quote:Op zondag 16 januari 2011 22:49 schreef Kroketvulling het volgende:
[..]
Jouw humor is ongeveer net zo plat als mijn voorgevel.
[..]
En cosmetica? Zitten daar ook implantaten in? Parfum, foundation, zonnebrandcreme?
Oh ja, en waaraan kun je reptilians herkennen? Je zei dat je ze zo op straat kon herkennen. Waar zie je dat aan?
quote:Op zondag 16 januari 2011 22:51 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Is voglens dat soort redenaties niet elke vorm van opvoeding te defineren als mindcontrol?
Waarom nu weer zo'n nare vraagquote:Op zondag 16 januari 2011 23:32 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Mijn vraag aan Bankfurt en Lambiekje, is of ze vroeger op school ook gepest zijn?
quote:Op zondag 16 januari 2011 22:51 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Is voglens dat soort redenaties niet elke vorm van opvoeding te defineren als mindcontrol?
Er worden zaken aan hem gevraagd, wel zo aardig om dan (kort) antwoord te geven denk ik? Of bedoel je het anders?quote:Op maandag 17 januari 2011 06:42 schreef Salvad0R het volgende:
Bankfurt, wie ben jij om vragen betreffende dit soort zaken te beantwoorden?
Volgens mij heeft hij ook een keer verteld dat Boeddhisme ook van de Illuminati was of zo!quote:Op maandag 17 januari 2011 06:37 schreef Bastard het volgende:
Safer dan mijn icon word het nietCan't touch me.
@Bankfurt, wat gaf voor jou de doorslaggevende overtuiging dat we voorzien zijn van implantaten?
Ohquote:Op maandag 17 januari 2011 08:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij ook een keer verteld dat Boeddhisme ook van de Illuminati was of zo!
Er is in andere topics gezegd dat men in de fucking middeleeuwen al technieken had waarvan de onwetende huidige wereldburger met zijn oren zou staan te klapperen, dus dan zou nanotechnologie in 1974 ook niet raar geweest zijn. Daarbij zou je van je mobieltje, computermonitor, electrosmog, electrische apparaten op zich, gifstoffen E-nummers en vele andere dingen ook al implantaten krijgen.quote:Op maandag 17 januari 2011 09:57 schreef mousy31 het volgende:
@Bankfurt sinds welk jaar zijn er volgens jou implantaten in vaccinaties ingebracht?
Bestond het ook al in 1974?
Want ik denk dus dat er toen nog geen nanotechnologie was en ook geen microchips dus volgens mij heb ik dan niks,geen chips in mn lichaam.
Je DENKT dat je doet wat je zelf wil!quote:En volgens mij heb k niet zoveel last van mindcontroll ik heb altijd gedaan wat ik zelf wou en dat doe ik nu nog. Maatschappij accepteerd dat niet maar daar heb ik inmiddels schijt aan.
En valt bijvoorbeeld het achter elkaar opzeggen van mantra's dan onder die zwarte versies of zo? Ik kan me herinneren dat je ooit gezegd hebt dat mantra's slecht zijn omdat ze je ontvankelijk maken voor slechte invloeden of zo?quote:Op maandag 17 januari 2011 11:38 schreef Bankfurt het volgende:
Boedhisme is niet perse van Illuminati; Er zijn vele soorten, vele uit TIbet bevatten extreem veel kennis; afgeleid uit de tijd van Atlantis; maar er zijn ook zwarte versies van Boedhisme.
Ongezond voor de lezers?quote:Op maandag 17 januari 2011 11:38 schreef Bankfurt het volgende:
...
Die van ATuinhek is ongezond voor de lezers; geeft veel onbalans en is triggering.
Waar ligt de grens dan, dat het iets kwaadaardigs wordt?quote:ATuinhek, ja, alle opvoeding is idd min of meer mind-control.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik nu wel de neiging krijg om iemand die bij een ravijn naar beneden kijkt, naar beneden te schoppen.quote:
je moet weten wat je doet bij mantra's. Zo niet dan is de kans groot dat het schadelijk is; vooral uit de New Age hoek. Er zijn verder ook zwarte versies idd.quote:Op maandag 17 januari 2011 11:49 schreef Kroketvulling het volgende:
[..]
En valt bijvoorbeeld het achter elkaar opzeggen van mantra's dan onder die zwarte versies of zo? Ik kan me herinneren dat je ooit gezegd hebt dat mantra's slecht zijn omdat ze je ontvankelijk maken voor slechte invloeden of zo?
hun ogen en mimiek.quote:Oh, en zou je me nog kunnen vertellen waaraan je reptilians herkent?
quote:Op maandag 17 januari 2011 11:59 schreef HyperViper het volgende:
Ik vraag mij af wat het nut is van jezelf focussen op die "implantaten" als iedereen ze zou hebben en ze afkomstig zijn van de illuminati. Ik neem aan dat Bankfurt's zijn technieken ook maar gewoon futiele pogingen zijn, omdat het op individueel niveau werkt en vaak tijdelijk(?). De enige manier om de "implantaten" te overwinnen zou dan het termineren van de bron zijn. Het visualiseren en op individueel niveau iets proberen te veranderen niet, immers help je daar toch alleen jezelf mee en zit je nog steeds vast in de realiteit van de rest, immers als zij vast zitten in deze gemaakte realiteit zit jij er toch net zo goed vast in, ook al ben je bewust van het feit dat je vast zit. Of zie ik dit verkeerd?
En vervolgens angstig achterom kijken?quote:Op maandag 17 januari 2011 12:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik nu wel de neiging krijg om iemand die bij een ravijn naar beneden kijkt, naar beneden te schoppen.
Gelukkig hebben we niet zo gek veel ravijnen hier in Nederland!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |