Als je jezelf een nerd vindt.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:08 schreef Servicemonster het volgende:
Wat is de definitie van een 'nerd'?
Is dat iemand die een heel weekend op een zolderkamer zit te Fokken of iemand die goed kan programmeren en minder sociale skills heeft?
Geek.quote:Op maandag 17 januari 2011 00:33 schreef Eclaire84 het volgende:
Ik ben een nerd maar niet sociaal incapabel.
Tijd voor verandering misschien?quote:Op maandag 17 januari 2011 02:24 schreef richard_prf het volgende:
Ben je een nerd?
Yep, een Emo nerd.
En als je een nerd bent: Waarin uit zich dat?
Ik heb een skinny bouw, Ik ben een hardcore warcraft speler, ik heb geen social skills, nerdrager
Wat is leuk aan nerd zijn?
Je word rijk omdat je bijna geen geld uitgeeft, veel vrije tijd.
Wat is er minder leuk?
Chicks moeten je niet.
Zou je iets anders willen zijn?
Ik zou er wel wat mannelijker willen uitzien.
Vind je het fijn om onder het gezelschap van andere nerds te zijn?
Meestal wel ja.
Zijn er ook tijden dat je nerds wel kan schieten?
Zeker weten, nerdragers (ik ben er zelf ook eentje soms)
Ah mooi. Dat klinkt allemaal erg goed.quote:Op maandag 17 januari 2011 02:46 schreef richard_prf het volgende:
"Tijd voor verandering misschien? "
Daar ben ik al mee bezig sinds augustus vorig jaar. Ik speel nu geen warcraft meer sinds een maand of 5 nadat ik het 5 jaar speelde.
Ik ben van baan veranderd.
Ik ga al naar de sportschool
Betere kleding en kaspel
Betere houding
En ik heb ook een hele leuke en lieve meid ontmoet dat op zijn minst een goede vriendin blijft.
Het bevalt me veel beter dan een nerdleven maar ik heb nog een lange weg te gaan. Mijn social skills zijn nog ver ondermaats en dan vooral in groepen.
Een bril is allang niet meer alleen voor nerds hoor (moet je wel de "juiste" (vaak ook wel dure) bril nemen)..quote:Op maandag 17 januari 2011 09:35 schreef RandyMcRanderson het volgende:
... Verder heb ik contactlenzen genomen ipv bril ...
Kijk, dat vind ik nou het relaxte aan nerd zijn. Mijn omgeving is precies zo.quote:Op maandag 17 januari 2011 01:14 schreef Iska het volgende:
Voor degene die bekend zijn met fysica studenten; hier zijn we trots om nerd te zijn! Het lekkere hiervan is dat de sfeer gewoon heel relaxt is aangezien het niet uitmaakt of je in dure jeans of een lelijke joggingbroek op school komt/presentatie houdt/whatever! Onder elkaar zijn mensen ook veel opener dan ik gewend was van middelbare etc..
Klinkt dus beetje raar, maar cultuur binnen faculteit Natuurkunde (@TU Delft) is 1 van de meest relaxt die ik ken.
En tja echt nerd zijn.. naast natuurkunde heb ik ook nog een webdesign bedrijf dus denk dat ik wel redelijk nerd ben. Maar aan de andere kant zie je bij ons best veel nerds gewoon bij de fitness en andere sportafdelingen etc.. Dus is maar beetje wat je definitie is
Ben nu ook tijdje met een meid aan het daten en toen we een keer op bed aan het zoenen waren begon ik voor de grap een uiteenzetting over de lichamelijke effecten van zoenen etc.. Legt ze een hand op mijn mond en zegt "Ik houd echt van mijn lieve nerdje, maar houd aub je mond"
Dus zo is het om een nerd te zijn
Ik assoscieer het dan ook meer met gamen / programmeren / anime etc. omdat ik eigenlijk niemand ken die wiskunde en schaken en zo heel erg cool vindquote:Op maandag 17 januari 2011 14:30 schreef D.D.W. het volgende:
Grappig dat het weer lijkt alsof nerd synoniem is voor veel computeren/programmeren.
Kan ik net zo goed zeggen dat het nerdfactor net zo hoog is (zo niet hoger) bij mensen die wiskunde/biologie/geneeskunde of dergelijke studies/werk doen.
Het is vooral ook het wetenschappelijke, denk ik.quote:Op maandag 17 januari 2011 18:09 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ik assoscieer het dan ook meer met gamen / programmeren / anime etc. omdat ik eigenlijk niemand ken die wiskunde en schaken en zo heel erg cool vindHet zijn van een nerd is wel meestal een combinatie van een aantal eigenschappen en er heel obsessief van houden.
Al snap ik niet wat er nerdy is aan biologie / geneeskunde? Dan vind ik van die quantum theorie Natuurkundige een stuk erger
Nerds houden ook wel van bier en online uitgaan (op Fok! bijv.) heeft niks te maken met een sociaal leven. Geef maar toe, je bent schuwquote:Op maandag 17 januari 2011 02:24 schreef VuilnisMetaal het volgende:
Ik studeer informatica.
Ik game veel.
Ik FOK! veel.
Ik heb een obsessie... met mooie vrouwen
Ik ben niet sociaal incapabel en ik houd ook wel van een biertje
Toch geen nerd dus
Mwoh als je +15 hebt kun je nog zo'n hip montuur nemen maar het blijft altijd een jampotbril met bijbehorende uitstraling.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:54 schreef D.D.W. het volgende:
Een bril is allang niet meer alleen voor nerds hoor (moet je wel de "juiste" (vaak ook wel dure) bril nemen)..
Waarom is het prima als je rechten studeert maar als je biologie doet ben je een nerd?quote:Op maandag 17 januari 2011 18:29 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Het is vooral ook het wetenschappelijke, denk ik.
Klinkt goed Rich, blijf vooral jezelf verbeteren.quote:Op maandag 17 januari 2011 02:46 schreef richard_prf het volgende:
"Tijd voor verandering misschien? "
Daar ben ik al mee bezig sinds augustus vorig jaar. Ik speel nu geen warcraft meer sinds een maand of 5 nadat ik het 5 jaar speelde.
Ik ben van baan veranderd.
Ik ga al naar de sportschool
Betere kleding en kaspel
Betere houding
En ik heb ook een hele leuke en lieve meid ontmoet dat op zijn minst een goede vriendin blijft.
Het bevalt me veel beter dan een nerdleven maar ik heb nog een lange weg te gaan. Mijn social skills zijn nog ver ondermaats en dan vooral in groepen.
Ik heb een sociaal leven.quote:Op maandag 17 januari 2011 18:34 schreef Pan.da het volgende:
[..]
Nerds houden ook wel van bier en online uitgaan (op Fok! bijv.) heeft niks te maken met een sociaal leven. Geef maar toe, je bent schuw
een studentenvereniging, en maar pinten hakken zeker elke avondquote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:46 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
Ik heb een sociaal leven.
Ik zit ook bij een studentenvereniging en ik heb zat vrienden. Dus ik ben echt wel sociaal daardoor hoor
Alsof je alleen maar bier zuipt bij een studentenverenigingquote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:51 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
een studentenvereniging, en maar pinten hakken zeker elke avond![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |