Via de browser wel.quote:
Door je tetten te postenquote:Op zondag 16 januari 2011 20:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
Lind, hoe kan ik ervoor zorgen dat JIJ mijn usernaam kreunt![]()
?
drommeeeennnnnvannngeeerrrttyjjjeeeeeequote:Op zondag 16 januari 2011 20:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
?
quote:Op zondag 16 januari 2011 20:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
?
Die is dik jaquote:
Zelfde met WMPquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor de liefhebber!
Foo.quote:
10 minutenquote:Op zondag 16 januari 2011 20:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Pauze knop indrukken, 10 min wachten, en weer op play.
Nee, het is Frans.quote:
Winamp is ruimte verneucking.quote:
Ik bedoelde sec.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
10 minutenGewoon iTunes gebruiken en dan 1 nummer herhaling
Heb je link naar bestand?quote:Op zondag 16 januari 2011 20:16 schreef djkoelkast het volgende:
Het nieuws is geupload, bij de jingles
quote:Op zondag 16 januari 2011 20:16 schreef djkoelkast het volgende:
LIND:
Het nieuws is geupload, bij de jingles
hahahah baasquote:Op zondag 16 januari 2011 20:16 schreef kdrietjeh het volgende:
Wat is de beste mix / shot met STROH (rum)?!?
quote:Op zondag 16 januari 2011 20:18 schreef Ezechielk het volgende:
Kijk Pulp Fiction jongen, dan weet je hoe het het uitspreekt.
Hm?quote:
[ONZ Radio]#222 Waar mijn internetverbinding lagtquote:Op zondag 16 januari 2011 20:18 schreef djkoelkast het volgende:
Lindstrom, zeg eens wat, dan DM ik je het nieuws!
Brandend zand!quote:Op zondag 16 januari 2011 20:18 schreef Dagoduck het volgende:
Weet iemand nog nummers van vroeger die pas (heel slecht) gecoverd zijn?
is die gecovered?quote:
Bonuspuntenquote:Op zondag 16 januari 2011 20:19 schreef Dalando het volgende:
JA IK HAD Bart is bang voor coming out. EN DAT WAS EEN ORIGINELE
Wel in het engels maar ik vind em wel garpigquote:Two hunters are out in the woods when one of them collapses. He doesn't seem to be breathing and his eyes are glazed. The other guy takes out his phone and calls the emergency services.
He gasps: "My friend is dead! What can I do?" The operator says: "Calm down, I can help. First, let's make sure he's dead." There is a silence, then a gunshot is heard. Back on the phone, the guy says: "OK, now what?"
Eensch.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:21 schreef kdrietjeh het volgende:
* kdrietjeh verdiend zijn bonuspunten!
Ik DM welquote:Op zondag 16 januari 2011 20:21 schreef djkoelkast het volgende:
pierenjan regel jij even dat hij het nieuws doet
quote:Op zondag 16 januari 2011 20:22 schreef Isambard het volgende:
Zat er een man op de trein te wachten. Zegt de conducteur: "Kom daar onmiddelijk vanaf!"
quote:Op zondag 16 januari 2011 20:22 schreef Isambard het volgende:
Zat er een man op de trein te wachten. Zegt de conducteur: "Kom daar onmiddelijk vanaf!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ge DM'tquote:Op zondag 16 januari 2011 20:24 schreef Faux. het volgende:
Dat nieuws is zo ontzettend goed gedaan, het zou jammer zijn als dat niet live gaat
Doe je nieuws nu?quote:Op zondag 16 januari 2011 20:24 schreef Lindstrøm. het volgende:
NIET NU POSTEN ALS IK HET ZEG ZOMETEEN
SORRY!
Eensch. Klinkt goed.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:24 schreef Faux. het volgende:
Dat nieuws is zo ontzettend goed gedaan, het zou jammer zijn als dat niet live gaat
Zie je, ik krijg nu pluspunten.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:24 schreef Lindstrøm. het volgende:
NIET NU POSTEN ALS IK HET ZEG ZOMETEEN
SORRY!
konden we verwachten van jouquote:Op zondag 16 januari 2011 20:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
Waarom is er geen kanker in turkije?
Alle kankerturken zijn hier al.
HUHUHU
Heb ik niet.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:24 schreef leetzors het volgende:
Heeft dromenvangertje tongpiercing? Lijkt of ik het hoor.
quote:Op zondag 16 januari 2011 20:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
Waarom is er geen kanker in turkije?
Alle kankerturken zijn hier al.
HUHUHU
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga maar naar hey enne ho, enne SwompSwompSwomp
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is 20 meter en kaal?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is er een probleem, stap er overheen.
quote:Op zondag 16 januari 2011 20:26 schreef Dalando het volgende:
Zitten 2 britten onder een boom, zegt de ene:
''We're under attack''
under - a - tack?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
Our base is under a tack.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:26 schreef Dalando het volgende:
''We're under attack''
under - a - tack?
Die is wel grappigquote:Op zondag 16 januari 2011 20:25 schreef naatje_1 het volgende:
komt een man bij de bakker, zegt de man:
Goedemorgen bakker
- Mwa, goedemogge
Veel brood vandaag!
- Allé, tis een bakkerij heh
Goed punt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
Lindstreum?quote:Op zondag 16 januari 2011 20:27 schreef BunnyCookii het volgende:
Hoe spreek jij Lindstrøm eigenlijk uit?
25:17quote:
Je wil m gewoon je naam laten kreunenquote:Op zondag 16 januari 2011 20:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
Dromenvangertje 1 punt voor de moeite omdat je me gehoorzaamt.. MAG JE LATER OOK WEL DOEN.
#lef hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
Leedvermaak.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:32 schreef Panzermaus het volgende:
Wat ben je aan het doen, Sabbel? Dit is nu niet bepaald de juiste plek om je maagdelijkheid te verliezen. Of waar je dan ook maar mee bezig bent.
quote:Op zondag 16 januari 2011 20:26 schreef Dalando het volgende:
''We're under attack''
under - a - tack?
Graag. Lullen is leuk, maar dit duurt vrij lang.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:33 schreef djkoelkast het volgende:
We willen NIEUWS, dan MUZIEK en GEEN GELUL MEER!
VEEL TEquote:Op zondag 16 januari 2011 20:34 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Graag. Lullen is leuk, maar dit duurt vrij lang.
Vanaf het moment dat erom gevraagd werd wel, dus ik had gewoon iets langer moeten wachten...quote:
Zelfdequote:Op zondag 16 januari 2011 20:34 schreef leetzors het volgende:
[..]
Vanaf het moment dat erom gevraagd werd wel, dus ik had gewoon iets langer moeten wachten...
quote:Op zondag 16 januari 2011 20:33 schreef djkoelkast het volgende:
We willen NIEUWS, dan MUZIEK en GEEN GELUL MEER!
Kap eens met stoken.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:34 schreef djkoelkast het volgende:
En schiet eens op met dat nieuws, wat slecht!
ik zal het minder lang houden, sorry.quote:
Chill het is zijn show ben blij dat ie dat nieuws er al in doetquote:Op zondag 16 januari 2011 20:34 schreef djkoelkast het volgende:
En schiet eens op met dat nieuws, wat slecht!
nicequote:Op zondag 16 januari 2011 20:35 schreef Graseter het volgende:
NEGERS ZOEKEN BIEFSTUK MAAR ZE KUNNEN NIETS BEGINNEN.
ALWEER EEN SNEAK PREVIEW:
[ afbeelding ]
lololyricsquote:Op zondag 16 januari 2011 20:35 schreef Dalando het volgende:
Together we dream, together we create
As we dance in a world, in a world of a higher state
Together we laugh, together we cry
Beyond every limit, of the power of our mind
Together we pray, together we fight
For a higher meaning, of life
Together is how we can make it
Together is what we do
'Cause in this world of trouble
We can make it true
Leg eens uit?quote:Op zondag 16 januari 2011 20:30 schreef Broder het volgende:
Hallo dit topic doet schade aan de naam Snaavel ik ga dit rapporteren gr gr
Stoken?quote:
Hé nu zit ie wel boven elkaar!quote:Op zondag 16 januari 2011 20:35 schreef Graseter het volgende:
[ afbeelding ]
Toch geen requestbalk meer?quote:Op zondag 16 januari 2011 20:35 schreef Graseter het volgende:
[ afbeelding ]
9 uur.quote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 20:35 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Net thuis, even mijn fanmail lezen brb
oordoppen in doen jonguhquote:Op zondag 16 januari 2011 20:36 schreef sciter het volgende:
Leuke dj, ik heb er met plezier naar geluisterd. Totdat mijn geluid uit moest vanwege slapende broertjes.
Ze gaat het wel doen he?quote:
1 uurtje verschil maakt echt niet zo veel uit.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:35 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Stoken?
Het is nieuws van 20:00 uur, om 21:00 uur is het oud nieuws en we hebben er met 3 man hard aan gewerkt, dus een beetje eer van ons werk zou leuk zijn.
Dank u.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |