quote:Feestje hebben we overleefd. Om 21.10 was de laatste weggebracht. Iets later dan de geplande 20.30. Het was leuk, de groep was alleen iets te groot. Niet alle kinderen vonden alles leuk. Dus op een gegeven moment was er een groepje boven bezig, twee meisjes waren beneden aan het spelen en 1 meisje was samen met Job op de trampoline aan het springen. Maar ja, ze hadden uiteindelijk wel allemaal lol, dus dat heb ik maar zo gelaten. Op het eind gingen we met z'n allen BBQ'en en toen kwam de hele groep ook weer bij elkaar. De trampoline ging vanaf dat moment overuren draaien. Iedereen ging om de beurt met elkaar springen. Hele schema's werden opgesteld. Degene die niet op de trampoline konden waren met de schommelbank villa volta aan het spelen. En af en toe werd er ook nog wat gegeten. De afsluitende BBQ was dus eigenlijk het grootste succes en zover ik weet ging iedereen enthousiast naar huis. Niet helemaal heel, er waren 3 valpartijen, er is twee keer overgegeven, en één meisje had dikke rode ogen vanwege de allergie voor de katten. Maar het was allemaal ook weer niet zo erg dat ik ze niet met een gerust hart thuis af kon leveren. Kortom, geslaagd feestje.
Ja, dit dus!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 07:25 schreef debuurvrouw het volgende:
En vergeet jezelf niet LB. jij hebt haar op laten groeien tot dit lieve flexibele kind die dat allemaal zo goed doet.:*
moet je nog wat met die teennagel om te voorkomen dat het opnieuw ingroeit, of blijft het nu goedgaan?quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:19 schreef Vicky het volgende:
Vanmorgen met Amber naar de ha geweest. Teen ziet er goed uit dus gewoon doorgaan met sodabadje en bethadinepleister
en als het vaker voorkomt het nagelbed laten aanpassen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:29 schreef Vicky het volgende:
ff recht afknippen en proberen dat ze er niet aan gaat rotzooien...
geen, want geen een kind of ouders is hetzelfde.quote:Op maandag 17 januari 2011 10:27 schreef ik80lll het volgende:
Rare vraag, maar hebben jullie opvoedboeken thuis, lezen jullie er wel eens in, en welke zijn aanraders?
En waarom niet kiezen voor vrij te besteden zakgeld? Ik vind het feit dat ze keuzes moeten maken, plannen en budgeteren wel een goede les voor later. Je kan het maar één keer uitgeven.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:19 schreef lady-wrb het volgende:
hij mag wel grote aankopen doen, maar dat wil ik wel graag in overleg.
en geld meenemen naar zijn vader om vuurwerk voor te kopen is absoluut een no go wat mij betreft.
hij heeft van mij 20 euro gekregen voor vuurwerk, ik weet dat daar ook best veel geld aan vuurwerk wordt gegeven, dus om dan nog eens nog meer geld uit de spaarpot te halen voor vuurwerk is wat mij betreft nee. er zijn grenzen.
ik moet gewoon mijn weg in hoe hem met geld om te laten gaan nog vinden.
het geld dat hij in zijn portemonne heeft, is geld dat hij wel eens krijgt. tientje hier, tientje daar, het loopt best snel op.
ik wil het eigenlijk gewoon af gaan romen tot maximaal een tientje in de portemonnee, waar hij dan mee mag doen wat hij wil.
maar dat plan moet ik nog even uitwerken.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:27 schreef debuurvrouw het volgende:
Jaen er was nog iets euh...oh iets van Liga
nu dus multivit zodat ie wat extra vitamines binnen krijgt.
Oke... wel humor dat aldi pakje wel mogen en wicky niet.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:25 schreef Spuuglokje het volgende:
Ander pakjes mogen wel, Muks, alleen Wicky niet. Hoewel Taksi ook een twijfelgeval is, maar dat kan nog net.
Nee, doe er maar 32 bijquote:Op donderdag 20 januari 2011 09:29 schreef Spuuglokje het volgende:
Maar ik neem aan dat jij niet rond de 12 bent, FUFR. Die rare fratsen waaien hier vast wel over.
oh jawel hoor. Het klinkt veel moeilijker dan het uiteindelijk is.quote:Op donderdag 20 januari 2011 08:14 schreef lady-wrb het volgende:
hoe kom je daar dan achter? welke pakjes wel en welke pakjes niet mogen?
ik was eigenlijk gewoon van plan om van die halveliterflesjes te kopen en die te hervullen.
maar dat is m dus ook niet, begrijp ik?
als ie die schreeuwende neger er niet bij heeft vast welquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:02 schreef lady-wrb het volgende:
mijn kind is van de dubbel friss, zou dat wel mogen?
Zou ik niet doen. Misschien is ie er wel heel erg aan gehecht. Het is natuurlijk héél persoonlijk wat ze wel of niet willen. En je merkt vanzelf wat wel of niet uit de tas komt.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:02 schreef lady-wrb het volgende:
mijn kind is van de dubbel friss, zou dat wel mogen?
en hij krijgt gewoon brood mee en misschien zo'n pakje meergranen biscuitjes met chocola.
dat moet toch genoeg zijn?
en mogen brooddozen nog wel? (oke, ik gooi de eftelingbroodbox maar in de kliko einde van dit schooljaar)
die van mij snappen godzijdank wel dat ze een dop op een beker moeten doenquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:50 schreef FUFR het volgende:
bekers gaan stinken omdat de dop er terug op wordt gedaan.
dat snappen ze bij mij thuis ook nog steeds niet..
op lege bekers moet je geen dop doen..quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:24 schreef moussy het volgende:
[..]
die van mij snappen godzijdank wel dat ze een dop op een beker moeten doen
Ze drinken ze nml niet leeg
wat snap je niet aan: ze drinken ze niet leeg??quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:27 schreef FUFR het volgende:
[..]
op lege bekers moet je geen dop doen..
leuk! veel plezier alvast!quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:05 schreef FUFR het volgende:
Dochterlief stuitert nu al..
De datum dat 3 leerkrachten komen koken voor ons is vast gezet op 3 februari.
Kippiesquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:38 schreef chacama het volgende:
Wat fijn trui dat het zo geslaagd was!
Even één foto van de vakantie: de kip in de dierentuin die veel belangrijker was dan welk dier dan ook
[ afbeelding ]
Ook vandaag (lang leve het winterabbonement) toen we er weer heen gingen was het voor Maud toch weer die kip waar ze het voor deed. Maar het is ook wel een hele mooi kip.
Dankje. Maud is inderdaad meer eentje van d'r vader in uiterlijk. Alhoewel hij bij hoog en laag beweert dat de drifjes en het eigenwijze toch echt van mij afkomen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:17 schreef Sjeen het volgende:
[..]
KippiesWat leuk om te zien hoe verschillend twee kinderen kunnen zijn. Fleur is echt een kopietje van jou
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:37 schreef trui het volgende:
ik vind ze toch ook wel duidelijk zusjes hoor. lieve foto, chacama!
quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:41 schreef moussy het volgende:
[..]
wat snap je niet aan: ze drinken ze niet leeg??![]()
whahah dat was een toevoeging van mijn lieftallige echtgenootquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:08 schreef livelink het volgende:
Goed hoor Amber![]()
Lekker stabiel en ook nog super geremd op het eind! Je mag terecht trots zijn, Vicky (als coach en mental trainer). Toch weer een nieuwe mijlpaal.
Bravo!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:57 schreef Vicky het volgende:
Mag ik ff heel erg trots zijn?? Amber wilde steeds niet zonder zijwieltjes fietsen. Vandaag eindelijk wel dus zijn we vanmiddag naar de speeltuin gegaan. In het begin vond ze het niet zo leuk en wilde ze stoppen maar ze moest gewoon ff doorzetten van meEn na een aantal keer oefenen ging het supergoed!
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:23 schreef poemojn het volgende:
[..]
Veel mensen zetten de afgewassen Mepal bekers met de deksel eropgedraaid in de kast, tot ze ze weer gebruiken. Dan gaan ze dus stinken, schone & lege bekers moet je bewaren met de deksel eraf. Ik denk dat-ie dat bedoelde.
wij hebben die hier iets minder aangedraaid, nu kan het voorwiel nooit helemaal blokkerenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:12 schreef Vicky het volgende:
[..]
whahah dat was een toevoeging van mijn lieftallige echtgenoot
Ze remde alleen met haar voorrem, dat moet ik nog ff afleren
das een goede tip!!quote:Op zondag 23 januari 2011 03:42 schreef FUFR het volgende:
[..]
wij hebben die hier iets minder aangedraaid, nu kan het voorwiel nooit helemaal blokkeren
Rocka, volgens mij heeft dit te maken met het ontwikkelen van 'geweten' tot deze tijd waren ze hun eigen middelpunt en nu merken ze dat er ook anderen zijn. (Beetje kort door de bocht, ben op de foon) ze merken dus dat ze ook niet de waarheid kunnen zeggen. Ik moet even opzoeken hoe het ook weer precies zit, maar het is dus een faaaaaaaaaaaaasequote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:08 schreef RockabeIIa het volgende:
Ok. Nieuw probleempje hier. Brent zit in de 'ik probeer gewoon of ze erin trappen'-fase. Hij liegt dus een beetje en ook echt heeeeeeeel dom somsEn daarnaast zit ie in een verzamel-fase. Met als gevolg dat ie vanmiddag in de winkel een alarmpinnetje vond, dat in zijn broekzak steekt en vervolgens als het alarm af gaat zegt dat ie niks heeft... Hmmmmm
![]()
Whhaaa! Hier idem dito! Al moet ik zeggen dat langzamerhand de nuance begint te komen...quote:Op zondag 23 januari 2011 16:51 schreef RockabeIIa het volgende:
hij presteert het dat als ik boos op hem ben te gaan roepen 'Stop hou op!' incl. Jerry Springer-handje. Leert de juf hem op school. Voor als ie geplaagd wordt of ruzie heeft e.d. Tis te proberen he
valt toch wel mee, vind ik. Hier ook geen lekkers als er niet goed wordt gegeten. Maar toetje krijgt ze wel als ze wilt. Ze krijgt geen cracker als ze stampij maakt, maar als ze goed geproeft heeft en als er iets op tafel staat wat ze echt niet lekker vind dat mag ze een cracker. Juist om het gezellig aan tafel te houden.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:22 schreef debuurvrouw het volgende:
met eten hier ook hetzelfde. proeven moet. (z'eker nadat ik las dat een mens iets 20 keer geproeft moet hebben voordat de smaak bekend is zeg maar) En ik ben heel makkelijk qua dat. Warm eten is belangrijk, als je dat niet eet dan ook geen extra's. zodra het warm eten goed gaat komen de koekjes en snoepjes ook weer terug. vitamines zijn belangrijk. en ik heb ook nooit met crackers of brood of weet ik wat " bijgevoerd". Ze verhongeren echt niet.
Op een volle maag (met vervanger) is het goed dwars zijn. Als ze 'echt trek hebben eten ze over het algemeen ook beter.
Maar ik zal wel een extreme hardliner zijn.
Dan ben ik samen met jou hard, t enige wat anders gaat is de introductie , maar dat spreekt voor zich, als iets veilig is verklaar gewoon bordje leegen geen vervangerquote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:22 schreef debuurvrouw het volgende:
met eten hier ook hetzelfde. proeven moet. (z'eker nadat ik las dat een mens iets 20 keer geproeft moet hebben voordat de smaak bekend is zeg maar) En ik ben heel makkelijk qua dat. Warm eten is belangrijk, als je dat niet eet dan ook geen extra's. zodra het warm eten goed gaat komen de koekjes en snoepjes ook weer terug. vitamines zijn belangrijk. en ik heb ook nooit met crackers of brood of weet ik wat " bijgevoerd". Ze verhongeren echt niet.
Op een volle maag (met vervanger) is het goed dwars zijn. Als ze 'echt trek hebben eten ze over het algemeen ook beter.
Maar ik zal wel een extreme hardliner zijn.
rijstenpap of lust ze dat echt echt niet. Ik deed Maud er echt een plezier mee. Rijst koken in rijstenmelk met een beetje banaan erdoorheen voor de smaak.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:00 schreef _evenstar_ het volgende:
Oh en toetjes hebben we hier nietivm het nog moeten vinden van een geschikt toetje.
Ze eten hier ook heel goed en makkelijk. Ben er nog niet uit of dat toeval is of een gevolg.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:30 schreef Sjeen het volgende:
Ik geloof dat ik het gemakkelijk heb, Isa heeft graag groente. En ook steeds meer verschillende soorten, want proeven is bij ons ook een must. En inderdaad elke keer opnieuw, vanwege die 20 keer Buuf. Dus Als ik groente heb gemaakt die ze niet echt lekker vindt, dan komt het toch op het bord. Soms met andere groente ernaast overigens,maar dat ligt aan mijn bui... Geen warm eten is geen vervanging, maar toetje is losgekoppeld van het eten en hoe dat verlopen is.
Dat vind ze niet lekker gaat ze kokhalsenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:05 schreef chacama het volgende:
[..]
rijstenpap of lust ze dat echt echt niet. Ik deed Maud er echt een plezier mee. Rijst koken in rijstenmelk met een beetje banaan erdoorheen voor de smaak.
Tja, en dat is juist niet wat je wilt. Jammer! Verder zoeken dus.......quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:42 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Dat vind ze niet lekker gaat ze kokhalsen
och ik ben ook prima groot geworden op zonder toetjesquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:48 schreef chacama het volgende:
[..]
Tja, en dat is juist niet wat je wilt. Jammer! Verder zoeken dus.......
wehehequote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:18 schreef RockabeIIa het volgende:
Nadat ie me vanochtend al 3x bij zich had geroepen omdat ie klaar zou zijn op het toilet wat vervolgens niet zo was werd ik een beetje boos en wilde hij gelijk een nieuwe moeder
rijstenmelk? wat is dat?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:05 schreef chacama het volgende:
[..]
rijstenpap of lust ze dat echt echt niet. Ik deed Maud er echt een plezier mee. Rijst koken in rijstenmelk met een beetje banaan erdoorheen voor de smaak.
oh ok, nooit gezien..morgen ff kijken dan..quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:27 schreef _evenstar_ het volgende:
Fufr rijstenmelk kun je in pakken kopen, is een soort melkachtige substantie op basis van rijst, zo heb je ook een chocomel variant en een vanille variant.. en eentje met extra calcium.
En goede vervanger voor mensen/kindjes die een koemelk en soja allergie hebben
De AH heeft ze, super de boer niet.. c1000 weet ik niet..quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:30 schreef FUFR het volgende:
[..]
oh ok, nooit gezien..morgen ff kijken dan..
nog een speciaal merk of supermarkt?
Vanavond was het 'Ik wil een lieve mama'. Ik probeer er zo min mogelijk op te reageren want dat is precies wat hij wil, reactie. Maar ik kon het niet laten en vroeg of ik geen lieve mama was. En hij zegt doodleuk: 'Jawel! Maar ik wil een mama die niet boos wordt als ik niet zo goed luister!'quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:24 schreef FUFR het volgende:
[..]
weheheHier dreigt Sam regelmatig met de kindertelefoon
Dank je, ik ga morgen even kijken of ik het kan vinden, effe proevenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:35 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
De AH heeft ze, super de boer niet.. c1000 weet ik niet..
Die wij hebben is ricedream.. let wel op de prijs want duur..
1 liter pak kost dik 2 euro..
het is gewoon een bijdehandjequote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:55 schreef RockabeIIa het volgende:
Beterschap voor de zieke kiddies!
[..]
Vanavond was het 'Ik wil een lieve mama'. Ik probeer er zo min mogelijk op te reageren want dat is precies wat hij wil, reactie. Maar ik kon het niet laten en vroeg of ik geen lieve mama was. En hij zegt doodleuk: 'Jawel! Maar ik wil een mama die niet boos wordt als ik niet zo goed luister!'
Hij is amper 4... Waar haalt ie dit vandaan?
Jaaaaah!quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:01 schreef chacama het volgende:
En dan natuurlijk de vraag: Hoe zitten jullie met Carnaval? De meiden hebben voor het eerst vakantie met carnaval.....optocht Den Bosch???[/sup]
Eindhovenquote:
If you can't beat them, join them!quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:19 schreef FUFR het volgende:
[..]
Eindhoven
ik heb er nooit iets mee gehad..
Je moet er ook niets mee hebben. Je moet er gewoon van genieten. De kinderen helemaal los zien gaan op de meest rare muziek. En vooral zien genieten van al die mooie wagens. Confentie-gooiend en chipsetend.En zelf, ach ik ben dan een beetje ouderwets. Ik geniet van de verschillende harmonie/fanfare-uitvoeringen in een achterafgelegen dorpshuis waar jong en oud door elkaar staat te hossen. Dat is voor mij caranaval. Niet meer jezelf klemzuipen in een kostuum wat de volgende ochtend naar kroegpoep stinkt, dat is dan niet meer mijn ding.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:19 schreef FUFR het volgende:
[..]
Eindhoven
ik heb er nooit iets mee gehad..
Goed. Ze hebben spelletjes gedaan en heel lang op het springkussen gesprongen.quote:
"How2talk2kids" is toch echt wel een aanrader imo, ook al zijn kinderen nog zo verschillend.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:23 schreef FUFR het volgende:
[..]
geen, want geen een kind of ouders is hetzelfde.
Jezelf een opvoedmethode aan laten praten lijkt me niet de goede manier.
Dr. Spock bleek achteraf ook niet zo'n goede vader te zijn.
Tips van vrienden en familie zijn meer waard dan een boek.
ach die arme job! en ook nog steeds niet helemaal opgeknapt, dubbel vervelend! ik hoop dat je 'm op een of andere manier toch wat kunt geruststellen vanochtend, en/of afleiden. veel succes vanmiddag, het gaat vast meevallen!quote:Op maandag 31 januari 2011 12:00 schreef livelink het volgende:
Job is nog steeds ziek. Zo in-en-in wit. Vanmiddag moeten we met hem naar het UMC, dus zo'n half dagje heb ik nog maar thuis gelaten.
Ik ben hardstikke zenuwachtig voor vanmiddag eigenlijk. En dan moet ik ervoor zorgen dat ik tegenover Job ontspannen blijf. Bijna een onmogelijke opgave, vrees ik. Job is zelf ook heel erg zenuwachtig. Wij hebben de fout gemaakt om te zeggen dat we naar het ziekenhuis gingen met hem en dat heeft hem erg overstuur gemaakt. "Jullie zeiden dat ik alleen maar naar de dokter hoefde te gaan!". En onze pogingen om hem uit te leggen dat het echt alleen maar dokters zijn maakten minder indruk dan het woord ziekenhuis. Dat woord had echt een enorme impact. Stom van ons
Moonah, ik weet niet wáár ik het las, maar wassen met Betadinescrub en druppelen met betadine. Ze worden dan versneld "rijp"ofzo. Járen met die krengen gezeten en binnen een week waren ze weg!quote:Op maandag 31 januari 2011 11:52 schreef Moonah het volgende:
Wij zijn vanochtend bij de huisarts geweest. Mijn kind heeft waterwratjes.![]()
Op zijn armen, zijn benen, zijnbuik, en ik vrees dat ik wat beginnetjes in zijn snoetje zie...![]()
Niets aan te doen, gaan binnen 2 maanden á 2 jaar weg.
Nóu!Zijn mooie gave snoetje....
Hier ook gedaan, betadinezalf en dan een pleistertje erop en toen ging het ineens snelquote:Op maandag 31 januari 2011 13:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Moonah, ik weet niet wáár ik het las, maar wassen met Betadinescrub en druppelen met betadine. Ze worden dan versneld "rijp"ofzo. Járen met die krengen gezeten en binnen een week waren ze weg!![]()
Hopelijk werkt het voor Thies ook.
das te schattigquote:
Ja he!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:57 schreef p_iglet het volgende:
Wat fijn dat Kim het naar haar zin heeft op het boddeart centrum. Dat lijkt me voor haar en jullie echt een hele fijne manier van hulp!
Hoeveel dagen per week gaat ze?
Hopelijk heeft ze er veel aan.
Waaaaaauw!!!!!!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:11 schreef Sjeen het volgende:
Mag ik even heel trots zijn
[ afbeelding ]
hoe bedoel je een deal sluiten?quote:Op maandag 7 februari 2011 11:23 schreef MarMar het volgende:
@ Chacama, mijn wenkbrouwen gaan ervan fronsen, wat zoveel wil zeggen als dat het voor mij iig niet normaal is!
Hier is het precies andersom en worden groep 6 7 en 8 nog met bus gebracht naar een gymzaal die vijf minuten fietsen verderop ligt... kunnen beide scholen geen deal sluiten?
20 minuten lopen vind ik nogal wat! Ik zou er ook niet blij mee zijn.
Nou, ik vind dat die bovenbouw van de school van mijn kiddo wel kan fietsen ipv met de bus. Daar is dus teveel bus.quote:
Fietsen willen ze niet doen ivm de veiligheid. Ze halen pas in groep 5 (geloof ik) hun fietsdiploma. de begeleiding is 1 volwassene op 10 kinderen. Pfff, ik weet eerlijk gezegd niet goed wat ik er mee moet. Als ik heel eerlijk ben, wil ik gewoon niet dat Fleur gaat lopen. Het veldje dichterbij is er wel, maar of de school daar gebruik van gaat maken is maar zeer de vraag. De voetbalvereniging heeft hun veld al aangeboden. iets meer dan 5 minuten lopenquote:Op maandag 7 februari 2011 11:38 schreef debuurvrouw het volgende:
ik vind 40 minuten lopen wel veel. In de zin dat er veel 'leertijd' verloren gaat daardoor. Wellicht kunnen ze dan zomers ergens op een veldje dichterbij? En als er toch ouderbegeleiding moet komen kunnen ze dan met die kleintjes ook gaan fietsen, of met auto's brengen?
Lief dat je ernaar vraagt.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:42 schreef debuurvrouw het volgende:
Helpt de nieuwe zalf al Moonah?! arm Thieske. Voelt ie zich al wat beter?
Het duurde bij ons 4/5 weken tussen toets en uitslag. Zal wellicht nu iets langer zijn vanwege de drukte ?quote:Op maandag 7 februari 2011 20:13 schreef lady-wrb het volgende:
hier ook een niotest, maar nog geen uitslag
Er zijn ook meer mensen om na te kijken dan vroeger hequote:Op dinsdag 8 februari 2011 05:22 schreef Muks het volgende:
[..]
Het duurde bij ons 4/5 weken tussen toets en uitslag. Zal wellicht nu iets langer zijn vanwege de drukte ?
buitenspelen is ook een optie de andere week oidquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:33 schreef MarMar het volgende:
Ben benieuwd Chacama.
@Ynske, maar 1 keer in de 2 weken gym zou ik niet tof vinden als mama. Ten eerste krijg je dan wel erg lange gymlessen (ik tel de looptijd gewoon mee voor het gemak.. kan je wel onder het kopje gym scharen imho) en ten tweede zet het geen zoden aan de dijk voor conditie etc. om maar 1 keer in de 2 weken te gaan gymmen en kan je het dan net zo goed helemaal overslaan.
@Sjeen ook zo'n mijlpaaltjesleeftijd, opeens kunnen ze al wat lezen enzo
Jaquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:33 schreef MarMar het volgende:
Ben benieuwd Chacama.
@Ynske, maar 1 keer in de 2 weken gym zou ik niet tof vinden als mama. Ten eerste krijg je dan wel erg lange gymlessen (ik tel de looptijd gewoon mee voor het gemak.. kan je wel onder het kopje gym scharen imho) en ten tweede zet het geen zoden aan de dijk voor conditie etc. om maar 1 keer in de 2 weken te gaan gymmen en kan je het dan net zo goed helemaal overslaan.
@Sjeen ook zo'n mijlpaaltjesleeftijd, opeens kunnen ze al wat lezen enzo
whehe, hier begon het met "Mama wat betekent saaluh"quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:43 schreef Sjeen het volgende:
[..]
JaDan hoor je ineens 'Mama, er staan een vrachtwagen van Mergelland hier voor de deur'... Wait whut
![]()
leuk hequote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:43 schreef Sjeen het volgende:
[..]
JaDan hoor je ineens 'Mama, er staan een vrachtwagen van Mergelland hier voor de deur'... Wait whut
![]()
Ow jaquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
leuk he
zo vertelde ze zaterdag dat ze had geborstkrabbelt en gerugkrabbelt
jullie zeiden ook geborstcroweld,quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:06 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ow jaDat hebben we na afloop van het telefoongesprek nog drie keer gevraagd... Wat heb je gedaan? Geborstkrabbelt
ik hoor hier wel eens wat klachten, maar die zijn minimaalquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:00 schreef Djeez het volgende:
Even een vraagje van Ingrid, herkent iemand groeipijn bij kleuters? Kim loopt letterlijk krom van de pijn, en de dokter kan niets vinden
Hier alleen 's nachts en smorgens maar nooit overdag. Ander huisarts of terug naar de KA is misschien een goed idee van FUFRquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:00 schreef Djeez het volgende:
Even een vraagje van Ingrid, herkent iemand groeipijn bij kleuters? Kim loopt letterlijk krom van de pijn, en de dokter kan niets vinden
is ze dan zo hard gegroeid ineens?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:00 schreef Djeez het volgende:
Nee, naar ons idee niet. Al haar kleertjes passen nogquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:35 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
is ze dan zo hard gegroeid ineens?
dat mag geen belemmering zijn, gewoon een verwijzing aanvragen of huisarts met kinderen als specialiteit zoeken..quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:35 schreef Djeez het volgende:
Kim is vandaag bij de huisarts geweest voor een allergische reactie. Hij heeft beide benen bekeken, maar er was niets te zien. Kinderarts kan ze helaas niet zomaar heen,want daar is ze niet meer onder behandeling
Oh ja, ik kan uiteraard best zo een verwijzing aanvragen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:40 schreef FUFR het volgende:
[..]
dat mag geen belemmering zijn, gewoon een verwijzing aanvragen of huisarts met kinderen als specialiteit zoeken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |