Jup 6 euro! Naja misschien als ik een beetje mijn best doe krijg ik hem zo ook weg.. Is me al 1 keer geluktquote:Op maandag 17 januari 2011 11:32 schreef ennudan het volgende:
[..]
6 euro per maand? en dan wel alle gedoe eromheen hebben natuurlijk. Nee dan zou ik het inderdaad ook niet voor doen. Zelfs niet als je daarmee je favoriete vrijwilliger weg kon sturen
Joycie ik dan gewoon dat jij zelfs boterhametend, smsend en fokkend tegelijk een enorme aantrekkingskracht op hem uitoefent
(misschien kun je het nog proberen door met je rug naar hem toe te gaan zitten)
* J0ycie88 heeft een vest aan dat dicht zit tot aan der nek..quote:Op maandag 17 januari 2011 11:38 schreef ennudan het volgende:
[..]
Voor alle zaken is een simpele oplossing
Voor Joyce, even vrolijk worden en handen op de schouders van je IT'er door de gang....quote:Op maandag 17 januari 2011 11:41 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
* J0ycie88 heeft een vest aan dat dicht zit tot aan der nek..
Hahahahahha! Als die IT'er nou eens zou komen.. Maar goed ik lig hier nu wel gigantisch in een deuk!quote:Op maandag 17 januari 2011 11:43 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Voor Joyce, even vrolijk worden en handen op de schouders van je IT'er door de gang....
Dat wordt een behoorlijke polonaise daar in het kinderdagverblijf...word nog ruzie maken om wie de handjes op Joyce mag leggenquote:Op maandag 17 januari 2011 11:47 schreef ennudan het volgende:
en bedankt
doe mij dan toch maar de sugababes.... zelfs met een vest aan dat tot boven toe is dichtgeknoopt
Vrijwilliger pesten en daarbij leuk samenwerken met de kindjes bedoel je!quote:Op maandag 17 januari 2011 12:02 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik ga kindjes pesten! En mag leuk samenwerken met mijn favo vrijwilliger!
Uhm....alles goed Joyce?quote:Op maandag 17 januari 2011 12:02 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik ga kindjes pesten! En mag leuk samenwerken met mijn favo vrijwilliger!
IK WEET HOE IK HEM WEG KRIJG!!quote:Op maandag 17 januari 2011 12:09 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Uhm....alles goed Joyce?
Kindjes vind jij leuk en die behoor je dan niet te pesten...
Die vrijwilliger vind jij niet leuk en behoor je dan juist wel te pesten...
Voor de vrijwilliger bij Joyce:
Heb je dat trouwens effectief gedaan of is dat je gewone fantasie ?quote:Op maandag 17 januari 2011 13:24 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
IK WEET HOE IK HEM WEG KRIJG!!
Haha, heb aanspreken op zijn gedrag en de dingen die hij doet. Dan heb ik hem pissig en loopt hij weg :p Moet vaker met hem samenwerken hahaha! Heb lief gedaan voor de kindjes hoor!
Wat een muziek komt er trouwens voorbij zeg!
Ik ben van plan om de volle 3 dagen te gaanquote:Op maandag 17 januari 2011 12:52 schreef Mr.Myst het volgende:
@Joyce en Ennudan: Willen jullie ook de volle drie dagen naar Pinkpop gaan? Mocht het namelijk met die vriendin van mij niet doorgaan, zou het ook een idee kunnen zijn om met z'n drieën (of meerdere mensen natuurlijk) te gaan. Kaartverkoop begint pas midden maart (ik dacht de 19e), dus dat duurt nog wel even.
Ik las trouwens dat je een rotdag hebt gehad gisteren, Joyce.Soms is het wel goed om alles even te uiten, dan ben je er ook vanaf. 't Is alleen kut dat je ouders het dan niet begrijpen, of dat je er ruzie om krijgt. Daardoor raak je het niet kwijt. Kun je het er ook niet apart met één van je ouders erover hebben? Of heeft dat hetzelfde effect?
@TS: Ik had in de OP van het vorige topic ook een stuk staan (het laatste stuk) over het PM'en van data naar Joyce over de meet. Zou je dat er nog in willen zetten?
Nee dat heb ik echt gedaan.. Als ik samen met hem een week de kleuters moet doen en ik doe normaal en geef feedback dan heb ik hem vrijdag de deur uit gebonjourd :p (Dat is wel fantasie!)quote:Op maandag 17 januari 2011 13:27 schreef Octagon het volgende:
[..]
Heb je dat trouwens effectief gedaan of is dat je gewone fantasie ?
A dirty mind is a joy foreverquote:Op maandag 17 januari 2011 13:29 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Nee dat heb ik echt gedaan.. Als ik samen met hem een week de kleuters moet doen en ik doe normaal en geef feedback dan heb ik hem vrijdag de deur uit gebonjourd :p (Dat is wel fantasie!)
Ja zijn wel leuke gedachtes!quote:Op maandag 17 januari 2011 13:30 schreef ennudan het volgende:
[..]
A dirty mind is a joy forever
@ Mr Myst/Joycie 3 dagen pinkpop is overigens inderdaad wel bijna verplicht gezien het programma
tis gelukkig om de hoekquote:Op maandag 17 januari 2011 13:35 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ja zijn wel leuke gedachtes!
Klopt 3 dagen is eigenlijk gewoon verplicht!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |