige ja, want dr kittybroek was nu vies... Morgen weer een kans met de kittybroek, hij kon meteen de was in.
Hier ook vaak van die levensmoeie herintredersquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:06 schreef Ticootje het volgende:
Kassapersoneel is ook vaak van dat onder-de-puisten-zittende-ongeinteresseerde-pubers.
Ja een hoekje waar ze altijd gaat staan als ze moet poepen... Vaak een eerste teken dat een kindje zindelijk gaat worden, ze voelen het aankomen en lopen dan naar hun vaste plekje daarvoor...quote:
Hear hear!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:03 schreef huuphuup het volgende:
En dan die Sire-spotjes over mensen die bellend aan de kassa staan en daarmee ongemerkt asociaal zijn... jaja, t kassapersoneel is anders vaak niet veel beter.
ik ben zeer groot fan van Canvassite. Digidoek vind ik minder prettig.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:06 schreef mikoxx het volgende:
Goedenavond allen![]()
Iemand een tip waar ik voor een leuk prijsje goede foto op canvassen kan bestellen?
Ik bestel bij Herinneringenoplinnen.nlquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:06 schreef mikoxx het volgende:
Goedenavond allen![]()
Iemand een tip waar ik voor een leuk prijsje goede foto op canvassen kan bestellen?
Nee, rokje past niet meer, jasje heb ik niet en een blouse had ik besteld maar het is een model dat in de broek gedragen moet worden en dat staat echt niet bij mij omdat ik geen heupen heb (ik lijk net een man dan: helemaal recht)quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:41 schreef mefke79 het volgende:
Twinkly, geen rokje in de kast hangen? Of een netter jasje? Blouse er bij, dan ben je ook netjes!
Ik heb al een riem geprobeerd, maar dat was een strakke en dat stond ook niet. De hele brede wijde riem die ik heb staat er denk ik niet bij.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:47 schreef oeke het volgende:
Heb je geen grote riem? Of je vriend? Dat je een afleidaccent op je heupen legt? Of bv een ketting ofzo? Zodat een aandacht weg is van je geen-heupen?
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:49 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Als je je vriend om je heupen legt is er gegarandeerd niemand die het opvalt dat je geen heupen hebt
Dan zien ze ook niet dat ik een spijkerbroek aan hebquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:49 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Als je je vriend om je heupen legt is er gegarandeerd niemand die het opvalt dat je geen heupen hebt
Wageningen en broeken grote 34/ kleine 36, bovenkleding 36quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:49 schreef Ticootje het volgende:
Twinkly waar woon je en welke maat heb je??
Die is langquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:53 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mijn man kan 2x om mijn heupen. En dat is helaas niet omdat mijn heupen zo klein zijn
Jammer das dik een uur rijden. Anders had ik wat uit de kast van cil voor je kunnen plukken.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:51 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Wageningen en broeken grote 34/ kleine 36, bovenkleding 36
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:54 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Jammer das dik een uur rijden. Anders had ik wat uit de kast van cil voor je kunnen plukken.
Laaaaaaaaaaaaaaange rug, korte pootjes.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:01 schreef k_i_m het volgende:
Teckelbouw. Daar ga ik even overna denken!.
M'a'ar: je hebt wel lol in je eentjequote:
Jij mag niet praten met je slanke taille en je dikke tettenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:05 schreef Ticootje het volgende:
Figuur? Dat is een tijdje geleden dat ik dat had.
Vanmiddag maakte mijn chef me aan het lachen toen ik net de laatste slokken uit mijn blikje cola dronk. Zo met achterover geknikt hoofd in de nek enzo. Ik was net een cola fontein, geen idee dat ik nog zo'n bereik zou hebbenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:05 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
M'a'ar: je hebt wel lol in je eentjealhoewel, qua beharing...
anders ik welquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:05 schreef Ticootje het volgende:
Figuur? Dat is een tijdje geleden dat ik dat had.
Correctieondergoedquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:06 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Jij mag niet praten met je slanke taille en je dikke tetten
Stof erin? Dattie te warm wordt?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:10 schreef debuurvrouw het volgende:
goed, ik geef het op. Ga morgen wel weer verder scannen. Nu slapen na een brakachtige nacht met ziek kind.
kweenie wat er aan de hand is, maar er draaien geen zichtbare processen en toch heb ik 100 % CPU gebruikloeien joh, die computer,
Mijn man zegt;quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:10 schreef debuurvrouw het volgende:
goed, ik geef het op. Ga morgen wel weer verder scannen. Nu slapen na een brakachtige nacht met ziek kind.
kweenie wat er aan de hand is, maar er draaien geen zichtbare processen en toch heb ik 100 % CPU gebruikloeien joh, die computer,
Ik ookquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:15 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik zeg zet dat ding uit en laat een ander het opknappen
Leuk is die!!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:16 schreef Twinkly het volgende:
Ik had ook nog deze besteld trouwens, die staat leuk maar is niet echt sollicitatieachtig en past alleen bij een spijkerbroek.
[ afbeelding ]
Ik ben trouwens zooooo slecht in kleding uitzoeken en combineren
Zegt mijn ICT-echtgrnoot ook.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:12 schreef Saffier het volgende:
[..]
Mijn man zegt;
Je moet 'laat alle processen' laten zien, dan zzie je wel wat er draait. Als je windows7 of vista hebt zit linksonderin die knop.
Dat zegt ikquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:17 schreef Vicky het volgende:
[..]
Zegt mijn ICT-echtgrnoot ook.
Of dat je koeling het niet (goed) doet.
Mijn M.; als je ventilator zo hard gaat draaien, zitten we te lang op Fok!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:17 schreef Vicky het volgende:
[..]
Zegt mijn ICT-echtgrnoot ook.
Of dat je koeling het niet (goed) doet.
Schiet eens op met dat kabeltje!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:20 schreef Vicky het volgende:
Whahah
Oh kut.. Foon bijna leeg!! *kabeljacht geopend*
Of zo'n Ipad!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:22 schreef Vicky het volgende:
Ik ben weer ingeplugd!
Damn, ik moet echt een (goedwerkende) laptop!
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:24 schreef Vicky het volgende:
Ipad is btje duur! Ik wil ook een ander en groter bed!
Truste piertje
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:23 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Te lang op Fok? Onmogelijk!
tenminste...
[ afbeelding ]
Me tooquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:26 schreef Ticootje het volgende:
Gelukkig heb ik meerdere apparaten waarmee ik fok. Dan heb ik niet zulk hardnekkig bewijs dat mijn leven volkomen kansloos is.
Afhankelijk van de bedrijfssfeer.. Als het een formeel bedrijf is sta je toch voor aap in een spijkerbroek.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:30 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Twinkly, ik vind die ook leuk. Waarom zou dat niet sollicitatiewaardig zijn. Casual en toch netjes.
Ja, kloptquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:32 schreef Vicky het volgende:
[..]
Afhankelijk van de bedrijfssfeer.. Als het een formeel bedrijf is sta je toch voor aap in een spijkerbroek.
owja, dat inderdaad ook nogquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:38 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Bovenste foto! En een ander kleur hemd
Ik vond het echt een huup-vestje met die stipjesquote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:52 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Ik vond het echt een huup-vestje met die stipjes
Of een stapel papieren van alles wat ik natuurlijk al voorbereid hebquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |