Mensen met een hekel aan feestenquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:48 schreef SuperHarregarre het volgende:
Het is een feest voor debielen. Ik kan me echt niet voorstellen dat er mensen zijn die het leuk vinden om als een mongool rond te hossen op kutmuziek. Zal wel iets voor achterlijke provincialen en kleine kinderen zijn. Beetje zuipen en hossen, en kotsen natuurlijk.
En nu ga ik terug naar mijn leven, want afscheid nemen bestaat niet.
Ga lekker in de meubelboulevard rondhobbelen met kinderwagen en vrouw-met-kort-pittig-kapselquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:48 schreef SuperHarregarre het volgende:
Het is een feest voor debielen. Ik kan me echt niet voorstellen dat er mensen zijn die het leuk vinden om als een mongool rond te hossen op kutmuziek. Zal wel iets voor achterlijke provincialen en kleine kinderen zijn. Beetje zuipen en hossen, en kotsen natuurlijk.
En nu ga ik terug naar mijn leven, want afscheid nemen bestaat niet.
Alsof er geen middenweg bestaat. Carnaval als feest is natuurlijk kansloos, maar kneiterhard zuipen en geile vrouwen is natuurlijk fcking mooi.quote:
Er bestaat geen middenweg neequote:Op woensdag 19 januari 2011 15:52 schreef Steengeyl het volgende:
[..]
Alsof er geen middenweg bestaat. Carnaval als feest is natuurlijk kansloos, maar kneiterhard zuipen en geile vrouwen is natuurlijk fcking mooi.
hoe kortzichtigquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:54 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Mensen die carnaval haten, hebben geen (leuke) vrienden en denken daarom dat feest kut is. Gewoon negeren.
Wie geht's?quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:57 schreef Maikuuul het volgende:
Idd, wel haten op carnaval maar o wee als nederland speelt, dan hebje de grootste mongolen rondlopen die je je maar kunt voorstellen
"Verkleden is voor idioten"
Maar een paar maanden wel in een leeuwenpak nederland duitsland kijken![]()
En Nederlandse carnavalsliedjesals je dat hoort snap je inderdaad dat mensen denken dat het gare muziek is, maar als je dan limburgse carnavalsmuziek hoort is veel leuker
Nederlanders die het nooit zullen begrijpen
Beide extreem KUTquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:57 schreef Maikuuul het volgende:
En Nederlandse carnavalsliedjesals je dat hoort snap je inderdaad dat mensen denken dat het gare muziek is, maar als je dan limburgse carnavalsmuziek hoort is veel leuker
Wie verplicht jou tot het vieren van carnaval ?quote:
Ik vier eigenlijk nooit carnaval. Ik ben van boven de rivieren. Ik vind het alleen een beetje zielig om te doen alsof iedereen die gezellig aan het feesten is een debiel is.quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:55 schreef wise het volgende:
[..]
hoe kortzichtig. Maarja, krijg je als je teveel carnaval viert. Dat in combinatie met bier, gaat tenkoste van hersencellen
Gelukkig niemand die het opdringtquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:01 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wie verplicht jou tot het vieren van carnaval ?
Dan blijf je toch lekker op je zolderkamertje rukken terwijl ik velen pilsjes achterover sla.
Niet dat je op een normale zaterdagavond gaat stappen want "het bier is veel te duur !!!, of nee joh ze draaien daar kutmuziek, of nog beter: ik heb een gitaar ik maak mijn eigen muziek das veel cooler dan in een discotheek helemaal losgaan"
Vergeet niet je lange haren te kammen vanavond voor het slapengaan anders krijg je klitjes
Nee geen debiel zijn, maar debiel doen?quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:01 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Ik vier eigenlijk nooit carnaval. Ik ben van boven de rivieren. Ik vind het alleen een beetje zielig om te doen alsof iedereen die gezellig aan het feesten is een debiel is.
Eens in de zoveel tijd debiel doenquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:05 schreef EDMAN- het volgende:
Eens in de zoveel tijd debiel doen is heerlijk
Wat vind jij nou leuk dan Wise?
Hoezo debiel doen? Wat is er debiel aan lol hebben?quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:04 schreef wise het volgende:
[..]
Nee geen debiel zijn, maar debiel doen?
quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:07 schreef Ebbao het volgende:
waarom the fuck moet je verkleed gaan feesten als dat ook niet verkleed kan?
lekker gek zijn, prettig gestoord, je weet toch, zie ook andere draden hier op t forumquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:07 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Hoezo debiel doen? Wat is er debiel aan lol hebben?
Nee het is een feest voor gezellige mensen die van lol maken en sociale binding houden en die niet 100% van de tijd saaie verzuurde burgermannetjes zijn.quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:07 schreef Golden_Pauper het volgende:
carnaval das toch dat feest voor brabo's, downsyndromers en andere achtergestelden?
Waarom niet? Heb je ook wat tegen koninginnedag? Sta je ook met een zure kop als Nederland een WK-wedstrijd speelt?quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:07 schreef Ebbao het volgende:
Onder lol hebben versta ik iig niet je verkleden als piet piraat of als dikke bertha met grote nep tieten en je voltanken met gele rakkers. Dan kan makkelijk zonderquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:07 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Hoezo debiel doen? Wat is er debiel aan lol hebben?
quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:08 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Waarom niet?
Waarom wel?
Heb je ook wat tegen koninginnedag?
Nee, maar ook dan doe ik niet aan verkleedpartijtjes
Sta je ook met een zure kop als Nederland een WK-wedstrijd speelt?
Nooit een zure kop gehad![]()
Dat mag niet van de burgermannetjes. Van hen mag je alleen beschaafd meedeinen op Andre Rieu.quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:10 schreef Nikmans het volgende:
Alsof het erg is om een keer de beest uit te hangen
Als je ziet hoe sommige mensen in Nederland gaan stappen vergeleken met belgiequote:Op woensdag 19 januari 2011 16:07 schreef Ebbao het volgende:
Dat is idd niet erg. Alleen waarom moet je dan een beestenpak aantrekkenquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:10 schreef Nikmans het volgende:
Alsof het erg is om een keer de beest uit te hangen
Omdat het Carnaval is.quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:11 schreef Ebbao het volgende:
[..]
Dat is idd niet erg. Alleen waarom moet je dan een beestenpak aantrekken
Is dat de keuze? Ontzettend veel alcohol consumeren in verkleedkleren of altijd een verzuurd burgermannetje zijn?quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:08 schreef Arolsen het volgende:
[..]
Nee het is een feest voor gezellige mensen die van lol maken en sociale binding houden en die niet 100% van de tijd saaie verzuurde burgermannetjes zijn.
Ik heb ook liever dat jij in BE gaat stappenquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:11 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Als je ziet hoe sommige mensen in Nederland gaan stappen vergeleken met belgieEen fucking trui die helemaal uitgeleurd is en 3 maten te groot
te erg.
De meesten doen zich inderdaad niet eens de moeite iets fatsoendelijks aan te trekken, en dan gaan jullie zeuren over het feit dat anderen met carnaval wel moeite doen om iets aan te trekken
Daarom ga ik liever in BE stappen
Het gaat om het verkleden? Dat is inderdaad heel erg je zal je maar verkleden, wat een idioot moet je dan wel niet zijn. In elk land zijn feesten waarbij verkleden de norm is en ook hier worden zat kansen aangegrepen om je gek uit te dossen, maar o wee als je carnaval viert, dat zal wel iets over je iq zeggen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:08 schreef wise het volgende:
[..]
Onder lol hebben versta ik iig niet je verkleden als piet piraat of als dikke bertha met grote nep tieten en je voltanken met gele rakkers. Dan kan makkelijk zonder
Maarja, it's a onder de rivieren thing
Oke dat moet je helemaal zelf weten, maar daardoor mankeert er niet opeens iets aan de mensen die zich wel graag verkleden.quote:
ik zeg niks over iqquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:15 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Het gaat om het verkleden? Dat is inderdaad heel erg je zal je maar verkleden, wat een idioot moet je dan wel niet zijn. In elk land zijn feesten waarbij verkleden de norm is en ook hier worden zat kansen aangegrepen om je gek uit te dossen, maar o wee als je carnaval viert, dat zal wel iets over je iq zeggen.
De keuze is niet tussen meedoen en verzuurd zijn, de keuze is tussen er niks op tegen hebben en verzuurd zijn.quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:12 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Is dat de keuze? Ontzettend veel alcohol consumeren in verkleedkleren of altijd een verzuurd burgermannetje zijn?
Carnaval is ook ontzettend debiel, maar dat is de hele bedoeling ervan. Het zorgt dat zeer veel mensen tegelijk 'ook een keer lekker gek kunnen doen'. Voor veel mensen, die voortdurend gevangen zitten in hun klote baantjes, is carnaval bij uitstek geschikt om 'even lekker gek te doen'.
Zelf houd ik meer van technofeesten. Zo is er voor iedereen wat wils.
Je eerste reactie op mij (toen je dacht dat ik regelmatig carnaval vierde) ging over het afsterven van hersencellen door carnaval (en dit noemde je nog specifiek naast het bier).quote:
en nog zegt dat niks over iqquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:18 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
De keuze is niet tussen meedoen en verzuurd zijn, de keuze is tussen er niks op tegen hebben en verzuurd zijn.
[..]
Je eerste reactie op mij (toen je dacht dat ik regelmatig carnaval vierde) ging over het afsterven van hersencellen door carnaval (en dit noemde je nog specifiek naast het bier).
Ik ook, boeiendquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:12 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Is dat de keuze? Ontzettend veel alcohol consumeren in verkleedkleren of altijd een verzuurd burgermannetje zijn?
Carnaval is ook ontzettend debiel, maar dat is de hele bedoeling ervan. Het zorgt dat zeer veel mensen tegelijk 'ook een keer lekker gek kunnen doen'. Voor veel mensen, die voortdurend gevangen zitten in hun klote baantjes, is carnaval bij uitstek geschikt om 'even lekker gek te doen'.
Zelf houd ik meer van technofeesten. Zo is er voor iedereen wat wils.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |