Op mijn 15e mocht ik ook niet bij mijn toenmalige vriend blijven slapen trouwens. We wilde een keer daar uitgaan, maar dan zou ik 's avonds niet meer terug komen. Het idee was dan dat ik in de woonkamer op de bank bleef slapen. Maar nee, mocht nietquote:Op zondag 16 januari 2011 22:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hihihihihihi. Nee.Ik zou zo twee boeken vol dingen die allemaal niet mogen vol kunnen schrijven, vol leuke anekdotes.
Ik vertel wel een keer het een en ander via PM, dan snap je het wat beter.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:29 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Op mijn 15e mocht ik ook niet bij mijn toenmalige vriend blijven slapen trouwens. We wilde een keer daar uitgaan, maar dan zou ik 's avonds niet meer terug komen. Het idee was dan dat ik in de woonkamer op de bank bleef slapen. Maar nee, mocht niet
Maar altijd wel vervelend als dingen niet mogen.
Misschien komt het nog wel goed als je 16 bent. Je bent nu nog maar een kind en je ouders proberen je waarschijnlijk nog te beschermen. ALs ik een kind van 15 had, zou ik haar ook nog niet met iemand van het andere geslacht laten slapen hoor.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hihihihihihi. Nee.Ik zou zo twee boeken vol dingen die allemaal niet mogen vol kunnen schrijven, vol leuke anekdotes.
Oke, is goedquote:Op zondag 16 januari 2011 22:30 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik vertel wel een keer het een en ander via PM, dan snap je het wat beter.
Maar ik ga slapen!![]()
okay gezellig!quote:Op zondag 16 januari 2011 22:30 schreef tdrone het volgende:
[..]
op pinkpop mag je wel in mijn tentje slapen
Heeft Pinkpop een leuke line-up dit jaar?quote:Op zondag 16 januari 2011 22:30 schreef tdrone het volgende:
[..]
op pinkpop mag je wel in mijn tentje slapen
Trustequote:Op zondag 16 januari 2011 22:30 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik vertel wel een keer het een en ander via PM, dan snap je het wat beter.
Maar ik ga slapen!![]()
tot nu toe alleen nog de headlinersquote:Op zondag 16 januari 2011 22:31 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Heeft Pinkpop een leuke line-up dit jaar?
DAT WILDE IK ZEGGENquote:Op zondag 16 januari 2011 22:31 schreef tdrone het volgende:
[..]
tot nu toe alleen nog de headliners
coldplay
foo fighters
kings of leon
en go back to the zoo
Tofquote:Op zondag 16 januari 2011 22:31 schreef tdrone het volgende:
[..]
tot nu toe alleen nog de headliners
coldplay
foo fighters
kings of leon
en go back to the zoo
dan kom jij ook en maken we een GRTD meet in mijn tentquote:Op zondag 16 januari 2011 22:32 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Tof![]()
Al vind ik Kings of Leon minder, maar die andere zijn leuk
Jaquote:Op zondag 16 januari 2011 22:33 schreef tdrone het volgende:
[..]
:8
je weet toch dat ik extra snel post om jou te plagen
dat wordt een dolle boelquote:Op zondag 16 januari 2011 22:33 schreef tdrone het volgende:
[..]
dan kom jij ook en maken we een GRTD meet in mijn tent
Je wilde toch naar Brabant. Dan kun je kiezen uit het stadse Eindhoven en het Helmondse Mierloquote:Op zondag 16 januari 2011 22:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
wat een liefde hierbij wie moet ik nu slapen?
Hahaquote:Op zondag 16 januari 2011 22:33 schreef tdrone het volgende:
[..]
dan kom jij ook en maken we een GRTD meet in mijn tent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |