No shit Sherlockquote:Op zondag 16 januari 2011 19:56 schreef .Neovo. het volgende:
Op dit moment is FOK! even uit de lucht, we doen er alles aan om FOK! weer in de lucht te krijgen. Tot die tijd zul je even geduld moeten hebben.
En dat zeg je mij niet evenquote:
quote:wilje even melden dat ik bezig ben met opnemen? mijn laptop is té traag
quote:Op zondag 16 januari 2011 19:56 schreef -Datdus- het volgende:
Het valt wel mee de lag ik wil dat hij door gaat!
Heloef heeft het toch echt aan mij overgelaten!quote:
de vezels zijn omgedraaid ;Pquote:Op zondag 16 januari 2011 19:56 schreef Crimyclown het volgende:
Het forum hapert nu als de tering, radio lagt nu niet.
Het gaat nu goedquote:Op zondag 16 januari 2011 19:57 schreef Lindstrøm. het volgende:
wat gaan we doen?
BLIJVEN
STOPPEN
zeg het maar..
valt niet veel te veranderen nu!
Jij draait volgens mij al de halve middagquote:Op zondag 16 januari 2011 19:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heloef heeft het toch echt aan mij overgelaten!
Blijven.quote:Op zondag 16 januari 2011 19:57 schreef Lindstrøm. het volgende:
wat gaan we doen?
BLIJVEN
STOPPEN
zeg het maar..
valt niet veel te veranderen nu!
quote:Op zondag 16 januari 2011 19:57 schreef N.icka het volgende:
Doorgaan , kom op , toon eens wat ballen !!!!!!!
Hij had al een half uur extra, van JH, heeft ie 1 (!) nummer gedraaid.quote:Op zondag 16 januari 2011 19:57 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Jij draait volgens mij al de halve middag
Nee, alleen nacht, ochtend, middag...quote:Op zondag 16 januari 2011 19:57 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Jij draait volgens mij al de halve middag
quote:
Vergeet poep in je hoofd nietquote:Op zondag 16 januari 2011 19:58 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hij had al een half uur extra, van JH, heeft ie 1 (!) nummer gedraaid.
quote:Op zondag 16 januari 2011 19:58 schreef Faux. het volgende:
Gaat goed hier ja
Was het dagoverzicht al opgenomen?
En hocus pocus.quote:
Dan vind ik het zeer egoïstisch van je om jezelf weer te prijzen met een uur genot voor jezelf als er nog meer gegadigden zijnquote:Op zondag 16 januari 2011 19:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, alleen nacht, ochtend, middag...
te veel pagerequests denk ik tijdens het openen van een nieuw topic.quote:Op zondag 16 januari 2011 19:59 schreef Shispeed het volgende:
volgens mij staat/stond de FOK! server te roken![]()
tevens Lindstrom, blijven![]()
en je lagt ook al een tijdje niet meer
De blokken zijn ongelijkquote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 19:59 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
de veel pagerequests denk ik tijdens het openen van een nieuw topic.
iedereen zat te F5'enquote:Op zondag 16 januari 2011 19:59 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
de veel pagerequests denk ik tijdens het openen van een nieuw topic.
Ik wil wel fapfap.wav afspelen dan heb jij ook genot!quote:Op zondag 16 januari 2011 19:59 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dan vind ik het zeer egoïstisch van je om jezelf weer te prijzen met een uur genot voor jezelf als er nog meer gegadigden zijn
Ga jij je nou maar aftrekken op Neill Youngquote:Op zondag 16 januari 2011 20:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik wil wel fapfap.wav afspelen dan heb jij ook genot!
Eargasm for the win.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:00 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ga jij je nou maar aftrekken op Neill Young
quote:
Door jou?quote:Op zondag 16 januari 2011 20:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
Foknieuws van 8u is opgenomen. djkoelkast bewerkt het nu.
Mooiquote:Op zondag 16 januari 2011 20:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
Foknieuws van 8u is opgenomen. djkoelkast bewerkt het nu.
Ik denk fifa, als je redacteur Games bentquote:
quote:
Ik denk het ja, FIFA, PES, zo'n spelquote:Op zondag 16 januari 2011 20:02 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Ik denk fifa, als je redacteur Games bent
Maakt heul niet uit, het is al tof dát je het doet!quote:Op zondag 16 januari 2011 20:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja. Maar ik stotter een paar keer. Had geenzin om opnieuw op te nemen.
schoot je ook in de lach?quote:Op zondag 16 januari 2011 20:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Het is van FIFA, weet echter niet zeker welke. Volgens mij 08.quote:
Doen ze op Radio 1 ook wel 's. Geen probleemquote:Op zondag 16 januari 2011 20:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Geen problemen mee.quote:
Het hele album is goedquote:Op zondag 16 januari 2011 20:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Dit nummer ken ik niet, klinkt wel lekker
Faal.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:03 schreef Ascarona het volgende:
Wat een kutnummer, nou wou ik dat er lag was.
Naisquote:Op zondag 16 januari 2011 20:03 schreef PiRANiA het volgende:
Server Status: Server is currently up and private.
Stream Status: Stream is up at 192 kbps with 72 of 200 listeners (71 unique)
Listener Peak: 74
Waar kan ik dat nu vinden?quote:Op zondag 16 januari 2011 20:03 schreef PiRANiA het volgende:
Server Status: Server is currently up and private.
Stream Status: Stream is up at 192 kbps with 72 of 200 listeners (71 unique)
Listener Peak: 74
haha nee, maar wel bijna toen ik een rare chineze naam uit moest spreken. hoor je zo welquote:Op zondag 16 januari 2011 20:02 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
schoot je ook in de lach?
dat heb ik altijd als ik wat opneem :p
GA JE IN EEN HEEL KLEIN HOEKJE ZITTEN SCHAMEN IN FOETUS HOUDING EN ROEPEND OM JE MOEDER!quote:Op zondag 16 januari 2011 20:03 schreef Ascarona het volgende:
Even uhm kopen danquote:
http://onzradio.kexx.net/quote:Op zondag 16 januari 2011 20:03 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Waar kan ik dat nu vinden?
Aangezien de "hierrr" link naar een of andere nutteloze "extra" subpagina leidt van de site
http://stream.onz-radio.nlquote:Op zondag 16 januari 2011 20:03 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Aangezien de "hierrr" link naar een of andere nutteloze "extra" subpagina leidt van de site
Post je nadat 'ie is bewerkt door koelkast hier het mp3'tje?quote:Op zondag 16 januari 2011 20:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
haha nee, maar wel bijna toen ik een rare chineze naam uit moest spreken. hoor je zo wel
Jahoor! Bedankt!quote:Op zondag 16 januari 2011 20:03 schreef Ascarona het volgende:
http://94.23.28.46/quote:Op zondag 16 januari 2011 20:03 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
quote:
Zijn die nu weg ofwat?quote:
Nu wel weer jaquote:Op zondag 16 januari 2011 20:05 schreef Gelebadeend het volgende:
Klinkt bij mij gewoon goed Lindstrom
Ik ook.quote:
Met welke 2 woorden scheld sociosquote:
Staat in de OP.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:08 schreef borstmelk het volgende:
waarom staat er op de site niet welke dj dit is
Omdat Lindstrom faalt in het invullen van zijn gegevens.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:08 schreef borstmelk het volgende:
waarom staat er op de site niet welke dj dit is
quote:Op zondag 16 januari 2011 20:09 schreef Ragboer het volgende:
Die aids en chlamydia was niet eens antwoord op de vraag!
Dit was de 4e.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:10 schreef Swomp het volgende:
Hoeveel vragen zijn er al geweest ik schakel net in ...
1quote:Op zondag 16 januari 2011 20:10 schreef Swomp het volgende:
6quote:Op zondag 16 januari 2011 20:10 schreef Swomp het volgende:
ja klopt, hij klinkt veel, veel beter dan de meeste DJ'squote:Op zondag 16 januari 2011 20:11 schreef Gelebadeend het volgende:
Lindstrom, je hebt een chille stemEn ik ben vereerd dat je mijn naam zei
Lindstrom en Koelkast, 2 chillste DJ'squote:Op zondag 16 januari 2011 20:11 schreef Shispeed het volgende:
[..]
ja klopt, hij klinkt veel, veel beter dan de meeste DJ's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |