Helemaal niet meer, of dat nog wel?quote:
jawel, uiteindelijk natuurlijk wel, je bent natuurlijk een keer klaar met behandeling.quote:Op maandag 17 januari 2011 14:11 schreef Pleurishonden het volgende:
[..]
Helemaal niet meer, of dat nog wel?
Google, tjah ik ga liever toch op mensen met ervaring uit, als op een wikipedia pagina.
Ja ik blijf daar ook slapen enzo.quote:Op maandag 17 januari 2011 14:12 schreef Mirjam het volgende:
[..]
jawel, uiteindelijk natuurlijk wel, je bent natuurlijk een keer klaar met behandeling.
het gaat erom dat de behandeling intensief is, ik neem aan dat je er ook echt intern gaat, dus blijft slapen enzo?
Ik ben nogal verlegen, als straks me hulpverlener weer belt, zal ik wel vragen hoe en wat.quote:Op maandag 17 januari 2011 14:12 schreef Mirjam het volgende:
als je het nou niet zeker weet, bel de betreffende instantie waar je heen gaat dan ffdan heb je maar gelijk duidelijkheid
stel anders even een lijsjte met vragen op, dan vergeet je in ieder geval niets te vragen door de zenuwen, zou zonde zijnquote:Op maandag 17 januari 2011 14:14 schreef Pleurishonden het volgende:
[..]
Ik ben nogal verlegen, als straks me hulpverlener weer belt, zal ik wel vragen hoe en wat.
Iemand interesse om via dit topic op de hoogte gehouden te worden?
Bedankt voor deze goede tips, weetje wat ik altijd zo raar vindt, waarom word je via een forum wel goed geholpen. maar hebben mijn "vrienden" me keihard laten zinken toen ik het moeilijk krijg. die vraag blijft nog steeds door me hoofd gaan.quote:Op maandag 17 januari 2011 14:14 schreef Mirjam het volgende:
[..]
stel anders even een lijsjte met vragen op, dan vergeet je in ieder geval niets te vragen door de zenuwen, zou zonde zijn
Voor hun is het ook moeilijk, en dan komt het al gauw verkeerd over.quote:Op maandag 17 januari 2011 14:16 schreef Pleurishonden het volgende:
[..]
Bedankt voor deze goede tips, weetje wat ik altijd zo raar vindt, waarom word je via een forum wel goed geholpen. maar hebben mijn "vrienden" me keihard laten zinken toen ik het moeilijk krijg. die vraag blijft nog steeds door me hoofd gaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |