Ja, maar het gaat al tijden de ene dag goed en de andere dag slecht. En gewoon dat gevoel dat ik dik ben (echt in bijna elk kledingstuk) vind ik niet fijn. En dan ga ik aankomende vrijdag en zaterdag ook nog eens uit eten. En ik vind dat ik niet moet miepen om eten, dus dan maar zorgen dat ik meer ga bewegen!quote:Op zondag 16 januari 2011 19:39 schreef uniekhoorn het volgende:
GB, morgen weer een nieuwe dag... niet jezelf afkraken...
En wandelen is sowieso
Zoals Vik heerlijk over hardlopen kan praten, zo heerlijk vind ik wandelen
je hebt gelijk, ik had over het wandelen heen gelezenquote:Op zondag 16 januari 2011 19:40 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Anna en ik zijn hetzelfde.
Allebei anderhalf uur gewandeld en ook hardgelopen.
tenminste, dat denk ik
haha uniekquote:Op zondag 16 januari 2011 19:41 schreef uniekhoorn het volgende:
Heerlijk BZV kijken.. net nog gedoucht en ingesmeerd met nepnivea, dat vergt ook kracht zeg
Goed voor de lenigheid iig wel.quote:Op zondag 16 januari 2011 19:44 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
haha uniekik vind het soms ook een hele workout om me in te smeren met bodylotion!
ik ook en dat doe ik alleen maar in de zomer, als het opvalt voor anderen dat mijn huid veel te droog isquote:Op zondag 16 januari 2011 19:46 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik smeer altijd alleen m'n onderbenen en armen in...
ohnee, ik vooral in de winter, want dan jeukt die droge huid zo erg.quote:Op zondag 16 januari 2011 19:47 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
ik ook en dat doe ik alleen maar in de zomer, als het opvalt voor anderen dat mijn huid veel te droog is
Zeer zeker niet!quote:Op zondag 16 januari 2011 19:49 schreef Viking84 het volgende:
Ik smeer body butter, omdat dat zo lekker ruikt. Dat is toch geen non-argument?
.
Ik ook niet. Teveel gedoe. En als mn huid echt kurkdroog is, helpt het alsnog niets.quote:
Inderdaad gedoe. Ik kan alleen m'n armen zelf smeren ofzo.. en verder ga ik niet iemand anders mij in laten smeren. Blergh.quote:Op zondag 16 januari 2011 19:50 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik ook niet. Teveel gedoe. En als mn huid echt kurkdroog is, helpt het alsnog niets.
Alleen niet meer te koop.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:00 schreef Ewelina het volgende:
Die chocolate experience lijkt me wel wat!
Want?quote:Op zondag 16 januari 2011 20:06 schreef Swietje het volgende:
Ik krijg lekker korting bij de body shop...
Beterschap!quote:Op zondag 16 januari 2011 20:07 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hoi, lijstje!
O: -
S: slapen
T: -
L: -
S: slapen met m'n superdikke dekbed erbij, die ik verder alleen gebruikt heb toen de verwarming kapot was
D: sinaasappel
Slapen reken ik als een S, omdat ik spierpijn krijg
Nu is het afwachten hoe lang het goed gaat met de sinaasappel!
Een sinaasappel irriteert je maag,of niet? Onze kinderarts beveelt altijd aan:quote:Op zondag 16 januari 2011 20:07 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hoi, lijstje!
O: -
S: slapen
L: -
S: slapen met m'n superdikke dekbed erbij, die ik verder alleen gebruikt heb toen de verwarming kapot was
D: sinaasappel
Slapen reken ik als een S, omdat ik spierpijn krijg
Nu is het afwachten hoe lang het goed gaat met de sinaasappel!
Handicapquote:
Hahaahahhaquote:
Heb geen beschuit of zoute stengels in huis. Ik had bedacht dat ik nog kippebouillon in zo'n zakje had, maar die was niet goed meer.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:11 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Een sinaasappel irriteert je maag,of niet? Onze kinderarts beveelt altijd aan:
- 7 uur niets eten
- beginnen met gepureerde gekookte worteltjes, zoutstangen, beschuit, veel thee
- als dat lukt: rijst, droog brood, eventueel biogarde
Dan langzaam weer normaal gaan eten.
En beterschap natuurlijk!
Dan zou ik ook korting krijgenquote:
Lukt je makkelijk. Gewoon voor inschrijvenquote:Op zondag 16 januari 2011 20:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dan zou ik ook korting krijgen.
Hoeveel korting is het? 10 % zou ik nog te weinig vinden.
Ik overweeg mee te doen met de CPC-loop hier in Den Haag, 5 km in maart (Goh, dat ik nog eens zou overwegen mee te doen aan een wedstrijd![]()
)
Over 2 weken loop ik 30 minuten achtereen en 5 km zal hooguit 5 minuten meer zijn voor mij, dus moet te doen zijn om die in maart te lopen!
Grappig, soms. Lief sporadisch.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee hoor, lieve en grappige mannen zijn ook welkom.
Ja maar ik ben ook allergisch voor mensenmassa's én ik houd niet van mensen die me inhalenquote:Op zondag 16 januari 2011 20:17 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Lukt je makkelijk. Gewoon voor inschrijven.
Beterschap Puff
Oe, dit precies!!quote:Op zondag 16 januari 2011 20:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja maar ik ben ook allergisch voor mensenmassa's én ik houd niet van mensen die me inhalen. Dus ik denk er nog even over na
.
Suiker schijnt ook niet goed te zijn.... Maar wie ben ik om jou advies te gevenquote:Op zondag 16 januari 2011 20:13 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Heb geen beschuit of zoute stengels in huis. Ik had bedacht dat ik nog kippebouillon in zo'n zakje had, maar die was niet goed meer.
Voelde me ff niet goed genoeg om te koken, dus dit was zo'n beetje het eerste wat voorhanden was.
Het is alweer ietsje beter (ik ril nu amper) dus misschien maak ik nog wat rijst met rozijntjes en suiker.
Nou dan het is het dé manier om van die allergie af te komenquote:Op zondag 16 januari 2011 20:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja maar ik ben ook allergisch voor mensenmassa's én ik houd niet van mensen die me inhalen. Dus ik denk er nog even over na
.
Suiker is kalorieeees!quote:Op zondag 16 januari 2011 20:19 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Suiker schijnt ook niet goed te zijn.... Maar wie ben ik om jou advies te geven![]()
Sterkte!
Eerder beginnen en bijhoudenquote:Op zondag 16 januari 2011 19:50 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik ook niet. Teveel gedoe. En als mn huid echt kurkdroog is, helpt het alsnog niets.
Ik ben lui, stuur me eens een PM, dan kan ik straks gewoon simpel replyenquote:Op zondag 16 januari 2011 21:00 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik wil het filmpje van Merel zien maar die van Cali ook!!
van mij?? je bedoelt die van heel lang geleden? ik weet zelf niet eens meer waar die isquote:Op zondag 16 januari 2011 21:00 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik wil het filmpje van Merel zien maar die van Cali ook!!
Mooi ! Vooral die tegeltjesvloer en de glazen deurenquote:Op zondag 16 januari 2011 21:20 schreef Merel het volgende:
Nou degenen die me gePMd hebben, hebben een URL gekregen. Lief dat jullie zo geīnteresseerd zijn
ZE GAAN ER ALLEMAAL UIT!!quote:Op zondag 16 januari 2011 21:28 schreef Jagärtrut het volgende:
oh jongens, geen spoilers van BZV, ik moet het morgen nog op uitzendinggemist kijken! Alvast bedankt!
Hij gaat dood op het eindequote:Op zondag 16 januari 2011 21:28 schreef Jagärtrut het volgende:
oh jongens, geen spoilers van BZV, ik moet het morgen nog op uitzendinggemist kijken! Alvast bedankt!
Dan zou ik niks zeggen, of zeggen 'leuk, maar niet mijn smaak'quote:Op zondag 16 januari 2011 21:40 schreef Merel het volgende:
Ja jullie kunnen nu natuurlijk ook niet zeggen dat jullie het niks vinden hč
Ik heb nog geen avondeten gehadLijstje bestaat uit het laatste stuk pizza en een zak bugles met een bakje roomkaas. Geen idee wat er gebeurd is waardoor ik opeens weer zo idioot eet?! Vanaf morgen weer normaal.
Zij ookquote:Op zondag 16 januari 2011 21:37 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Hij gaat dood op het einde
vogelbessenlikeur??quote:Op zondag 16 januari 2011 21:43 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn laatste t. is geworden:
een bakje kwark met frambozen + een glaasje vogelbessenlikeur en een paar kaasstangen
Nou... die laastste twee zijn best een leuk setjequote:Op zondag 16 januari 2011 21:43 schreef _Calimero_ het volgende:
Gijs stuurt Marcel weg en Annemarie kiest Frank
Ik las 'te dronken'quote:Op zondag 16 januari 2011 21:32 schreef Merel het volgende:
Wel jammer dat het te donker was voor het plaatsje en het dakterras. Maar het gaat om het idee
ik denk dat ik geen batterijen meer heb voor mijn camera.quote:
Alsof het ooit gaat lukken om een datum te prikkenquote:Op zondag 16 januari 2011 21:46 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
ik denk dat ik geen batterijen meer heb voor mijn camera.
I suggest you come visit
mijn agenda is nog helemaal leeg hoor, voor 2012quote:Op zondag 16 januari 2011 21:47 schreef Merel het volgende:
[..]
Alsof het ooit gaat lukken om een datum te prikken
Ik had eigenlijk willen gaan hardlopen, maar het was te mooi weer. Dat is iets wat ik nog nooit gehoord heb!quote:Op zondag 16 januari 2011 21:54 schreef mazaru het volgende:
Ik had eigenlijk moeten hardlopen vandaag. Maar het was zulk prachtig weer. Dan breek je je nek over de mensen waar ik altijd ga.
In plaats daarvan heb ik met de WII gespeeld. EA sport Active
http://www.nutwiisystem.c(...)ew-cardio-upper.html
Ik heb nu overal spierpijn, en ik loop als een manke pinguin.
Als je jezelf eens op een leuke manier wilt uitputten, dan kan ik dit van harte aanbevelen.
Ik ook niet iddquote:Op zondag 16 januari 2011 21:55 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk willen gaan hardlopen, maar het was te mooi weer. Dat is iets wat ik nog nooit gehoord heb!
Gaan wiiien omdat het te mooi weer is buitenquote:Op zondag 16 januari 2011 21:54 schreef mazaru het volgende:
Ik had eigenlijk moeten hardlopen vandaag. Maar het was zulk prachtig weer. Dan breek je je nek over de mensen waar ik altijd ga.
In plaats daarvan heb ik met de WII gespeeld. EA sport Active
http://www.nutwiisystem.c(...)ew-cardio-upper.html
Ik heb nu overal spierpijn, en ik loop als een manke pinguin.
Als je jezelf eens op een leuke manier wilt uitputten, dan kan ik dit van harte aanbevelen.
km? of min?quote:Op zondag 16 januari 2011 21:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ook niet idd.
Smoesjes!.
Morgenochtend mag ik weer. 20 km achtereen en vrijdag 25 km achtereen. Schiet lekker op zo!.
km of min?quote:Op zondag 16 januari 2011 21:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ook niet idd.
Smoesjes!.
Morgenochtend mag ik weer. 20 km achtereen en vrijdag 25 km achtereen. Schiet lekker op zo!.
Oh. Nouja. Ook een prestatie natuurlijkquote:Op zondag 16 januari 2011 21:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Godver doe ik het weer fout.
20 minuten.
Voor mij wel jaquote:Op zondag 16 januari 2011 21:59 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Oh. Nouja. Ook een prestatie natuurlijk
Hehehe ja, klinkt best wel stom eigenlijk.quote:Op zondag 16 januari 2011 21:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
En binnen 'sporten' omdat het buiten te mooi weer is.
heb je nog steeds een template nodig? Zo ja, PM me even je mail adresquote:Op zondag 16 januari 2011 15:57 schreef Tinkepink het volgende:
Natuurlijk wel. Puntsgewijs lijstje maken. Leuk en noodzakelijk afwisselen. Belangrijkste eerst, dan iets leuks maar minder belangrijks en haalbare doelen zetten. Probeer uit elkaar te houden wat je moet doen en wat je wilt doen (of waar van jijzelf vindt dat het moet, dat moet namelijk niet, dat wil je).
Ik vind het vreselijk om hard te lopen als je om de tien meter mensen tegenkomt.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:02 schreef Merel het volgende:
Ik vind het ook altijd irritant hardlopen als het druk is op straat hoor. Maar het klinkt wel grappig als je het zo stelt
Dat is lief van je! Maar ik heb er een gevonden die er mee door kan.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:01 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
heb je nog steeds een template nodig? Zo ja, PM me even je mail adres
Thanksquote:
"Kijk dit is de voordeur en dit het konijn" *zet 3 stappen* *struikelt* "dat was de troep die ik nooit opruimen" *zet nog 3 stappen* "nou en dit is de slaapkamer met mn bureau en computer" *struikelt nog een keer* "en dat is de was die ik al tijden op moet ruimen"quote:Op zondag 16 januari 2011 21:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb een idee! Iedereen gaat een filmpje maken!.
ik heb een HTC Legend, met tig toeters en bellenquote:Op zondag 16 januari 2011 22:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat voor telefoon heb je, aurum? Ik twijfel tussen de Samsung Galaxy S en de HTC Desire Z.
Dat zijn allebei prima telefoons, volgens mij.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat voor telefoon heb je, aurum? Ik twijfel tussen de Samsung Galaxy S en de HTC Desire Z.
Ik vind m'n eigen stem zo gekquote:Op zondag 16 januari 2011 22:31 schreef _aurum_ het volgende:
leuk huis Merel en leuk praatje bij de rondleiding
Oh, zat er ook geluid bij?quote:Op zondag 16 januari 2011 22:31 schreef _aurum_ het volgende:
leuk huis Merel en leuk praatje bij de rondleiding
Ja, I know. Baardmans heeft de Desire Z (en een HTC Hero, en een iPhone, maar goedquote:Op zondag 16 januari 2011 22:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat zijn allebei prima telefoons, volgens mij.
De eerste is volgens mij smartphone van het jaar 2010, dus dat zegt wel iets. Heeft Samsung ook Android? (Android is een prima besturingssysteem, valt misschien zelfs te prefereren boven dat van de iPhone)
3 smartphones, wtf?quote:Op zondag 16 januari 2011 22:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, I know. Baardmans heeft de Desire Z (en een HTC Hero, en een iPhone, maar goed) en het toetsenbordje vind ik wel echt een groot voordeel. Maar die Samsung is ķķk mooi en goedkoper.
Vind ik ook!quote:Op zondag 16 januari 2011 22:38 schreef Merel het volgende:
Jeetje DaD, als Baardmans er 3 heeft kan ie er best eentje aan jou geven!
Dat vindt denk ik iedereenquote:
Collega van me had ook 3 telefoons.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, I know. Baardmans heeft de Desire Z (en een HTC Hero, en een iPhone, maar goed) en het toetsenbordje vind ik wel echt een groot voordeel. Maar die Samsung is ķķk mooi en goedkoper.
quote:Op zondag 16 januari 2011 22:41 schreef loveli het volgende:
[..]
Collega van me had ook 3 telefoons.
Voor elke vriendin 1
Baardmans lijkt me een ander type, bij de weg.
Ik had zo'n ex ook, inderdaad.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:41 schreef loveli het volgende:
[..]
Voor elke vriendin 1
Goed dat je dat laatste er nog even bij zegtquote:Op zondag 16 januari 2011 22:41 schreef loveli het volgende:
[..]
Voor elke vriendin 1
willen en kunnen betalen zijn 2 verschillende dingenquote:
Kloptquote:Op zondag 16 januari 2011 22:47 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
willen en kunnen betalen zijn 2 verschillende dingen
Ik heb er uit principe wat op tegen om zoveel geld neer te leggen voor zo'n klein dingetje.
Ik wil snel kunnen bellen en als ik écht dingen uit moet zoeken, dan pak ik mijn laptop wel.
Maar als voetnoot, ik ben of op de zaak of ik zit in de auto. Als je veel idle time hebt, dan lijkt me zo'n ding weer wel handig.
Voor 200 euro heb ik vier paar laarzenquote:Op zondag 16 januari 2011 22:49 schreef neen het volgende:
Telefoons dit dat, hoe meer dingen die je niet nodig hebt hoe beter. Als je maar kan bellen en sms'en met een adresboek. Scheelt het je 200'euro kun je een paar laarzen kopen. Ben je niet alleen bereikbaar maar ook mobiel.
Ik wil ook nog wel een kijkje nemen in je casa merel
quote:Op zondag 16 januari 2011 22:49 schreef neen het volgende:
Telefoons dit dat, hoe meer dingen die je niet nodig hebt hoe beter. Als je maar kan bellen en sms'en met een adresboek. Scheelt het je 200'euro kun je een paar laarzen kopen. Ben je niet alleen bereikbaar maar ook mobiel.
Ik ruim een halve jas die ik niet koop omdat 'ie te duur isquote:Op zondag 16 januari 2011 22:50 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Voor 200 euro heb ik vier paar laarzen
Ik wil graag een nieuw filmpje mét lichtquote:Op zondag 16 januari 2011 22:46 schreef _Calimero_ het volgende:
ik heb mn youtubefilmpjes gelokaliseerd, dus mocht iemand ze willen zien (oude en nieuwe, donkere) pm maar even![]()
Euh, hoezo...?quote:Op zondag 16 januari 2011 22:48 schreef Perruche het volgende:
En vriendje maakt me gek. Maar ik heb het gevoel dat e.e.a. zich vanzelf oplost...
waar woont vriendje nu dan? Want ik dacht dat je met hem samenwoonde?quote:Op zondag 16 januari 2011 22:48 schreef Perruche het volgende:
Hoi!
Zo, was een film aan het kijken, m'n pa komt binnenwalsen "huuuh, ik wil dit en dat kijken" film, weg hoppa. Oh ik wil ZO Graag een eigen huis.
En vriendje maakt me gek. Maar ik heb het gevoel dat e.e.a. zich vanzelf oplost...
Lijstje.
O: 3x boterham, 2x kaas, 1x gekookt ei
T: hamburger (1 euro mcdonalds), handje nootjes, stuk cake
S: 7 km wandelen
D: pasta met tomatensaus enzo
T: druiven en wijntje
^^quote:Op zondag 16 januari 2011 22:54 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik wil graag een nieuw filmpje mét licht
Dat dacht ik ookquote:Op zondag 16 januari 2011 22:57 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
waar woont vriendje nu dan? Want ik dacht dat je met hem samenwoonde?
Ik ookquote:
Dit zal ik zaterdagochtend om half 8 even tegen jou zeggenquote:Op maandag 17 januari 2011 07:38 schreef Swietje het volgende:
Ligt iedereen nog in bed te rotten ofzo? HUP! OPSTAAAAAAAAAAAAAAAN!![]()
De droom was misschien rot Vik, maar ik vind het eigenlijk wel een mooie droom. Het gaat over losmaken van je ouders, je eigen leven leiden en het feit dat je ouders van je houden zoals je bent en je''loslaten''quote:Op maandag 17 januari 2011 07:41 schreef Viking84 het volgende:
Goeiemorgen.
Ik heb echt afschuwelijk gedroomd. Woonde nog thuis en m'n ouders moesten vluchten omdat ze werden vervolgd (wegens christen-zijn, volgens mij, maar dat weet ik niet zeker). Ze gingen naar Frankrijk en ik moest in eerste instantie mee. Uiteindelijk besloten ze dat ze het mij niet aan konden doen om mee te gaan, omdat ik geen contact zou mogen hebben met de buitenwereld, omdat we dan getraceerd konden worden (dus geen internet enzo), maar dat zou wel betekenen dat ik een lange tijd geen contact met mijn ouders zou hebben. Bah zeg.
Nu ontbijtje aan het wegwerken en over een dik uur ga ik lopen!
DAt heb ik in de oude mobiele layout ook nooit kunnen ontdekken. Zat die functie erin?quote:Op maandag 17 januari 2011 08:10 schreef neen het volgende:
Ik zit allang in de trein. Blue monday vandaag toch? Fijn.
Ook nog geen idee hoe je moet zien of er een nieuwe reactie in een topic is of hoeveel Posts er nog moeten bij de mobiele layout.
Daar zit ook wel weer wat in. Het was wel een uitzonderlijk heldere droom.quote:Op maandag 17 januari 2011 08:09 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
De droom was misschien rot Vik, maar ik vind het eigenlijk wel een mooie droom. Het gaat over losmaken van je ouders, je eigen leven leiden en het feit dat je ouders van je houden zoals je bent en je''loslaten''
Nou je kon toen toch in ieder geval zien op welke pagina het topic was vanuit de myat en of je het al gelezen had als het niet meer was vet gedrukt. En wie de laatste was die iets gepost had.quote:Op maandag 17 januari 2011 08:11 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
DAt heb ik in de oude mobiele layout ook nooit kunnen ontdekken. Zat die functie erin?
Zie. Ik heb twee telefoons, een Nederlandse en een Zweedse. Maar de ene dient vooral als opbergplaats voor het simkaartje dat ik niet in gebruik heb. Die telefoon is een 6 jaar oude nokia n nogwat, heel hip in die tijd, maar nu niet meer zo functionerend. M'n andere telefoon, die ik dagelijks gebruik is de goedkoopste nokia van de mediamarkt, voor 25 euro gekocht ofzo..quote:Op zondag 16 januari 2011 22:49 schreef neen het volgende:
Dual sim! Die zijn er ook voor minder dan 50 euro. Aan de andere kant, dat zijn wel 2 retourtjes Duutser.quote:Op maandag 17 januari 2011 08:23 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Zie. Ik heb twee telefoons, een Nederlandse en een Zweedse. Maar de ene dient vooral als opbergplaats voor het simkaartje dat ik niet in gebruik heb. Die telefoon is een 6 jaar oude nokia n nogwat, heel hip in die tijd, maar nu niet meer zo functionerend. M'n andere telefoon, die ik dagelijks gebruik is de goedkoopste nokia van de mediamarkt, voor 25 euro gekocht ofzo..
Ja, daar heb ik ook aan zitten denken...Maar eens op zoek..quote:Op maandag 17 januari 2011 08:24 schreef loveli het volgende:
[..]
Dual sim! Die zijn er ook voor minder dan 50 euro. Aan de andere kant, dat zijn wel 2 retourtjes Duutser.
Onder opties kun je instellen dat je wilt zien dat er nieuwe posts zijn sinds de laatste keer dat je in het topic keek. En gisteren zag ik wel hoeveel posts een topic nog te gaan had? Ik hou niet van verandering, maar na een beetje spelen met de instellingen raak ik al best gewend aan de nieuwe mobiele layoutquote:Op maandag 17 januari 2011 08:10 schreef neen het volgende:
Ik zit allang in de trein. Blue monday vandaag toch? Fijn.
Ook nog geen idee hoe je moet zien of er een nieuwe reactie in een topic is of hoeveel Posts er nog moeten bij de mobiele layout.
quote:
Ik woon idd met hem samen maar in het huisb van m'n pa, wat ie eigenlijk nooit gebruikt maar nu welquote:waar woont vriendje nu dan? Want ik dacht dat je met hem samenwoonde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |