En nu in het Nederlands?quote:Op zondag 16 januari 2011 22:41 schreef belegingnewbie het volgende:
nogmaals in een andere topic.
ALaaf alaaf alaaf aan sjtadsprins Thijs de eerste van gebrook.
Ben jij momenteel dronken?quote:Op zondag 16 januari 2011 22:43 schreef belegingnewbie het volgende:
juichill alaaf alaaf alaaf aan stadsprins(prins carnaval)
Andersom, het is wel optioneel, maar je moet zeker wel flink zuipen wil het op carnaval leuk zijn. Of vermaak jij je ook nuchter met straalbezopen biergooiende bouwvakkers?quote:Op zondag 16 januari 2011 22:42 schreef Spouwerranger het volgende:
Niet haten op carnaval en trouwens dat zuipen is optioneel. Je hoeft het niet te doen om een leuke tijd te hebben.
quote:Op zondag 16 januari 2011 22:47 schreef belegingnewbie het volgende:
afcajos nee, volledig nuchter, alleen cola gehad.
??quote:En tot slot moest ik twee euro betalen voor een biertje, maar verder was het een gezellig feest.
correctie: dat is (volgens iedereen daar) het enige om het verdraagzaam te maken, 's ochtends de kroeg in, doorgaan op het werk en daarna de kroeg weer inquote:Op zondag 16 januari 2011 22:42 schreef Spouwerranger het volgende:
Niet haten op carnaval en trouwens dat zuipen is optioneel. Je hoeft het niet te doen om een leuke tijd te hebben.
Maart volgens mij, best laat iig.quote:Op zondag 16 januari 2011 23:24 schreef 92Merel het volgende:
Ohja, carnaval ! Wanneer is het dit jaar eigenlijk ?
5 tot 8quote:Op zondag 16 januari 2011 23:27 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Maart volgens mij, best laat iig.
Carnavalquote:Op zondag 16 januari 2011 22:39 schreef Juicyhil het volgende:
Binnenkort begint dat gezeik weer: Carnaval
Volwassen mensen die zich verkleden en de hele dag gaan zuipen tot ze in coma in een steeg liggen. En dan de hele dag Ed & Anita luisteren en doen alsof het helemaal geweldig is.
Echt, het slaat nergens op
Jaloersquote:
Dit.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:40 schreef afcajos het volgende:
MIJN HEMEL. EEN TOPIC VAN FOKAUTIST NUMERO 1 OVER MENSEN DIE WEL EEN SOCIAAL LEVEN HEBBEN EN SOCIALE CONTACTEN LEGGEN. EVEN VOLGEN DIT
Weert is geen Limburg. Dat houdt op bij de grens Born - Sittardquote:Op zondag 16 januari 2011 23:38 schreef nattermann het volgende:
In Weert, daar krijgen mensen geen kinderen. Daar krijgt men wichter.
Jij snapt hoe het zitquote:Op zondag 16 januari 2011 23:39 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Weert is geen Limburg. Dat houdt op bij de grens Born - Sittard
L.no weer als koningin carnaval iigquote:Op zondag 16 januari 2011 23:39 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Dit.
Carnaval is leuk en ik wil dit jaar weer zoeen tagje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tics van je petten.
Zeaker waal,quote:Op zondag 16 januari 2011 23:39 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wel degelijkquote:Op zondag 16 januari 2011 23:39 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |