abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 16 januari 2011 @ 20:02:55 #1
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_91426138
Ben je een nerd?
Of ken je er eentje?

En als je een nerd bent: Waarin uit zich dat?
Wat is leuk aan nerd zijn?
Wat is er minder leuk?
Zou je iets anders willen zijn?

Vind je het fijn om onder het gezelschap van andere nerds te zijn?
Zijn er ook tijden dat je nerds wel kan schieten?

Ben nieuwsgierig! :P
pi_91426510
Is dit een indirecte manier om tips te krijgen hoe je een wannabe nerdje kan worden?
pi_91426518
Wat is de definitie van een 'nerd'?

Is dat iemand die een heel weekend op een zolderkamer zit te Fokken of iemand die goed kan programmeren en minder sociale skills heeft?
  zondag 16 januari 2011 @ 20:09:54 #4
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_91426597
quote:
4s.gif Op zondag 16 januari 2011 20:08 schreef Servicemonster het volgende:
Wat is de definitie van een 'nerd'?

Is dat iemand die een heel weekend op een zolderkamer zit te Fokken of iemand die goed kan programmeren en minder sociale skills heeft?
Als je jezelf een nerd vindt.
pi_91427136
Nee, ik vind mezelf geen nerd. Aangezien ik niet weet wat daarvoor de definitie is.

En ik voldoe niet aan de, door mij aangedragen, definities.
pi_91427321
Ik vind mezelf wel een beetje een nerd.
pi_91430605
Ik ben een baas, sorry!
pi_91432029
Wat een topic... :')
  zondag 16 januari 2011 @ 21:20:36 #9
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_91432767
Ik ken er wel een aantal ja.

Eén die programmeert 11 tot 18 komt thuis speelt WoW eet wat gaat naar bed. Repeat. Hij houdt wel van gezelligheid maar niet het geld uitgeven daarvoor. Bier lust ie niet en Cafe's zijn niets voor hem.

Andersoortige nerds: LAN-party, BBQ in tuin van ouders, strandfeesten, auto's, RC racen, K1. Afentoe een chick kunnen scoren, Dance Valley. Ja die nerds zijn een stuk gezelliger.

Hoewel ik niet veel aan socializing doe, niet meer uitga, geen mensen zie behalve de kassameisjes. En veel thuis zit achter de PC. beschouw ik mezelf toch nog niet als een Nerd... Want dat ben ik gewoon niet :{
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  zondag 16 januari 2011 @ 21:23:29 #10
301483 Echtjammer
Niet haten op Bieber
pi_91432989
Schenkstroop Topic :')
Wat gij niet wilt dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
Steun de strijd voor een indianenforum!
  zondag 16 januari 2011 @ 23:49:13 #11
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_91443528
Nerdtopic!
pi_91444130
Ik ben een gitaar nerd, dan heb je het wel gehad zo een beetje. :P
  maandag 17 januari 2011 @ 00:26:18 #13
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_91445178
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  maandag 17 januari 2011 @ 00:33:53 #14
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_91445427
Ik ben een nerd maar niet sociaal incapabel.
Eclaire84: Wax je of je scheer je??
schouderklopje: waarom wil je dat weten??
Radicalist: zeg gewoon want ik hou van je. je heb zeker lekker glad kutje
Nektasje2: Hahah kijk deze gozer met moeite met 1 hand typen hahaahahah
  maandag 17 januari 2011 @ 00:37:14 #15
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_91445552
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 00:33 schreef Eclaire84 het volgende:
Ik ben een nerd maar niet sociaal incapabel.
Geek.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  maandag 17 januari 2011 @ 00:50:29 #16
311994 nullicedo
Rules are for fools
pi_91445992
ik programmeer vaak s'nachts in een donker kamertje achter een half open gewerkte pc dat draait op linux...........maar ik lijkt totaal niet op het stereotype nerd dat erbij hoord haha :P
  maandag 17 januari 2011 @ 01:14:17 #17
230985 Iska
In case of fire, use stairs!
pi_91446642
Voor degene die bekend zijn met fysica studenten; hier zijn we trots om nerd te zijn! Het lekkere hiervan is dat de sfeer gewoon heel relaxt is aangezien het niet uitmaakt of je in dure jeans of een lelijke joggingbroek op school komt/presentatie houdt/whatever! Onder elkaar zijn mensen ook veel opener dan ik gewend was van middelbare etc..
Klinkt dus beetje raar, maar cultuur binnen faculteit Natuurkunde (@TU Delft) is 1 van de meest relaxt die ik ken.

En tja echt nerd zijn.. naast natuurkunde heb ik ook nog een webdesign bedrijf dus denk dat ik wel redelijk nerd ben. Maar aan de andere kant zie je bij ons best veel nerds gewoon bij de fitness en andere sportafdelingen etc.. Dus is maar beetje wat je definitie is ;)

Ben nu ook tijdje met een meid aan het daten en toen we een keer op bed aan het zoenen waren begon ik voor de grap een uiteenzetting over de lichamelijke effecten van zoenen etc.. Legt ze een hand op mijn mond en zegt "Ik houd echt van mijn lieve nerdje, maar houd aub je mond :P"

Dus zo is het om een nerd te zijn :Y
"All science is either physics or stamp collecting" || Ernest Rutherford
"And I think about all of us. Walking our own Green Mile, each in our own time" || Paul Edgecomb
  maandag 17 januari 2011 @ 01:16:44 #18
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_91446695
Btw TS, ben jij toevallig hoogbegaafd?
Eclaire84: Wax je of je scheer je??
schouderklopje: waarom wil je dat weten??
Radicalist: zeg gewoon want ik hou van je. je heb zeker lekker glad kutje
Nektasje2: Hahah kijk deze gozer met moeite met 1 hand typen hahaahahah
pi_91447295
Ik heb wel hobbies die mensen als nerderig zien, maar omdat ik sociaal juist capabel ben en niet obsessief ben met die hobbies vind ik mezelf geen nerd. Ik ben er bij terecht gekomen omdat ik verliefd werd op een nerd en toen bleek het heel leuk ook al leek het me eerst geen reet aan. Maar het had net zo goed wat anders kunnen zijn, wat meer mainstream is. Ik had gewoon op dat moment genoeg van mn oude hobbies dus ik stond er voor open.

Buiten die hobbies heb ik niet veel eigenschappen die bij nerd-zijn passen. Ik ben wel intelligent maar zit in de sociale wetenschappen waar een beetje nerd natuurlijk keihard op neerkijkt. Ik draag een hele dikke bril maar alleen van mn bed naar mn lenzenbakje en terug :+
pi_91447619
Ik neig meer naar de 'geek' kant. Al zou ik mezelf niet 'intelligent' noemen.
Ik chill in de rimboe, ergens in een dal in het berggebied van Sichuan. Als ik niet op een stuk bamboe knauw, troll ik op Fok!
  maandag 17 januari 2011 @ 02:02:19 #21
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_91447705
Ben je een nerd? Ja

En als je een nerd bent: Waarin uit zich dat? Zie er zo uit
Wat is leuk aan nerd zijn? Je kan onbeperkt internetten
Wat is er minder leuk? Je krijgt geen chicks
Zou je iets anders willen zijn? Populair

Vind je het fijn om onder het gezelschap van andere nerds te zijn? Zeker
Zijn er ook tijden dat je nerds wel kan schieten? Nee
Bedankt Hans.
  maandag 17 januari 2011 @ 02:22:35 #22
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_91448096
Ik heb wat lichte nerd elementen, maar iemand die mij niet kent zou dat waarschijnlijk in eerste instantie niet zien.
pi_91448132
Ben je een nerd?
Yep, een Emo nerd.

Ik heb een skinny bouw, Ik ben een hardcore warcraft speler, ik heb geen social skills, nerdrager
Schaken is een van mijn grote hobby's

Je word rijk omdat je bijna geen geld uitgeeft, veel vrije tijd.

Wat is er minder leuk?
Chicks moeten je niet, eenzaamheid, ik droom heel vaak dat ik in een zwart/wit film speel waarschijnlijk omdat er weinig kleur is in mijn leven.

Ik zou er wel wat mannelijker willen uitzien.

Meestal wel ja.

Zeker weten, nerdragers (ik ben er zelf ook eentje soms)

[ Bericht 3% gewijzigd door richard_prf op 17-01-2011 07:53:04 ]
pi_91448139
Ik studeer informatica.
Ik game veel.
Ik FOK! veel.

Ik heb een obsessie... met mooie vrouwen O+

Ik ben niet sociaal incapabel en ik houd ook wel van een biertje :)

Toch geen nerd dus :P
HEBT U VUILNISMETAAL DIE U NIET MEER NODIG HEBT ?!
pi_91448257
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 02:24 schreef richard_prf het volgende:
Ben je een nerd?
Yep, een Emo nerd.

Ik heb een skinny bouw, Ik ben een hardcore warcraft speler, ik heb geen social skills, nerdrager

Je word rijk omdat je bijna geen geld uitgeeft, veel vrije tijd.

Wat is er minder leuk?
Chicks moeten je niet.

Ik zou er wel wat mannelijker willen uitzien.

Meestal wel ja.

Zeker weten, nerdragers (ik ben er zelf ook eentje soms)
Tijd voor verandering misschien? :)

Als je sociale skills wil krijgen moet je gewoon veel met mensen praten, of serieuze topics/boeken er over lezen.

WoW hoeft geen probleem te zijn. Ik het zelf 3 jaar gespeeld. Het moet je leven alleen niet domineren, je moet zonder kunnen zodat je ook tegen jezelf kan zeggen: "Zo. Nu ff wat anders doen."

Als je wat mannelijker eruit wilt zien kan je naar de sportschool gaan. Maar dan moet je wel heel lang bezig zijn wil je verschil merken, dat is wel kut.
Je kunt ook gewoon leuke kleren kopen of een andere haarstyle nemen, o.i.d.. Kleine dingen kunnen al een groot verschil maken.

Ik zeg niet dat je je leven moet veranderen, wie ben ik overigens om daar over te spreken, maar als je het zou willen kan je hier misschien wat mee. :)
pi_91448478
"Tijd voor verandering misschien? "

Daar ben ik al mee bezig sinds augustus vorig jaar. Ik speel nu geen warcraft meer sinds een maand of 5 nadat ik het 5 jaar speelde.
Ik ben van baan veranderd.
Ik ga al naar de sportschool
Betere kleding en kaspel
Betere houding
En ik heb ook een hele leuke en lieve meid ontmoet dat op zijn minst een goede vriendin blijft.

Het bevalt me veel beter dan een nerdleven maar ik heb nog een lange weg te gaan. Mijn social skills zijn nog ver ondermaats en dan vooral in groepen.
pi_91448515
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 02:46 schreef richard_prf het volgende:

Daar ben ik al mee bezig sinds augustus vorig jaar. Ik speel nu geen warcraft meer sinds een maand of 5 nadat ik het 5 jaar speelde.
Betere kleding en kaspel
Betere houding
En ik heb ook een hele leuke en lieve meid ontmoet dat op zijn minst een goede vriendin blijft.

Het bevalt me veel beter dan een nerdleven maar ik heb nog een lange weg te gaan. Mijn social skills zijn nog ver ondermaats en dan vooral in groepen.
Ah mooi. Dat klinkt allemaal erg goed. :)

Wat betreft die sociale skills in groepen: dat is en blijft erg moeilijk. Ik heb er zelf ook wel moeite mee en merk dat ik veel beter ben in 1-op-1 gesprekken. In grote groepen probeer ik deze dan gewoon op te zoeken en dat lukt vaak wel.
pi_91451642
Ik bevond me op school ook altijd aan de nerderige kant van het spectrum echter begon me dit op een gegeven moment de keel uit te hangen daar iedereen je als een complete loser ziet. Een jaar of vier geleden ben ik gaan fitnessen 4x in de week en als je dat zoals ik een paar jaar volhoud word je vanzelf breed dat kan namenlijk niet anders. Verder heb ik contactlenzen genomen ipv bril en denk ik wat meer na als ik kleren ga kopen en voila je bent zowaar dating materiaal. Dit zijn stappen die iedereen kan ondernemen dus als je niet tevreden bent met jezelf op dit moment kun je dat zeker veranderen zolang je maar de motivatie op kan brengen. Als je het allemaal wel prima vind om "nerd" te zijn dan is daar natuurlijk ook niks mis mee het gaat erom wat je zelf wil. Mij begon het op een gegeven moment de keel uit te hangen.
"they know nothing about me and i really doubt they care
but that's alright cause by myself i do fine anywhere"
pi_91458150
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 09:35 schreef RandyMcRanderson het volgende:
... Verder heb ik contactlenzen genomen ipv bril ...
Een bril is allang niet meer alleen voor nerds hoor (moet je wel de "juiste" (vaak ook wel dure) bril nemen)..
Why stay small, if you can grow big..
pi_91458209
I`m a nerd and proud of it.
  maandag 17 januari 2011 @ 13:15:19 #31
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_91459000
Ik denk technisch wel als een nerd en heb nerd-interesses, maar mijn sociale vaardigheden en algemene ontwikkeling zijn iets te hoog voor het nerd-etiket.

Als basisschoolkind was ik wel een nerdje IMHO. Had mezelf leren schrijven, deed liever softe dingen zoals tekenen en computeren dan sport, slecht met gym, bloempotkapsel etc... Maar wel veel contacten, sociaal was ik middenklasse denk ik. Op de middelbare school was ik meer een niche-speler qua interesses (drugs, muziek, feesten etc.) en dus niet echt popi maar daardoor te breed voor echt nerdschap.

Ik heb het nooit prettig gevonden om met échte hardcore nerds om te gaan. Hoewel bepaalde interesses dan wel overeenkomen, voel ik een grote weerstand bij mensen die sociaal niet vaardig zijn. Ik houd er niet van om gesprekken actief te moeten aanzwengelen; het moet flowen en dat heb ik zelden met échte nerds. Tenzij ik ze kan 'uithoren' over een onderwerp (zoals bijvoorbeeld pipelining in de Pentium 4 reeks) waar ik echt wat over kan leren; dat kan wel lachen zijn. Maar ik ben dan vaak blij als ik weer van ze af ben :')
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_91459549
Ben volgens dat diagrammetje een geek, ook leuk om te weten....
“Death does not concern us, because as long as we exist, death is not here. And when it does come, we no longer exist.”
- Epicurus
pi_91459876
Ik vind het leuk om aan computers te sleutelen (hardware)
Ik vind het leuk om robots te bouwen en te programmeren
Ik kijk vaak Discovery

Dat voldoet aan een nerd, maar daarnaast:

Ik vind het leuk om bergen te beklimmen en dat doe ik regelmatig
Ik train voor het wedstrijdschaatsen
Ik ben geen sociale mongool

Conclusie: ik vind mijzelf absoluut geen nerd al heb ik wel een paar hobby's die gewoon nerderig zijn :Y
  maandag 17 januari 2011 @ 13:35:20 #34
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_91459937
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 01:14 schreef Iska het volgende:
Voor degene die bekend zijn met fysica studenten; hier zijn we trots om nerd te zijn! Het lekkere hiervan is dat de sfeer gewoon heel relaxt is aangezien het niet uitmaakt of je in dure jeans of een lelijke joggingbroek op school komt/presentatie houdt/whatever! Onder elkaar zijn mensen ook veel opener dan ik gewend was van middelbare etc..
Klinkt dus beetje raar, maar cultuur binnen faculteit Natuurkunde (@TU Delft) is 1 van de meest relaxt die ik ken.

En tja echt nerd zijn.. naast natuurkunde heb ik ook nog een webdesign bedrijf dus denk dat ik wel redelijk nerd ben. Maar aan de andere kant zie je bij ons best veel nerds gewoon bij de fitness en andere sportafdelingen etc.. Dus is maar beetje wat je definitie is ;)

Ben nu ook tijdje met een meid aan het daten en toen we een keer op bed aan het zoenen waren begon ik voor de grap een uiteenzetting over de lichamelijke effecten van zoenen etc.. Legt ze een hand op mijn mond en zegt "Ik houd echt van mijn lieve nerdje, maar houd aub je mond :P"

Dus zo is het om een nerd te zijn :Y
Kijk, dat vind ik nou het relaxte aan nerd zijn. Mijn omgeving is precies zo.

Of ik sociaal incapabel ben? Niet in een omgeving met andere nerds. Maar dat is omdat het vertrouwd is, en ik weet waar ik het over kan hebben.
pi_91462579
Grappig dat het weer lijkt alsof nerd synoniem is voor veel computeren/programmeren.

Kan ik net zo goed zeggen dat het nerdfactor net zo hoog is (zo niet hoger) bij mensen die wiskunde/biologie/geneeskunde of dergelijke studies/werk doen.
Why stay small, if you can grow big..
  maandag 17 januari 2011 @ 18:05:16 #36
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_91473637
Ben je een nerd?
Een beetje wel ja, vroeger zeker nu alleen nog wat nerd trekjes die zijn blijven hangen

Of ken je er eentje?
Ik ken er die veel erger zijn.

Nu vooral in mijn humor en ik kijk anime

Als je je kut voelt, zo goed zijn in gamen dat je je binnen een kwartier top voelt door anderen in te maken.

Wat is er minder leuk?
Niet heel veel eigenlijk.

Ben het van zelf ontgroeit, op mijn humor na

Van tijd tot tijd ja, zo af en toe een avondje gamen, over fantasy praten en anime. Alles onder het genot van een biertje

Jep, het is af en toe een dagje leuk. Maar op het moment dat je met mensen in een kroeg staat die dan nog willen gaan praten over wat nou de beste tactiek is in een game, wat je favoriete wapen is of wat nou een lekker wijf is uit een anime, dan haak ik af.

Oh en wanneer mensen vroeger niets aan een project deden omdat ze de hele nacht zaten te gamen en 's ochtends te moe waren om wat te doen...
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  maandag 17 januari 2011 @ 18:09:34 #37
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_91473833
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 14:30 schreef D.D.W. het volgende:
Grappig dat het weer lijkt alsof nerd synoniem is voor veel computeren/programmeren.

Kan ik net zo goed zeggen dat het nerdfactor net zo hoog is (zo niet hoger) bij mensen die wiskunde/biologie/geneeskunde of dergelijke studies/werk doen.
Ik assoscieer het dan ook meer met gamen / programmeren / anime etc. omdat ik eigenlijk niemand ken die wiskunde en schaken en zo heel erg cool vind :P Het zijn van een nerd is wel meestal een combinatie van een aantal eigenschappen en er heel obsessief van houden.

Al snap ik niet wat er nerdy is aan biologie / geneeskunde? Dan vind ik van die quantum theorie Natuurkundige een stuk erger :P
  maandag 17 januari 2011 @ 18:29:20 #38
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_91474594
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 18:09 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Ik assoscieer het dan ook meer met gamen / programmeren / anime etc. omdat ik eigenlijk niemand ken die wiskunde en schaken en zo heel erg cool vind :P Het zijn van een nerd is wel meestal een combinatie van een aantal eigenschappen en er heel obsessief van houden.

Al snap ik niet wat er nerdy is aan biologie / geneeskunde? Dan vind ik van die quantum theorie Natuurkundige een stuk erger :P
Het is vooral ook het wetenschappelijke, denk ik.
pi_91474789
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 02:24 schreef VuilnisMetaal het volgende:
Ik studeer informatica.
Ik game veel.
Ik FOK! veel.

Ik heb een obsessie... met mooie vrouwen O+

Ik ben niet sociaal incapabel en ik houd ook wel van een biertje :)

Toch geen nerd dus :P
Nerds houden ook wel van bier en online uitgaan (op Fok! bijv.) heeft niks te maken met een sociaal leven. Geef maar toe, je bent schuw ;)
Ik chill in de rimboe, ergens in een dal in het berggebied van Sichuan. Als ik niet op een stuk bamboe knauw, troll ik op Fok!
pi_91475047
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 12:54 schreef D.D.W. het volgende:
Een bril is allang niet meer alleen voor nerds hoor (moet je wel de "juiste" (vaak ook wel dure) bril nemen)..
Mwoh als je +15 hebt kun je nog zo'n hip montuur nemen maar het blijft altijd een jampotbril met bijbehorende uitstraling.
  maandag 17 januari 2011 @ 18:45:49 #41
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_91475216
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 18:29 schreef Rubber_Johnny het volgende:

[..]

Het is vooral ook het wetenschappelijke, denk ik.
Waarom is het prima als je rechten studeert maar als je biologie doet ben je een nerd? :P

Ach het maakt eigenlijk ook niet meer uit, tegenwoordig hebben echt heel veel mensen wel iets van nerd trekjes :D en dat vind ik wel grappig
  dinsdag 18 januari 2011 @ 01:27:26 #42
301013 Shispeed
't lup ut d'n heaand
pi_91499712
ik ben soort van Nerd, maar totaal niet het stereotype nerd :')

ik kom altijd te laat op school, heb nooit mijn huiswerk af en doe ook nooit wat voor school en het interesseert me ook allemaal geen zak. school :r

maar doordat ik hoogbegaafd ben met enorm grote verschillen in de verschillende 'deelgebieden' ben ik in sommige dingen extreem goed en andere dingen extreem slecht. ik kan bijvoorbeeld nog geen eens normaal Nederlands schrijven of een boek lezen, maar doordat mijn geheugen wel extreem goed is en ik ook enorm goed kan visualiseren weet ik bijvoorbeeld van sommige gebieden in de US alle gehuchten aan te wijzen op de kaart inclusief naam. ik weet van bijna ieder land wat de bevolkingsdichtheid is, wat de hoogste berg is en ik ken bijna alle nationale parken. daarnaast ken ik bijna alle rampen uit de geschiedenis en overstromingen die er ooit in Nederland zijn geweest en ga zo maar door met volkomen nutteloze feiten en wetenswaardigheden :')

maar iedereen denkt dat ik dom ben omdat ik nooit wat doe en altijd de laagste punten van de klas heb, terwijl als ik ook maar een half uurtje zou leren ik bij de hoogste zit. maarja meestal weet ik nog geen eens dat we toets hebben en als ik dat al weet dan weet ik niet waarover het gaat :|W
pi_91499843
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 02:46 schreef richard_prf het volgende:

Betere kleding en kaspel
Betere houding

Klinkt goed Rich, blijf vooral jezelf verbeteren. :)
Als het je nu al beter bevalt dan je nerdleven, kan dat alleen nog maar meer motivatie geven lijkt me zo.
pi_91499861
Oh ja, ik ben ook een nerd omdat ik van gamen hou, slim ben en op het moment een einzelganger.
  dinsdag 18 januari 2011 @ 01:42:28 #45
326272 PfenisBaron
diversiteitsprediker
pi_91499994
Ik ben er wel eentje denk ik, en mijn (game)vrienden ook. Game gemiddeld zo'n 6u per dag en gebruik mijn compu daarnaast ook zeker nog wel een paar uurtjes voor randactiviteiten.
Resultaat is natuurlijk dat ik weinig buiten de deur kom, maar daar haal ik toch nooit voldoening uit..vrouwen zien me niet staan, vrienden zie ik online al en aan uitgaan écht geen behoefte.
Het voordeel van online sociaal contact (msn, chat, in-game) is wel dat je lekker op je kamer kan masten zonder dat iemand ineens binnenloopt om met je te praten.
In mijn oude studentenhuis liepen de andere huisgenoten elkaar ook vaak de deur plat, heel vervelend.
  dinsdag 18 januari 2011 @ 01:45:51 #46
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_91500050
Ik was vroeger een nerd. Inmiddels heb ik de normale sociale omgangsvormen genoeg bestudeerd om ze te kunnen imiteren. Val dus meer in de categorie geek.
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_91500068
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 18:34 schreef Pan.da het volgende:

[..]

Nerds houden ook wel van bier en online uitgaan (op Fok! bijv.) heeft niks te maken met een sociaal leven. Geef maar toe, je bent schuw ;)
Ik heb een sociaal leven.
Ik zit ook bij een studentenvereniging en ik heb zat vrienden. Dus ik ben echt wel sociaal daardoor hoor :P
  dinsdag 18 januari 2011 @ 01:51:12 #48
326272 PfenisBaron
diversiteitsprediker
pi_91500143
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 01:46 schreef VuilnisMetaal het volgende:

[..]

Ik heb een sociaal leven.
Ik zit ook bij een studentenvereniging en ik heb zat vrienden. Dus ik ben echt wel sociaal daardoor hoor :P
een studentenvereniging, en maar pinten hakken zeker elke avond :') :')
pi_91500156
Ik ken iemand die het syndroom van Asperger heeft. Hij is echt zo'n professor om te zien; saaie kleding, brilletje en houterige motoriek. Hij zegt niet veel en als hij dat wel doet, kan hij het soms erg vreemd verwoorden.

Jammer dat zoveel mensen hem classificeren als 'vreemde gast' en niet doorzien dat hij een stoornis heeft. Hij doet ontzettend zijn best om toch sociale contacten op te doen.

Ik zou niet met hem willen ruilen, maar ik kan wel jaloers zijn op zijn intelligentie.
pi_91500172
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 01:51 schreef PfenisBaron het volgende:

[..]

een studentenvereniging, en maar pinten hakken zeker elke avond :') :')
Alsof je alleen maar bier zuipt bij een studentenvereniging :')

Als je er zelf bij een zou zitten zou je wel beter weten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')