SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic statistieken
Klik op de link om te zien welke FOK!kende hattrickers de meeste posts hebben of wat het spamrecord is van de hattrickende FOK!kers. Hattrick op FOK! statistieken
Deze openingspost
Als je het topic sluit doordat je reactie 301 hebt geplaatst, word je vriendelijk verzocht een nieuw topic te openen.
De OP is dan hier te vinden.
Tevens word je verzocht even je eigen laatste topic post te editen en een linkje te plaatsen naar t nieuwe topic.
bvdIk ben van pindavlees
ik blijf kansen missen zeg..quote:In de 75e minuut leek Bennie van Groningen van Dynamo de voorsprong van zijn team te kunnen uitbreiden, maar zijn schot ging via de lat over.
BAM!quote:Het werd er voor de bezoekers niet beter op. Radboud van Groningen wurmde zich in de 80e minuut door de verdedigingslinie en maakte de 2-0.
gaat nog spannend worden..quote:Op zondag 16 januari 2011 22:33 schreef BrandX het volgende:
hier gebeurt al 20 minuten niets meer. Gaat dus weer een laatste raar kwartiertje worden.
En bij mij komt de nummer 2 door een miezerig countertje met 0-1 voor. Jammer...quote:Op zondag 16 januari 2011 22:37 schreef MrMoon het volgende:
kut.. ik zie dat de nr1 op voorsprong staat..
mja.. idd jammer.. maar goed zolang we maar 3 punten blijven pakken..quote:Op zondag 16 januari 2011 22:38 schreef Flappekz het volgende:
[..]
En bij mij komt de nummer 2 door een miezerig countertje met 0-1 voor. Jammer...
Precies!quote:Op zondag 16 januari 2011 22:39 schreef MrMoon het volgende:
[..]
mja.. idd jammer.. maar goed zolang we maar 3 punten blijven pakken..
ja geen idee waarom gvdquote:Op zondag 16 januari 2011 22:36 schreef Drassss het volgende:
BrandX ben je het weer aan het weggeven
Ik vier mijn BAMtet met een heuse BAMtrickquote:85:42
Dit betekende een hattrick voor Florina Drcea!
85:39
In de 85e minuut van de wedstrijd stond de centrale verdediging van de gasten te slapen, zodat Florina Drcea kon doorbreken en de 4-0 voor KKA liet aantekenen.
quote:Op zondag 16 januari 2011 22:41 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ze willen gewoon "billenkoek" lijkt wel..
get a room you two! Alweer beiden hetzelfdequote:
Middenvelders in je verdediging?quote:Op zondag 16 januari 2011 22:42 schreef BrandX het volgende:
2x door de centrale verdediging. Daar staan twee hele goeie middenvelders maar eentje met zwak vorm. De ander goed. Dus die zwakke is de zwakke schakel denk ik...
great mind think alikequote:Op zondag 16 januari 2011 22:42 schreef BrandX het volgende:
[..]
[..]
get a room you two! Alweer beiden hetzelfde
sorry, een keer centrale verdediging en een keer centrale middenveld. Beide plekken een zwakke vormspelerquote:
hier 202 hatstats.. ook hier begint het dus ergens op te lijken..quote:Op zondag 16 januari 2011 22:48 schreef Flappekz het volgende:
195 hatstats met PIC....begint ergens op te lijken
Dat wordt weer om 8 uur spelenquote:Op zondag 16 januari 2011 22:52 schreef Flappekz het volgende:
De nummer 3 staat bij mij maar 2 punten voor op de nummer 8
En 9 punten achter op mij....promotie lijkt wel een feit
quote:
bovenin staat het allemaal dichtbij elkaar hier, maar ik heb wel de sterkste ploeg qua hatstats.. dus zonder verdere naaipartijen moet promotie er wel in zitten.. maar goed je weet maar nooit.. ik bekijk het gewoon van week tot week..quote:Op zondag 16 januari 2011 22:52 schreef Flappekz het volgende:
De nummer 3 staat bij mij maar 2 punten voor op de nummer 8
En 9 punten achter op mij....promotie lijkt wel een feit
Je mist niets.quote:Op maandag 17 januari 2011 08:52 schreef vanpers het volgende:
Even een vraagje voor mijn eigen zekerheid.
Speel morgenavond in de jeugd een competitiewedstrijd.
Woensdagavond speel ik een friendly met mijn jeugd waarin ik wat anders wil trainen.
Het is toch zo dat de jeugd na de wedstrijd meteen training krijgt, maar de uitslag pas 24 uur daarna. Dan zou ik na de wedstrijd al de training kunnen veranderen toch?
Of mis ik iets?
Top, nu woensdag niet vergeten even de training aan te passen.quote:Op maandag 17 januari 2011 09:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je mist niets.
Je kunt zelfs tijdens de wedstrijd de training al veranderen.
We gaan het zienquote:Op maandag 17 januari 2011 10:05 schreef vanpers het volgende:
Dankzij Drassss bezig met wat aanpassingen van mijn team, nu een bod op een speler uitstaan die ik hoop binnen te halen, ben benieuwd loopt om 13.50 af.
Woensdag weer naar Argentinië?quote:Op maandag 17 januari 2011 13:31 schreef RealBizkit666 het volgende:
Van de 8 spelers die ik te koop heb staan, zijn er al 4 verkocht. En dat met nog 7,5 uur te gaan.
Die was vorige week ook al... Je loopt achter...quote:Op maandag 17 januari 2011 13:34 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ahjaaa. De dikke pret gaat weer beginnen
Klopt, alleen toen hoefde ik niet te ballen omdat mijn tegenstander vrolijk tegen iemand anders ging ballenquote:Op maandag 17 januari 2011 13:35 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die was vorige week ook al... Je loopt achter...
quote:Op maandag 17 januari 2011 13:44 schreef ScudRaket het volgende:
Hieperdepiep hoera, mijn derde naaiwedstrijd dit seizoen. Zo is het niet meer leuk...
Blegh x2quote:
Woensdag kun je tenminste wel winnen...quote:Op maandag 17 januari 2011 13:44 schreef ScudRaket het volgende:
Hieperdepiep hoera, mijn derde naaiwedstrijd dit seizoen. Zo is het niet meer leuk...
Moet net lukken denk ikquote:Op maandag 17 januari 2011 13:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Woensdag kun je tenminste wel winnen...
Nouja, dan maar een volgende zoekenquote:Op maandag 17 januari 2011 13:51 schreef vanpers het volgende:
Hij pakt hem gewoon met een iets hoger bod, zelf had ik niet meer geld helaas.
Ik had wel een openingsbod op een andere speler voor je willen doen anders.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:51 schreef vanpers het volgende:
Hij pakt hem gewoon met een iets hoger bod, zelf had ik niet meer geld helaas.
Gvd kom je nu meequote:Op maandag 17 januari 2011 13:54 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik had wel een openingsbod op een andere speler voor je willen doen anders.
Klopt, alleen nu staat er 3 dagen niemand op die aan mijn eisen voldoet.. Opzich tijd zat maar is niks fijner dan hetgeen wat je wil zo snel mogelijk realiseren.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:52 schreef Drassss het volgende:
[..]
Nouja, dan maar een volgende zoekenTijd zat he.
Als ik het kan, zal ik het altijd doen. Gewoon even aan denken de volgende keer.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:56 schreef vanpers het volgende:
[..]
Gvd kom je nu mee![]()
Nee heb niet echt een speler die ik kwijt moet, ofja niet die ik er nu op wilde gooien om deze tijd. Staat er wel al een op maar heb die er voor een prijs opstaan waarvoor je geen openingsbod wil doen.
Over 7 weekjes ga ik een kleine 40M over de balk smijten om nieuwe spelers te kopen.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:57 schreef vanpers het volgende:
[..]
Klopt, alleen nu staat er 3 dagen niemand op die aan mijn eisen voldoet.. Opzich tijd zat maar is niks fijner dan hetgeen wat je wil zo snel mogelijk realiseren.
quote:Op maandag 17 januari 2011 13:59 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Over 7 weekjes ga ik een kleine 40M over de balk smijten om nieuwe spelers te kopen.
Als ik geen SE + een aanval over de rechterkant (Slecht) tegen mijn uitstekende linkerverdediging tegenkrijg...quote:Op maandag 17 januari 2011 13:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Woensdag kun je tenminste wel winnen...
Godver 40 miljoenquote:Op maandag 17 januari 2011 13:59 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Over 7 weekjes ga ik een kleine 40M over de balk smijten om nieuwe spelers te kopen.
Dat moet ik nog eens even allemaal goed gaan bekijken. Maar in het originele plan is dat alleen het A-team + trainees.quote:Op maandag 17 januari 2011 14:03 schreef Drassss het volgende:
[..]
Godver 40 miljoenGaat dat een basis 11 team worden of zitten daar ook wissels in + trainees?
Ook dan moet je makkelijk kunnen winnen.quote:Op maandag 17 januari 2011 14:02 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Als ik geen SE + een aanval over de rechterkant (Slecht) tegen mijn uitstekende linkerverdediging tegenkrijg...
Het was weer eens zover...
Die is wel interessant ja. Hij staat in mijn hotlist.quote:Op maandag 17 januari 2011 14:02 schreef vanpers het volgende:
[..]
![]()
Superstoer!
Denk niet dat je me kon helpen, maar zal er de volgende keer aan denken.
Is mijn speler(310295179) niks voor jou trainingsplan?
Toevallig net iemand een bod op hem gedaan, zo te zien een verdedigings trainer(grrr had dat maar een uur eerder gedaan)quote:Op maandag 17 januari 2011 14:21 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die is wel interessant ja. Hij staat in mijn hotlist.
Het is maar 7%, dus het zou best eens kunnen kloppenquote:Op maandag 17 januari 2011 17:25 schreef TheVulture het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom ik van de 611000 EUR voor deze speler er maar 568000 EUR over hou?
Ik snap dat ie niet heel lang bij me heeft gespeeld maar ik 43000 EUR wel aan de hoge kant voor moeder- en vorige clubgeld of niet?
Simos Ntolkas (298431126)
Omdat spelers die kort bij je team spelen niet de volledige 93% opbrengen. Het start bij 83% vanaf dag 0 en de overige 10% komt er in een seizoen erbij.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:25 schreef TheVulture het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom ik van de 611000 EUR voor deze speler er maar 568000 EUR over hou?
Ik snap dat ie niet heel lang bij me heeft gespeeld maar ik 43000 EUR wel aan de hoge kant voor moeder- en vorige clubgeld of niet?
Simos Ntolkas (298431126)
Omzet: ¤ 11.615.106 (exclusief doorverkoop)quote:Op maandag 17 januari 2011 18:32 schreef FrituurVetPet het volgende:
En dat maakte de volgende omzet en pure winst cijfers voor mn jeugd:
Euro 4.834.314 omzet
Euro 2.502.457 winst
Oefff had ik het maar bijgehouden.. maar om alles terug te gaan rekenen heb ik echt geen zin meer inquote:Op maandag 17 januari 2011 18:32 schreef FrituurVetPet het volgende:
En dat maakte de volgende omzet en pure winst cijfers voor mn jeugd:
Euro 4.834.314 omzet
Euro 2.502.457 winst
Niet zo moeilijk,. je hebt alleen een goed excell bestandje nodig. verder kun je het jezelf makkelijk maken; de lijst van oude spelers op je spelerspagina bekijken en de transferhistorie van die gasten, alleen heb je dan te maken met overschatting omdat bij transferhistorie nog de percentages van zaakwaarnemers e.d. zitten.quote:Op maandag 17 januari 2011 18:39 schreef Drassss het volgende:
[..]
Oefff had ik het maar bijgehouden.. maar om alles terug te gaan rekenen heb ik echt geen zin meer in
En je traint sommige trainees natuurlijk zelf 1 of meerdere levels op, dat maakt de overschatting nog wat groterquote:Op maandag 17 januari 2011 18:46 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk,. je hebt alleen een goed excell bestandje nodig. verder kun je het jezelf makkelijk maken; de lijst van oude spelers op je spelerspagina bekijken en de transferhistorie van die gasten, alleen heb je dan te maken met overschatting omdat bij transferhistorie nog de percentages van zaakwaarnemers e.d. zitten.
Koek: holy fuck!
Als ik vanavond niks te doen heb ga ik een poging wagenquote:Op maandag 17 januari 2011 18:46 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk,. je hebt alleen een goed excell bestandje nodig. verder kun je het jezelf makkelijk maken; de lijst van oude spelers op je spelerspagina bekijken en de transferhistorie van die gasten, alleen heb je dan te maken met overschatting omdat bij transferhistorie nog de percentages van zaakwaarnemers e.d. zitten.
Koek: holy fuck!
Klopt ja, daar hou ik zelf ook rekening mee, ik zet de TC die voor de desbetreffende speler geldt op het moment van promoveren in mn excelletje.quote:Op maandag 17 januari 2011 18:48 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
En je traint sommige trainees natuurlijk zelf 1 of meerdere levels op, dat maakt de overschatting nog wat groter
Wil je mn excelletje? Dan heb je vast een begin ;-)quote:Op maandag 17 januari 2011 18:50 schreef Drassss het volgende:
[..]
Als ik vanavond niks te doen heb ga ik een poging wagen
Trainees die ik zelf 1-2 weken optrain komen overigens wel in mn skilltrade excelletjequote:Op maandag 17 januari 2011 18:51 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Klopt ja, daar hou ik zelf ook rekening mee, ik zet de TC die voor de desbetreffende speler geldt op het moment van promoveren in mn excelletje.
Is het bij jou mede daarom zo hoog Koek?
Surequote:Op maandag 17 januari 2011 18:51 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Wil je mn excelletje? Dan heb je vast een begin ;-)
quote:De belangrijkste speler van Insane was [een speler met mijn naam]. Dat leverde hem op zijn fanpage op Facebook direct vijftig nieuwe vrienden op.
Het is gewoon het totaal bedrag dat ik heb gekregen bij de verkopen van de jeugdspelers (met en zonder training (max 1 level)).quote:Op maandag 17 januari 2011 18:51 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Klopt ja, daar hou ik zelf ook rekening mee, ik zet de TC die voor de desbetreffende speler geldt op het moment van promoveren in mn excelletje.
Is het bij jou mede daarom zo hoog Koek?
2% van de verkoopprijs. Altijd.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:08 schreef Drassss het volgende:
Hoe pak je eigenlijk de bedragen van een doorverkoop van een oud-speler van je? is dat snel te bepalen achteraf?
2% moeder- en vorig clubgeld? Niet eenmalig meer de eerste keer omdat je dan ook de vorige club bent?quote:Op maandag 17 januari 2011 19:14 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
2% van de verkoopprijs. Altijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |