Java heeft geen fuck te maken met de quote- en smileyfuncties op Fok.quote:Op zondag 16 januari 2011 21:33 schreef yoppiesaus het volgende:
[..]
mensen die hun java niet updaten
Je kunt toch wel ff een potje ganzenbord, ofzo, met ze spelen? Zo hebben nog wat aan je, voor die laatste paar dat je nog thuis woont, puisterige nerd!quote:Op zondag 16 januari 2011 21:34 schreef vanBinsberge het volgende:
@malacocinera: ja, heel eng. maar nee, hun verwachten dat je gewoon de hele f*cking zondag bij hun gaat zitten niksen
Snotneuzen die niet weten dat .@ heel wat ouder is dan twitter zeer waarschijnlijk ouder dan het WWW. (ja dat is wat anders dan het internet).quote:Op zondag 16 januari 2011 21:38 schreef vanBinsberge het volgende:
@nietzman mmmjaRT Mensen die denken dat het hier twitter is.
.
ooit van quote gehoordquote:Op zondag 16 januari 2011 21:44 schreef vanBinsberge het volgende:
@maxwesterman: nee ben 18 en wil me weekend eens zelf kunnen besteden
@rechtermuisknop: nooit van beeldend taalgebruik gehoord? gaat om de uitspraak van ouders in het algemeen.
@MalaCocinera ja dat wil ik juist graag, mijn moeder heeft alleen nooit zin in dat soort shit. Ze willen gewoon dat ik als een object bij hun ga zitten zeg maar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |