Ertegenaan ook goed?quote:Op zondag 16 januari 2011 19:56 schreef honkeytonk het volgende:
Ik was bijna voor de trein gesprongen
Die is nepquote:
ohjaquote:
die blijft grappigquote:
Hij mag hem bij digital art zetten in CREquote:Op zondag 16 januari 2011 20:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nouhou ik had net erbij gezet dat tdrone dat plaatje had gemaakt!
Ohquote:
Gister pas? Dat filmpje is al ouderquote:Op zondag 16 januari 2011 20:08 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
De makers waren gisteren bij DWDD
zaterdag is er toch geen dwdd?quote:Op zondag 16 januari 2011 20:08 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
De makers waren gisteren bij DWDD
misschien herhalingen ofzo?quote:Op zondag 16 januari 2011 20:09 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Blijkbaar. Ik zag het gisteren écht.
Kan best. Ik was in ieder geval in shock dat het nep wasquote:Op zondag 16 januari 2011 20:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
misschien herhalingen ofzo?
Gekleurde hoedjes zijn tofquote:Op zondag 16 januari 2011 20:10 schreef Dyr. het volgende:
Moet alleen nog wat over gekleurde hoedjes lullen en een orientatie verzinnen, dan klaar. Inmiddels al 18 pagina's volgetypt, stomme opdrachten ook altijd
wat voor opleiding doe je?quote:Op zondag 16 januari 2011 20:10 schreef Dyr. het volgende:
Moet alleen nog wat over gekleurde hoedjes lullen en een orientatie verzinnen, dan klaar. Inmiddels al 18 pagina's volgetypt, stomme opdrachten ook altijd
Ik twijfel tussen de witte en de gelequote:Op zondag 16 januari 2011 20:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Gekleurde hoedjes zijn tof
Media, Informatie en Communicatiequote:
De Gele, witte zijn saaiquote:Op zondag 16 januari 2011 20:12 schreef Dyr. het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen de witte en de gele
[..]
Media, Informatie en Communicatie
Ja, dan bereik je meerquote:Op zondag 16 januari 2011 20:13 schreef Dyr. het volgende:
[..]
Maar dan moet ik wel positief en optimistisch zijn
wat houd dat in?quote:Op zondag 16 januari 2011 20:12 schreef Dyr. het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen de witte en de gele
[..]
Media, Informatie en Communicatie
Ja die woont boven Eindhoven.quote:
Spannendquote:Op zondag 16 januari 2011 20:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja die woont boven Eindhoven.
Misschien wel in Son en Breugel of St. Oedenrode.
Geen idee, waar precies..
Klinkt apartquote:Op zondag 16 januari 2011 20:16 schreef Dyr. het volgende:
Ik heb 6 hoedjes, elk met een andere betekenis. Wit = kale feiten en cijfers, rood = emoties, spontaniteit, gevoel en intuïtie, zwart = megatief/pessimistisch, geel = positief/optimistisch, groen = creatief en blauw = beschouwend, controlerend. En ik moet nu gaan vertellen wie welke op heeft tijdens vergaderingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |