Wat? De hoofdpersoon van het boek, of een vrijmetselaar oid?quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:43 schreef DeMolay het volgende:
[..]
Terecht......ik ben echt overtuigd dat "Umberto Eco " het is........lol...jij begrijpt wat ik bedoel gezien je euwige leuke schrijfwijze
Broekkie!quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
35, er is geen hoop op verbetering meer.
quote:Wat? De hoofdpersoon van het boek, of een vrijmetselaar oid?
Zeg het nu maar.quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:13 schreef DeMolay het volgende:
Jij weet van de oude geschriften ???????
onbegrijpelijk
Hé, maar gelukkig ben je nog hoogbegaafd.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:56 schreef Orchestra. het volgende:
Jongens, ik heb er genoeg van. Van dat hele complotdenken.
Hoe komt dat zo opeens?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:56 schreef Orchestra. het volgende:
Jongens, ik heb er genoeg van. Van dat hele complotdenken.
De films van zeitgeist zijn zeker meeslepend en redelijk laagdrempelig. Inhoudelijk mag er van alles aan rammelen. Toch heeft het meerdere mensen met andere ogen doen kijken.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:33 schreef Loppe het volgende:
Redelijk wat Zeitgeist aanhangers hier, heb ik de indruk.
Eigenlijk wat Odysseuzzz zegt: ik word er doodmoe van. Alles wat je leest, denkt of doet wordt bekijk je anders. Je leven wordt erdoor beïnvloed, dat is niet de bedoeling lijkt me.quote:
Nou DAT is ook gewoon wat je moet doen.. doe wat je leuk vind. Je kan achter iedere boom wel een struikrover denken te zien zitten anders, word je stapelgek van lijkt me.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:00 schreef Orchestra. het volgende:
[..]
Eigenlijk wat Odysseuzzz zegt: ik word er doodmoe van. Alles wat je leest, denkt of doet wordt bekijk je anders. Je leven wordt erdoor beïnvloed, dat is niet de bedoeling lijkt me.
Ik doe wel wat ik leuk vind en dan is het voor mij allemaal prima.
Klopt. Als ik de 9 tot 5 cultuur maar kan vermijden zou het al heel wat zijn. En eigen baas zijn, dat wil ik ook later.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nou DAT is ook gewoon wat je moet doen.. doe wat je leuk vind. Je kan achter iedere boom wel een struikrover denken te zien zitten anders, word je stapelgek van lijkt me.
Precies.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nou DAT is ook gewoon wat je moet doen.. doe wat je leuk vind. Je kan achter iedere boom wel een struikrover denken te zien zitten anders, word je stapelgek van lijkt me.
Ja dat lijkt mij ook, dat je een soort van Calimero gevoel krijgt, en onmacht als je overal over nadenkt. Maar dat krijg je al als je alle slechtnieuws berichten leest, het idee dat de wereld zo goor en verpest is dat je zelfs begrijpt waarom Christus zichzelf opofferde voor het volk "ze weten niet beter" . Maar dan denk ik, kijk gewoon rond in je eigen omgeving en heb de wil om het geluk te vinden en het is daar.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Precies.Het leven is zo slecht nog niet. Als je continu bij elk dingetje zit te bedenken dat iets of iemand je leven bewust benadeelt, leef je volgens mij geen gelukkig leven. Altijd maar de woede of wanhoop van de onderdrukten.
Precies. Hoe drukker je je maakt om dingen, hoe ongelukkiger je wordt.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja dat lijkt mij ook, dat je een soort van Calimero gevoel krijgt, en onmacht als je overal over nadenkt. Maar dat krijg je al als je alle slechtnieuws berichten leest, het idee dat de wereld zo goor en verpest is dat je zelfs begrijpt waarom Christus zichzelf opofferde voor het volk "ze weten niet beter" . Maar dan denk ik, kijk gewoon rond in je eigen omgeving en heb de wil om het geluk te vinden en het is daar.
Dat dus.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:18 schreef Terecht het volgende:
Dat gevoel van onmacht is grotendeels een illusie. Je hebt je eigen leven in de hand zolang je maar niet meent groots te moeten denken; in je naaste omgeving moet je het verschil zien te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |