Hoeveel uitbreidingen van Carcasonne zijn er eigenlijk dan?quote:
Best veel! Wij hebben er 5 ofzo.... onafhankelijk leuk, maar allemaal samen wordt het ingewikkeld...quote:Op maandag 17 januari 2011 08:41 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hoeveel uitbreidingen van Carcasonne zijn er eigenlijk dan?
Hmm. De Toren hebben wij niet. Wij hebben een donkerbruin doosje.. iets met een rivier.quote:Op maandag 17 januari 2011 08:59 schreef freecell het volgende:
Best veel! Wij hebben er 5 ofzo.... onafhankelijk leuk, maar allemaal samen wordt het ingewikkeld...
Even kijken 'de uitbreiding' (algemene uitbreiding) de toren, de rivier 2 en nog twee wazige.... Minstens 5.
De toren is leuk én handig, want er zit een dispencer bij.
Dat laatste hebben we ooit eens bij vrienden gespeeld ook, maar dat pakte me toen niet terwijl zij er heel enthousiast over waren.quote:Op maandag 17 januari 2011 09:44 schreef huuphuup het volgende:
Goeiemorgen!![]()
spelletjeswe hebben er hier heel veel staan, idd carcassone en catan enzo zijn erg leuk
![]()
Machiavelli vind ik ook leuk om te spelen.
ja precies, dat is dan zo jammer, want dan is er echt geen fluit aan en hang je er maar bij...quote:Op maandag 17 januari 2011 09:46 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik heb zaterdagavond Catan gespeeld...
Tis wel geinig, maar ook niet echt mijn spel ofzo..
Nja k speel t 2 keer per jaar ofzo en dan moet ik altijd weer erinkomen.
Oh en laatst stond ik heel stom, dus was niks aan...Enige getallen die ik had waren 4 en 5 en 9...Ik heb geloof een uur lang niks gedaan.
precies, helemaal omdat de rest allemaal zo'n beetje bij de 6 en 8 stond...en raad s wat alleen maar gegooid werd..quote:Op maandag 17 januari 2011 09:47 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
ja precies, dat is dan zo jammer, want dan is er echt geen fluit aan en hang je er maar bij...
Ik begreep er geen hol van de eerste 3 rondes ofzoquote:Op maandag 17 januari 2011 09:46 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat laatste hebben we ooit eens bij vrienden gespeeld ook, maar dat pakte me toen niet terwijl zij er heel enthousiast over waren.
Mss nog eens proberen.
haha ja dat is t enige dat ik me er nog van kon herinnerenquote:Op maandag 17 januari 2011 10:02 schreef debuurvrouw het volgende:
groot voordeel is dat er een kaartje inzit waarmee je cijferfishes mag omdraaien![]()
Maar goed,als je niet van lange spelletjes houdt dan is het niks nee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |