Waarom is het prima als je rechten studeert maar als je biologie doet ben je een nerd?quote:Op maandag 17 januari 2011 18:29 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Het is vooral ook het wetenschappelijke, denk ik.
Klinkt goed Rich, blijf vooral jezelf verbeteren.quote:Op maandag 17 januari 2011 02:46 schreef richard_prf het volgende:
"Tijd voor verandering misschien? "
Daar ben ik al mee bezig sinds augustus vorig jaar. Ik speel nu geen warcraft meer sinds een maand of 5 nadat ik het 5 jaar speelde.
Ik ben van baan veranderd.
Ik ga al naar de sportschool
Betere kleding en kaspel
Betere houding
En ik heb ook een hele leuke en lieve meid ontmoet dat op zijn minst een goede vriendin blijft.
Het bevalt me veel beter dan een nerdleven maar ik heb nog een lange weg te gaan. Mijn social skills zijn nog ver ondermaats en dan vooral in groepen.
Ik heb een sociaal leven.quote:Op maandag 17 januari 2011 18:34 schreef Pan.da het volgende:
[..]
Nerds houden ook wel van bier en online uitgaan (op Fok! bijv.) heeft niks te maken met een sociaal leven. Geef maar toe, je bent schuw
een studentenvereniging, en maar pinten hakken zeker elke avondquote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:46 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
Ik heb een sociaal leven.
Ik zit ook bij een studentenvereniging en ik heb zat vrienden. Dus ik ben echt wel sociaal daardoor hoor
Alsof je alleen maar bier zuipt bij een studentenverenigingquote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:51 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
een studentenvereniging, en maar pinten hakken zeker elke avond![]()
En een beetje geïndoctrineerd worden zoals al die gore brulapen zeker, dan drink ik liever een cassis en hoor er iets minder bij dan elke avond pinten hakken en een vetbak worden.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:52 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
Alsof je alleen maar bier zuipt bij een studentenvereniging
Als je er zelf bij een zou zitten zou je wel beter weten.
Fyi ik zit niet bij zo'n corporale baggervereniging met ontgroening en dat soort onzin.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:57 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
En een beetje geïndoctrineerd worden zoals al die gore brulapen zeker, dan drink ik liever een cassis en hoor er iets minder bij dan elke avond pinten hakken en een vetbak worden.
Ik zou nooit op zo'n tyfusplek vertoeven vriend, dat kan ik je zeker stellen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:59 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
Fyi ik zit niet bij zo'n corporale baggervereniging met ontgroening en dat soort onzin.
Het is gewoon een relaxte plek met leuke normale mensen zoals jij en ik.
Goeie troll manquote:Op dinsdag 18 januari 2011 02:08 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Ik zou nooit op zo'n tyfusplek vertoeven vriend, dat kan ik je zeker stellen.
En al helemaal als het om een dergelijke faggotvereniging gaat waar het überhaupt geen nut heeft om te socializen door de kansloze vrinden die er rond lopen.
Kun je beter een goedkope cassis drinken thuis en na een faire war je opponent toevoegen op linkedin. Heb je later nog veel meer aan, plus je leert elke keer weer nieuwe mensen kennen.
Omdat ik mijn mening onderbouw en aardig wat slimmer in het leven sta ben ik een troll?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 02:13 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
Goeie troll man
Triest figuur.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 02:15 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Omdat ik mijn mening onderbouw en aardig wat slimmer in het leven sta ben ik een troll?
Ga maar lekker bieren met de boerenboys vriend, met je vis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HEBT U VUILNISMETAAL DIE U NIET MEER NODIG HEBT ?!
quote:Op zondag 16 januari 2011 20:02 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Ben je een nerd? Ja, ik denk van wel
En als je een nerd bent: Waarin uit zich dat? Informaticastudent, dol op computerhardware (zit altijd met mn PC te rommelen voor de lol en games en alles er omheen. (Ben zo'n enguh tweaker)
Wat is leuk aan nerd zijn? Ik heb verstand van dingen, voornamelijk elektronica en dan kan ik de held uithangen als er bij een feestje ofzo de beamer uitvalt
Wat is er minder leuk? Als ik op visite ben wil iedereen dat ik hun PC fix![]()
Zou je iets anders willen zijn? Een goudvis ofzo? Wat voor'n vraag is dit? Iemand anders zou ik nooit willen zijn.
Vind je het fijn om onder het gezelschap van andere nerds te zijn?Ja, lekker over computers zwetsen, of de laatste games of andere wetenschappelijke gebeurtenissen
Zijn er ook tijden dat je nerds wel kan schieten? Bij echte stereotypes vind ik het gehijg em gestaar mocht er een vrouw in de buurt komen vrij denigrerend en niet echt van deze tijd.
Ben nieuwsgierig!
Herkenbaarquote:Op dinsdag 18 januari 2011 02:29 schreef halfbearad het volgende:
Wat is er minder leuk? Als ik op visite ben wil iedereen dat ik hun PC fix![]()
"Ja maar jouw pc heeft nooit problemen!"quote:
Haha, daarom is mijn familie overgestapt op macs. Apple laat niet toe dat je je systeem verneukt. Staat in de voorwaarden geloof ik.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 02:40 schreef Tanin het volgende:
[..]
"Ja maar jouw pc heeft nooit problemen!"
"Dat komt omdat ik problemen voorkom, dat is wat anders dan die van een ander op kunnen lossen"
Gezeik elke keer. Zou blij zijn als m'n zusje ergens weer een techneut opduikt
Buiten de klappen en knokken heb je vaak wel een punt.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 02:08 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Ik zou nooit op zo'n tyfusplek vertoeven vriend, dat kan ik je zeker stellen.
En al helemaal als het om een dergelijke faggotvereniging gaat waar het überhaupt geen nut heeft om te socializen door de kansloze vrinden die er rond lopen.
Kun je beter een goedkope cassis drinken thuis en na een faire war je opponent toevoegen op linkedin. Heb je later nog veel meer aan, plus je leert elke keer weer nieuwe mensen kennen.
Heel herkenbaar. Ik werd een keer zaterdag 's nachts gebeld door mijn rijinstructeur. Zijn pc was plotseling kapot gegaan en het les en examen schema's van kandidaten stonden erop en tevens nog wat andere belangrijke school informatie van zijn dochter. Ik ben er toen heen gegaan ( want ik zat zoals altijd toch maar eenzaam in mijn huis opgesloten) en heb zijn pc toen gefixed. Ik kreeg toen 2 gratis rijlessen van 2 uur als dank.quote:Wat is er minder leuk? Als ik op visite ben wil iedereen dat ik hun PC fix![]()
Echte nerds gaan niet naar feestjes.... dus is er ook geen beamer om te fixen!!!!!!!!! FAKER!!!quote:
Strategien bedenken om anderen te slim af te zijn en een maand later iedereen die strategie zien gebruiken geeft redelijk wat voldoening.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:15 schreef Saskiaahh het volgende:
Maar wat vinden jullie 'uber' nerds zo leuk aan de hele dag gamen dan? Hoe kan je je nou beter voelen door iets wat niet bestaat kapot te knallen? Sorry ik vind dat echt belachelijk..... ga dan lekker op karate ofzo, krijg je nog een beetje body ook..
Ik bedoel ook meer brillen als deze inderdaad:quote:Op maandag 17 januari 2011 18:41 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Mwoh als je +15 hebt kun je nog zo'n hip montuur nemen maar het blijft altijd een jampotbril met bijbehorende uitstraling.
In mijn situatie klopt dat welquote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:23 schreef Saskiaahh het volgende:
Nee vraag me dan ook af wat voor leven die mensen hebben... bedoel naja... ik snap t gewoon niet.![]()
Ik heb meer 't idee dat 't komt omdat ze gewoon vrij 'nerdy' zijn.... en niet echt in de smaak vallen bij de socialere mensen... en dat ze daarom zoveel gamen ter frustratie van het geen vrienden hebben...
Zo dat zijn geen verkeerde foto's vriendin, lekker laag dat broekje! Ik zou je geven. Jammer van die pre-foto's..die maken het wel een ranzig geheelquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:35 schreef seiramu het volgende:
Ik ben een nerd en ik ben bevriend met veel nerds. Ik houd van anime en manga, speel veel videogames, schijn weinig af te weten van mode en wat 'in' is en ik heb eigenlijk nooit iets gegeven om populariteit en ben het ook nooit geweest. Op de Havo hadden de meesten medelijden met me en gingen daarom met me om. Min of meer om mij te beschermen van de wrede pestkoppen
en omdat ze het zielig vonden als ik weer alleen zat maar vrienden waren ze zeker niet (ik had vrienden buiten de klas en 1 klasgenoot is later wel een hele goede vriend geworden).
Wat is er leuk aan? Uhm. Vroeger niet zo veel. Ik voelde me wel beter dan anderen omdat ik niet zo 'mainstream' was haha. Stom elitair gedrag. Naja, hierdoor ging ik me dus nog meer vervreemden van mijn omgeving. Daarnaast was ik gewoon vatsig en lelijk dus niemand wilde met de lelijke en dikke animenerd omgaan. Vandaag de dag zie ik er goed uit, kleed ik me goed, verzorg ik mijn uiterlijk goed en houd ik mijn hobby voor mezelf. Echter weet ik nog altijd niet wat 'in' is of in de modemaar dat is niet zo erg denk ik. Oh, en ik ben best socialy awkward af en toe...echter schijnt dat heel schattig over te komen op anderen want ik word altijd benaderd door mensen die een gesprek of iets dergelijks aan willen met mij (niet alleen jongens maar ook oude vrouwtjes, kinderen, meisjes van mijn leeftijd etc). Omdat ik volgens sommigen niet een van die dertien-in-een-dozijn-meiden
ben krijg ik ook vaak positieve reacties.
Of ik iets anders zou willen zijn? Niet meer eerlijk gezegd. Ik wilde afvallen en nu ik dat gedaan heb ben ik 100 procent tevreden met mezelf. Ik zou het alleen fijn vinden als ik meer te zeggen had in een gesprek. Omdat ik altijd teruggetrokken was durfde ik mijn mond nooit te openen en daar heb ik nu nog last van.
Ik houd wel van andere nerds omdat ik altijd mezelf kan zijn en me niet zo geïntimideerd voel. Ik kan daarnaast altijd wel meepraten over hun hobbies omdat ik er in mindere mate ooit van heb gehoord. Ik kan er echter niet tegen als ze totaal niet sociaal vaardig zijnik heb ook mijn grenzen.
Zijn er ook tijden dat ik nerds kan schieten? Ja wanneer ik weer animefans ontmoet in de trein of iemand die 4chan kent die denken 'oh ze houdt van anime/4chan/videogames en ik ook, we zijn perfect voor elkaar! Omdat ik socialy awkward ben ga ik haar maar even een FREE HUG geven!!'. Animefans vind ik juist een huge turn-offdaarom ben ik blij dat mijn vriend het niet kijkt of er van houdt.
En serieus, ik heb een schijt hekel aan die nerds die denken dat ze me zomaar kunnen omhelzen. Een zo'n gastje die ik leerde kennen in de bus en trein hield van 4chan en anime...hij volgde dezelfde opleiding en wat bleek? Hij zat ook nog eens bij mij in de klas (waarom pas na 2 maanden..geen idee? Overgestapt ofzo?). Hij heeft me die dag twee keer omhelsd en ik kon hem wel schieten want ik had duidelijk gemaakt dat ik dat niet wilde. Ik kende hem net en die dag was mijn vriend er niet dus ik vond het erg ongemakkelijk. Ik heb het een dag later aan mijn vriend verteld en die jongen is min of meer weggepest door hem en een ander meisje (zij vond dat ik was aangerand). Dat vond ik wel zielig want de eerste dag gingen we vet goed met elkaar om maar daarna negeerden we elkaar een beetje...best jammer want we hadden dezelfde humor. Maar ach, hij moet me niet zomaar gaan omhelzen, vooral terwijl hij wist dat ik een vriend heb.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:35 schreef seiramu het volgende:
Dat is wel onprettig lijkt me. Bij mij was het juist zo dat de dames steeds meer gingen pesten en dan bedoel ik elke dag en alleen geestelijk. Ik heb er sociale fobie/ bloosangst/stemmingswisselingen/ zelf destructief gedrag enzo aan overgehouden. Zelfs in Warcraft stond ik bekend als een apart geval:quote:Op de Havo hadden de meesten medelijden met me en gingen daarom met me om. Min of meer om mij te beschermen van de wrede pestkoppenen omdat ze het zielig vonden als ik weer alleen zat maar vrienden waren ze zeker niet
Is het zo erg dan als iemand je omhelst? Is dit niet wat een overdreven reactie van jou? Het lijkt mij een compleet onschuldig iets. Het is maar een hug. (zelf zou ik zoiets uiteraard nooit durven though)quote:Zijn er ook tijden dat ik nerds kan schieten? Ja wanneer ik weer animefans ontmoet in de trein of iemand die 4chan kent die denken 'oh ze houdt van anime/4chan/videogames en ik ook, we zijn perfect voor elkaar! Omdat ik socialy awkward ben ga ik haar maar even een FREE HUG geven!!'. Animefans vind ik juist een huge turn-offdaarom ben ik blij dat mijn vriend het niet kijkt of er van houdt.
En serieus, ik heb een schijt hekel aan die nerds die denken dat ze me zomaar kunnen omhelzen. Een zo'n gastje die ik leerde kennen in de bus en trein hield van 4chan en anime...hij volgde dezelfde opleiding en wat bleek? Hij zat ook nog eens bij mij in de klas (waarom pas na 2 maanden..geen idee? Overgestapt ofzo?). Hij heeft me die dag twee keer omhelsd en ik kon hem wel schieten want ik had duidelijk gemaakt dat ik dat niet wilde. Ik kende hem net en die dag was mijn vriend er niet dus ik vond het erg ongemakkelijk. Ik heb het een dag later aan mijn vriend verteld en die jongen is min of meer weggepest door hem en een ander meisje (zij vond dat ik was aangerand). Dat vond ik wel zielig want de eerste dag gingen we vet goed met elkaar om maar daarna negeerden we elkaar een beetje...best jammer want we hadden dezelfde humor. Maar ach, hij moet me niet zomaar gaan omhelzen, vooral terwijl hij wist dat ik een vriend heb.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |