abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91461671
quote:
14s.gif Op maandag 17 januari 2011 14:10 schreef Mirjam het volgende:

[..]

je mag er ws. niet weg
Helemaal niet meer, of dat nog wel?

Google, tjah ik ga liever toch op mensen met ervaring uit, als op een wikipedia pagina.
Langzaam versmelt het in fase.
pi_91461714
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 14:11 schreef Pleurishonden het volgende:

[..]

Helemaal niet meer, of dat nog wel?

Google, tjah ik ga liever toch op mensen met ervaring uit, als op een wikipedia pagina.
jawel, uiteindelijk natuurlijk wel, je bent natuurlijk een keer klaar met behandeling.
het gaat erom dat de behandeling intensief is, ik neem aan dat je er ook echt intern gaat, dus blijft slapen enzo?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_91461737
als je het nou niet zeker weet, bel de betreffende instantie waar je heen gaat dan ff :* dan heb je maar gelijk duidelijkheid
pi_91461745
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 14:12 schreef Mirjam het volgende:

[..]

jawel, uiteindelijk natuurlijk wel, je bent natuurlijk een keer klaar met behandeling.
het gaat erom dat de behandeling intensief is, ik neem aan dat je er ook echt intern gaat, dus blijft slapen enzo?
Ja ik blijf daar ook slapen enzo.
pi_91461796
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 14:12 schreef Mirjam het volgende:
als je het nou niet zeker weet, bel de betreffende instantie waar je heen gaat dan ff :* dan heb je maar gelijk duidelijkheid
Ik ben nogal verlegen, als straks me hulpverlener weer belt, zal ik wel vragen hoe en wat.
Iemand interesse om via dit topic op de hoogte gehouden te worden?
pi_91461823
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 14:14 schreef Pleurishonden het volgende:

[..]

Ik ben nogal verlegen, als straks me hulpverlener weer belt, zal ik wel vragen hoe en wat.
Iemand interesse om via dit topic op de hoogte gehouden te worden?
stel anders even een lijsjte met vragen op, dan vergeet je in ieder geval niets te vragen door de zenuwen, zou zonde zijn :)
pi_91461909
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 14:14 schreef Mirjam het volgende:

[..]

stel anders even een lijsjte met vragen op, dan vergeet je in ieder geval niets te vragen door de zenuwen, zou zonde zijn :)
Bedankt voor deze goede tips, weetje wat ik altijd zo raar vindt, waarom word je via een forum wel goed geholpen. maar hebben mijn "vrienden" me keihard laten zinken toen ik het moeilijk krijg. die vraag blijft nog steeds door me hoofd gaan.
pi_91462007
Ik heb niet het hele topic gelezen, maar als ik jou was, dan zou ik eerst denken waarom je dit uberhaupt doet. Je doet dit niet namelijk voor de lol. Als je dat weet en dat kan oplossen moet je na gaan denken hoe je dit nooit meer zal gaan doen.
Je herhaalt wel dat je weet dat het een stomme actie was, maar als je weer in een dieptepunt zit, dan kan je het weer gaan doen. Zeker als je zou weten hoe je het zou verbergen.
Verberg het niet, probeer jouw problemen op te lossen. Zoek hulp.

Succes!
  maandag 17 januari 2011 @ 14:18:59 #84
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_91462028
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 14:16 schreef Pleurishonden het volgende:

[..]

Bedankt voor deze goede tips, weetje wat ik altijd zo raar vindt, waarom word je via een forum wel goed geholpen. maar hebben mijn "vrienden" me keihard laten zinken toen ik het moeilijk krijg. die vraag blijft nog steeds door me hoofd gaan.
Voor hun is het ook moeilijk, en dan komt het al gauw verkeerd over.
Een vriend van mij zit nu tegen het overspannene aan, ik word er af ent oe schijtziek van van zijn gezeik, dus ik hoop dat het een keer ophoudt :).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_91466496
Als eerste, TS, ontzettend veel succes met je opname en je herstel.

Maar ik wil hier wel even een kanttekenig bij zetten; niet iedere persoon die zichzelf snijdt hoeft opgenomen te worden hoor. Anders had ik waarschijnlijk heel mijn puberteit opgesloten gezeten in klinieken. En met mij nog een heleboel andere jongeren. Vergeet niet, uit onderzoeken blijkt dat één op de ongeveer dertig pubers/jongeren zichzelf opzettelijk pijn doet. En die zou je allemaal in een kliniek moeten stoppen. Lijkt me niet nodig.
Ik wil hier wel bij zeggen dat ik het probleem hier genoemd niet bagatalliseer; achter elke zelfbeschadiging zit een probleem verscholen, máár niet elk probleem hoeft opgelost te woren met een opname. Ik denk - en dat praat ik vooral voor mezelf - dat dit bij veel pubers overwaait. Het is een manier om de problemen ie puberen met zichmee brengen te verdringen. En hee, we zijn uiteindelijk allemaal puber-af na een aantal jaar. Gaat dit na jaren niet over of zit er zoveel achter dat je het niet meer zelf (en/of met hulp van vrienden en familie) kan oplossen dan lijkt het me inderdaad zeer zinvol om hulp te zoeken.
Maar ik ga ook niet voor elk verkoudheidje naar de dokter..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')