Lekker zeg ene weekje vrij.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:21 schreef Sylvana het volgende:
Dankje en balen dat je zo slecht geslapen hebt en daarom zo brak en moe bent. ik hoop dat je vandaag wordt gebeld door je psych en doe idd maar lekker rustig aan
Ik heb vanochtend tentamen gehad, ging wel redelijk vond ik zelf. Van het weekend 2 verjaardagen, dus lekker druk. Maar volgende week dus lekker de hele week vrij
Ik hoop voor je dat er volgende week dan een gaatje vrijkomt voor jequote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:15 schreef cafpow het volgende:
[..]
Lekker zeg ene weekje vrij.
Hier net gebeld door de psych, komende week gaat niet lukken dus maar een afspraak gemaakt voor over 1 maand bij de terugkeer.
En als er een gaatje vrijkomt van de week kan ik heel mischien gaan maar dat hoor ik dan nog wel.
ik zou hier het antwoord echt niet op weten.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 09:15 schreef ScarFace- het volgende:
Leuk voor je Sylvana.
Individuele gesprekken zijn altijd goed![]()
Mag je als je een recept herhaalt bij de HA assistente eigenlijk vragen om een groter aantal?
Idd, vaak vinden ze het gevaarlijk om heel veel mee te geven.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:15 schreef Tegan het volgende:
Er is dacht ik een regeling dat je niet zoveel in huis mag hebben waar je zelfmoord mee kan plegen. Vandaar dat je misschien heel weinig voorgeschreven kreeg. Vind geen bron helaas, maar mijn zus is arts.
Van 1 medicijn (2mg per dag) krijg ik ongeveer voor 3 maanden mee per keer. Dat is toch 90 pilletjes,..quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:15 schreef Sylvana het volgende:
Ik krijg voor 1 maand mee, maar zou niet weten of je meer mag meenemen als je het vraagt. Zou ik idd gewoon even bij de apotheek ofzo navragen
Als je vergevorderde plannen hebt voor zelfmoord, kun je de medicatie ook gewoon opsparen door ze niet in te nemen en uit te rekenen wanneer ze op zouden zijn en dan alles in 1 keer innemen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:15 schreef Tegan het volgende:
Er is dacht ik een regeling dat je niet zoveel in huis mag hebben waar je zelfmoord mee kan plegen. Vandaar dat je misschien heel weinig voorgeschreven kreeg. Vind geen bron helaas, maar mijn zus is arts.
Klopt. Maar dit is gewoon een afspraak om sowieso niet teveel mee te geven. Als je het echt wilt kan het altijd natuurlijk. Geldt voor alles.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als je vergevorderde plannen hebt voor zelfmoord, kun je de medicatie ook gewoon opsparen door ze niet in te nemen en uit te rekenen wanneer ze op zouden zijn en dan alles in 1 keer innemen.
Kan geen arts echt controleren.
dat is maar goed ookquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:20 schreef ScarFace- het volgende:
Ik ben niet van plan zelfmoord te plegen voor alle duidelijkheid!
hmmm..dit "verhaal" is enerzijds zeer positief maar anderzijds kan het ook weer negatief zijn.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:59 schreef totaalmalloot het volgende:
geweldig hoe jullie elkaar weten te steunen hier. iedereen die het moeilijk heeft, heel veel sterkte, en alles komt vast en zeker goed ;-) !
ik leef zelf al een aantal jaar in een soort van 'roes'. heb eigenlijk geen idee waar ik met me leven heen wil, en zoek enorm veel afleiding op om maar 'bezig' te blijven, want als ik er over na ga denken gaat het helemaal mis. Ik heb me de afgelopen maanden echter stuk gewerkt, volg een voltijd hbo studie, en werk daarnaast ook nog is 3 dagen per week als designer, dat gaat goed in de zin van dat ik alles op school haal, en op me werk dik tevreden met me zijn, maar dit alles geeft me weinig tot geen voldoening. Nu ben ik deze periode ook nog is aan het verhuizen, wat het al helemaal dol maakt.
Ik heb de week voor oud en nieuw kennis gemaakt met xtc, dat gaf me op dat moment wel zo'n bizar voldaan gevoel, het leek alsof ik vond waar ik altijd naar had gezocht. een soort van totale tevredenheid, niet te beschrijven. Ik heb het na deze keer nogmaals gebruikt, en dit gevoel was wederom geweldig. Nu ben ik natuurlijk niet achterlijk, en ben ook niet van plan hier mee door te gaan, maar ik zit er momenteel helemaal doorheen.
Het lijkt alsof ik de afgelopen weken niet bewust heb meegemaakt, en voel me zo slap als het maar kan. Ik moet dingen zien te veranderen, maar ik heb geen idee waar te beginnen.
Dat is mooi Sylvanaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:41 schreef Sylvana het volgende:
Ik heb vandaag mijn eerste individuele sessie gehad bij de psycholoog en het was echt fijnNu het individueel is, is er tijd genoeg om dieper op bepaalde zaken in te gaan en te zoeken naar achterliggende oorzaken en gedachten. Bij de depressiegroep is daar niet echt tijd voor en blijft het vaak erg algemeen. Nu kunnen we echt goed op een situatie ingaan en naar de oorzaak te kijken. We hebben afgesproken dat ik zolang ik ook nog de depressiegroep heb 1x in de 2 weken individueel gesprek heb. Daarna moeten we even kijken of dat zo blijft of dat het 1x in de week ofzo wordt.
Maar klikte iig wel met de psych, ze had me al snel door hoe het bij mij zit qua gedachten etc en was gewoon een erg fijn gesprek
Combinatie van (anti)depressie en mdma is dan ook echt not done..quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:53 schreef cafpow het volgende:
[..]
hmmm..dit "verhaal" is enerzijds zeer positief maar anderzijds kan het ook weer negatief zijn.
Het is positief dat je dingen wilt aanpakken en het niet weten waar tja dat gebeurd zo vaak..want alles lijkt in het leven een soort kettingreactie en je moet altijd het begin pakken wil je het goed voor elkaar krijgen.
Dus succes ermee.
En met die XTC pas op, ik heb iets soortgelijks meegemaakt heel erg lang geleden, en dat was heel stom van me. Ik had zoiets van ik doseer het allemaal en ga niet teveel meedoen..maar ondanks dat ging het toch mis.
Dus pas er aub. mee op.
Verder, tja iedereen hier is welkom..dus hopelijk kunnen wij jou ook steunen daar waar nodig
Stress is nooit fijn. Heb er ook 2.5 jaar geleden behoorlijk last van gehad. En hopelijk wordt je morgen wel te woord gestaan door die mevrouw. Nooit leuk als je niet wordt teruggebeld, terwijl dat wel beloofd is.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:44 schreef cafpow het volgende:
@ sylvana, heerlijk zo'n individueel gesprek. En fijn dat het klikte met je gesprekspartner.
@ iedereen hoop dat het goed gaat.
Hier begint de stress langzaam aan te komen zetten vanwege de reis. Ondertussen moet ik een vrouw van zosawe zien te bereiken en g amorgen voor de 3e keer bellen, omdat ze vandaag in gesprek was en zou terugbellen en niks gehoord. Dus morgen maar weer bellen en ik wordt daar echt zo doodziek van.
Ondertussen val ik gemiddel rond een uur of 2-4 in slaap en ben dus pas rond 12 uur overdag weer wakker..waardoor ik in tijdnood kom.
Maar ik kom, er wel, nog even uithouden en dan kan ik een maandje al die bureaucratie even van me af gooien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |