Alleen niet meer te koop.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:00 schreef Ewelina het volgende:
Die chocolate experience lijkt me wel wat!
Want?quote:Op zondag 16 januari 2011 20:06 schreef Swietje het volgende:
Ik krijg lekker korting bij de body shop...
Beterschap!quote:Op zondag 16 januari 2011 20:07 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hoi, lijstje!
O: -
S: slapen
T: -
L: -
S: slapen met m'n superdikke dekbed erbij, die ik verder alleen gebruikt heb toen de verwarming kapot was
D: sinaasappel
Slapen reken ik als een S, omdat ik spierpijn krijg
Nu is het afwachten hoe lang het goed gaat met de sinaasappel!
Een sinaasappel irriteert je maag,of niet? Onze kinderarts beveelt altijd aan:quote:Op zondag 16 januari 2011 20:07 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hoi, lijstje!
O: -
S: slapen
L: -
S: slapen met m'n superdikke dekbed erbij, die ik verder alleen gebruikt heb toen de verwarming kapot was
D: sinaasappel
Slapen reken ik als een S, omdat ik spierpijn krijg
Nu is het afwachten hoe lang het goed gaat met de sinaasappel!
Handicapquote:
Hahaahahhaquote:
Heb geen beschuit of zoute stengels in huis. Ik had bedacht dat ik nog kippebouillon in zo'n zakje had, maar die was niet goed meer.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:11 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Een sinaasappel irriteert je maag,of niet? Onze kinderarts beveelt altijd aan:
- 7 uur niets eten
- beginnen met gepureerde gekookte worteltjes, zoutstangen, beschuit, veel thee
- als dat lukt: rijst, droog brood, eventueel biogarde
Dan langzaam weer normaal gaan eten.
En beterschap natuurlijk!
Dan zou ik ook korting krijgenquote:
Lukt je makkelijk. Gewoon voor inschrijvenquote:Op zondag 16 januari 2011 20:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dan zou ik ook korting krijgen.
Hoeveel korting is het? 10 % zou ik nog te weinig vinden.
Ik overweeg mee te doen met de CPC-loop hier in Den Haag, 5 km in maart (Goh, dat ik nog eens zou overwegen mee te doen aan een wedstrijd![]()
)
Over 2 weken loop ik 30 minuten achtereen en 5 km zal hooguit 5 minuten meer zijn voor mij, dus moet te doen zijn om die in maart te lopen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |