Ok, sorryquote:Op zondag 16 januari 2011 20:42 schreef tralalala het volgende:
[..]
Je had de Nieuwe deel openen knop moeten gebruiken
Nee, niet gezien.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:40 schreef Maraca het volgende:
Karina. Heb jij een PM van mij gekregen?
Dat is hipquote:Op zondag 16 januari 2011 20:43 schreef tralalala het volgende:
Waar slaat dat Amerikaanse accent op?
Geen idee Zullen het zelf wel heel erg grappig hebben gevondenquote:Op zondag 16 januari 2011 20:43 schreef tralalala het volgende:
Waar slaat dat Amerikaanse accent op?
Dan was ik jou vergeten.. sorry!quote:
Vechten!quote:Op zondag 16 januari 2011 20:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wat komt er bij john vanavond?
confrontatie met een aannemer en robotadvocatenquote:Op zondag 16 januari 2011 20:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wat komt er bij john vanavond?
En John achtervolgt een fietser met de auto!quote:Op zondag 16 januari 2011 20:45 schreef teamlead het volgende:
[..]
confrontatie met een aannemer en robotadvocaten
Vroeger, toen Koos nog chicks hosselde bij het leven..quote:
quote:
Dat liedje doet me altijd denken aan een Xbox spelquote:
Wat?! Geenquote:Op zondag 16 januari 2011 20:47 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat liedje doet me altijd denken aan een Xbox spel
Jij bent Alberto nietquote:
Sinterklaas tochquote:Op zondag 16 januari 2011 20:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik zou dr in dr kont neuken
Met je staf!quote:Op zondag 16 januari 2011 20:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
lol whut?quote:Op zondag 16 januari 2011 20:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
t werd uitgezonden tot 1980 volgens Wiki.... ben bang dat ik niet de herhaling heb gezienquote:
Heb je verder geen zwarte piet over of zoquote:Op zondag 16 januari 2011 20:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Nee joh, anaal is niks joh...quote:Op zondag 16 januari 2011 20:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wiesda?quote:
Albertoquote:
Ik zal het ooit ook wel gezien hebben, maar ik kan het me niet herinneren eigenlijk.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:49 schreef teamlead het volgende:
[..]
t werd uitgezonden tot 1980 volgens Wiki.... ben bang dat ik niet de herhaling heb gezien
heb je ervaring?quote:Op zondag 16 januari 2011 20:49 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nee joh, anaal is niks joh...
ff kijkenquote:Op zondag 16 januari 2011 20:49 schreef Irritatie100 het volgende:
Wat komt er in Reportage eigenlijk?
jawel joh, maar dan niet aankondigen ofzo... gewoon als verrassing er inrammen. Hoge amusementswaardequote:Op zondag 16 januari 2011 20:49 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nee joh, anaal is niks joh...
quote:Het is een jaar geleden dat vlucht 1549 dreigde neer te storten op de stad New York. Vlak nadat deze Airbus met 155 passagiers aan boord is opgestegen, wordt het geraakt door een zwerm vogels. De motoren vliegen in brand en stoppen ermee. De piloot weet op miraculeuze wijze het vliegtuig veilig in de Hudson-rivier te landen en daarmee een enorme catastrofe te voorkomen.
Ja dacht ik ook al en hij rijd toch niet te snelquote:
quote:
Net vertelden ze dat het daar maar 50 wasquote:
Dat is toch adviessnelheid?quote:Op zondag 16 januari 2011 20:52 schreef WcPot het volgende:
[..]
Net vertelden ze dat het daar maar 50 was
quote:Op zondag 16 januari 2011 20:52 schreef Maraca het volgende:
Wat ben ik veel mensen vergeten een PM te sturen![]()
Deze mensen kregen een PM omdat ze in het sbs6 topic gereageerd hadden.quote:Dit bericht werd verzonden naar NJ, 16meter, 3keernix, 8D, 9611Niels, Adelante, Aethereal, Agiath, allsystemshalt, amaranta, Antal, Apebeer, appelsjap, araphor, Arthur_Spooner, ASroma, bakatje, Biskwie, Broekpaling, CantFazeMe, caspervc, Cassius, DaDude1987, Damzkieee, deepart, Demon_Hunter, de_Koningin, Diabox, dmk, DoorgestokenKaart, dronkeykong, Droopie, dubidub, EchoAlpha, Eg_Wel, El_Liberaliste, FL_Freak, Fortitudo, FunkyHomosapien, Gebraden_Wombat, gebrokenglas, gers, Goofisch, Hagelkaas, hugecooll, IJsblock, ikbeneenkiwi, Irritatie100, JackHerrer, Jahr00n, Jimbo, jmac, Jor_Dii, justmattie, Kanariegeel, Karina, kurk_droog, Ladidadida, Landgeld, lekzzz, leolinedance, LightLuke, Loveless85, Lucifer_Doosje, luckass, mafkees01, Melochan, memrtn, miaeak, Mikkie, MilaNL, MissJ, Modus, Montelly, moonmovies, Mortaxx, MrBadGuy, naatje_1, newClear, NoCigar, NoelGallagher, ouderejongere, Palmboom313, PiRANiA, rene90, Renesite, RowanF1, Sackboy, Salatrel, Seam, ShizzleMyDizzle, SillyWalks, SimpelZat, sinterklaaskapoentje, Snever, Stephan1237, StephanL, SuperrrTuxxx, SuperwormJim, swarmahoer, switchboy, Szura, Tabloid, teamlead, TerroRobbie, THEFXR, TheKC, TheOneAndOnly, TheSwooshdockSaints, Tism, Toempf, Tommeke, tralalala, TwisterNederland, WcPot, xFriendx en xxiessiexx.
Kaaskop?quote:Op zondag 16 januari 2011 20:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat denken jullie dat zijn afkomst gaat worden
hmm, dus de wekelijkse boze turk en dronken pool komen laterquote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 20:53 schreef tralalala het volgende:
[..]
[..]
Deze mensen kregen een PM omdat ze in het sbs6 topic gereageerd hadden.
they have no soul!quote:
Jaquote:Op zondag 16 januari 2011 20:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
was dit nou de klaverbladracer?
Alberto krijgt een talkshowquote:Op zondag 16 januari 2011 20:55 schreef tralalala het volgende:
Trouwens, SBS6 is binnenkort van John de Mol.
Hoop dat Noordkaap dan nog wat formats mag verkopen aan SBS
Dat is het toch altijd?quote:Op zondag 16 januari 2011 20:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wedstrijdje wie als eerste koos doet?
rondjes rijden langs alle 4 de cirkels in het midden.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
was dit nou de klaverbladracer?
In zijn truckquote:Op zondag 16 januari 2011 20:58 schreef WcPot het volgende:
[ afbeelding ] Weet de klaverbladen wel goed hij rijd daar waarschijnlijk zelf ook zijn rondjes
quote:Op zondag 16 januari 2011 20:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ben ik nou de enige die Koos een sukkel vind?
quote:Op zondag 16 januari 2011 20:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
nee hoorquote:Op zondag 16 januari 2011 20:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[img]quote:
Hard genoegquote:Op zondag 16 januari 2011 21:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
hoe hard reed die gast wel
Mooi was die tijdquote:Op zondag 16 januari 2011 21:02 schreef Jor_Dii het volgende:
Eind juni.. half 11 's avonds pas schemering
quote:Op zondag 16 januari 2011 21:02 schreef Jor_Dii het volgende:
In periode is het ook altijd alweer licht als je thuiskomt van het uitgaan, dat vind ik altijd kutquote:Op zondag 16 januari 2011 21:02 schreef Jor_Dii het volgende:
Was het maar weer juni lekker weer buitenquote:Op zondag 16 januari 2011 21:02 schreef Jor_Dii het volgende:
Dat is inderdaad kut ja, gaan slapen als de vogels al fluitenquote:Op zondag 16 januari 2011 21:02 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
In periode is het ook altijd alweer licht als je thuiskomt van het uitgaan, dat vind ik altijd kut
Misdrijfquote:Op zondag 16 januari 2011 21:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wat gebeurt er dan als je zonder rijbewijs door gaat rijden?
Dat is een misdrijfquote:Op zondag 16 januari 2011 21:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
dan is het een misdrijfquote:Op zondag 16 januari 2011 21:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
quote:Op zondag 16 januari 2011 21:02 schreef TheKC het volgende:
[..]
Dat is inderdaad kut ja, gaan slapen als de vogels al fluiten
Rechterquote:Op zondag 16 januari 2011 21:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ja en dan... gevangenis?
nee joh, klinkt alleen spannender... en de boete wordt ietsje hogerquote:Op zondag 16 januari 2011 21:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ja en dan... gevangenis?
STILL WRONGquote:Op zondag 16 januari 2011 21:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
BUT ITS WRROOOOONNNGGG
Daarom is antwannete waarschijnlijk ontslagenquote:Op zondag 16 januari 2011 21:04 schreef Karina het volgende:
Mark en Dries, weer 1 lettergrepige namen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |