quote:Op zondag 16 januari 2011 21:31 schreef marcodej het volgende:
Sonja had gewoon haar ex moeten vermoorden: én initiatief getoond én weduwe!
Idd, nu is het kijkplezier een stuk minder.quote:Op zondag 16 januari 2011 21:20 schreef KeizerKuzco het volgende:
Jammer dat Berber en Yvonne weg zijn
En Sonja zorgde ook wel voor wat kijkplezierquote:Op zondag 16 januari 2011 21:34 schreef Blobje het volgende:
[..]
Idd, nu is het kijkplezier een stuk minder.
In ieder geval ook op Annemarie denk ik.quote:Op zondag 16 januari 2011 21:37 schreef Jane het volgende:
Zou Sonja trouwens op álle boeren geschreven hebben? Zouden ze dat checken?
Precies. Maar goed, maakt mij het uit. Je zag vandaag gewoon die Femke ook weer goed bezig zijn met onder de ellenbogen werk. Ik ken dat soort.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:45 schreef marcodej het volgende:
Deckard wordt afgefakkeld omdat hij een mening over Femke heeft, maar verder is het normaal dat we Sonja een vent vinden.
Kun je concreet benoemen welk gedrag dan? Ik heb geen gedrag zien 'van dat soort', moest juist wel om haar lachenquote:Op zondag 16 januari 2011 21:40 schreef Deckard het volgende:
[..]
Precies. Maar goed, maakt mij het uit. Je zag vandaag gewoon die Femke ook weer goed bezig zijn met onder de ellenbogen werk. Ik ken dat soort.
(en ja ik maak er nu echt een kruistocht er van. Die reacties van de rest maakt het juist zo leuk om er over door te zieken)
Niet doen. Hij heeft gewoon een hekel aan haar.quote:Op zondag 16 januari 2011 21:41 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Kun je concreet benoemen welk gedrag dan? Ik heb geen gedrag zien 'van dat soort', moest juist wel om haar lachen
quote:Op zondag 16 januari 2011 21:38 schreef marcodej het volgende:
[..]
In ieder geval ook op Annemarie denk ik.
Prachtig toch om te zien hoe ze de touwtjes in handen heeft. Een vrouw die van aanpakken weet, precies wat Gijsbert nodig heeft op zijn rommelige boerderij.quote:Op zondag 16 januari 2011 21:41 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Kun je concreet benoemen welk gedrag dan? Ik heb geen gedrag zien 'van dat soort', moest juist wel om haar lachen
Iddquote:Op zondag 16 januari 2011 21:44 schreef JustD1984 het volgende:
Iemand zei het al, waarom doet die Femke de haren niet in een staart? Nooit van elastiekjes gehoord? Irritant! Wel jammer dat hij Yvonne weg stuurde. Je zag haar voor het keuze moment iets aan tafel zeggen, over dat ze in de winter zomer wilde en in de zomer weer winter. Ik denk, mooi Yvonne leuk gesprek, en vervolgens zie je dat niemand op haar reageert ....... Vond ik sneu...
Misschien, maar ze liet daar naar mijn idee wel zien haar best te doen om mee te gaan in het gesprek. En als iedereen dan stil valt, tja....quote:Op zondag 16 januari 2011 21:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Idd, maar het was natuurlijk ook vrij nietszeggende opmerking, daar niet van.
Vond ik ook inderdaad. Boeiend dat het niet de beste grap ever is, maar haak er in ieder geval even op in. Nu klapte ze weer dicht daarna.quote:Op zondag 16 januari 2011 21:47 schreef JustD1984 het volgende:
[..]
Misschien, maar ze liet daar naar mijn idee wel zien haar best te doen om mee te gaan in het gesprek. En als iedereen dan stil valt, tja....
Meen je toch niet? Dat mens heeft geen aandacht voor anderen dan alleen het werk. Zo wordt je langzaam een machine.quote:Op zondag 16 januari 2011 21:28 schreef Arcee het volgende:
Respect trouwens voor het harde werken van Annemarie. Echt een bikkel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |