Ik heb ge DM'tquote:Op zondag 16 januari 2011 20:24 schreef Faux. het volgende:
Dat nieuws is zo ontzettend goed gedaan, het zou jammer zijn als dat niet live gaat
Doe je nieuws nu?quote:Op zondag 16 januari 2011 20:24 schreef Lindstrøm. het volgende:
NIET NU POSTEN ALS IK HET ZEG ZOMETEEN
SORRY!
Eensch. Klinkt goed.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:24 schreef Faux. het volgende:
Dat nieuws is zo ontzettend goed gedaan, het zou jammer zijn als dat niet live gaat
Zie je, ik krijg nu pluspunten.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:24 schreef Lindstrøm. het volgende:
NIET NU POSTEN ALS IK HET ZEG ZOMETEEN
SORRY!
konden we verwachten van jouquote:Op zondag 16 januari 2011 20:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
Waarom is er geen kanker in turkije?
Alle kankerturken zijn hier al.
HUHUHU
Heb ik niet.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:24 schreef leetzors het volgende:
Heeft dromenvangertje tongpiercing? Lijkt of ik het hoor.
quote:Op zondag 16 januari 2011 20:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
Waarom is er geen kanker in turkije?
Alle kankerturken zijn hier al.
HUHUHU
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga maar naar hey enne ho, enne SwompSwompSwomp
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is 20 meter en kaal?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is er een probleem, stap er overheen.
quote:Op zondag 16 januari 2011 20:26 schreef Dalando het volgende:
Zitten 2 britten onder een boom, zegt de ene:
''We're under attack''
under - a - tack?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
Our base is under a tack.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:26 schreef Dalando het volgende:
Zitten 2 britten onder een boom, zegt de ene:
''We're under attack''
under - a - tack?
Die is wel grappigquote:Op zondag 16 januari 2011 20:25 schreef naatje_1 het volgende:
komt een man bij de bakker, zegt de man:
Goedemorgen bakker
- Mwa, goedemogge
Veel brood vandaag!
- Allé, tis een bakkerij heh
Goed punt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
Lindstreum?quote:Op zondag 16 januari 2011 20:27 schreef BunnyCookii het volgende:
Hoe spreek jij Lindstrøm eigenlijk uit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |