Mensen met een hekel aan feestenquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:48 schreef SuperHarregarre het volgende:
Het is een feest voor debielen. Ik kan me echt niet voorstellen dat er mensen zijn die het leuk vinden om als een mongool rond te hossen op kutmuziek. Zal wel iets voor achterlijke provincialen en kleine kinderen zijn. Beetje zuipen en hossen, en kotsen natuurlijk.
En nu ga ik terug naar mijn leven, want afscheid nemen bestaat niet.
Ga lekker in de meubelboulevard rondhobbelen met kinderwagen en vrouw-met-kort-pittig-kapselquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:48 schreef SuperHarregarre het volgende:
Het is een feest voor debielen. Ik kan me echt niet voorstellen dat er mensen zijn die het leuk vinden om als een mongool rond te hossen op kutmuziek. Zal wel iets voor achterlijke provincialen en kleine kinderen zijn. Beetje zuipen en hossen, en kotsen natuurlijk.
En nu ga ik terug naar mijn leven, want afscheid nemen bestaat niet.
Alsof er geen middenweg bestaat. Carnaval als feest is natuurlijk kansloos, maar kneiterhard zuipen en geile vrouwen is natuurlijk fcking mooi.quote:
Er bestaat geen middenweg neequote:Op woensdag 19 januari 2011 15:52 schreef Steengeyl het volgende:
[..]
Alsof er geen middenweg bestaat. Carnaval als feest is natuurlijk kansloos, maar kneiterhard zuipen en geile vrouwen is natuurlijk fcking mooi.
hoe kortzichtigquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:54 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Mensen die carnaval haten, hebben geen (leuke) vrienden en denken daarom dat feest kut is. Gewoon negeren.
Wie geht's?quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:57 schreef Maikuuul het volgende:
Idd, wel haten op carnaval maar o wee als nederland speelt, dan hebje de grootste mongolen rondlopen die je je maar kunt voorstellen
"Verkleden is voor idioten"
Maar een paar maanden wel in een leeuwenpak nederland duitsland kijken![]()
En Nederlandse carnavalsliedjesals je dat hoort snap je inderdaad dat mensen denken dat het gare muziek is, maar als je dan limburgse carnavalsmuziek hoort is veel leuker
Nederlanders die het nooit zullen begrijpen
Beide extreem KUTquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:57 schreef Maikuuul het volgende:
En Nederlandse carnavalsliedjesals je dat hoort snap je inderdaad dat mensen denken dat het gare muziek is, maar als je dan limburgse carnavalsmuziek hoort is veel leuker
Wie verplicht jou tot het vieren van carnaval ?quote:
Ik vier eigenlijk nooit carnaval. Ik ben van boven de rivieren. Ik vind het alleen een beetje zielig om te doen alsof iedereen die gezellig aan het feesten is een debiel is.quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:55 schreef wise het volgende:
[..]
hoe kortzichtig. Maarja, krijg je als je teveel carnaval viert. Dat in combinatie met bier, gaat tenkoste van hersencellen
Gelukkig niemand die het opdringtquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:01 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wie verplicht jou tot het vieren van carnaval ?
Dan blijf je toch lekker op je zolderkamertje rukken terwijl ik velen pilsjes achterover sla.
Niet dat je op een normale zaterdagavond gaat stappen want "het bier is veel te duur !!!, of nee joh ze draaien daar kutmuziek, of nog beter: ik heb een gitaar ik maak mijn eigen muziek das veel cooler dan in een discotheek helemaal losgaan"
Vergeet niet je lange haren te kammen vanavond voor het slapengaan anders krijg je klitjes
Nee geen debiel zijn, maar debiel doen?quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:01 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Ik vier eigenlijk nooit carnaval. Ik ben van boven de rivieren. Ik vind het alleen een beetje zielig om te doen alsof iedereen die gezellig aan het feesten is een debiel is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |