Ertegenaan ook goed?quote:Op zondag 16 januari 2011 19:56 schreef honkeytonk het volgende:
Ik was bijna voor de trein gesprongen
Die is nepquote:
ohjaquote:
die blijft grappigquote:
Hij mag hem bij digital art zetten in CREquote:Op zondag 16 januari 2011 20:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nouhou ik had net erbij gezet dat tdrone dat plaatje had gemaakt!
Ohquote:
Gister pas? Dat filmpje is al ouderquote:Op zondag 16 januari 2011 20:08 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
De makers waren gisteren bij DWDD
zaterdag is er toch geen dwdd?quote:Op zondag 16 januari 2011 20:08 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
De makers waren gisteren bij DWDD
misschien herhalingen ofzo?quote:Op zondag 16 januari 2011 20:09 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Blijkbaar. Ik zag het gisteren écht.
Kan best. Ik was in ieder geval in shock dat het nep wasquote:Op zondag 16 januari 2011 20:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
misschien herhalingen ofzo?
Gekleurde hoedjes zijn tofquote:Op zondag 16 januari 2011 20:10 schreef Dyr. het volgende:
Moet alleen nog wat over gekleurde hoedjes lullen en een orientatie verzinnen, dan klaar. Inmiddels al 18 pagina's volgetypt, stomme opdrachten ook altijd
wat voor opleiding doe je?quote:Op zondag 16 januari 2011 20:10 schreef Dyr. het volgende:
Moet alleen nog wat over gekleurde hoedjes lullen en een orientatie verzinnen, dan klaar. Inmiddels al 18 pagina's volgetypt, stomme opdrachten ook altijd
Ik twijfel tussen de witte en de gelequote:Op zondag 16 januari 2011 20:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Gekleurde hoedjes zijn tof
Media, Informatie en Communicatiequote:
De Gele, witte zijn saaiquote:Op zondag 16 januari 2011 20:12 schreef Dyr. het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen de witte en de gele
[..]
Media, Informatie en Communicatie
Ja, dan bereik je meerquote:Op zondag 16 januari 2011 20:13 schreef Dyr. het volgende:
[..]
Maar dan moet ik wel positief en optimistisch zijn
wat houd dat in?quote:Op zondag 16 januari 2011 20:12 schreef Dyr. het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen de witte en de gele
[..]
Media, Informatie en Communicatie
Ja die woont boven Eindhoven.quote:
Spannendquote:Op zondag 16 januari 2011 20:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja die woont boven Eindhoven.
Misschien wel in Son en Breugel of St. Oedenrode.
Geen idee, waar precies..
Klinkt apartquote:Op zondag 16 januari 2011 20:16 schreef Dyr. het volgende:
Ik heb 6 hoedjes, elk met een andere betekenis. Wit = kale feiten en cijfers, rood = emoties, spontaniteit, gevoel en intuïtie, zwart = megatief/pessimistisch, geel = positief/optimistisch, groen = creatief en blauw = beschouwend, controlerend. En ik moet nu gaan vertellen wie welke op heeft tijdens vergaderingen.
Ik draag de blauwe altijdquote:Op zondag 16 januari 2011 20:16 schreef Dyr. het volgende:
Ik heb 6 hoedjes, elk met een andere betekenis. Wit = kale feiten en cijfers, rood = emoties, spontaniteit, gevoel en intuïtie, zwart = megatief/pessimistisch, geel = positief/optimistisch, groen = creatief en blauw = beschouwend, controlerend. En ik moet nu gaan vertellen wie welke op heeft tijdens vergaderingen.
quote:
Wat is megatief trouwens?quote:Op zondag 16 januari 2011 20:16 schreef Dyr. het volgende:
quote:Op zondag 16 januari 2011 20:19 schreef 92Merel het volgende:
[..]
En ik maar denken dat het een bedrijf washttp://www.megatief.nl/
Ik word betaald voor die typfout natuurlijkquote:Op zondag 16 januari 2011 20:19 schreef 92Merel het volgende:
[..]
En ik maar denken dat het een bedrijf washttp://www.megatief.nl/
quote:Op zondag 16 januari 2011 20:20 schreef Dyr. het volgende:
[..]
Ik word betaald voor die typfout natuurlijk
quote:
Haha. Misschien moet jij de volgende keer ook maar een brief in gaan sturenquote:
ik geloof dat jij echt iedere zondag 5 keer een boerfrank adoratie post maaktquote:
Ik word toch niet uitgekozenquote:Op zondag 16 januari 2011 20:26 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Haha. Misschien moet jij de volgende keer ook maar een brief in gaan sturen
Ja klopt, vreemdquote:Op zondag 16 januari 2011 20:26 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik geloof dat jij echt iedere zondag 5 keer een boerfrank adoratie post maakt
Waarom niet? Gewoon een leuke brief schrijven, alles een beetje aandikken zodat je wat beter uit de bus komt en dan komt het wel goedquote:Op zondag 16 januari 2011 20:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik word toch niet uitgekozen
Ik heb hem een brief geschreven maar hij reageert maar nietquote:Op zondag 16 januari 2011 20:27 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ook! Uren kan ik naar zijn foto's staren.
Ik ook ja, heb stiekem de binnenkant van mn kast helemaal volgeplakt met foto's en andere aandenkens van hem en heb een map gemaakt met hoe onze trouwerij eruit gaat zienquote:Op zondag 16 januari 2011 20:27 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ook! Uren kan ik naar zijn foto's staren.
Ik 1x bij familie vriendje, zijn moeder kijkt het altijdquote:
Ik hoorde dat je hem beter kan mailen.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik heb hem een brief geschreven maar hij reageert maar niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Steek je ook elke avond een paar kaarsen aan terwijl je hem aanbidt?quote:Op zondag 16 januari 2011 20:29 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik ook ja, heb stiekem de binnenkant van mn kast helemaal volgeplakt met foto's en andere aandenkens van hem en heb een map gemaakt met hoe onze trouwerij eruit gaat zien
quote:Op zondag 16 januari 2011 20:30 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik hoorde dat je hem beter kan mailen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
quote:Op zondag 16 januari 2011 20:30 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik hoorde dat je hem beter kan mailen.Oke, ik vind hem zo geil heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
Ja, 3 rode kaarsen.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:30 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Steek je ook elke avond een paar kaarsen aan terwijl je hem aanbidt?
Snap ik.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Oke, ik vind hem zo geil he
3 maar!?quote:
3 elke avond jaquote:
Ik ben CC, een lieve geile stadse meid die wel eens een dorps koetje melken wilt.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:27 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Waarom niet? Gewoon een leuke brief schrijven, alles een beetje aandikken zodat je wat beter uit de bus komt en dan komt het wel goed
quote:Op zondag 16 januari 2011 20:35 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ben CC, een lieve geile stadse meid die wel eens een dorps koetje melken wilt.
Wat liefquote:Op zondag 16 januari 2011 20:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja ik steek er 16 aan, voor zijn leeftijd
quote:Op zondag 16 januari 2011 20:35 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ben CC, een lieve geile stadse meid die wel eens een dorps koetje melken wilt.
Ik zeg niks.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:35 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hahahquote:Op zondag 16 januari 2011 20:35 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zou jij seks willen na die brief?quote:
Ik ben geen boerquote:Op zondag 16 januari 2011 20:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Zou jij seks willen na die brief?
Dat is de bedoeling namelijk zo te lezen
Ik wilde een foute opmerking maken, maar zal m maar laten.quote:
Mag je best heur.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:44 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik wilde een foute opmerking maken, maar zal m maar laten.
wat?quote:Op zondag 16 januari 2011 20:44 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik wilde een foute opmerking maken, maar zal m maar laten.
Joaquote:Op zondag 16 januari 2011 20:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Maar als je een boer was, zou je het dan willen?
Ja, dat doe je welquote:
Ja maar hij is wel seksueel getint enzoquote:Op zondag 16 januari 2011 20:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Wel zeg, nu word ik nieuwsgierig
Ja.quote:
Dat ben ik ook wel eens.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:46 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja maar hij is wel seksueel getint enzo
Vertel, ik houd van die grappen en grollenquote:Op zondag 16 januari 2011 20:46 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja maar hij is wel seksueel getint enzo
Nou, het ging over koeien melken, maar jij was geen boer en hebt dus ook geen koeien die ze kon melken, maar jij kan ook 'gemolken' wordenquote:
Bij die post van Lutte dacht ik hier al aanquote:Op zondag 16 januari 2011 20:48 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nou, het ging over koeien melken, maar jij was geen boer en hebt dus ook geen koeien die ze kon melken, maar jij kan ook 'gemolken' worden
Wat CC zegtquote:Op zondag 16 januari 2011 20:48 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nou, het ging over koeien melken, maar jij was geen boer en hebt dus ook geen koeien die ze kon melken, maar jij kan ook 'gemolken' worden
Hahahquote:Op zondag 16 januari 2011 20:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Bij die post van Lutte dacht ik hier al aan
dat vind ik echt een kutreclamequote:Op zondag 16 januari 2011 20:49 schreef honkeytonk het volgende:
'T feesje van keesje! 'T was een verassing!
Maar het feest begint te vroeg!
Of net zo'n dirty mind als wijquote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 20:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
Moet'n de koei'n nog gemolk'n worden Zero?
Gelukkig kun je die ook niet uitzetten.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:52 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat weet ik, dan krijg ik zo'n stomme DM
dat kun je uitzetten hequote:Op zondag 16 januari 2011 20:52 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat weet ik, dan krijg ik zo'n stomme DM
Wat een sarcasmequote:Op zondag 16 januari 2011 20:54 schreef Lutte het volgende:
Honks, echt, jouw adviezen. Om door een ringetje te halen. Ik zie het weer helemaal zitten.
Vastquote:Op zondag 16 januari 2011 20:57 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wat je nu zegt is wel een goeie hoor.
'T zal niet veel zijnquote:Op zondag 16 januari 2011 20:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee dat meen ik.
Even lezen wat je nu te melden hebt.
Nee valt wel mee. Ik vind haar best wel wat hebben, maar niet echt speciale gevoelens, ik speel maar wat.quote:
Boefje!quote:Op zondag 16 januari 2011 20:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee valt wel mee. Ik vind haar best wel wat hebben, maar niet echt speciale gevoelens, ik speel maar wat.
Eeuh... bedankt?quote:Op zondag 16 januari 2011 21:05 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik vind hem heel goed bij jou als persoon passen![]()
Je weet, er staat helemaal knetter, dat geldt zowel voor jou als voor je UIquote:
altijd vrolijkquote:Op zondag 16 januari 2011 21:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Je weet, er staat helemaal knetter, dat geldt zowel voor jou als voor je UI
quote:Op zondag 16 januari 2011 21:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Je weet, er staat helemaal knetter, dat geldt zowel voor jou als voor je UI
Dan zal ik vanaf nu niet meer posten.quote:Op zondag 16 januari 2011 21:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
16555 wat een mooi getal is dat
Nee.quote:
Zondequote:
Tja ze heeft nu een wondje en dat bloedde dus daar mag ik even niet aanzittenquote:
Ohquote:Op zondag 16 januari 2011 21:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Tja ze heeft nu een wondje en dat bloedde dus daar mag ik even niet aanzitten
Ja zal woensdag/donderdag wel weer over zijn denk ikquote:Op zondag 16 januari 2011 21:12 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Oh. Hopen dat dat snel geneest dan.
Mooiquote:Op zondag 16 januari 2011 21:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja zal woensdag/donderdag wel weer over zijn denk ik
Jep, dat vind ik wel weer prettigquote:Op zondag 16 januari 2011 21:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mooi. Kun je er weer mooi mee spelen
en toewnenene?quote:
Groeide je penis toen een stukje?quote:Op zondag 16 januari 2011 21:18 schreef tdrone het volgende:
[..]
toen had ik mijn highscore verbroken
O_Oquote:Op zondag 16 januari 2011 21:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Groeide je penis toen een stukje?
okequote:Op zondag 16 januari 2011 21:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Groeide je penis toen een stukje?
:pquote:Op zondag 16 januari 2011 21:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Antwoord: Ja ik ben oversekst
Ga jij naar pinkpop?quote:Op zondag 16 januari 2011 21:27 schreef tdrone het volgende:
pfff ik heb zin in de zomervakantie en pinkpop!!!!
19 maartquote:Op zondag 16 januari 2011 21:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ga jij naar pinkpop?wanneer kan je kaarten kopen?
oke, even kijken met wie ik kan gaan dan en dan kaarten bestellenquote:Op zondag 16 januari 2011 21:31 schreef tdrone het volgende:
ik ben vorig jaar de 1e keer geweest en dat was echt helemaal te gek
is voor jou wel best ver om daar te komenquote:Op zondag 16 januari 2011 21:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
oke, even kijken met wie ik kan gaan dan en dan kaarten bestellen
ja, maar ik heb het er wel voor overquote:Op zondag 16 januari 2011 21:33 schreef tdrone het volgende:
[..]
is voor jou wel best ver om daar te komen
is het zeker waard (als je met een leuke groep bent)quote:Op zondag 16 januari 2011 21:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja, maar ik heb het er wel voor overeen vriendin van me uit Amsterdam gaat ook elk jaar
Ja, ik moet eerst maar wat mensen bij elkaar scharrelenquote:Op zondag 16 januari 2011 21:35 schreef tdrone het volgende:
[..]
is het zeker waard (als je met een leuke groep bent)
Okquote:Op zondag 16 januari 2011 21:48 schreef Dyr. het volgende:
[..]
Dan gaan ze mij er mee lastig vallen terwijl ik niet eens Word gbruik
sorry, was even bezigquote:Op zondag 16 januari 2011 22:06 schreef Lutte het volgende:
Ik snap dat jullie stil worden van mijn binnenkomst, maar dat hoeft echt niet hoor.
bahquote:Op zondag 16 januari 2011 22:09 schreef Lutte het volgende:
Serendipity, een of andere jankromcom, bah.
Ik vind romantische comedies en andere jankfilms best leuk... Maar niet als ik vriendlief al zo enorm mis.quote:
Hahaquote:
En Socios heeft zichzelf al een date met mij beloofd als ik ouder en vrijgezel ben dus.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
maar dat is ie niet so move along people..![]()
Lekker in de trein datenquote:Op zondag 16 januari 2011 22:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
En Socios heeft zichzelf al een date met mij beloofd als ik ouder en vrijgezel ben dus.
Romantisch, wel eerste klas zekerquote:Op zondag 16 januari 2011 22:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
En Socios heeft zichzelf al een date met mij beloofd als ik ouder en vrijgezel ben dus.
Sociosquote:Op zondag 16 januari 2011 22:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
Kindjes knutselenquote:Op zondag 16 januari 2011 22:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Sociosdie wilde knutselen met je
Nee, zie een eerder post van Lutte vandaag. Gewone vriendschap had ook gekunenn als ik wat jonger zou zijn. Maar ik ben gewoon momenteel bijna 2 keer zo oudquote:
quote:
was ook maar een grapje bosquote:Op zondag 16 januari 2011 22:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, zie een eerder post van Lutte vandaag. Gewone vriendschap had ook gekunenn als ik wat jonger zou zijn. Maar ik ben gewoon momenteel bijna 2 keer zo oud
Je kunt nu toch ook vrienden zijn? Ik heb best lang een goede vriend van 13 jaar ouder gehad.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, zie een eerder post van Lutte vandaag. Gewone vriendschap had ook gekunenn als ik wat jonger zou zijn. Maar ik ben gewoon momenteel bijna 2 keer zo oud
Hoe oud ben je dan? Of is die 81 gewoon je geboortejaar?quote:Op zondag 16 januari 2011 22:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan CC's vraag, van vilt of van huid, voor het echte effectquote:
Hoe is'tquote:
En toch mag ik je enorm.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
We maken eerst een prototype van vilt, dan zien we wel verder.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:16 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dan CC's vraag, van vilt of van huid, voor het echte effect
81 is inderdaad mijn geboortejaarquote:Op zondag 16 januari 2011 22:15 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hoe oud ben je dan? Of is die 81 gewoon je geboortejaar?
Jaa, wel een beetje. Heb echt het idee dat ik toch niet ga slagen.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
En toch mag ik je enorm.
Hai Męrøl trouwens. Zenuwachtig?
Je kunt het Merelquote:Op zondag 16 januari 2011 22:18 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jaa, wel een beetje. Heb echt het idee dat ik toch niet ga slagen.
Hahahquote:Op zondag 16 januari 2011 22:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
We maken eerst een prototype van vilt, dan zien we wel verder.
Toch klinkt het een beetje eng, een vriendschap tussen iemand van 29 en iemand van 15. Denk niet dat haar ouders daar blij mee zullen zijn..quote:Op zondag 16 januari 2011 22:15 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je kunt nu toch ook vrienden zijn? Ik heb best lang een goede vriend van 13 jaar ouder gehad.
Ohh, da's al bijnaquote:Op zondag 16 januari 2011 22:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
81 is inderdaad mijn geboortejaar
Op 15 maart word ik 30
Ja schatje, met zo'n instelling kom je er nooit!quote:Op zondag 16 januari 2011 22:18 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jaa, wel een beetje. Heb echt het idee dat ik toch niet ga slagen.
Ik weet het, maar ik doe gewoon nog zoveel fout en zie niet genoeg enzo.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:18 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja schatje, met zo'n instelling kom je er nooit!
Je gaat gewoon slagen. Punkt aus.
Nouja het zou kunnen, ligt er maar net aan hoe volwassen die van 15 is en hoe kinderlijk die van 30 is lijkt mequote:Op zondag 16 januari 2011 22:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Toch klinkt het een beetje eng, een vriendschap tussen iemand van 29 en iemand van 15. Denk niet dat haar ouders daar blij mee zullen zijn..
je moet in ieder geval heel zeker van jezelf overkomen naar de examinator toe!quote:Op zondag 16 januari 2011 22:19 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik weet het, maar ik doe gewoon nog zoveel fout en zie niet genoeg enzo.
Mijn ouders zijn nooit blij, en al helemaal niet voor me.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Toch klinkt het een beetje eng, een vriendschap tussen iemand van 29 en iemand van 15. Denk niet dat haar ouders daar blij mee zullen zijn..
Ja, dat weet ik. Ben gelukkig heel goed in mezelf beter presenteren dan dat ik benquote:Op zondag 16 januari 2011 22:19 schreef tdrone het volgende:
[..]
je moet in ieder geval heel zeker van jezelf overkomen naar de examinator toe!
Ja, dat verschilt per geval natuurlijk, maar mijn ouders hadden daar niet zo'n problemen mee, gelukkig. We zaten ook echt bij veel dingen op één lijnquote:Op zondag 16 januari 2011 22:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Jammerquote:Op zondag 16 januari 2011 22:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn nooit blij, en al helemaal niet voor me.
Nu is het lastig, maar als ik dalijk op kamers ga zullen er een heleboel problemen opgelost worden. Waaronder de FOK!meets.
Nog niet moequote:
Ik ben nog vrij jong en speels voor iemand van 29 volgens mij..quote:Op zondag 16 januari 2011 22:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nouja het zou kunnen, ligt er maar net aan hoe volwassen die van 15 is en hoe kinderlijk die van 30 is lijkt me
Ons Ron (ja Bos daar istie weer!) mocht van zijn rij-instructeur nog niet op, maar omdat ie al zo lang leste toch maar geprobeerd, en hij had ook problemen met kijken enzo maar opeens ging het goed. En nou schat ik jou iets hoger in dan Ron dusseh.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:19 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik weet het, maar ik doe gewoon nog zoveel fout en zie niet genoeg enzo.
Daarom, dan hoeft het geen probleem te zijn...quote:Op zondag 16 januari 2011 22:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben nog vrij jong en speels voor iemand van 29 volgens mij..
ja op de cam kom je ook altijd over als een meisje van 18 terwijl je eigenlijk een bijstandsmoeder van 3 kinderen (nummer 4 is op komst) bent die iedere dag minimaal 3 pakjes rookt..quote:Op zondag 16 januari 2011 22:20 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Ben gelukkig heel goed in mezelf beter presenteren dan dat ik ben
Wennen dan weer lijkt me.. Ik hoef er morgen niet heel vroeg uit, maar ga wel op tijd naar bed en op tijd er weer uit.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:21 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nog niet moe, maar ik ga zo wel slapen. Morgen om kwart voor 7 eruit na vier weken vakance
.
Okeequote:Op zondag 16 januari 2011 22:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn nooit blij, en al helemaal niet voor me.
Nu is het lastig, maar als ik dalijk op kamers ga zullen er een heleboel problemen opgelost worden. Waaronder de FOK!meets.
Oeeeh speels.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maar ja, Daar zullen andere mensen wel anders over denken..quote:Op zondag 16 januari 2011 22:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Daarom, dan hoeft het geen probleem te zijn...
Ja, en dan in de trein nog ff leren. Komt wel goedquote:Op zondag 16 januari 2011 22:22 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Wennen dan weer lijkt me.. Ik hoef er morgen niet heel vroeg uit, maar ga wel op tijd naar bed en op tijd er weer uit.
ik vind dat net een goede eigenschap, zeker op FOK! waar je daardoor heel vriendelijk overkomt.. beter dan al die types in KLB enzoquote:Op zondag 16 januari 2011 22:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ons Ron?quote:Op zondag 16 januari 2011 22:21 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ons Ron (ja Bos daar istie weer!) mocht van zijn rij-instructeur nog niet op, maar omdat ie al zo lang leste toch maar geprobeerd, en hij had ook problemen met kijken enzo maar opeens ging het goed. En nou schat ik jou iets hoger in dan Ron dusseh.
Inderdaad. En nummer 4 gaat in de gordijnen klimmen, net als de hamster.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:22 schreef tdrone het volgende:
[..]
ja op de cam kom je ook altijd over als een meisje van 18 terwijl je eigenlijk een bijstandsmoeder van 3 kinderen (nummer 4 is op komst) bent die iedere dag minimaal 3 pakjes rookt..
Jup.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee![]()
Maar ja je zit pas in de 5e. Je gaat op zijn vroegst pas in de zomer van 2012 op kamers....
ja die lijken wel 40 enzoquote:Op zondag 16 januari 2011 22:22 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik vind dat net een goede eigenschap, zeker op FOK! waar je daardoor heel vriendelijk overkomt.. beter dan al die types in KLB enzo
Okeequote:Op zondag 16 januari 2011 22:22 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik vind dat net een goede eigenschap, zeker op FOK! waar je daardoor heel vriendelijk overkomt.. beter dan al die types in KLB enzo
wat dan?quote:Op zondag 16 januari 2011 22:23 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jup.Ik weet wel al precies wat ik als eerste ga doen als ik op kamers zit.
Mooizoquote:Op zondag 16 januari 2011 22:22 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, en dan in de trein nog ff leren. Komt wel goed.
.
Bos meeten?quote:Op zondag 16 januari 2011 22:23 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zat worden?quote:Op zondag 16 januari 2011 22:23 schreef Lutte het volgende:
[..]
Mijn broer.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:23 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ons Ron?
Ja maar ik les helemaal nog niet zo lang, pas 32 uur les gehad, waarvan de helft met sneeuw, wat dus echt heel anders rijd.
Oh okequote:Op zondag 16 januari 2011 22:25 schreef Lutte het volgende:
[..]
Mijn broer.En en en... Als je in sneeuw kan rijden kun je overal rijden.
Dat zei Opa Lutte altijd.
Ouiquote:Op zondag 16 januari 2011 22:25 schreef 92Merel het volgende:
Ah, door jullie denk ik eraan dat ik me nog moet inschrijven
Voor een kamer in Leiden en Amsterdam kan ik me het beste op kamernet.nl inschrijven toch?
Mag dat nu niet dan?quote:Op zondag 16 januari 2011 22:25 schreef Lutte het volgende:
[..]
Meeh, nee. Dan blijft danmalige vriend slapen.
Ik weet hetquote:Op zondag 16 januari 2011 22:26 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Oui. Alleen Amsterdam ga je of heeeeeeeeeeeeeeeel veel betalen of geen kamer krijgen
.
Was blij dat ik het met het OV kon doen. Tenminste het MBO. Geldrop-Weert was een kwartiertje treinen.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:24 schreef Zeroku het volgende:
Ik vond dat op kamers ook altijd geweldig klinken, tot ik de huurprijzen hoorde. Met een beetje geluk kwam ik er met 800 in totaal (schoolgeld/boeken erbij geteld dus) vanaf
.
Precies, en achter de geraniums zitten en over alles klagen wat ze zienquote:Op zondag 16 januari 2011 22:24 schreef tdrone het volgende:
[..]
van die oude mannetjes die de hele dag maar zeuren
Hihihihihihi. Nee.quote:
Steden heel dicht in de buurt van A'dam zijn net zo duur. Dat is echt lijp wat je daar betaaldquote:Op zondag 16 januari 2011 22:26 schreef tdrone het volgende:
[..]
anders in een dorp/ stad ernaast (of is dat daar even duur? )
Zo, dat is wel echt handig jaquote:Op zondag 16 januari 2011 22:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Was blij dat ik het met het OV kon doen. Tenminste het MBO. Geldrop-Weert was een kwartiertje treinen.
Later op het HBO pakte ik meer de fiets. Vanaf huis was het ca 25 minuten fietsen naar de locatie in Eindhoven. Geen tijdgebonden dingen en zo.
Okee.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:25 schreef Lutte het volgende:
[..]
Meeh, nee. Dan blijft danmalige vriend slapen.
Ja, maar dan zit je nog steeds met het vervoer, dat is niet overal even goed geregeld en ik wil er 's avonds ook nog kunnen zijn.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:26 schreef tdrone het volgende:
[..]
anders in een dorp/ stad ernaast (of is dat daar even duur? )
quote:Op zondag 16 januari 2011 22:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
pssst! het blijft niet bij slapen
Prototypes uitwerken enzo.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
pssst! het blijft niet bij slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |