abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 januari 2011 @ 13:55:27 #76
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_91460870
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 13:45 schreef Wanderingwhy het volgende:
Soms slowchat en veelal respectabel draadje...mmh...denk dat het ook wel de moodswings aangeeft waar je doorheen kunt gaan. Daarnaast is de een soms net even in een comfortabeler stukje achtbaan bezig dan de ander, en kan de een de ander dan uit een 'dippig' stukje trekken. Daarmee ook wel een van de sociaalste draadjes! ;)
Krijgen we hier nou nog complimenten ook :)
Tja... de dip is er wel een beetje af... heeft ook veel te maken waar ik mee bezig ben.... die sc hier helpt daar wel bij :)
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
pi_91462925
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 13:27 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ik ben van plan om de volle 3 dagen te gaan :D

Ja had gisteren een bad day, en vandaag eigenlijk weer, maar dat met wat meer afleiding. Heb wel geprobeerd om mijn gevoel te uiten, en dat werkt ook wel, alleen omdat ik "op" ben, komt alles 3 keer zo hard aan, en ben ik zo emotioneel als de pest.
Apart met mijn ouders erover hebben heeft geen zin.. Helaas.

En ja jongens, waar blijven die PM's!
Ik ken het gevoel. Maar op zulke momenten is het het beste om alles eruit te laten komen, juist als je 'op' bent. Daar kom je alleen maar weer sterker uit, uiteindelijk. Het lijkt me vervelend als je niet begrepen wordt door je ouders. Ze moeten zich dan toch een beetje in kunnen leven in je?
Mijn ouders worden er af en toe ook een beetje moe van (laatste week heb ik er bijna niet meer over gepraat, vond ik ook niet nodig), maar dan vooral van het feit dat ik overal hoop uit putte.
Ik kan me ook wel voorstellen dat dat vermoeiend is.

Ik heb nu zoiets: Mijn ex weet hoe ik me voel, daar moet ze maar mee doen wat ze ermee wil doen. Ze wil graag op de hoogte gehouden worden. Allemaal lief en leuk, en dat zal ik uiteindelijk ook wel doen. Voor nu wil ik gewoon even afwachten. 't Is vandaag een week geleden dat we via de mail contact hadden. Als ze echt wil weten hoe het met me gaat, en op de hoogte gehouden wil worden, neemt ze binnenkort wel contact op. Zo niet, dan niet. Balletje ligt nu bij haar.
Niet dat ik daar enige hoop uit put dat het goed komt tussen ons hoor. Absoluut niet. Zou het wel fijn vinden voor een eventuele vriendschap (over een tijdje, voorlopig nog niet), het geeft toch aan dat iemand nog iets om je geeft.

quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 13:30 schreef ennudan het volgende:

[..]

A dirty mind is a joy forever :)

@ Mr Myst/Joycie 3 dagen pinkpop is overigens inderdaad wel bijna verplicht gezien het programma
Veel is er nog niet bekend, maar de hoofdacts (Coldplay, Kings of Leon en Foo Fighters) wil ik toch allemaal wel graag zien. Coldplay zou de tweede keer worden, maar ach, Coldplay is altijd een feestje!

quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 13:45 schreef Wanderingwhy het volgende:
Soms slowchat en veelal respectabel draadje...mmh...denk dat het ook wel de moodswings aangeeft waar je doorheen kunt gaan. Daarnaast is de een soms net even in een comfortabeler stukje achtbaan bezig dan de ander, en kan de een de ander dan uit een 'dippig' stukje trekken. Daarmee ook wel een van de sociaalste draadjes! ;)
Het is zeker een van de sociaalste draadjes! Ik kan me ergens best voorstellen dat mensen het af en toe irritant vinden, die slowchat. Maar over het algemeen is die slowchat vaak ook 'ex'-gerelateerd, of hangt het nu samen met bijvoorbeeld de aanstaande meet.

Poging tot OT-gedrag: Sociale activiteiten hebben nu eenmaal ook te maken met de kunst van het loslaten van je ex! ;)
pi_91464041
Off: Wie waren de fans van KoL ook alweer? Heb zojuist het nieuwe album binnen gekregen (¤ 6,- op eBay 8-)) en hij is echt fenomenaal!
pi_91464752
Het nieuwe album is geweldig! Love it!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  maandag 17 januari 2011 @ 15:12:52 #80
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_91464778
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 14:58 schreef Forca het volgende:
Off: Wie waren de fans van KoL ook alweer? Heb zojuist het nieuwe album binnen gekregen (¤ 6,- op eBay 8-)) en hij is echt fenomenaal!
Wat hij zegt :)
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
pi_91468041
Hmm, ben ik dan de enige die 'Only by the Night' beter vond? Hoewel er op het nieuwe album ook een aantal goede nummers staan hoor.

* Mr.Myst draait Back Down South plat...

Ik merk dat ik mezelf de laatste tijd steeds meer bezig houd met het tegenkomen van iemand anders.. Op dit moment weet ik niet goed wat ik daarmee moet. Of eigenlijk weet ik het wel, maar mijn gevoel zegt iets anders. ;)
Ik vraag me af of het beter (of makkelijker?) zou worden als ik binnenkort iemand tegen zou komen waarmee ik ook weer een klik heb, en de vonken over zouden springen. Aan de ene kant misschien wel, aan de andere kant zou het ook weer herinneringen over mijn ex met zich meebrengen ben ik bang.
Nou ja, ik weet wel dat ik eerst eens aan mezelf moet gaan denken en werken, de komende tijd.
  maandag 17 januari 2011 @ 17:37:58 #82
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_91472280
net thuis en even helemaal ruk. rollercoaster is in een halve schroef gestopt. geen idee waarom
  maandag 17 januari 2011 @ 18:57:23 #83
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_91475856
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 23:25 schreef Bartinhoo het volgende:
Ik heb hier iets dat eigenlijk niet hier thuis hoort :@ Maar aangezien ik jullie reacties vaak als best nuttig ervaar plaats ik het hier toch maar eventjes!

Zoals eerder gezegd met oud en nieuw in bed beland met echt een hele leuke meid. Haar beste vriendin zei in de maanden daarvoor al regelmatig dat ze me leuk vond. In september hadden we ook al eens gezoend, verder tot oud en nieuw niets gebeurd...
Met oud en nieuw kwam ze dus met die vriendin mee naar het feest in ons studentenhuis. Opzich natuurlijk al een aardige hint, aangezien ze vriendinnen zat heeft, maar toch koos voor een oud en nieuw bij ons, waar ze vrijwel niemand kent...

Nou 2 januari kreeg ik een sms, en sinds dien is het contact aangebleven, ook heeft ze gezegd dat ze me na haar drukke periode weer komt opzoeken.
Ben nogal voorzichtig geworden met dit soort dingen. Heb echt driedubbele bevestiging nodig voordat ik er uberhaupt over ga nadenken om een move te maken naar een meid, want als ik deze tijd ergens geen zin in heb is het om een blauwtje te lopen...

Nougoed, wat ik dus probeerde, is om na een sms van haar donderdag ( waarin zij geen ''vraag'' stelde, dus antwoord in principe niet noodzakelijk was ), niets terug te sturen ( met wel in het achterhoofd het idee dat mocht ik langer dan 2 weken niets van haar horen wel weer eens iets te sturen. Nougoed dit duurde tot gisteravond ( nacht) want toen ik in de kroeg stond belde ze me op en later sms' te ze me weer....
In denk eigenlijk wel dat ze me leuk vindt, want kennelijk moet ze dus aan me denken op een zaterdagavond wanneer ze met al haar vriendinnen is, en zoekt ze contact zelfs als ik niets terugstuur..
Hetgene waardoor ik echter twijfel, is dat ik haar een paar maanden geleden ooit iets hoorde zeggen in de trend van dat ze geen relatie wou oid ( tegen een vriendin) .
Hoe serieus moet ik dit nemen?

Sorry voor het wederom lange verhaal:P
En die mening kan niet veranderd zijn na een paar maanden? Ga eens wat leuks doen met d'r, dan merk je snel genoeg of er meer in zit of alleen een FWB. ;)
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_91476298
quote:
Op maandag 17 januari 2011 17:37 schreef ennudan het volgende:
net thuis en even helemaal ruk. rollercoaster is in een halve schroef gestopt. geen idee waarom
Zullen we elkaar een hand geven ;)
  maandag 17 januari 2011 @ 19:08:26 #85
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_91476536
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 19:04 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Zullen we elkaar een hand geven ;)
Bij jou ook al...
geen idee wat er mis gaat maar het is even ruk... :{

*knuffel voor joycie*
pi_91476842
*knuffel voor ennudan*

Net wel lekker gefietst.. Dat was wel lekker :D
pi_91476892
Leeft ook nog steeds is alleen lekker grieperig en bijna longontsteking
  maandag 17 januari 2011 @ 19:15:23 #88
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_91477034
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 19:12 schreef J0ycie88 het volgende:
*knuffel voor ennudan*

Net wel lekker gefietst.. Dat was wel lekker :D
en het is nog droog ... ook weer een pluspunt....
start ik net met mijn domme kop ook nog msn op... ze was online en ook weer heeeeel snel offline... gelukkig is ze banger voor mij als ik voor haar :)
pi_91477460
quote:
Op maandag 17 januari 2011 19:15 schreef ennudan het volgende:

[..]

start ik net met mijn domme kop ook nog msn op... ze was online en ook weer heeeeel snel offline... gelukkig is ze banger voor mij als ik voor haar :)
Dat zegt meer over haar als over jou. Maar raakt je wel even denk ik als je je als niet 100 procent voelt!

Hoop dat het morgenochtend ook droog is!
pi_91477507
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 19:15 schreef ennudan het volgende:

[..]

Ik ben wat dat betreft blij dat we (samen :') ) besloten hebben elkaar van MSN/Hyves te verwijderen. Soms vind ik dat nog wel lastig, maar ik denk dat het in mijn situatie uiteindelijk wel het beste is geweest. Misschien dat we elkaar over een tijdje weer toevoegen, wie weet..

Voel mezelf niet echt heel slecht nu, alleen heel erg 'leeg'. 't Gevoel wat ik al vaker omschreef. Het missen van iemand (en dan denk ik nog wel aan haar) in je leven, niemand meer om de dingen echt mee te delen, samen zijn.

Ach ja, nu maar even comedy's kijken op Veronica...
  maandag 17 januari 2011 @ 19:36:49 #91
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_91478535
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 19:22 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Dat zegt meer over haar als over jou. Maar raakt je wel even denk ik als je je als niet 100 procent voelt!

Hoop dat het morgenochtend ook droog is!
Het raakte me wel even maar aan de andere kant hoe meer ik er over nadenk hoe zieliger ik het vind...
Bedoel er is nooit niks slechts voorgevallen geen ruzie of weet ik wat dus wat is het probleem dan... Ik zie meer en meer in hoe sneu ze gewoon is en hoe slecht ze hiermee kan omgaan. Maar goed als dit is wat ze wil... prima.... Ik heb vandaag toch al een knuffel gehad van Joycie dus ik ben weer blij :)
En zal duimen dat het morgenochtend ook droog is!!!

Zag overigens op twitter deze 2 spreuken langs komen....

Relationships don't need promises, terms & conditions. It just needs two people, one who can trust & one who can understand.

If you ignore me, I will ignore you. If you dont start the conversation, we wont talk. If you dont put in the effort, why should I?

Lijkt me alles zeggen

@Mr Myst dat lege gevoel ken ik wel maar ook dat trekt weg... gewoon een kwestie van wennen...
En anders gaan we samen op pinkpop lekker headbangen :)
pi_91483989
quote:
Ze heeft Telekids nog nooit gezien, Winnie the Pooh nog nooit gelezen, weet niet wat spekkoek is en komt uit het Zuiden van het land dus spreekt sommige dingen iets anders uit..
*wat een BS...
pi_91484555
Even een lichtpuntje:

Een goede vriend van me belde net op, had 'm gisteren verteld hoe het met me ging. Hij woont aan de andere kant van het land, spreek hem niet al te vaak meer. Gisteren bood hij al aan of ik een weekje langs wilde komen. Dat wordt nu een weekendje, net voor of na de carnaval.

Belt 'ie net op vanuit z'n werk, of ik zin heb om met hem en één of twee vriendinnen van hem in oktober op vakantie te gaan! Echt super! 't Duurt nog wel even, maar het is wel een lekker vooruitzicht! :)

Hoe stom het ook klinkt, dat was één van de dingen waar ik echt tegenop zag. Iedereen maakt plannen om lekker op vakantie te gaan, en ik zit thuis, terwijl ik 'normaal gesproken' met m'n ex op vakantie was gegaan (die plannen hadden we al, vandaar). Verkeerde gedachte, ik weet het.

Dat maakt het al een stuk minder somber!
pi_91484565
Ik zeg mijn deelname aan de meeting bij deze af.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_91484675
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 20:46 schreef Tara_88 het volgende:

[..]

*wat een BS...
Wie heeft dat gezegd?
Vreemde uitspraken...

quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 20:53 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik zeg mijn deelname aan de meeting bij deze af.
Jammer! Geen zin om een biertje te drinken? De meet wordt waarschijnlijk ergens in de buurt gehouden.
  maandag 17 januari 2011 @ 20:59:31 #96
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_91484948
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 20:55 schreef Mr.Myst het volgende:

[..]

Wie heeft dat gezegd?
Vreemde uitspraken...
Door Splackavellie02 op de eerste pagina van dit topic :P
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_91486002
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 20:59 schreef Catkiller het volgende:

[..]

Door Splackavellie02 op de eerste pagina van dit topic :P
Mijn fout! Kon het me even niet herinneren, en heb het teruggelezen. Gelukkig geeft de poster zelf ook al aan dat het "bullshit-redenen" zijn voor hem.
Ik moet eerlijk zeggen dat de situatie van Splackavellie02 erg gecompliceerd is, ik kan me het vergelijken ook wel voorstellen, maar hij weet zelf ook wel dat hij nooit een tweede Els tegen gaat komen. Dat is ook iets wat je je echt voor moet gaan houden, hoe goed de relatie met Els ook was. Dat betekent niet dat je het met iemand anders niet goed, net zo goed, of zelfs beter kunt hebben.

Maar dat is iets wat ik mezelf bijvoorbeeld ook voor moet blijven houden.

--------------------
Een 'zuidelijk accent' kan ook heel erg leuk zijn! (Om even op de quote in te gaan)
Tijdens mijn opleiding zat er een meisje bij mij in de klas die op 't randje van Gelderland/Noord-Brabant woont. Ze zat in Doetinchem op kamers om hier te kunnen studeren. Omdat de meeste mensen hier uit de buurt kwamen, viel ze qua accent nogal op. Vond dat altijd wel leuk aan haar. :) (En achteraf weet ik dat ze mij ook leuk vond... heb ik destijds nooit gemerkt |:( )

Kijk, natuurlijk moeten er gedeelde interesses zijn binnen een relatie, maar je hoeft niet alles van elkaar leuk te vinden, toch?
pi_91487188
Vraagje:

Jullie zitten, allemaal (net als ik) met een ex die jullie gedumpt heeft. In mijn geval was het zo dat ik op zich kon accepteren dat het uitging. Ik had me daar al op voorbereid en had het idee haar in het buitenland op te zoeken (wat al gepland was) en het daar in een gesprek onder vier ogen uit te maken. Toen zij het ineens een week voor mijn bezoek per webcam uitmaakte, heeft me dat verschrikkelijk veel boosheid opgeleverd. Daar ben ik eigenlijk nog steeds boos over, ook al kan ik ergens een klein beetje begrijpen waarom ze het zo deed.

Nu zou ik haar best graag willen vergeven. Het zou mij helpen om alles los te kunnen laten. Ik heb ook eenmaal een gesprek met haar gehad waarin ik mijn woede op een vriendelijke manier heb uitgelegd. Maar het punt is dat zij nooit openlijk spijt heeft gehad van haar manier van uitmaken. Dat betekent voor mij dat ik haar ook niet kan vergeven, ook al zou dat beter voor me zijn om er een punt achter te zetten.

En nu de vraag: Is het mogelijk om iemand te vergeven, ook als degene die je vergeeft geen berouw/spijt heeft?
pi_91487534
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 20:55 schreef Mr.Myst het volgende:
Jammer! Geen zin om een biertje te drinken? De meet wordt waarschijnlijk ergens in de buurt gehouden.
Wat is in de buurt? Den Bosch? Daar ben ik zaterdag geweest en woensdag weer.
Daarbij heb ik nu wat ik wil hebben en denk ik niet dat ik leuk gezelschap voor jullie ben.
Cuz I'm Mr. Brightside
  maandag 17 januari 2011 @ 21:39:38 #100
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_91487599
quote:
Op maandag 17 januari 2011 21:32 schreef HendrikDeVogelaar het volgende:
Vraagje:

Jullie zitten, allemaal (net als ik) met een ex die jullie gedumpt heeft. In mijn geval was het zo dat ik op zich kon accepteren dat het uitging. Ik had me daar al op voorbereid en had het idee haar in het buitenland op te zoeken (wat al gepland was) en het daar in een gesprek onder vier ogen uit te maken. Toen zij het ineens een week voor mijn bezoek per webcam uitmaakte, heeft me dat verschrikkelijk veel boosheid opgeleverd. Daar ben ik eigenlijk nog steeds boos over, ook al kan ik ergens een klein beetje begrijpen waarom ze het zo deed.

Nu zou ik haar best graag willen vergeven. Het zou mij helpen om alles los te kunnen laten. Ik heb ook eenmaal een gesprek met haar gehad waarin ik mijn woede op een vriendelijke manier heb uitgelegd. Maar het punt is dat zij nooit openlijk spijt heeft gehad van haar manier van uitmaken. Dat betekent voor mij dat ik haar ook niet kan vergeven, ook al zou dat beter voor me zijn om er een punt achter te zetten.

En nu de vraag: Is het mogelijk om iemand te vergeven, ook als degene die je vergeeft geen berouw/spijt heeft?
ik denk dat het dan acceptatie heet en dat zoiets na verloop slijt. dat gevoel het ik tenminste voor mezelf
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')