Ziek is nog niet dood,quote:Op maandag 17 januari 2011 03:51 schreef Outlined het volgende:
Thiemo staat 2 - 1 in sets voor tegen Monfils, hij had hem in de pocket maar liet helaas de 3e set toch uit handen glippen
Geblesseerd, gedemotiveerd, mental breakdown en een Monfils die een stuk minder fouten is gaan maken ..... zo ongelofelijk triest dit, hij had hem gewoon in de pocket in feite ...quote:Op maandag 17 januari 2011 04:47 schreef Outlined het volgende:
4 - 1 voor monfils, wat is dit, ik snap het niet
Grapjes op Twitterquote:"Thiemo de Bakker? More like Thiemo deBacle!"
quote:De Bakker: Dit is heel frustrerend
Van onze Telesportredactie
MELBOURNE -
De frustratie droop van het gezicht van Thiemo de Bakker af, nadat een zeker lijkende overwinning op Gaël Monflis door een liesblessure alsnog op een nederlaag uitliep. ,,Dit is heel frustrerend, ik heb me zelden zo machteloos gevoeld op de baan.
Thiemo de Bakker Foto: AFP
Bij een 7-6 6-2 4-1 voorsprong voelde De Bakker 'iets' misgaan in zijn rechterlies. ,,Ik liep om mijn backhand heen en het schoot er zomaar in. Tot die tijd had ik nergens last van. Na die tijd des te meer, zoals in het dramatische vervolg van de uiteindelijke vijfsetter zou blijken.
,,In de vierde set ben ik alleen maar op de baan blijven staan in de hoop dat de pijnstillers zouden aanslaan en ik in de vijfde set weer goed zou kunnen bewegen. Je blijft altijd hopen op een wondertje.
Maar dat bleek ijdele hoop en Monfils walste in de laatste twee sets over de zichtbaar aangeslagen De Bakker heen. ,,Toen hij mij in de derde set terugbrak, wist ik eigenlijk al dat het een moeilijk verhaal zou gaan worden en ik hulp van hem (Monfils) nodig zou hebben om de partij toch nog te kunnen winnen. Maar hij gaf me die hulp niet en bracht veel te veel ballen terug.
Telesport
Volgens mij had hij nu niks te verliezen, en die overwinningen komen echt wel als ie zo blijft spelen als in de eerste 2 setsquote:Op maandag 17 januari 2011 04:55 schreef F.M.D. het volgende:
thiemo de tuimelt straks flink weg op de ranking ben ik bang. gaat de verkeerde kant op.
Ja pas in het gravelseizoen heeft hij weer echt dingen te verliezen, en het is de laatste tijd ook weer niet zo dat ie zo slecht speelt...quote:Op maandag 17 januari 2011 09:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Volgens mij had hij nu niks te verliezen, en die overwinningen komen echt wel als ie zo blijft spelen als in de eerste 2 sets
Briljante verschijningquote:Op maandag 17 januari 2011 10:28 schreef rhubarb het volgende:
Mattek-Sands ziet er ordinair uit, met d'r panterprint.
Ook al een van de velen op de tour met een Misa-carriere...maar ze staat er in dit geval wel gewoon op een grand slamquote:
Blessurequote:Op maandag 17 januari 2011 10:41 schreef TheGeneral het volgende:
Thiemo kut faler![]()
Ik ga slapen bij een 5-2 voorsprong, wordt wakker en zie Monfils serveren voor de partij. Erwas echt helemaal niks aan de hand. Monfils was gesloopt. De Bakker had alle touwtjes in handen.. En dan ineens dit..
Snap ik ook niks van, als je ze zo ziet spelen, zou je denken dat er veel meer in had moeten kunnen zitten. Maar wellicht is ze vanaf nu los na deze goede partij.quote:Op maandag 17 januari 2011 11:18 schreef TheGeneral het volgende:
Maar als ik Rus zo zie spelen, hoe kan ze dan zo veel verliezen van die 'nobody's' ?
Wat deed Mattek dan eigenlijk?quote:Op maandag 17 januari 2011 11:29 schreef tennisboy het volgende:
4-5, Nu breaken dan maar.
Met haar goed vertoonde spel verdient ze de overwinning tegen een onsportieve Matthek.
Ze heeft sinds kort wel een nieuwe coach dus misschien is dit het begin van de ommekeerquote:Op maandag 17 januari 2011 11:20 schreef tennisboy het volgende:
[..]
Snap ik ook niks van, als je ze zo ziet spelen, zou je denken dat er veel meer in had moeten kunnen zitten. Maar wellicht is ze vanaf nu los na deze goede partij.
Rus uit haar spel halen, de baan moesten ze van haar droog maken, ze deedt iets met haar kleding en ze loopt maar te schreeuwen.quote:
Mattek had BP op de service van Rus. Rus stond klaar om te serveren en Mattek was eerst nog wat aan het rond lopen, toen ging ze even op haar gemak de lijntjes vegen, toen vroeg ze of de ballenjongens even konden gaan vegen.. Allemaal om Rus uit een ritme te halen..quote:
Niks te verliezen net zoals vandaagquote:Op maandag 17 januari 2011 11:45 schreef Norrage het volgende:
Nu tegen Kuznetsova alleen..... Maar mooi gewonnen!!!
Had ik vanochtend met de Bakker, dacht echt dat hij hem ging pakken toen ik de reacties. Maar helaas gooide een blessure roet in het etenquote:Op maandag 17 januari 2011 12:04 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Zo dat topic doorlezen was spannend..
Misschien wel de Misa aanpakquote:Op maandag 17 januari 2011 11:59 schreef TheVulture het volgende:
Heeft Rus zich al eens uitgelaten over haar nieuwe aanpak met die nieuwe coach?
Jaquote:Op maandag 17 januari 2011 12:13 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Davydenko had ik veel meer van verwacht.
Ja valt flink tegenquote:Op maandag 17 januari 2011 12:13 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Davydenko had ik veel meer van verwacht.
Wat een opmerking van die gast...quote:Op maandag 17 januari 2011 12:54 schreef Chriz2k het volgende:
Monfils: "I know Thiemo a bit. I know sometime he snap in the head...It's a weakness for him. So you play with that."
Door Monfils een clown worden genoemd, de ultieme vernedering.
Vooral dat ''So you play with that'', net alsof hij zijn tactiek van rennen, glijden en moonballen ooit verandert.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:59 schreef Norrage het volgende:
Zover ik weet is het Thiemo nog niet heel vaak voorgekomen dat ie zo gechoked heeft..Snap niet waar Monfils die opmerkingen nou weer vandaan haalt
En zelf is het nou ook niet bepaald een mentaal wonderquote:Op maandag 17 januari 2011 13:01 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Vooral dat ''So you play with that'', net alsof hij zijn tactiek van rennen, glijden en moonballen ooit verandert.
Ik heb veel respect voor zijn intensiteit op de baan etc, en zijn publiek-opzwepende gedrag...Maar verder is het echt een malloot...Ik heb hem ook op twitter geloof ik, en wat ie daar ook post slaat echt nergens opquote:Op maandag 17 januari 2011 13:07 schreef Komakie het volgende:
Monfils is gewoon een schijtkind. Niet omdat hij van De Bakker wint, maar het is gewoon zo
Heb je vanochtend nog je team aangepast (Dat konquote:
Tennis fans don't realise how much time tennis players spend online. Marat Safin downloads so many movies it feels like he is planning to open Blockbuster Video in Moscow. Gaël Monfils is nuts over MSN, talking on six windows at the same time. The guy is like Neo in Matrix. He has no idea what he is writing any more or who he is writing to. He just puts 'lol' [laughing out loud] and moves on to the next window. The girl is probably telling him that her kittens died and he says 'lol'. At the same time he is listening to Bow Wow and trying to sing along."quote:Op maandag 17 januari 2011 13:47 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik heb veel respect voor zijn intensiteit op de baan etc, en zijn publiek-opzwepende gedrag...Maar verder is het echt een malloot...Ik heb hem ook op twitter geloof ik, en wat ie daar ook post slaat echt nergens op
En ik herinner me nog steeds de geweldige blogs van Tursunov waarin hij zei dat Monfils fantastisch multitaskend kon msnen
En aces?quote:Op maandag 17 januari 2011 13:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Volgens de stats op de live scores van de AO site heeft Karlovic 96 winners en 6 UE geslagen. En toch gewoon verliezen he, de held.
48 aces, het aantal winners was bij beide spelers de verdubbeling van het aantal aces, en het aantal UE het aantal dubbele fouten x1. Weinigzeggend dus.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En aces?
Godsamme hier werkt de livescore van de ATP niet en die van Betscores voor de iPhone vertoont ook al kuren.
quote:Op maandag 17 januari 2011 13:56 schreef rooneyelst het volgende:
[..]
Tennis fans don't realise how much time tennis players spend online. Marat Safin downloads so many movies it feels like he is planning to open Blockbuster Video in Moscow. Gaël Monfils is nuts over MSN, talking on six windows at the same time. The guy is like Neo in Matrix. He has no idea what he is writing any more or who he is writing to. He just puts 'lol' [laughing out loud] and moves on to the next window. The girl is probably telling him that her kittens died and he says 'lol'. At the same time he is listening to Bow Wow and trying to sing along."
Dat meen je nietquote:Op maandag 17 januari 2011 13:50 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Heb je vanochtend nog je team aangepast (Dat kon)? Anders vind ik Florian Mayer wel vrij briljant.
zo'n blessure belemmert hem niet bij zijn service lijkt mijquote:
Juist wel last van bij zijn service, volgens Thiemo.quote:Op maandag 17 januari 2011 14:08 schreef Outlined het volgende:
[..]
zo'n blessure belemmert hem niet bij zijn service lijkt mij
hij sloeg op een gegeven moment ook een ontzettend makkelijke volley uit, monfils stond aan de andere kant van de baan, in was voldoende, gaat hij in de tramrails.
Ja.. Hele discussie erover op het forum daar. Zijn ook serieus mensen die uit morele overwegingen níet hun team aanpastenquote:Op maandag 17 januari 2011 14:07 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dat meen je niet?
Niets aangepast, anders had ik Thiemo er wel uit geflikkerd. Maar wat een kansloze site, zeg!
quote:Op maandag 17 januari 2011 13:56 schreef rooneyelst het volgende:
[..]
Tennis fans don't realise how much time tennis players spend online. Marat Safin downloads so many movies it feels like he is planning to open Blockbuster Video in Moscow. Gaël Monfils is nuts over MSN, talking on six windows at the same time. The guy is like Neo in Matrix. He has no idea what he is writing any more or who he is writing to. He just puts 'lol' [laughing out loud] and moves on to the next window. The girl is probably telling him that her kittens died and he says 'lol'. At the same time he is listening to Bow Wow and trying to sing along."
Murray, djoko, federer.quote:Op maandag 17 januari 2011 14:40 schreef jojomen4 het volgende:
Vanavond begint het toernooi wanneer Rafa, the goat eater, zijn eerste ballen slaat. Vamos! Onbegrijpelijk dat die weer zo n makkelijk loting heeft! Echt niemand van de overige 127 deelnemers kan het hem maar een beetje lastig maken!
Daar moet je niet in op gaan. Hij is een troll en alleen op zoek naar het uitlokken van reactiesquote:
Het ziet er zo verschrikkelijk makkelijk uit hoe hij speelt. Het ziet er niet uit dat hij hard slaat, maar dat zijn ze wel.quote:
Wat techniek en stijl betreft sowieso. Maar ik zie Nadal nog wel het record van Federer nog wel verbreken en hoe je het dan ook wend of keert...quote:Op maandag 17 januari 2011 15:44 schreef Norrage het volgende:
Tsja, zo'n filmpje vertelt toch weer meteen waarom Fed de GOAT is en Rafa niet...maar goed..laten we die discussie niet weer beginnen.
Onmogelijkquote:Op maandag 17 januari 2011 16:01 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Sowieso komt er later nog wel weer een speler die net zo stijlvol en technisch is als Federer, maar nóg harder en preciezer slaat. Ik vind het 'of all times' gedeelte van de GOAT echt zo'n onzin.
Dit is toch ongekend goedquote:
Misschien moet het dan wordenquote:Op maandag 17 januari 2011 16:01 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Sowieso komt er later nog wel weer een speler die net zo stijlvol en technisch is als Federer, maar nóg harder en preciezer slaat. Ik vind het 'of all times' gedeelte van de GOAT echt zo'n onzin.
Ik had mijn geluid uit staan, maar het commentaar is wel mooi jaquote:Op maandag 17 januari 2011 16:06 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dit is toch ongekend goed.
Zoveel geweldige punten, 11 minuten genieten. En dat commentaar maakt het helemaal af.
Eigenlijk wel, maar aangezien het huidige tennis altijd een hoger niveau heeft dan het tennis van 15 jaar geleden, kan je dan gewoon de huidige nummer 1 als GOATUN bestempelen. En als je naar prestaties wil kijken, kopieer je gewoon de lijst met aantal GS-overwinningen. Lekker interessant allemaal.quote:Op maandag 17 januari 2011 16:10 schreef Komakie het volgende:
[..]
Misschien moet het dan worden
GOATUN (Greatest Of All Time Untill Now)
Tja, de grotere is natuurlijk altijd een wazig iets. Ik zou het terecht vinden als het Federer zou zijn gezien zijn techniek en stijl, maar Nadal heeft andere kwaliteiten die ook zwaar wegen.quote:Op maandag 17 januari 2011 16:12 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, maar aangezien het huidige tennis altijd een hoger niveau heeft dan het tennis van 15 jaar geleden, kan je dan gewoon de huidige nummer 1 als GOATUN bestempelen. En als je naar prestaties wil kijken, kopieer je gewoon de lijst met aantal GS-overwinningen. Lekker interessant allemaal.
De discussie wie de 'grotere' is, Federer of Nadal, vind ik -hoewel uitgemolken- wel een interessante trouwens.
Zoals ikquote:Op maandag 17 januari 2011 14:11 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ja.. Hele discussie erover op het forum daar. Zijn ook serieus mensen die uit morele overwegingen níet hun team aanpasten. Ik was helaas te laat, nu al Karlovic en Davydenko eruit.
Af en toe hard rammen, verder kon 'ie niet veel.quote:Op maandag 17 januari 2011 16:24 schreef Komakie het volgende:
Die gast waar Federer tegen speelde had trouwens wel een erg matig voetenwerk.
Jij vind toch ook dat Rafa een easy draw had bij het US open en Wimbledon?quote:Op maandag 17 januari 2011 15:02 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Daar moet je niet in op gaan. Hij is een troll en alleen op zoek naar het uitlokken van reacties
Ik laat me lekker in slaap sussen door dat saaie gemoonball van Rafa.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:36 schreef jojomen4 het volgende:
Wie blijven er vanavond allemaal op voor Rafa?
quote:Op maandag 17 januari 2011 21:53 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik laat me lekker in slaap sussen door dat saaie gemoonball van Rafa.
no chance, Rafa gaat makkelijk door en het werk wacht morgenquote:Op maandag 17 januari 2011 21:36 schreef jojomen4 het volgende:
Wie blijven er vanavond allemaal op voor Rafa?
Denk dat Tomic-Chardy nog wel wat kan wordenquote:Op maandag 17 januari 2011 22:35 schreef luckass het volgende:
Geen leuke wedstrijden om 1 uur, ik duik er vroeg in.
quote:Op maandag 17 januari 2011 22:46 schreef Szura het volgende:
[..]
Denk dat Tomic-Chardy nog wel wat kan worden
quote:Op maandag 17 januari 2011 22:48 schreef Chriz2k het volgende:
afbeelding
afbeelding
Ik heb zo'n hekel aan die gast, hè.
That's just wrong..quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:51 schreef Tim86 het volgende:
Ineens weet je het: jojomen is Heleen van Royen
Mijn held/afgod Nadal komt vannacht in actie! Of ik wel zachtjes wil doen, vraagt Ton. Ik doe verslag via @HeleenTennis. #ausopen
2 minutes ago via TweetDeck
Die gaat dus met de vibo in de weerquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:51 schreef Tim86 het volgende:
Ineens weet je het: jojomen is Heleen van Royen
Mijn held/afgod Nadal komt vannacht in actie! Of ik wel zachtjes wil doen, vraagt Ton. Ik doe verslag via @HeleenTennis. #ausopen
2 minutes ago via TweetDeck
wel knap tegen een speler met een blessure, je moet het maar kunnenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 03:26 schreef jojomen4 het volgende:
Wat een beest die Rafa.
Easy win so far!
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 06:11 schreef franklop het volgende:
[..]
wel knap tegen een speler met een blessure, je moet het maar kunnen
Dacht dat ze het ook wel weer redelijk op een rijtje had...maar goed, die raakte ook geblesseerd bij de Hopman Cup...desalniettemin, ik heb er een hard hoofd in dat ze weer volledig terug komt.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:28 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Clijsters is Safina aan het vegen (5-0*), Ivanovic staat 5-5 in de derde (die loopt al maanden te roepen dat haar psychische problemen voorbij zijn en dat ze de top 10 weer in wil)
Ik hoop wel altijd dat ze weer terug aan de top komt, weet niet echt waarom (waarschijnlijk doordat ik heel simpel in elkaar zitquote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:30 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dacht dat ze het ook wel weer redelijk op een rijtje had...maar goed, die raakte ook geblesseerd bij de Hopman Cup...desalniettemin, ik heb er een hard hoofd in dat ze weer volledig terug komt.
Ik ookquote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:39 schreef TheGeneral het volgende:
Bagghy wint. Ik zag de bui al weer hangen voor mijn XL game..
nooooooooquote:
Heb ik al lang gezegd jonge!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:09 schreef Reya het volgende:
Tsonga eerste set verloren tegen Petzschner.
Dan kan ik nu zeggen dat Petzschner in de tweede set weer een break voor staatquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:11 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Heb ik al lang gezegd jonge!
Ana
allebei al afgelopenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:15 schreef Nober het volgende:
Ik zou ook Clijsters-Safina laten zien in plaats van Makarova-Ivanovic!!
Ja, beetje glorie van voorheen, maar blijft een mooi affiche.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:14 schreef truedestiny het volgende:
'Nalbandian tegen Hewitt in de rod laver arena nu toch?!
Ja maar ik snap niet waarom Eurosport die partij liet zien, na Clijsters-Safina gingen ze niet naar Makarova-Ivanovic maar wel naar Game, set, match!quote:
wedstrijden van Hewitt zijn altijd wel leuk om naar te kijken. vecht voor elk punt.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja, beetje glorie van voorheen, maar blijft een mooi affiche.
Er zal best een reden voor zijn. Misschien moeten ze vantevoren bepalen wat ze uit willen zenden.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:19 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja maar ik snap niet waarom Eurosport die partij liet zien, na Clijsters-Safina gingen ze niet naar Makarova-Ivanovic maar wel naar Game, set, match!
het is game, set and matsquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:19 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja maar ik snap niet waarom Eurosport die partij liet zien, na Clijsters-Safina gingen ze niet naar Makarova-Ivanovic maar wel naar Game, set, match!
Misschien hadden ze er geen commentator ofzo.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:19 schreef Nober het volgende:
[..]
Hewittquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:19 schreef truedestiny het volgende:
[..]
wedstrijden van Hewitt zijn altijd wel leuk om naar te kijken. vecht voor elk punt.
Aparte keuzequote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:25 schreef Norrage het volgende:
[..]
Hewitt
Ook al tennist ie niet meer (goed), hij zal altijd mijn favoriete tennisser ooit zijn(oh die smilie is in deze context verkeerd
)
OH SH-quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:26 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Hij heeft nooit goed getennist btw.
tot 4.30 in de nacht?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:39 schreef truedestiny het volgende:
2-2 in de rod laver arena dit wordt een lange hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |