Inderdaad, eng he een glaasje ranja met je ouders drinkenquote:Op zondag 16 januari 2011 21:28 schreef 9611Niels het volgende:
Haha, TS is zo'n typische zolderkamernerd.
Moet je je voorstellen, vijf minuten zonder FOK!.quote:Op zondag 16 januari 2011 21:30 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Inderdaad, eng he een glaasje ranja met je ouders drinken
mensen die hun java niet updatenquote:Op zondag 16 januari 2011 21:31 schreef vanBinsberge het volgende:
@ o.us enzovoort, jullie niet dan?
subklacht˛: nu ook nog eens OMG van die neger, die radio doe ik nooit meer aan
subklachtł: java doet raar en kan niet quoten, en de smiley bar niet openen
Java heeft geen fuck te maken met de quote- en smileyfuncties op Fok.quote:Op zondag 16 januari 2011 21:33 schreef yoppiesaus het volgende:
[..]
mensen die hun java niet updaten
Je kunt toch wel ff een potje ganzenbord, ofzo, met ze spelen? Zo hebben nog wat aan je, voor die laatste paar dat je nog thuis woont, puisterige nerd!quote:Op zondag 16 januari 2011 21:34 schreef vanBinsberge het volgende:
@malacocinera: ja, heel eng. maar nee, hun verwachten dat je gewoon de hele f*cking zondag bij hun gaat zitten niksen
Snotneuzen die niet weten dat .@ heel wat ouder is dan twitter zeer waarschijnlijk ouder dan het WWW. (ja dat is wat anders dan het internet).quote:Op zondag 16 januari 2011 21:38 schreef vanBinsberge het volgende:
@nietzman mmmjaRT Mensen die denken dat het hier twitter is.
.
ooit van quote gehoordquote:Op zondag 16 januari 2011 21:44 schreef vanBinsberge het volgende:
@maxwesterman: nee ben 18 en wil me weekend eens zelf kunnen besteden
@rechtermuisknop: nooit van beeldend taalgebruik gehoord? gaat om de uitspraak van ouders in het algemeen.
@MalaCocinera ja dat wil ik juist graag, mijn moeder heeft alleen nooit zin in dat soort shit. Ze willen gewoon dat ik als een object bij hun ga zitten zeg maar
faalnegerquote:Op zondag 16 januari 2011 21:44 schreef vanBinsberge het volgende:
@maxwesterman: nee ben 18 en wil me weekend eens zelf kunnen besteden
@rechtermuisknop: nooit van beeldend taalgebruik gehoord? gaat om de uitspraak van ouders in het algemeen.
@MalaCocinera ja dat wil ik juist graag, mijn moeder heeft alleen nooit zin in dat soort shit. Ze willen gewoon dat ik als een object bij hun ga zitten zeg maar
Ik heb niet eens een zolderquote:Op zondag 16 januari 2011 21:47 schreef vanBinsberge het volgende:
@rechtermuisknop wordt aan gewerkt
@kandijfijn is een typische zolkerkamernerd
quote:Op zondag 16 januari 2011 21:28 schreef 9611Niels het volgende:
Haha, TS is zo'n typische zolderkamernerd.
A kkbezem kom hard doen op drvenija ik kom met mijn matties samir milos lazar drazenquote:Op zondag 16 januari 2011 21:40 schreef vanBinsberge het volgende:
@o.us en dan nog met een postcount van 49 per dag gemiddelde van andere mensen zeggen dat ze zolderkamernerd zijn :/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
Dat dus, bekijk het van de goede kant TS!quote:Op zondag 16 januari 2011 22:59 schreef Schalks. het volgende:
Wees blij dat er nog eens een keer iemand tegen je praat
Trolololololquote:Op maandag 17 januari 2011 03:49 schreef De_Groentenboer het volgende:
#durftevragen ja hoi met henk ik zit opgesloten op de openbare wc in arnhem kan iemand mij helpen/
Zei je dit nou echt?quote:Op zondag 16 januari 2011 21:30 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Inderdaad, eng he een glaasje ranja met je ouders drinken
ah! Na de brank hebben we nu ook een zolker!quote:Op zondag 16 januari 2011 21:47 schreef vanBinsberge het volgende:
@kandijfijn is een typische zolkerkamernerd
ja of ze gaan een stichtelijk gesprek met hem aanquote:Op maandag 17 januari 2011 09:56 schreef HyperViper het volgende:
Gewoon elke keer als je iemand aan hoort komen je lul in je handen nemen en als een wild paard tekeer gaan met jezelf, dan is het snel afgelopen. Als het goed is natuurlijk.
En dan net komen als je moeder binnen komt...quote:Op maandag 17 januari 2011 09:56 schreef HyperViper het volgende:
Gewoon elke keer als je iemand aan hoort komen je lul in je handen nemen en als een wild paard tekeer gaan met jezelf, dan is het snel afgelopen. Als het goed is natuurlijk.
Dat zij als het ware tegelijkertijd komen bedoel je? Dat gaat behoorlijk ver eerlijk gezegd.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:20 schreef sassiepassie het volgende:
[..]
En dan net komen als je moeder binnen komt...
vuile praat. tr gedaanquote:Op maandag 17 januari 2011 12:20 schreef sassiepassie het volgende:
[..]
En dan net komen als je moeder binnen komt...
Dit.quote:Op maandag 17 januari 2011 02:58 schreef Razah het volgende:
Zeer herkenbaar ja, althans vroeger, dat gebeurd al jaren niet meer.
Blijkbaar vinden ouders, de hele avond TV kijken minder kansloos dan de hele avond op de PC zitten.
Ja zoiets. Dan krijg je die beruchte scene uit 'Silence of the Lambs'.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:33 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Dat zij als het ware tegelijkertijd komen bedoel je? Dat gaat behoorlijk ver eerlijk gezegd.
Creepy dametje ben je, echt heel eng.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:56 schreef sassiepassie het volgende:
[..]
Ja zoiets. Dan krijg je die beruchte scene uit 'Silence of the Lambs'.
ik vind die nerd in die luier komischer vanwege de grotere triestheid.quote:
Ik herken het.. een echte van Binsbergen dus.quote:Op zondag 16 januari 2011 21:28 schreef vanBinsberge het volgende:
Jullie kennen het vast wel. Je zit even 1.5 uur achter elkaar op de PC/Xbox/whatever wat op je kamer staat. Komt opeens je vader/moeder de kamer binnen stormen.
"Jij zit constant op die compjoeter, kom nou eens beneden zeg he"
Wat dan? om vervolgens verplicht boer zoekt vrouw te kijken? om toe te kijken hoe de Elsevier gelezen wordt?
Overigens 'mag' ik soms ineens wel tijden achter elkaar op de kompjoeter. En als je elk uur minstens 5 min. beneden komt om een scheet te laten is het blijkbaar ook goed
En als ik zeg dat ik een hele goede film zit te kijken dan vinden ze het ook niet goed, want dan vragen ze "alleen zeker?!". Ze verwachten dus ook nog eens dat je films met ze gaat kijken in het weekend
Als ik beneden ga zitten op de laptop is het ineens wel weer goed.
Klacht: TS kan niet eens even op de zondag een middag/avond gamen omdat ie naar beneden gedwongen wordt om dingen te doen die 50+ers leuk vinden.
subklacht: ik zet die ONZ-radio aan wat zo popi is, direct black eyed peas
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |