En nu in het Nederlands?quote:Op zondag 16 januari 2011 22:41 schreef belegingnewbie het volgende:
nogmaals in een andere topic.
ALaaf alaaf alaaf aan sjtadsprins Thijs de eerste van gebrook.
Ben jij momenteel dronken?quote:Op zondag 16 januari 2011 22:43 schreef belegingnewbie het volgende:
juichill alaaf alaaf alaaf aan stadsprins(prins carnaval)
Andersom, het is wel optioneel, maar je moet zeker wel flink zuipen wil het op carnaval leuk zijn. Of vermaak jij je ook nuchter met straalbezopen biergooiende bouwvakkers?quote:Op zondag 16 januari 2011 22:42 schreef Spouwerranger het volgende:
Niet haten op carnaval en trouwens dat zuipen is optioneel. Je hoeft het niet te doen om een leuke tijd te hebben.
quote:Op zondag 16 januari 2011 22:47 schreef belegingnewbie het volgende:
afcajos nee, volledig nuchter, alleen cola gehad.
??quote:En tot slot moest ik twee euro betalen voor een biertje, maar verder was het een gezellig feest.
correctie: dat is (volgens iedereen daar) het enige om het verdraagzaam te maken, 's ochtends de kroeg in, doorgaan op het werk en daarna de kroeg weer inquote:Op zondag 16 januari 2011 22:42 schreef Spouwerranger het volgende:
Niet haten op carnaval en trouwens dat zuipen is optioneel. Je hoeft het niet te doen om een leuke tijd te hebben.
Maart volgens mij, best laat iig.quote:Op zondag 16 januari 2011 23:24 schreef 92Merel het volgende:
Ohja, carnaval ! Wanneer is het dit jaar eigenlijk ?
5 tot 8quote:Op zondag 16 januari 2011 23:27 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Maart volgens mij, best laat iig.
Carnavalquote:Op zondag 16 januari 2011 22:39 schreef Juicyhil het volgende:
Binnenkort begint dat gezeik weer: Carnaval
Volwassen mensen die zich verkleden en de hele dag gaan zuipen tot ze in coma in een steeg liggen. En dan de hele dag Ed & Anita luisteren en doen alsof het helemaal geweldig is.
Echt, het slaat nergens op
Jaloersquote:
Dit.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:40 schreef afcajos het volgende:
MIJN HEMEL. EEN TOPIC VAN FOKAUTIST NUMERO 1 OVER MENSEN DIE WEL EEN SOCIAAL LEVEN HEBBEN EN SOCIALE CONTACTEN LEGGEN. EVEN VOLGEN DIT
Weert is geen Limburg. Dat houdt op bij de grens Born - Sittardquote:Op zondag 16 januari 2011 23:38 schreef nattermann het volgende:
In Weert, daar krijgen mensen geen kinderen. Daar krijgt men wichter.
Jij snapt hoe het zitquote:Op zondag 16 januari 2011 23:39 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Weert is geen Limburg. Dat houdt op bij de grens Born - Sittard
L.no weer als koningin carnaval iigquote:Op zondag 16 januari 2011 23:39 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Dit.
Carnaval is leuk en ik wil dit jaar weer zoeen tagje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tics van je petten.
Zeaker waal,quote:Op zondag 16 januari 2011 23:39 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wel degelijkquote:Op zondag 16 januari 2011 23:39 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ken jij de ultieme bazensong "bel es woë dea frekendel es" van Harry?quote:Op zondag 16 januari 2011 23:42 schreef Suli het volgende:
[..]
Wel degelijk![]()
Ach, wij hebben wel bazen als Harry & de Gebroeëke Zwiêgelkes, Ed Stroek, Frans Snels enz
Een liedje over een fucking friettent die Harry's frikandel zijn vergeten mee te geven, echt iets wat iedereen meemaakt. De kleine details uit het levenquote:Op zondag 16 januari 2011 23:43 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ken jij de ultieme bazensong "bel es woë dea frekendel es" van Harry?
André van Duinquote:Op zondag 16 januari 2011 23:46 schreef Theelepel69 het volgende:
Met carnaval op zich is niks mis...
Maar die achterlijke NL-talige hoempa hoempa muziek.
Daar lopen bij mij echt de rillingen over me lijf als ik zoiets afschuwelijks hoor
Nee, ik bedoelde eigenlijk meer zoietsquote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 23:40 schreef nattermann het volgende:
Dan geise zeker noa dae chinees op de koolsjtroat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
Er zijn ook zat kroegen die gewoon techno draaien... Hier in Maastricht althansquote:Op zondag 16 januari 2011 23:46 schreef Theelepel69 het volgende:
Met carnaval op zich is niks mis...
Maar die achterlijke NL-talige hoempa hoempa muziek.
Daar lopen bij mij echt de rillingen over me lijf als ik zoiets afschuwelijks hoor
eensquote:Op zondag 16 januari 2011 22:39 schreef Juicyhil het volgende:
Binnenkort begint dat gezeik weer: Carnaval
Volwassen mensen die zich verkleden en de hele dag gaan zuipen tot ze in coma in een steeg liggen. En dan de hele dag Ed & Anita luisteren en doen alsof het helemaal geweldig is.
Echt, het slaat nergens op
Mensen die feesten hatenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:22 schreef ericosman het volgende:
Carnaval is voor blije mensen en voor mongolen !
Mensen die feesten hatenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:36 schreef Saarbarbaar het volgende:
Terechte klacht. Carnaval![]()
Normaal gesproken zijn mensen bang om te worden versleten voor gek als ze al een beetje rare kleding zouden dragen, nee, maar met carnaval mag het
Wees een echte baas, en durf in het dagelijks leven ook je boerenkiel of je Pipo de Clown-outfit te dragen
En maar zuipen, daaaagenlang
![]()
![]()
Mongolen die carnaval vieren![]()
Mensen die niet-carnaval-vierders verslijten voor autist
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, daar is de grens van de Gemeente Aachen.quote:Op zondag 16 januari 2011 23:39 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ben het met je eens hoor, maar er zit ook genoeg kut volk in het zuiden.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:18 schreef Shispeed het volgende:
door het grootste deel door KUT - VOLK uit het het westen/noorden veroorzaakt wat denkt de boel te kunnen vergallen.
kutvolk zit overal, maar de gene die bij carnaval lopen te zieken zijn nooit degene die uit dat dorp/stad zelf afkomstig zijnquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:21 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ben het met je eens hoor, maar er zit ook genoeg kut volk in het zuiden.
ga gewoon naar een gezellig dorp, dat scheelt een stukquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:33 schreef FL_Freak het volgende:
Ik had vorig jaar nog carnaval gevierd. Het zou leuker zijn als ik niet helemaal tegen de mensen op sta gedrukt.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:01 schreef Klemma het volgende:
haten op carnavalhaten op zuipen en chicks hosselen
je kan nooit spijt krijgen geen carnaval gevierd te hebbenquote:Op maandag 17 januari 2011 04:15 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
Saaie mensen als TS trouwen op hun 23e, hebben al hun kinderen voor hun 26e, wegen 30 kilo teveel op hun 30e en op hun 50e als de kinderen het huis uit zijn hebben ze spijt dat ze nooit carnaval hebben gevierd...
Bedank me maar, ik heb net je leven gered TS... Oh en TS staat in dit geval voor Te Saai
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:34 schreef mschol het volgende:
je kan alleen spijt krijgen dat je niet mee hebt gedaan met een stel idioten...
Tietenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:51 schreef Schalks. het volgende:
Anders haat je gelijk ook op bier en tieten TS.
Dat zou een boel verklaren
Mensen die nog nooit in de grote boze stad zijn geweestquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:18 schreef Shispeed het volgende:
edit:[/b]
dat zegt al genoeg, blijf lekker in die achterlijke stad van je![]()
quote:Op zondag 16 januari 2011 23:39 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En dat is vooral kut aan weert ! ik haat weerts het is net zo erg als carnaval!quote:Op zondag 16 januari 2011 23:38 schreef nattermann het volgende:
In Weert, daar krijgen mensen geen kinderen. Daar krijgt men wichter.
quote:Op zondag 16 januari 2011 22:40 schreef afcajos het volgende:
MIJN HEMEL. EEN TOPIC VAN FOKAUTIST NUMERO 1 OVER MENSEN DIE WEL EEN SOCIAAL LEVEN HEBBEN EN SOCIALE CONTACTEN LEGGEN. EVEN VOLGEN DIT
Ik loop er altijd als een idioot bij, maar wanneer verkleden de norm is ben ik altijd de opperbaas.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:36 schreef Saarbarbaar het volgende:
Terechte klacht. Carnaval![]()
Normaal gesproken zijn mensen bang om te worden versleten voor gek als ze al een beetje rare kleding zouden dragen, nee, maar met carnaval mag het
Wees een echte baas, en durf in het dagelijks leven ook je boerenkiel of je Pipo de Clown-outfit te dragen
En maar zuipen, daaaagenlang
![]()
![]()
Mongolen die carnaval vieren![]()
Mensen die niet-carnaval-vierders verslijten voor autist
quote:
Je helemaal lam zuipen noem jij sociaal?quote:Op zondag 16 januari 2011 23:25 schreef FeestBoek het volgende:
Oh jee, mensen die en masse sociaal gaan doen, daar moet ik niets van hebben! Snel, topic openen!
je madrequote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:15 schreef Romanus het volgende:
[..]
Je helemaal lam zuipen noem jij sociaal?
oh en mensen die haten op zeggen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(heeft niets met jouw post te maken)
naar eindhoven natuurlijkquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:03 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Zuidelijke FOK!ers, als ik nou echt goed carnaval wil vieren waar moet ik dan heen? Ter informatie: ik wil liever niet doodgedrukt worden, maar wat drukte is niet erg natuurlijk.
[..]
Ik loop er altijd als een idioot bij, maar wanneer verkleden de norm is ben ik altijd de opperbaas.True story bro.
Doen de zuiderlingen dat zelf niet dan? Met carnaval hoor je je toch te misdragen. (al keur ik het dingen slopen af)quote:Op zondag 16 januari 2011 23:39 schreef Nikmans het volgende:
Klacht: Brallende Hollandse studenten die met carnaval naar het Zuiden des Lands afreizen en dan alles komen onderkotsen/slopen en zich misdragen
Aangelengd bier en lelijke chicks met veel schmink waardoor je niet ziet dat ze lelijk zijn.quote:
Wat zeg jij de laatste tijd toch intelligente dingen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:45 schreef afcajos het volgende:
[..]
Doen de zuiderlingen dat zelf niet dan? Met carnaval hoor je je toch te misdragen. (al keur ik het dingen slopen af)
Met Koninginnedag is het precies andersom.
op de wekelijkse lanparty ook?quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:14 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Want dat is er alleen tijdens carnaval___ !!!!!
In het zuiden is het wel zo'n beetje de hele dag. Het is gewoon ehm, gezellig.quote:Op zondag 6 maart 2011 16:07 schreef Adreamer het volgende:
tot wanneer is carnaval? is het ook s middags of alleen s avonds en s nachts? wat doen die mensen heel de dag met carnaval?
wat doen mensen dan overdag? Feesten? dansen? zuipen (duh)quote:Op zondag 6 maart 2011 16:09 schreef miep63 het volgende:
Vandaag, morgen en overmorgen dag en nacht. Moet je een keer meemaken.
Dat ongeveer ja, maar de sfeer tijdens carnaval is echt uniek, niet te vergelijken met een normaal/normale feest/uitgaansavond.quote:Op zondag 6 maart 2011 16:09 schreef Adreamer het volgende:
[..]
wat doen mensen dan overdag? Feesten? dansen? zuipen (duh)
en niet uit te leggen aan mensen die het niet vierenquote:Op zondag 6 maart 2011 16:11 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Dat ongeveer ja, maar de sfeer tijdens carnaval is echt uniek, niet te vergelijken met een normaal/normale feest/uitgaansavond.
Dat ja. Je doet ook dingen die je je normaal niet in je hoofd haalt bij een stapavond.quote:Op zondag 6 maart 2011 16:15 schreef miep63 het volgende:
Het is eigenlijk niet uit te leggen. Je moet het echt een keer mee maken. Het is idd niet te vergelijken met een gewone stapavond. Alles "mag", in zoverre, zolang je er maar geen misbruik van maakt.
Dit snap ik niet. Wat doe jij met carnaval wel, wat jij volgende week zaterdag niet doet?quote:Op zondag 6 maart 2011 16:26 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Dat ja. Je doet ook dingen die je je normaal niet in je hoofd haalt bij een stapavond.
Ja, en de rest van het jaar zit je lekker thuis te WOW'en?quote:
Ga op de fiets dan? Bobben tijdens carnaval.quote:Op zondag 6 maart 2011 16:42 schreef 08gnoT. het volgende:
Een betere klacht is: Nuchter moeten blijven met carnaval omdat er geen OV is in dit gat en ik als enige een rijbewijs heb
Losgaan tijdens een gewone stapavond en losgaan tijdens carnaval zijn niet te vergelijken. Je moet het een keer meemaken, maar er ook niet te veel over gaan nadenken. Het is gewoon uniek.quote:Op zondag 6 maart 2011 16:38 schreef ArnnT het volgende:
[..]
Ja, en de rest van het jaar zit je lekker thuis te WOW'en?
Bij mij gaan alle remmen elk weekend los, behalve met carnaval, dan las ik een pauze in.
30km? Dan mag ik in m'n eentje. Ik heb al genoeg moeite moeten doen om uberhaupt vrienden mee te krijgen, het zijn niet van die fuiftypesquote:Op zondag 6 maart 2011 16:47 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ga op de fiets dan? Bobben tijdens carnaval.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |