Nee, eigenlijk helemaal niet.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:37 schreef Scarface2004 het volgende:
What's the catch?
Paar keer wassen en hij ziet er niet meer uit?
Ze zijn absoluut fake.quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:00 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zijn ze fake?
Op de foto's niet van echt te onderscheiden hoor.
Maar wat is dan het neppequote:Op donderdag 19 mei 2011 12:14 schreef LePoo het volgende:
[..]
Ze zijn absoluut fake.
Maar wat je zegt, niet van het echt te onderscheiden.
Ik zie anders geen merkquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:00 schreef Tomatenboer het volgende:Zijn ze fake?
Op de foto's niet van echt te onderscheiden hoor.
Er staan gewoon merklogo's op de shirts hoor. Ik heb naar Feyenoord shirts gekeken en daar staat gewoon het Puma logo op de plekken waar deze ook op het origineel is te vinden, en ook op de Ajax tenues zie ik gewoon Adidas logos.quote:
Dat ze nagemaakt zijn.quote:
Waar kun je niet over uit?quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:51 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Ik kan er nog steeds niet overuit namelijk
Shirts zijn al aangekondigd, geen geel-rood.quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:12 schreef daftme het volgende:
Hoorde laatst dat de nieuwe away kit van Barcelona rood geel worden? Heb een beetje gezocht, maar kom alleen maar op zwarte kits...
Kut. Als Deventenaar moest ik zo'n rood geel barca shirt hebbenquote:Op donderdag 19 mei 2011 16:39 schreef T.O.P het volgende:
[..]
Shirts zijn al aangekondigd, geen geel-rood.
http://www.9footballshirt.com/quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:53 schreef T.O.P het volgende:
Waar kan je behalve bij Henk dan van die goedkope shirts krijgen?
Daar heb ik zo geen antwoord op, ik zal thuis voor je kijken.quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:51 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Maar wat is dan het neppe?
Vuistregel is altijd : Klinkt het te mooi om waard te zijn?...dan is het ook zo
80% Polyester 20% iets anders ?
Ik kan er nog steeds niet overuit namelijk
Dat is ontworpen door zo'n bekende homo.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:47 schreef Urquhart het volgende:
Ongelooflijk idd, terwijl dat thuisshirt van Frankrijk weer prachtig was
Vind ik ook niks, te retroquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:47 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ongelooflijk idd, terwijl dat thuisshirt van Frankrijk weer prachtig was
Ik ook, alleen de sponsor had iets kleiner gemogen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 10:10 schreef Irrem het volgende:
Ik vind het uit-shirt van Olympique Marseille erg mooi![]()
Gaultier?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 08:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat is ontworpen door zo'n bekende homo.
Staat los van de standaard shirts.
Hopelijk halen zie homo er dan ook bij als het Nederlands elftal shirt ontworpen moet wordenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 08:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat is ontworpen door zo'n bekende homo.
Staat los van de standaard shirts.
Inderdaadquote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:03 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Hopelijk halen zie homo er dan ook bij als het Nederlands elftal shirt ontworpen moet worden
Waarschijnlijk al iets eerder besproken maar toen volgde ik hier nog niet. Wat vinden jullie van de nieuwe Belgische truitjes? Ik vind ze knap.quote:
Wanneer komen die shirts nou?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:45 schreef Hamsik het volgende:
Ik ben benieuwd naar de Hummel kits van dit jaar (GAE/ADO) De templates van 2012 zien er iig goed uit, doen ietsjes denken aan de 'slurf' van vorig seizoen, maar dan subtieler, mooier.
Midden/eind julie pas.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:04 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Wanneer komen die shirts nou?
Mja ADO heeft geen hummel meer volgend seizoen. nieuwe shirtjes zijn van Errea geloof ikquote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:45 schreef Hamsik het volgende:
Ik ben benieuwd naar de Hummel kits van dit jaar (GAE/ADO) De templates van 2012 zien er iig goed uit, doen ietsjes denken aan de 'slurf' van vorig seizoen, maar dan subtieler, mooier.
Henkie? Is dat betrouwbaar?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:47 schreef msnk het volgende:
[..]
Heb je al die josti-sites zoals henkie en zo gecheckt?
Weet ik veel. Jij zoekt goedkope shirtjes, dan moet je zoeken naar goedkope sitesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |