abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91564899
Dat mensen carnaval niet leuk vinden dat kan. Het zal me een worst wezen. Vier het niet.

Maar waar ik een pesthekel aan heb zijn die mensen die het afdoen als een feest voor debielen. Die met een soort hautaine houding verklaren waarom ze niet meedoen.Ze vinden zich te volwassen en serieus om er aan mee te doen. Want het is voor hen alleen maar zuipen en dansen (wat er mis mee is mag joost weten).

Ga dan lekker naar je schoonouders, Marco Borsato of de meubelboulevard stelletje saaie drollen. Maar ga niet een mooi feest afkraken omdat er mensen zijn die wel een leven hebben.
pi_91564946
Mensen die carnaval haten gaan vaak wel naar de toppers of staan ook als een debiel langs de kant bij de elfstedentocht. Boeieee

Carnaval _O_
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_91564958
Het is een feest voor debielen. Ik kan me echt niet voorstellen dat er mensen zijn die het leuk vinden om als een mongool rond te hossen op kutmuziek. Zal wel iets voor achterlijke provincialen en kleine kinderen zijn. Beetje zuipen en hossen, en kotsen natuurlijk.

En nu ga ik terug naar mijn leven, want afscheid nemen bestaat niet.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_91564990
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 15:48 schreef SuperHarregarre het volgende:
Het is een feest voor debielen. Ik kan me echt niet voorstellen dat er mensen zijn die het leuk vinden om als een mongool rond te hossen op kutmuziek. Zal wel iets voor achterlijke provincialen en kleine kinderen zijn. Beetje zuipen en hossen, en kotsen natuurlijk.

Mensen met een hekel aan feesten
Ga weg
pi_91565052
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 15:48 schreef SuperHarregarre het volgende:

Ga lekker in de meubelboulevard rondhobbelen met kinderwagen en vrouw-met-kort-pittig-kapsel :')
pi_91565123
CARNAVAL _O_
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
pi_91565126
quote:
10s.gif Op woensdag 19 januari 2011 15:49 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Mensen met een hekel aan feesten
Alsof er geen middenweg bestaat. Carnaval als feest is natuurlijk kansloos, maar kneiterhard zuipen en geile vrouwen is natuurlijk fcking mooi.
"Hoffenheim, daar hebben ze geen palendansclubs."
pi_91565158
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 15:52 schreef Steengeyl het volgende:

[..]

Alsof er geen middenweg bestaat. Carnaval als feest is natuurlijk kansloos, maar kneiterhard zuipen en geile vrouwen is natuurlijk fcking mooi.
Er bestaat geen middenweg nee :r
Ga weg
pi_91565214
Mensen die carnaval haten, hebben geen (leuke) vrienden en denken daarom dat feest kut is. Gewoon negeren. :)
  woensdag 19 januari 2011 @ 15:55:21 #10
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_91565268
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 15:54 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Mensen die carnaval haten, hebben geen (leuke) vrienden en denken daarom dat feest kut is. Gewoon negeren. :)
hoe kortzichtig :). Maarja, krijg je als je teveel carnaval viert. Dat in combinatie met bier, gaat tenkoste van hersencellen :)
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_91565279
Ik haat hoogstens de muziek, het kutten en zuipen kan ik goed begrijpen.
  woensdag 19 januari 2011 @ 15:57:30 #12
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_91565371
Idd, wel haten op carnaval maar o wee als nederland speelt, dan hebje de grootste mongolen rondlopen die je je maar kunt voorstellen :')

"Verkleden is voor idioten"

Maar een paar maanden wel in een leeuwenpak nederland duitsland kijken :') :')

En Nederlandse carnavalsliedjes :') als je dat hoort snap je inderdaad dat mensen denken dat het gare muziek is, maar als je dan limburgse carnavalsmuziek hoort is veel leuker :Y

Nederlanders die het nooit zullen begrijpen :')

Deze gare muziek zul je hier nooit horen>:

Heb het nog nooit gehoord met carnaval in ieder geval.

Maar wel:

Dit is de oldschool carnavalsmuziek

[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_91565393
Lief, lief, nee...
Hallo dagboekvandaag!
Weetje, iemand zei vandaag tegen mij dat hij carnaval debiel vind :(
Stomme mensen zijn er toch ook, ik moest het echt van me afschrijven in mijn boekje....ect ect
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_91565407
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 15:57 schreef Maikuuul het volgende:
Idd, wel haten op carnaval maar o wee als nederland speelt, dan hebje de grootste mongolen rondlopen die je je maar kunt voorstellen :')

"Verkleden is voor idioten"

Maar een paar maanden wel in een leeuwenpak nederland duitsland kijken :') :')

En Nederlandse carnavalsliedjes :') als je dat hoort snap je inderdaad dat mensen denken dat het gare muziek is, maar als je dan limburgse carnavalsmuziek hoort is veel leuker :Y

Nederlanders die het nooit zullen begrijpen :')
Wie geht's?
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  woensdag 19 januari 2011 @ 15:59:01 #15
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_91565441
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 15:57 schreef Maikuuul het volgende:
:')

Beide extreem KUT
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_91565454
Carnaval is een geniaal feest. Mensen die het haten hebben geen vrienden of zijn nog nooit onder de rivieren geweest tijdens carnaval.
pi_91565472
Dat klopt. Carnaval wordt wel vervuild door die kolere skihut muziek

Echte Brabantse of Limburgse carnavalsmuziek _O_ _O_
  woensdag 19 januari 2011 @ 16:01:50 #18
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_91565572
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 15:59 schreef wise het volgende:

[..]

Beide extreem KUT
Wie verplicht jou tot het vieren van carnaval ?

Dan blijf je toch lekker op je zolderkamertje rukken terwijl ik velen pilsjes achterover sla.

Niet dat je op een normale zaterdagavond gaat stappen want "het bier is veel te duur !!!, of nee joh ze draaien daar kutmuziek, of nog beter: ik heb een gitaar ik maak mijn eigen muziek das veel cooler dan in een discotheek helemaal losgaan"

Vergeet niet je lange haren te kammen vanavond voor het slapengaan anders krijg je klitjes

*En tis maar wat je er zelf van maakt. Op de straten hangt in ieder geval een goede sfeer met carnaval, maar als je de hele avond gaat zeuren over slechte muziek daar wordt het heus niet beter op hoor :')
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  woensdag 19 januari 2011 @ 16:01:57 #19
321497 Rechtse_Hippie
En nog zwart ook.
pi_91565579
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 15:55 schreef wise het volgende:

[..]

hoe kortzichtig :). Maarja, krijg je als je teveel carnaval viert. Dat in combinatie met bier, gaat tenkoste van hersencellen :)
Ik vier eigenlijk nooit carnaval. Ik ben van boven de rivieren. Ik vind het alleen een beetje zielig om te doen alsof iedereen die gezellig aan het feesten is een debiel is.
pi_91565627
gelukkig zijn er mensen die carnaval haten, anders werd het nog drukker.
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
  woensdag 19 januari 2011 @ 16:03:31 #21
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_91565643
HET IS OOK EEN FEEST VOOR DEBIELEN.
Ga nou niet ineens doen alsof dat niet zo is.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  woensdag 19 januari 2011 @ 16:03:33 #22
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_91565646
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 16:01 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Wie verplicht jou tot het vieren van carnaval ?

Dan blijf je toch lekker op je zolderkamertje rukken terwijl ik velen pilsjes achterover sla.

Niet dat je op een normale zaterdagavond gaat stappen want "het bier is veel te duur !!!, of nee joh ze draaien daar kutmuziek, of nog beter: ik heb een gitaar ik maak mijn eigen muziek das veel cooler dan in een discotheek helemaal losgaan"

Vergeet niet je lange haren te kammen vanavond voor het slapengaan anders krijg je klitjes
Gelukkig niemand die het opdringt :P en bier te duur vinden _O-
Oh en klitjes krijg ik zeker :9~
VIVA LA ASSANGE¡
  woensdag 19 januari 2011 @ 16:04:10 #23
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_91565683
hollenders :{w
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
  woensdag 19 januari 2011 @ 16:04:10 #24
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_91565684
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 16:01 schreef Rechtse_Hippie het volgende:

[..]

Ik vier eigenlijk nooit carnaval. Ik ben van boven de rivieren. Ik vind het alleen een beetje zielig om te doen alsof iedereen die gezellig aan het feesten is een debiel is.
Nee geen debiel zijn, maar debiel doen?
VIVA LA ASSANGE¡
pi_91565798
Eens in de zoveel tijd debiel doen is heerlijk
Wat vind jij nou leuk dan Wise?
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')