Dat is ontworpen door zo'n bekende homo.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:47 schreef Urquhart het volgende:
Ongelooflijk idd, terwijl dat thuisshirt van Frankrijk weer prachtig was
Vind ik ook niks, te retroquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:47 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ongelooflijk idd, terwijl dat thuisshirt van Frankrijk weer prachtig was
Ik ook, alleen de sponsor had iets kleiner gemogen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 10:10 schreef Irrem het volgende:
Ik vind het uit-shirt van Olympique Marseille erg mooi![]()
Gaultier?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 08:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat is ontworpen door zo'n bekende homo.
Staat los van de standaard shirts.
Hopelijk halen zie homo er dan ook bij als het Nederlands elftal shirt ontworpen moet wordenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 08:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat is ontworpen door zo'n bekende homo.
Staat los van de standaard shirts.
Inderdaadquote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:03 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Hopelijk halen zie homo er dan ook bij als het Nederlands elftal shirt ontworpen moet worden
Waarschijnlijk al iets eerder besproken maar toen volgde ik hier nog niet. Wat vinden jullie van de nieuwe Belgische truitjes? Ik vind ze knap.quote:
Wanneer komen die shirts nou?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:45 schreef Hamsik het volgende:
Ik ben benieuwd naar de Hummel kits van dit jaar (GAE/ADO) De templates van 2012 zien er iig goed uit, doen ietsjes denken aan de 'slurf' van vorig seizoen, maar dan subtieler, mooier.
Midden/eind julie pas.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:04 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Wanneer komen die shirts nou?
Mja ADO heeft geen hummel meer volgend seizoen. nieuwe shirtjes zijn van Errea geloof ikquote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:45 schreef Hamsik het volgende:
Ik ben benieuwd naar de Hummel kits van dit jaar (GAE/ADO) De templates van 2012 zien er iig goed uit, doen ietsjes denken aan de 'slurf' van vorig seizoen, maar dan subtieler, mooier.
Henkie? Is dat betrouwbaar?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:47 schreef msnk het volgende:
[..]
Heb je al die josti-sites zoals henkie en zo gecheckt?
Weet ik veel. Jij zoekt goedkope shirtjes, dan moet je zoeken naar goedkope sitesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |