Hoe verdient hij dan zijn geld vraag ik me af. Heb niet het gevoel dat hij er alles uithaalt.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:40 schreef pfaf het volgende:
[..]
Heerlijk toch, een beetje aanknooien en boeren. Beter dan dat entrepreneureren van Frank en Richard...
Nou, eerst maar eens afwachten of ze d'r wel echt 1 heeft.quote:
okee, hij kwam me al zo bekend voor. Werd gestoord tijdens die aflevering, heb ik het net gemistquote:Op zondag 16 januari 2011 20:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Volgens mij had Marcel 2 weken geleden de pet van een van die dames op.
Ze heeft kinderenquote:Op zondag 16 januari 2011 20:41 schreef matthijst het volgende:
[..]
Nou, eerst maar eens afwachten of ze d'r wel echt 1 heeft.
Ben nog niet overtuigd
quote:Op zondag 16 januari 2011 20:41 schreef MissJ het volgende:
hoe kan het zijn dat Sonja kinderen heeft?
Welke man heeft het voor elkaar gekregen om over haar heen te gaan![]()
?
Ja, vind ik ook. Het is ook wel een soort van kneuterig gezellig.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:41 schreef Tinkepink het volgende:
Toch heeft die boerderij van Gijsbrecht wel wat. Volgens mij is het daar in de zomer heel mooi. Met bloemen enzo.
kunstmatige inseminatie denk ikquote:Op zondag 16 januari 2011 20:41 schreef MissJ het volgende:
?
Hij kaart dit echt heel goed aan inderdaad. Sympathieke kerel!quote:Op zondag 16 januari 2011 20:42 schreef Ooi86 het volgende:
Ik ben stiekem vliefd op Gijs![]()
Wat een leuke aardige vent is het toch!
quote:Op zondag 16 januari 2011 20:43 schreef Cee het volgende:
Die jaloerse blik van Sonja nu! Hij zou die banden lek willen steken!
quote:Op zondag 16 januari 2011 20:43 schreef Cee het volgende:
Die jaloerse blik van Sonja nu! Hij zou die banden lek willen steken!
zal mij niks verbazen als zij naast een kut ook een pik heeft, dus wie weetquote:Op zondag 16 januari 2011 20:43 schreef pfaf het volgende:
[..]
Amfibieën bevruchten zichzelf toch ook? Wellicht is het bij Sonja ook zoiets?
Je gaat toch niet beweren dat het via de natuurlijke weg is gegaan he?quote:Op zondag 16 januari 2011 20:41 schreef MissJ het volgende:
?
quote:Op zondag 16 januari 2011 20:44 schreef Livra het volgende:
Die Poolse is over twee jaar weg met de helft van Marcel's vermogen
Femke is dan ookquote:Op zondag 16 januari 2011 20:45 schreef marcodej het volgende:
Deckard wordt afgefakkeld omdat hij een mening over Femke heeft, maar verder is het normaal dat we Sonja een vent vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |