Dat zijn toch heel normale tijdenquote:Op maandag 17 januari 2011 13:30 schreef Zeroku het volgende:
Ik zit al de hele dag te gapen. Vanaf kwart voor 7 al wakker
.
The fuck ik mag al 2 jaar auto rijden en sterke drank drinken. Toch?quote:Op maandag 17 januari 2011 13:32 schreef Loveless85 het volgende:
Bella is gewoon uit '90, en wordt dit jaar dus 21. Het kan echt niet dat mensen uit '90 al volwassen zijn en auto mogen rijden en sterke drank mogen kopen enzo
Joa, komt wel goedquote:
Niet als je 4 weken vakantie hebt gehadquote:
JA! DAS TOCH NIET NORMAAL!quote:Op maandag 17 januari 2011 13:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
The fuck ik mag al 2 jaar auto rijden en sterke drank drinken. Toch?
Sorry.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
JA! DAS TOCH NIET NORMAAL!
Dat betekent dat mensen uit '93 dat dit jaar gaan mogen enzulks.
Die horen nog 11 te zijn ofzo
Neequote:Op maandag 17 januari 2011 13:32 schreef Loveless85 het volgende:
Bella is gewoon uit '90, en wordt dit jaar dus 21. Het kan echt niet dat mensen uit '90 al volwassen zijn en auto mogen rijden en sterke drank mogen kopen enzo
Oja! Dat heb ik ook hoor, dat er mensen zijn uit 1996 en die neuken gewoon al. Terwijl 14/15 totaal geen slechte leeftijd is, maar ze lijken nog maar 10.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
14quote:Op maandag 17 januari 2011 13:35 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Oja! Dat heb ik ook hoor, dat er mensen zijn uit 1996 en die neuken gewoon al. Terwijl 14/15 totaal geen slechte leeftijd is, maar ze lijken nog maar 10.
Dat is niet kooi, maar heel verstandig!quote:Op maandag 17 januari 2011 13:29 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb het niet gekeken hoor, ben gaan slapen!
quote:Op maandag 17 januari 2011 13:38 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat is niet kooi, maar heel verstandig!
Dat zie ik vaak. Vroeger waren we in groep 8 toch wel een stuk meer gangster. Nu zie je van die kindersnuitjes.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:35 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Oja! Dat heb ik ook hoor, dat er mensen zijn uit 1996 en die neuken gewoon al. Terwijl 14/15 totaal geen slechte leeftijd is, maar ze lijken nog maar 10.
En dan ben ik de oudste hier op dit momentquote:Op maandag 17 januari 2011 13:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Is er niemand ouder dan 18quote:Op maandag 17 januari 2011 13:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
En dan ben ik de oudste hier op dit moment
Ja! Ik weet gewoon zeker dat wij siewosie langer waren, we hadden niet van die ontiegelijke baby gezichten en we konden nog ergens tegen ofzo.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat zie ik vaak. Vroeger waren we in groep 8 toch wel een stuk meer gangster. Nu zie je van die kindersnuitjes.
Ja, en ik zei precies hetzelfde toen ik langs het schoolplein liep en jij daar stond als ieniemini met een babygezichtquote:Op maandag 17 januari 2011 13:44 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja! Ik weet gewoon zeker dat wij siewosie langer waren, we hadden niet van die ontiegelijke baby gezichten en we konden nog ergens tegen ofzo.Maar nu zie ik allemaal van die kinderen rondlopen die ik eerlijk gezegd het liefst zou omschoppen. Of weggooien ofzo.
quote:Op maandag 17 januari 2011 13:44 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja! Ik weet gewoon zeker dat wij siewosie langer waren, we hadden niet van die ontiegelijke baby gezichten en we konden nog ergens tegen ofzo.Maar nu zie ik allemaal van die kinderen rondlopen die ik eerlijk gezegd het liefst zou omschoppen. Of weggooien ofzo.
Kom op, jij ziet toch ook wel dat de kinderen echt steeds kleiner en zwakker worden? Dadelijk komen ze voortaan in een krop sla naar school.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, en ik zei precies hetzelfde toen ik langs het schoolplein liep en jij daar stond als ieniemini met een babygezicht
Oh vreselijkquote:Op maandag 17 januari 2011 13:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Het wordt alleen maar erger dus! Anne Geddes tijden.
quote:Op maandag 17 januari 2011 13:47 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Kom op, jij ziet toch ook wel dat de kinderen echt steeds kleiner en zwakker worden? Dadelijk komen ze voortaan in een krop sla naar school.
[..]
Kom op, jij ziet toch ook wel dat de kinderen echt steeds kleiner en zwakker worden? Dadelijk komen ze voortaan in een krop sla naar school.
[..]
Iddquote:Op maandag 17 januari 2011 13:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
Steeds kleiner en zwakker, noujaaa zeg!
Nee, ze zien er steeds groter en volwassener uit juist. Ik werk tegenover een basisschool en soms vraag ik me af wie moeder of dochter is
Nee joh pleur op, soms zien die meiden van 13 er uit alsof ze al 18 zijnquote:Op maandag 17 januari 2011 13:47 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja de vrouwen die kunnen er wel wat van hoor, die meisjes van 12 lijken soms draagmoeders van 20 met die gespekte dijen en die dikke lagen make up. Maar de jongens die ik zie.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
Steeds kleiner en zwakker, noujaaa zeg!
Nee, ze zien er steeds groter en volwassener uit juist. Ik werk tegenover een basisschool en soms vraag ik me af wie moeder of dochter is
Ervaring mee? En jij ziet er zelf ook heel zoetjes uitquote:Op maandag 17 januari 2011 13:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja de vrouwen die kunnen er wel wat van hoor, die meisjes van 12 lijken soms draagmoeders van 20 met die gespekte dijen en die dikke lagen make up. Maar de jongens die ik zie.Als je die een keer neukt breken ze finaal in tweeën, kan niet anders.
Nee.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ervaring mee? En jij ziet er zelf ook heel zoetjes uit
Oh bahquote:Op maandag 17 januari 2011 13:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Maar de jongens die ik zie.Als je die een keer neukt breken ze finaal in tweeën, kan niet anders.
Ik visualiseer ook al. Ik zie vooral spareribs. Zal een gebroken neger zijn.quote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 13:53 schreef Loveless85 het volgende:
Foto's zeggen genoeg
Wel flinke bollen
quote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 13:53 schreef Loveless85 het volgende:
Foto's zeggen genoeg
Wel flinke bollen
Jezus Llquote:Op maandag 17 januari 2011 13:53 schreef Loveless85 het volgende:
Foto's zeggen genoeg
Wel flinke bollen
Whehequote:Op maandag 17 januari 2011 13:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jezus Ll![]()
Slinger je leuter even op een pica kunnen we daar ook over praten
quote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 13:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jezus Ll![]()
quote:Op maandag 17 januari 2011 13:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jezus Ll![]()
Hmm.quote:
Ik denk eerder dit:quote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 13:55 schreef Loveless85 het volgende:
Ik zit NU je facebook te bekijken Bella.![]()
Pssst
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |