Wat heb ik nou weer gedaan?quote:Op zondag 16 januari 2011 22:24 schreef Bloempje. het volgende:
Hier komt de woede:
JIJ ONGELOOFLIJKE FLAPDROL
Noticedquote:Op zondag 16 januari 2011 22:24 schreef Bloempje. het volgende:
Hier komt de woede:
JIJ ONGELOOFLIJKE FLAPDROL
Geen medelijden hier hoorquote:Op zondag 16 januari 2011 22:29 schreef Isdatzo het volgende:
En ik ben al zielig!
en vandaag gelaserd met +/- 145 waar je 80 mag (randweg eindhoven, stonden bovenop een viaduct en ik realiseerde me het te laat), nu hopen dat er niks smerigs op de mat valt binnen nu en 2 maanden. Zou een pijnlijk grapje zijn iig. En al helemaal zuur omdat ik 8 maanden niet heb kunnen rijden.
Ja, dat gaat dus niet met zo'n ding. Overigens deed ik nog best beschaafd daarquote:Op zondag 16 januari 2011 22:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Geen medelijden hier hoorMoet je maar niet te hard rijden
In dat geval ben ik heel aardig.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:30 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nee, kakkers zijn over het algemeen niet aardig. Ligt in de lijn der verwachting.
quote:Op zondag 16 januari 2011 22:32 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
In dat geval ben ik heelniet aardig.
quote:Op zondag 16 januari 2011 22:38 schreef Bloempje. het volgende:
Sorry, ik zal vanaf nu weer lief een aardig zijn. Kopje thee, iemand? Of Hertog jan? (ja, kijk mij eens, nu vergeet ik het nooit meer rex)
Ohja, goed plan.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:38 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik heb dit weekend genoeg bier gehad, dus ik ga voor een glaasje fris
Ei voor je bakken wil ik wel doen, dat vind ik nog leuk ook. Maar je was en afwas mag je toch mooi zelf doenquote:Op zondag 16 januari 2011 22:42 schreef Isdatzo het volgende:
Kan je ook ff de was en afwas doen? En dan mag je daarna een ei voor me bakken.
Drinken pak ik zelf wel!
Bullshitquote:Op zondag 16 januari 2011 22:31 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, dat gaat dus niet met zo'n ding. Overigens deed ik nog best beschaafd daar.
Weinig bullshit. 't Is gewoon schier onmogelijkquote:
Dan moet je ook maar de consequenties aanvaardenquote:Op zondag 16 januari 2011 23:06 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Weinig bullshit. 't Is gewoon schier onmogelijk. En ik wil ook nog een beetje plezier hebben op zo'n ding, ik heb 'm niet voor niets natuurlijk
.
Buhbuhbuhbuh, 145 op een lege snelweg nou nou nouquote:Op maandag 17 januari 2011 01:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dan moet je ook maar de consequenties aanvaardenRacen doe je maar in Duitsland.
Yeah! Hopelijk komt er wat positiefs uitquote:Op maandag 17 januari 2011 16:55 schreef Etcetera het volgende:
2 sollicitaties verstuurd, ben benieuwd wat het gaat worden
Was Eva Jinek er bij?quote:Op maandag 17 januari 2011 17:12 schreef DjRex89 het volgende:
Ik liep vanochtend naar school toe, dan kom ik altijd langs het paleis van justitie. Stopt er opeens een mega dikke BMW, stapt Bram Moszkowicz er uit
quote:
Gezien het bij het paleis van justitie is, is dat natuurlijk niet echt bijzonderquote:Op maandag 17 januari 2011 17:12 schreef DjRex89 het volgende:
Ik liep vanochtend naar school toe, dan kom ik altijd langs het paleis van justitie. Stopt er opeens een mega dikke BMW, stapt Bram Moszkowicz er uit
Ik loop daar al 4 jaar elke dag langs en heb hem nog nooit gezien, dus ik vind het wel bijzonderquote:Op maandag 17 januari 2011 17:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Gezien het bij het paleis van justitie is, is dat natuurlijk niet echt bijzonder
Ik ook trouwensquote:Op maandag 17 januari 2011 17:02 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Yeah! Hopelijk komt er wat positiefs uit
quote:
Zeker zo ziek als een hond?quote:Op maandag 17 januari 2011 18:07 schreef Bravebart het volgende:
Zou vanavond de ultieme held Martin Gaus bij P&W komen, komt hij niet
Hehehehe, woef!quote:
Nee, die moest weer het ochtendnieuws doen..quote:
Heb je nou de jackpot gewonnen?quote:Op maandag 17 januari 2011 18:34 schreef PieterBas het volgende:
Net gebeld door de Lotto.. Ik zou een prijs winnen als ik de multiple choice vraag goed zou beantwoorden. De vraag werd gesteld, en had eigenlijk al meteen door, dat alle 3 de antwoorden juist waren, ze willen immers wat verkopen.
Ik: uhm, nou aangezien de Lotto mij waarschijnlijk iets wil verkopen, zullen alle antwoorden wel juist zijn.
Vrouw: *stil*, uhm meneer, u bent de eerste die met dit antwoord komt. Ik ben er een beetje stil van, dit heb ik nog nooit meegemaakt. Ik moet u inderdaad gelijk geven, dit is eigenlijk gewoon een verkoopgesprek, en alle drie de antwoorden zijn inderdaad correct
Nee, ik kon wel een maand gratis meespelen...quote:
Uiteraardquote:Op maandag 17 januari 2011 18:40 schreef Etcetera het volgende:
En dan zat je er zeker voor 1 jaar aan vast
Heb ik nog mee op school gezeten!quote:
Zat dat lekker?quote:Op maandag 17 januari 2011 19:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Heb ik nog mee op school gezeten!
Nee, het was nogal een harde rand...quote:
Ze komt uit Monster...quote:
Delft!quote:
Geboren in Delft...quote:
Mag ze zeker ook met je ballen spelenquote:Op maandag 17 januari 2011 19:23 schreef jna het volgende:
Maakt niet uit, binnenkort woont ze toch bij mij in Den Haag
en mn racketquote:Op maandag 17 januari 2011 19:24 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Mag ze zeker ook met je ballen spelen
Dan komt ze toch uit Delft?quote:Op maandag 17 januari 2011 19:22 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Geboren in Delft...
http://nl.wikipedia.org/wiki/Arantxa_Rus
en niet snel haar pagina veranderen
Ik beken.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:37 schreef jna het volgende:
Jezus, 6 op de 10 mensen keek gisteravond boer zoekt vrouw
quote:Op maandag 17 januari 2011 19:37 schreef jna het volgende:
Nee want jij moest je film kijkenquote:
Zeker een love - gamequote:
Vanmorgen op 3FM de 1 minuut samenvatting geluisterd.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:37 schreef jna het volgende:
Ik schaam me voor m'n medelandersquote:Op maandag 17 januari 2011 19:37 schreef jna het volgende:
Dat klopt, en nog afgekeken ook, goed he?quote:
Who needs Wikileaks when you have farmer seeks wife!1quote:
Diep van binnen ging ik een beetje dood.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:05 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Who needs Wikileaks when you have farmer seeks wife!1
Grote meidquote:Op maandag 17 januari 2011 20:04 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dat klopt, en nog afgekeken ook, goed he?
Ja, niemand. Dat blijkt wel weer.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:05 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wie heeft ooit gezegd dat wij lief zijn?
Dat geloof ik bestquote:
Waar?quote:Op maandag 17 januari 2011 20:06 schreef DjRex89 het volgende:
Voor de liefhebbers, er is echt een mega NBA wedstrijd aan de gangSuns - Knicks
http://atdhe.net/quote:
Op maandagmiddag?quote:Op maandag 17 januari 2011 20:06 schreef DjRex89 het volgende:
Voor de liefhebbers, er is echt een mega NBA wedstrijd aan de gangSuns - Knicks
Blijkbaar?!?quote:
Ze spelen alle dagen in het seizoen behalve 1e kerstdagquote:
Streams zijn daar meestal wel goed maar soms zit er ook echt een brakke stream tussen. Die van de Suns - Knicks is iig wel goedquote:
Val precies in de reclamequote:Op maandag 17 januari 2011 20:11 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Streams zijn daar meestal wel goed maar soms zit er ook echt een brakke stream tussen. Die van de Suns - Knicks is iig wel goed
Ja dat snap ik ook wel, alleen waarom 's middags?quote:Op maandag 17 januari 2011 20:11 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ze spelen alle dagen in het seizoen behalve 1e kerstdagElk team speelt niet voor niks 82 wedstrijden + de playoffs
Ja dat is wel vreemd maar is wel vaker. Bijna alle wedstrijden zijn normaal 's avonds behalve op zondag, dan spelen ze vaak 's middagsquote:Op maandag 17 januari 2011 20:12 schreef jna het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook wel, alleen waarom 's middags?
Jaquote:Op maandag 17 januari 2011 20:13 schreef PieterBas het volgende:
en dan heb je daar ook nog met een tijdsverschil te maken
Ja iddquote:Op maandag 17 januari 2011 20:16 schreef jna het volgende:
De productiviteit op kantoren zal dus laag zijn
Jezus wat praat die gast traag....quote:
Boeiendquote:Op maandag 17 januari 2011 20:29 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Jezus wat praat die gast traag....
Niet echt een favoriete NBA team, maar een mooie pot basketbal is nooit misquote:Op maandag 17 januari 2011 20:31 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Boeiend
Ben je voor de Suns of voor de Knicks?
Ja vind ik ook, maar ben per wedstrijd altijd wel voor een team, kijkt veel leukerquote:Op maandag 17 januari 2011 20:32 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Niet echt een favoriete NBA team, maar een mooie pot basketbal.
Komt wel goed schatjequote:Op maandag 17 januari 2011 20:37 schreef DjRex89 het volgende:
Crap, een time outNou kan ik dit kwart niet meer af kijken
Ik zal het onthoudenquote:Op maandag 17 januari 2011 20:43 schreef DjRex89 het volgende:
PB er is een gratis preview van de NBA League Pass, de officiele NBA stream, echt mega kwaliteit!Je moet je alleen ff registreren op http://ilp.nba.com dan kun je de hele week voor niks alle wedstrijden kijken
Ik ben uit nijd maar een basketbalwedstrijd kijkenquote:Op maandag 17 januari 2011 23:10 schreef Bloempje. het volgende:
Gaan we nou allemaal sip zijn dat het stil is hier?
Weltruste!quote:
quote:14-01-2011 IIIN-REGT2 Regeltechniek 2 REGT2-TH: Tentamen (R) JHPM Schrasser 1
5,5 (concept)
17-01-2011
Precies genoegquote:Op maandag 17 januari 2011 23:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Een voldoende.
Gefeliciteerd
Dat dus.quote:
Ja, dat snap ik...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:56 schreef Etcetera het volgende:
Geloof me, school is beter dan werkloos thuiszitten
Mooi dat ie goed wasquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:09 schreef DjRex89 het volgende:
Net beoordeling van het project gehad, ging wel goedWilde ik nog wat huiswerk laten aftekenen, heeft ie de hele week geen tijd
Joah, maar dat is toch ook niet eeeecht tof meer na een tijdjequote:
Zo thuis zitten is afschuwelijk jaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:20 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Joah, maar dat is toch ook niet eeeecht tof meer na een tijdjeOok een keer een maand echt niets te doen gehad, toen ik gestopt was met m'n studie en nog geen werk had. Jeetje wat verveelde ik me
Jaquote:
Je bent in elk geval wel nuttig bezig danquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:24 schreef Etcetera het volgende:
Ik probeer mezelf een beetje bezig te houdenBen nu bezig met een portfolio, want die heb ik echt niet
Dus een beetje opdrachten verzinnen en er wat moois van maken
En ik ben m'n html kennis aan het bijwerken.
Maar ja het is wel saai ja
Dat is op zich wel nuttigquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:24 schreef Etcetera het volgende:
Ik probeer mezelf een beetje bezig te houdenBen nu bezig met een portfolio, want die heb ik echt niet
Dus een beetje opdrachten verzinnen en er wat moois van maken
En ik ben m'n html kennis aan het bijwerken.
Maar ja het is wel saai ja
Ik heb zelfs een LinkedIn account aangemaaktquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:26 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat is op zich wel nuttigHeb je je CV al op alle mogelijke plekken op het internet staan ook?
Nice!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb zelfs een LinkedIn account aangemaakt
Dolle bedoelingquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:19 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Mooi dat ie goed wasIk mag nu tot tien over 12 wachten voor 1 vak
Werk in de communicatie/multimedia. Heb gisteren nog gesolliciteerd naar een functie voor Interactive Designer, maar heb ook al gesolliciteerd op een functie als Webmaster.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:28 schreef Puala het volgende:
[..]
Nice!Wat voor iets zoek je eigenlijk?
Onwijs, echt, dolletjes, enig, wat een feestquote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:33 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Onwijs, echt, dolletjes, enig, wat een feest.
Ben je al actief op zoek op twitter? Want daar komen regelmatig korte projecten voorbij. Die dingen zijn goed voor je CVquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Werk in de communicatie/multimedia. Heb gisteren nog gesolliciteerd naar een functie voor Interactive Designer, maar heb ook al gesolliciteerd op een functie als Webmaster.
Oh, das wel balen danquote:
Best wel, maar ik mag geen lessen meer missenquote:
Je mag toch sowieso geen lessen missenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:00 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Best wel, maar ik mag geen lessen meer missenAnders was ik al lang weg geweest...
jnaquote:
Nice!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:37 schreef Etcetera het volgende:
Ben uitgenodigd voor een kennismakingesprek
Very nice!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:37 schreef Etcetera het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:26 schreef DjRex89 het volgende:
* DjRex89 zit sinds vandaag op Kubuntu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gefeliciteerdhttp://en.wikipedia.org/wiki/KubuntuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
kej...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:56 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Kubuntu
Dus gewoon een ander besturingssysteemquote:
Dat begreep ik van de Nederlandse wikiquote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:59 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dus gewoon een ander besturingssysteemEigenlijk Ubuntu met een andere grafische schil
quote:
Is dit een nieuwe featurequote:
Feliquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:37 schreef Etcetera het volgende:
HA HAquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:19 schreef DjRex89 het volgende:
Grmbl ik krijg flash niet goed aan de gang geslingerd in Linux
quote:
Bloempje.quote:
Morgen 8 uur opstaanquote:
Neequote:
Ik ben stikjaloersquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:01 schreef Isdatzo het volgende:
Half 9 opstaan denk ik. Of als ik zin heb. Flexibele werktijden.
Ik ook van jouquote:
Jaquote:
Kssst! Weg jij!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:45 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
JaIk ben het aan het uitstellen...
Gelukkig hebben we de leuke TT nogquote:
Boks.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:48 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we de leuke TT nog
Boks.quote:
Nu al?!? Ongezelligertquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:48 schreef Bloempje. het volgende:
NouhouuuuIk ga al. Welterusten alvast allemaal
Ik ben niet boos...... Beetje teleurgesteld..quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:50 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Net nu 't een beetje leuk wordt gaat ze weg, matig hoor.
Ik denk dat ze toch al wel over de ontkenningsfase heen isquote:
Da's vrouwen eigenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:52 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze toch al wel over de ontkenningsfase heen isAlleen nog wel een beetje wispelturig..
Dat klopt. Maar dan zou ik nu boos moeten zijn. Maar ik ben nooit boosquote:
Ontken maar dat je in de volgende fase zit ja, dat besef komt nog welquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:51 schreef Bloempje. het volgende:
Ik blijf permanent in de ontkenning hangen
Daar kun zelfs jij weinig aan doenquote:
Wie ga je slaanquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:52 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar dan zou ik nu boos moeten zijn. Maar ik ben nooit boosKan ik dat niet overslaan?
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:52 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ontken maar dat je in de volgende fase zit ja, dat besef komt nog wel.
Niemand, daar ben ik veel te lief voorquote:
Bwoooah, sla je zo hardquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:53 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Niemand, daar ben ik veel te lief voor
Bovendien breek ik dan vast iets
Bitchfight!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:53 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Niemand, daar ben ik veel te lief voor
Bovendien breek ik dan vast iets
Jij durft!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:54 schreef Isdatzo het volgende:
Maar eh, vermaak jullie zou ik zeggen. Ik ga pitten!
Goed plan, ik ook! Toedeledokie!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:54 schreef Isdatzo het volgende:
Maar eh, vermaak jullie zou ik zeggen. Ik ga pitten!
Of heb je graag dat ik je bijsta voor 't geval je bloempje met haar verwoestende vuistslagen niet alleen de baas kanquote:
Ja man, wat denk je dan? Dat ik Bloempje in mn eentje aan kan?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:56 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Of heb je graag dat ik je bijsta voor 't geval je bloempje met haar verwoestende vuistslagen niet alleen de baas kan?
Weltruste!quote:
Denial, not only a river in Egyptquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:51 schreef Bloempje. het volgende:
Ik blijf permanent in de ontkenning hangen
Weltruste!quote:
En je kan morgen nog wel uitslapenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:03 schreef Etcetera het volgende:
BeetjeIk ga ook zo van de
en de
doen
Ik zou eigenlijk morgen vrij zijn maar moet nog wat afmaken op schoolquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:06 schreef Etcetera het volgende:
Ik blijf proberen om op tijd m'n bed uit te komen
Weltruste!quote:
Heb je gister nog gekeken Jan?quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:28 schreef jna het volgende:
Gemeen hoor bij P&W, dat die hond geen glas water krijgt
Nee, wat was er gister?quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Heb je gister nog gekeken Jan?
Neeeeeee, wíe was er gister!quote:
Ik fok niet tijdens arbeidquote:
Dat was wel te verwachten naar aanleiding van de vorige aflevering. Maar Robin als vice girlquote:Op woensdag 19 januari 2011 18:38 schreef DjRex89 het volgende:
De nieuwe HIMYM viel trouwens wel tegenTwo and a half men was wel weer goed
Ja dat stukje was wel weer leukquote:Op woensdag 19 januari 2011 18:40 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat was wel te verwachten naar aanleiding van de vorige aflevering. Maar Robin als vice girl
wooquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:04 schreef Bloempje. het volgende:
Hoi
Ik voel me een bejaarde, ik word net wakker van een middagdutje
Maar ik was zo moooehooee, dan mag het, toch?quote:
Ja hoor dat magquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:06 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Maar ik was zo moooehooee, dan mag het, toch?
Drukke dag gehad?quote:
Ja, stagequote:
Dat laatste maakt het juist nog minder aantrekkelijk om DWDD te gaan kijkenquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:43 schreef Bravebart het volgende:
WOOOOOOOOOOOOOW check DWDDEn dan vooral de zeekoe achter Maurice de Hond
Hij is klaar hoor!quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat laatste maakt het juist nog minder aantrekkelijk om DWDD te gaan kijken
What has been seen, cannot be un-seenquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:43 schreef Bravebart het volgende:
WOOOOOOOOOOOOOW check DWDDEn dan vooral de zeekoe achter Maurice de Hond
Ja gvd zegquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:47 schreef PieterBas het volgende:
[..]
What has been seen, cannot be un-seen
Nou dat wordt weer even naar mooie dames kijken..quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja gvd zegIk wilde mijn leed met jullie delen, zodat mijn leed wat verzacht zou worden
Ik zette Two and a half men ook al aanquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nou dat wordt weer even naar mooie dames kijken..
Wie wel?quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:53 schreef Bloempje. het volgende:
Pfoeeeeeeeee wat hou ik toch absoluut niet van verslagen schrijven
Ik had een rundervink netquote:
Ach hoe erg is Feyenoord afgegaan vanavondquote:
Pas 1-0 voorlopigquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ach hoe erg is Feyenoord afgegaan vanavond
Het had makkelijk 5/6-0 moeten zijnquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:36 schreef Isdatzo het volgende:
In de 1e helft had er veel vaker gescoord moeten worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |