great mind think alikequote:Op zondag 16 januari 2011 22:42 schreef BrandX het volgende:
[..]
[..]
get a room you two! Alweer beiden hetzelfde
sorry, een keer centrale verdediging en een keer centrale middenveld. Beide plekken een zwakke vormspelerquote:
hier 202 hatstats.. ook hier begint het dus ergens op te lijken..quote:Op zondag 16 januari 2011 22:48 schreef Flappekz het volgende:
195 hatstats met PIC....begint ergens op te lijken
Dat wordt weer om 8 uur spelenquote:Op zondag 16 januari 2011 22:52 schreef Flappekz het volgende:
De nummer 3 staat bij mij maar 2 punten voor op de nummer 8
En 9 punten achter op mij....promotie lijkt wel een feit
quote:
bovenin staat het allemaal dichtbij elkaar hier, maar ik heb wel de sterkste ploeg qua hatstats.. dus zonder verdere naaipartijen moet promotie er wel in zitten.. maar goed je weet maar nooit.. ik bekijk het gewoon van week tot week..quote:Op zondag 16 januari 2011 22:52 schreef Flappekz het volgende:
De nummer 3 staat bij mij maar 2 punten voor op de nummer 8
En 9 punten achter op mij....promotie lijkt wel een feit
Je mist niets.quote:Op maandag 17 januari 2011 08:52 schreef vanpers het volgende:
Even een vraagje voor mijn eigen zekerheid.
Speel morgenavond in de jeugd een competitiewedstrijd.
Woensdagavond speel ik een friendly met mijn jeugd waarin ik wat anders wil trainen.
Het is toch zo dat de jeugd na de wedstrijd meteen training krijgt, maar de uitslag pas 24 uur daarna. Dan zou ik na de wedstrijd al de training kunnen veranderen toch?
Of mis ik iets?
Top, nu woensdag niet vergeten even de training aan te passen.quote:Op maandag 17 januari 2011 09:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je mist niets.
Je kunt zelfs tijdens de wedstrijd de training al veranderen.
We gaan het zienquote:Op maandag 17 januari 2011 10:05 schreef vanpers het volgende:
Dankzij Drassss bezig met wat aanpassingen van mijn team, nu een bod op een speler uitstaan die ik hoop binnen te halen, ben benieuwd loopt om 13.50 af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |