tja, dat klopt. En morgen bel ik voor de derde keer. Maar als ze dan weer zeggen dat ik wordt teruggebeld en ik die dag niet wordt teruggebeld, dan ga ik daar de volgende dag gewoon maar voor de deur staan, want anders krijg ik het nooit voorelkaar voor vrijdagquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Stress is nooit fijn. Heb er ook 2.5 jaar geleden behoorlijk last van gehad. En hopelijk wordt je morgen wel te woord gestaan door die mevrouw. Nooit leuk als je niet wordt teruggebeld, terwijl dat wel beloofd is.
Ik heb niet veel ervaring mee, heb nooit direct na een depressie hoeven te sollicititeren. En een achterstand hebben in het leven door een depressie heeft niet zozeer te maken met werk. Daar hoeven ze het op je werk niet zo veel vanaf te weten ga ik vanuit. Want leven en genieten zijn 2 ruime begrippen die voor iedereen weer anders.quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:29 schreef nopes het volgende:
Sorry voor het binnen vallen van dit topic. Ik denk dat mijn vraag hier goed past.
Ik zit met het probleem dat ik er erg tegen opzie om te solliciteren voor een baan aangezien mijn werkervaring niet relevant is. En ik nogal een achterstand heb qua "leven" door depressie en angst. Ik wil hier niet mee te koop lopen.
Hoe zijn jullie ervaringen met solliciteren na/in een depressieve periode ?
Fijn dat je een redelijke dag hebt gehad. Dat je er nog geen goed gevoel over hebt is erg herkenbaar. Maar dat is ook heel normaal. Zodra je meer van dit soort dagen heb gehad zal je gevoel er ook beter over worden.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:56 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb wonderwel vandaag best wel een goede dag gehad. Zaten wel wat moeilijke momenten tussen, maar ja ik mag ook niet verwachten dat ik een hele dag probleemloos doorkom.
Maar werken ging vandaag goed, gewoon volgehouden tot het einde, daarna even de post doorgenomen met iemand van de begeleiding en daarna tot nu eigenlijk doorgekomen met Fok! en af en toe wat gelezen en een sudoku gemaakt.
Maar toch heb ik vaak even een raar gevoel, gewoon toch geen tevreden gevoel hebben, terwijl ik dat wel zou willen, want het ging vandaag gewoon lekker. Dat is even lastig, maar dat komt misschien nog wel terug. Zoals het vandaag ging, wil ik graag nog wat meer dagen (achter elkaar) hebben..
Yay, wat fijn zeg!quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:02 schreef cafpow het volgende:
yeeyik heb 2 dingen minder om me zorgen over te maken, ik heb die mw. eindelijk te pakken gekregen, maar mag nu vrijdag daarnaartoe voor een gesprek, daar gaat mijn rustige vrijdag
![]()
Maar ik heb iemand gevonden die mij zondagochtend wil wegbrengen..waardoor ik niet meer m 8 uur 's ochtends de deur uit hoef en dus niet met mijn ma, de 2 laptops en koffer de trein in hoef
Dat is mooiquote:Op woensdag 26 januari 2011 17:02 schreef cafpow het volgende:
yeeyik heb 2 dingen minder om me zorgen over te maken, ik heb die mw. eindelijk te pakken gekregen, maar mag nu vrijdag daarnaartoe voor een gesprek, daar gaat mijn rustige vrijdag
![]()
Maar ik heb iemand gevonden die mij zondagochtend wil wegbrengen..waardoor ik niet meer m 8 uur 's ochtends de deur uit hoef en dus niet met mijn ma, de 2 laptops en koffer de trein in hoef
Vandaag weer zo;n dag, maar toch behoorlijk vermoeid en erg wankel, maar ja waarschijnlijk sterkt dit me wel weer..quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:16 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Fijn dat je een redelijke dag hebt gehad. Dat je er nog geen goed gevoel over hebt is erg herkenbaar. Maar dat is ook heel normaal. Zodra je meer van dit soort dagen heb gehad zal je gevoel er ook beter over worden.
Helaas kan ik je niet helpen, toch wil ik je graag steunen,quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:47 schreef Lotusss het volgende:
Even een crosspost:
Ik zit nu ongeveer een jaar aan de AD (Lexapro 20mg). Ook heb ik oxazepam 10mg voor momentjes dat ik nog "onrustig" ben, aangezien ik de maximale dosis Lexapro al slik.
Nu was ik vorige week begonnen aan een baan voor 16u in de week, maar nu in de tweede week word ik zwaar onrustig en had ik vanmorgen een halve paniekaanval, waardoor ik me ziek gemeld heb.
Kans zit er dik in dat ik dit werk (in een winkel) niet kan doen, zelfs niet voor die magere 16 uurtjes. Voel me er dus echt niet fijn bij, morgen dus weer naar de HA.
Aangezien ik aan mijn max zit qua Lexapro en ik niet "regelmatig" aan de oxa wil zitten, zou ik graag opties van jullie weten, misschien gebruikerservaringen?
Thanks.
Dank je lieverd!quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Helaas kan ik je niet helpen, toch wil ik je graag steunen,
dit geldt ook voor mij. Heb helemaal geen ervaring met medicatie...quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Helaas kan ik je niet helpen, toch wil ik je graag steunen,
Dat is lekker.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:15 schreef Sylvana het volgende:
Vanochtend bij therapie eindelijk weer eens lekker buiten kunnen wandelenHet zonnetje scheen lekker, was echt fijn
We waren bij interpersoonlijke therapie met zijn 4en en met conditietraining maar met zijn 3en, dus er was aandacht genoeg voor iedereen vandaag
1 vrouw is nu voor de 3e keer afwezig en moet waarschijnlijk de groep uit, dat is wel jammer, maarja, die regel is er nou eenmaal.
en als je bijvoorbeeld gewoon mp3 opzet en probeert dingen te doen, gaat het dan beter?quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is lekker.
Ik heb weer een zwaar mindere dag. Ook al probeer ik dingen in te plannen, als het niet verplicht of werk is, voel ik me zo rot ook tijdens het doen van dingen..
Nee, heb ik wel eens geprobeerd, maar ik ga niet een winkel in met muziek op, dat vind ik associaal.quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:09 schreef cafpow het volgende:
[..]
en als je bijvoorbeeld gewoon mp3 opzet en probeert dingen te doen, gaat het dan beter?
Tja, dan is het lastig inderdaadquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, heb ik wel eens geprobeerd, maar ik ga niet een winkel in met muziek op, dat vind ik associaal.
en er naar toe gaan is dus wel eventueel een optie, maar werkt niet altijd.
Tot je aan de kassa staat moet dat toch prima kunnen? (in een kledingwinkel is het natuurlijk anders dan de buurtsuper)quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, heb ik wel eens geprobeerd, maar ik ga niet een winkel in met muziek op, dat vind ik associaal.
en er naar toe gaan is dus wel eventueel een optie, maar werkt niet altijd.
Ja misschien wel, maar toch voel ik me er niet prettig bij waarschijnlijk.quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:38 schreef fs180 het volgende:
[..]
Tot je aan de kassa staat moet dat toch prima kunnen? (in een kledingwinkel is het natuurlijk anders dan de buurtsuper)
het hangt er ook vanaf, kijk als iemand het echt nodig heeft om zijn of haar angsten te overwinnen, vindt ik het probleem zolang je de mensen aan de kassa enzo maar goed kan verstaan.quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:38 schreef fs180 het volgende:
[..]
Tot je aan de kassa staat moet dat toch prima kunnen? (in een kledingwinkel is het natuurlijk anders dan de buurtsuper)
Nee,volgens mij niet. Ik ben wel eens gaan wandelen met muziek op, maar soms werd ik daardoor alleen maar somberder door of andere negatieve gedachten. Zelfs van de meest positieve teksten kan ik geen kracht uitputten.quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:54 schreef fs180 het volgende:
In kledingwinkels wordt je nogal snel aangesproken, leek me daarom niet handig. Als ik boodschappen ga doen doe ik dat lekker met een muziekje op ipv het aanhoren van kinderen, trien en henk die de keuze moeten maken tussen 12 dagschotels of de aanbieding van de week
Trekt het niet de aandacht weg van je probleem? Dat je er minder op concentreert als je in je muziek wegzakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |