Woensdag weer naar Argentinië?quote:Op maandag 17 januari 2011 13:31 schreef RealBizkit666 het volgende:
Van de 8 spelers die ik te koop heb staan, zijn er al 4 verkocht. En dat met nog 7,5 uur te gaan.
Die was vorige week ook al... Je loopt achter...quote:Op maandag 17 januari 2011 13:34 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ahjaaa. De dikke pret gaat weer beginnen
Klopt, alleen toen hoefde ik niet te ballen omdat mijn tegenstander vrolijk tegen iemand anders ging ballenquote:Op maandag 17 januari 2011 13:35 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die was vorige week ook al... Je loopt achter...
quote:Op maandag 17 januari 2011 13:44 schreef ScudRaket het volgende:
Hieperdepiep hoera, mijn derde naaiwedstrijd dit seizoen. Zo is het niet meer leuk...
Blegh x2quote:
Woensdag kun je tenminste wel winnen...quote:Op maandag 17 januari 2011 13:44 schreef ScudRaket het volgende:
Hieperdepiep hoera, mijn derde naaiwedstrijd dit seizoen. Zo is het niet meer leuk...
Moet net lukken denk ikquote:Op maandag 17 januari 2011 13:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Woensdag kun je tenminste wel winnen...
Nouja, dan maar een volgende zoekenquote:Op maandag 17 januari 2011 13:51 schreef vanpers het volgende:
Hij pakt hem gewoon met een iets hoger bod, zelf had ik niet meer geld helaas.
Ik had wel een openingsbod op een andere speler voor je willen doen anders.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:51 schreef vanpers het volgende:
Hij pakt hem gewoon met een iets hoger bod, zelf had ik niet meer geld helaas.
Gvd kom je nu meequote:Op maandag 17 januari 2011 13:54 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik had wel een openingsbod op een andere speler voor je willen doen anders.
Klopt, alleen nu staat er 3 dagen niemand op die aan mijn eisen voldoet.. Opzich tijd zat maar is niks fijner dan hetgeen wat je wil zo snel mogelijk realiseren.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:52 schreef Drassss het volgende:
[..]
Nouja, dan maar een volgende zoekenTijd zat he.
Als ik het kan, zal ik het altijd doen. Gewoon even aan denken de volgende keer.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:56 schreef vanpers het volgende:
[..]
Gvd kom je nu mee![]()
Nee heb niet echt een speler die ik kwijt moet, ofja niet die ik er nu op wilde gooien om deze tijd. Staat er wel al een op maar heb die er voor een prijs opstaan waarvoor je geen openingsbod wil doen.
Over 7 weekjes ga ik een kleine 40M over de balk smijten om nieuwe spelers te kopen.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:57 schreef vanpers het volgende:
[..]
Klopt, alleen nu staat er 3 dagen niemand op die aan mijn eisen voldoet.. Opzich tijd zat maar is niks fijner dan hetgeen wat je wil zo snel mogelijk realiseren.
quote:Op maandag 17 januari 2011 13:59 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Over 7 weekjes ga ik een kleine 40M over de balk smijten om nieuwe spelers te kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |