quote:Op zondag 16 januari 2011 19:23 schreef smegmanus het volgende:
Rustig maar schatjes. De TS is inmiddels niet meer onder ons.
Misschien via subsidesports.nl ?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:38 schreef de_boswachter het volgende:
Weet iemand waar ik shirts van de Oostenrijkse/Zwitserse competie kan kopen? Moet wel beetje makkelijk zijn qua betalen enzo.
Daarom niet minder mooi. Nike doet het in elk geval meteen beter dan Adidas... in wezen in de stijl van Umbro's Engeland tenues. Heel simpel, zonder geflikflooi.quote:
Hahaha, ben ik met je eensquote:Op maandag 28 februari 2011 00:02 schreef Paul-89 het volgende:
Ze zijn inderdaad wel netjes, jammer dat het Frankrijk is.
Heb hier een Shakthar shirtje liggen, ook zo'n witte maar dat is het thuisshirt geloof ik hoor. Toen hier gehaald: http://www.subsidesports.(...)hakhtar-donetsk.htmlquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:06 schreef BlueFunk het volgende:
Waaaaaaaaaaaaar o waar kan ik het uitshirt van Shakhtar Donetsk bestellen?!
[ afbeelding ]
Officiele site van Shakthar wordt te duur i.v.m. verzendkosten, ga er geen 160 dollar voor neertellen. NikeStore heeft ze niet (meer).
Iemand die me kan helpen? Bedankt!
Geen van allen. Komt het misschien in je op dat ik het ook gewoon een mooi shirt kan vinden? En nee, dat is niet het thuisshirt, maar het uitshirt. Het thuisshirt is oranje/zwart gestreept.quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:18 schreef LUFC het volgende:
[..]
Heb hier een Shakthar shirtje liggen, ook zo'n witte maar dat is het thuisshirt geloof ik hoor. Toen hier gehaald: http://www.subsidesports.(...)hakhtar-donetsk.html
Alleen nu is die uitverkocht zo te zien. Ben je een Lazio fan of anti Roma of zo?:P Of zo'n gloryhunter die met Barcelona, Arsenal shirts etc. rondloopt.
Past wel mooi bij die bajesklanten. Kan Anelka ook weer terug.quote:Op zondag 13 maart 2011 11:12 schreef Hamsik het volgende:
De nieuwe Frankrijk uitshirts vind ik echt super mooi! Het is wel een beetje een hate it or love it shirt geloof ik..
[ afbeelding ]
Mee eens. Of doen ze het expres zodat er meer mensen mee over straat durven in hun vrije tijd?quote:
Die is denk ik vrouwenvoetbal model ofzo?quote:Op zondag 13 maart 2011 11:13 schreef Hamsik het volgende:
En de nieuwe Mexico shirts, al doet me het uitshirt een beetje aan Duitsland denken..
Zou dit ook het nieuwe template van Adidas zijn? zo strak?
[ afbeelding ]
Dan ga je naar; Ons bezoekadres is gevestigd aan de Loosduinse Hoofdstraat 172, postcode 2552AL, te Den Haag.quote:Op donderdag 14 april 2011 13:33 schreef Batflyer het volgende:
Heeft iemand van jullie ervaring met de website http://www.voetbalshirtsforsale.nl ?
Ben op zoek naar het thuisshirt van Arsenal van dit seizoen. In de online store zijn ze maar 15 pond, maar alleen nog in grote maten en ik heb maat M nodig. Heb er onlangs al één via eBay gekocht, maar die bleek nep te zijn. En dat terwijl de verkoper gewoon de officiële afbeeldingen van de Nike-website in zijn advertentie had staan. Gelukkig wel meteen mijn geld teruggekregen.
Via google kwam ik op bovengenoemde site terecht, maar ik betwijfel of het wel allemaal echt is. Had al een mailtje gestuurd of ze wat zelfgemaakte foto's konden opsturen, daaraan kan ik wel zien of ie fake is. Stuurt ie terug dat ik maar op hun site moet kijken. Maar daar staat ook zo'n plaatje van Nike...
Hopelijk weet één van jullie of die shirts wel echt zijn. Mocht iemand een andere site of gewone sportwinkel weten waar ze Arsenal-shirts in de aanbieding hebben, dan hoor ik dat ook graag.
Wel cool, beetje rugby-achtig met die hoopsquote:Op zondag 13 maart 2011 11:12 schreef Hamsik het volgende:
De nieuwe Frankrijk uitshirts vind ik echt super mooi! Het is wel een beetje een hate it or love it shirt geloof ik..
[ afbeelding ]
Wtf is dat voor sponsor?quote:Op vrijdag 8 april 2011 08:48 schreef Hamsik het volgende:
Het nieuwe FC Twente thuis en uitshirt
[ afbeelding ]
Persoonlijk vond ik de diadora shirts van vorig seizoen mooier (de strakke rode zonder kraag en mooie lichtblauwe uitshirts)
Diadora is failliet gegaan.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:05 schreef o.us het volgende:
[..]
Wtf is dat voor sponsor?![]()
Erg jammer dat Diadora er blijkbaar mee kapt. Altijd mooie shirts gemaakt.
Wacht nog even totdat de bekendere shops het in de uitverkoop gooien?quote:Op donderdag 14 april 2011 17:17 schreef Batflyer het volgende:
Den Haag is een kilometer of 140 rijden, en ik heb trouwens niet eens een auto. Beetje onzinnig om erheen te gaan als ik ook online kan bestellen.
Burrda levert tevens de shirts van België, Koeweit, Qatar, Qatar Olympique committee, Al Arabi, Al Sadd, Al Gharafa, Leicester City, Watford, Wolverhampton Wanderers, Northampton Saints, Llianelli Scarlets, Ismaily SC, Egypte Handbal team en USA Handbal team.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:05 schreef o.us het volgende:
[..]
Wtf is dat voor sponsor?![]()
Erg jammer dat Diadora er blijkbaar mee kapt. Altijd mooie shirts gemaakt.
Toevallig loopt een vriend van me die site altijd te promoten. Draagt zelf met gemak neppe Burberry kleding en voor zo'n prijs zou ik het vertrouwen. Arsenal shirtjes moet je toch vrij eenvoudig kunnen vinden?quote:Op donderdag 14 april 2011 13:33 schreef Batflyer het volgende:
Heeft iemand van jullie ervaring met de website http://www.voetbalshirtsforsale.nl ?
Ben op zoek naar het thuisshirt van Arsenal van dit seizoen. In de online store zijn ze maar 15 pond, maar alleen nog in grote maten en ik heb maat M nodig. Heb er onlangs al één via eBay gekocht, maar die bleek nep te zijn. En dat terwijl de verkoper gewoon de officiële afbeeldingen van de Nike-website in zijn advertentie had staan. Gelukkig wel meteen mijn geld teruggekregen.
Via google kwam ik op bovengenoemde site terecht, maar ik betwijfel of het wel allemaal echt is. Had al een mailtje gestuurd of ze wat zelfgemaakte foto's konden opsturen, daaraan kan ik wel zien of ie fake is. Stuurt ie terug dat ik maar op hun site moet kijken. Maar daar staat ook zo'n plaatje van Nike...
Hopelijk weet één van jullie of die shirts wel echt zijn. Mocht iemand een andere site of gewone sportwinkel weten waar ze Arsenal-shirts in de aanbieding hebben, dan hoor ik dat ook graag.
Ziet er niet verkeerd uit. Beter dan het shirt van dit seizoen met dat rare witte reclamevlak.quote:
Dat shirt is al van een seizoen of 3 terug.quote:
En waar is de derde ster?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:05 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Die kleur hebben we toch al gehad? 2001/02 ofzo
Ja, zie ook Ajax-topique.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:05 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Die kleur hebben we toch al gehad? 2001/02 ofzo
Scheelt wel of je 30 miljoen per jaar krijgt (Qatar Foundation) of anderhalf miljoen betaalt (Unicef) voor de naam op je shirt, lelijk shirt trouwensquote:Op maandag 16 mei 2011 22:25 schreef Dekatria het volgende:
The fuck is de Qatar Foundation nou weerhad het gewoon Unicef gelaten, ofzo.
Ik heb dus mijn eigen naam op het shirt staanquote:Stichting Kans voor een Kind stelt zich ten doel om tijdelijk of voor een langere periode en incidenteel dan wel structureel het somatische en/of psychische en/of sociaal-maatschappelijke leed te verminderen van kinderen uit de regio Twente die zonder financiële hulp van derden geen uitzicht hebben op een verbetering van de persoonlijke situatie.
Uitshirt van inter is wel tof!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:14 schreef Scarface2004 het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, hij's echt briljant iddquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:48 schreef Triptamine2 het volgende:
Edit: En dat zwarte van liverpool dat hierboven gepost is, geniaal!
Ik ga er zsm een bestellen met Suarez achterop.quote:
Inderdaad, lijkt wel zo'n eerste internetsite van een jaar of 8 terug.quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:29 schreef msnk het volgende:
De website van henkie komt al jaren om de zoveel topics weer 's langs en altijd hoor je goede verhalen, maar ik blijf het een beetje vaag vinden
Waarom zou je dat willen? Het is hondslelijk. Overigens zal het wel eerst op de Nike-site komen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:12 schreef KneiterS het volgende:
Is het nieuwe shirt van Barcelona al ergens te krijgen? (op een beetje betrouwbare site)
Die 'sponsor' alleen alquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:14 schreef El_Borracho het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen? Het is hondslelijk. Overigens zal het wel eerst op de Nike-site komen.
Omdat ze fake zijn?quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:35 schreef Tomatenboer het volgende:
Snap niet dat Henkie die shirts zo goedkoop kan aanbieden terwijl ze in de sportzaak of de fanshop 65 euro moeten kosten.
Al staat op z'n site dat tie geen Feyenoord shirts meer verkoopt.
Zijn ze fake?quote:
Nee, eigenlijk helemaal niet.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:37 schreef Scarface2004 het volgende:
What's the catch?
Paar keer wassen en hij ziet er niet meer uit?
Ze zijn absoluut fake.quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:00 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zijn ze fake?
Op de foto's niet van echt te onderscheiden hoor.
Maar wat is dan het neppequote:Op donderdag 19 mei 2011 12:14 schreef LePoo het volgende:
[..]
Ze zijn absoluut fake.
Maar wat je zegt, niet van het echt te onderscheiden.
Ik zie anders geen merkquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:00 schreef Tomatenboer het volgende:Zijn ze fake?
Op de foto's niet van echt te onderscheiden hoor.
Er staan gewoon merklogo's op de shirts hoor. Ik heb naar Feyenoord shirts gekeken en daar staat gewoon het Puma logo op de plekken waar deze ook op het origineel is te vinden, en ook op de Ajax tenues zie ik gewoon Adidas logos.quote:
Dat ze nagemaakt zijn.quote:
Waar kun je niet over uit?quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:51 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Ik kan er nog steeds niet overuit namelijk
Shirts zijn al aangekondigd, geen geel-rood.quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:12 schreef daftme het volgende:
Hoorde laatst dat de nieuwe away kit van Barcelona rood geel worden? Heb een beetje gezocht, maar kom alleen maar op zwarte kits...
Kut. Als Deventenaar moest ik zo'n rood geel barca shirt hebbenquote:Op donderdag 19 mei 2011 16:39 schreef T.O.P het volgende:
[..]
Shirts zijn al aangekondigd, geen geel-rood.
http://www.9footballshirt.com/quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:53 schreef T.O.P het volgende:
Waar kan je behalve bij Henk dan van die goedkope shirts krijgen?
Daar heb ik zo geen antwoord op, ik zal thuis voor je kijken.quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:51 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Maar wat is dan het neppe?
Vuistregel is altijd : Klinkt het te mooi om waard te zijn?...dan is het ook zo
80% Polyester 20% iets anders ?
Ik kan er nog steeds niet overuit namelijk
Dat is ontworpen door zo'n bekende homo.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:47 schreef Urquhart het volgende:
Ongelooflijk idd, terwijl dat thuisshirt van Frankrijk weer prachtig was
Vind ik ook niks, te retroquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:47 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ongelooflijk idd, terwijl dat thuisshirt van Frankrijk weer prachtig was
Ik ook, alleen de sponsor had iets kleiner gemogen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 10:10 schreef Irrem het volgende:
Ik vind het uit-shirt van Olympique Marseille erg mooi![]()
Gaultier?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 08:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat is ontworpen door zo'n bekende homo.
Staat los van de standaard shirts.
Hopelijk halen zie homo er dan ook bij als het Nederlands elftal shirt ontworpen moet wordenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 08:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat is ontworpen door zo'n bekende homo.
Staat los van de standaard shirts.
Inderdaadquote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:03 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Hopelijk halen zie homo er dan ook bij als het Nederlands elftal shirt ontworpen moet worden
Waarschijnlijk al iets eerder besproken maar toen volgde ik hier nog niet. Wat vinden jullie van de nieuwe Belgische truitjes? Ik vind ze knap.quote:
Wanneer komen die shirts nou?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:45 schreef Hamsik het volgende:
Ik ben benieuwd naar de Hummel kits van dit jaar (GAE/ADO) De templates van 2012 zien er iig goed uit, doen ietsjes denken aan de 'slurf' van vorig seizoen, maar dan subtieler, mooier.
Midden/eind julie pas.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:04 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Wanneer komen die shirts nou?
Mja ADO heeft geen hummel meer volgend seizoen. nieuwe shirtjes zijn van Errea geloof ikquote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:45 schreef Hamsik het volgende:
Ik ben benieuwd naar de Hummel kits van dit jaar (GAE/ADO) De templates van 2012 zien er iig goed uit, doen ietsjes denken aan de 'slurf' van vorig seizoen, maar dan subtieler, mooier.
Henkie? Is dat betrouwbaar?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:47 schreef msnk het volgende:
[..]
Heb je al die josti-sites zoals henkie en zo gecheckt?
Weet ik veel. Jij zoekt goedkope shirtjes, dan moet je zoeken naar goedkope sitesquote:
Maakt me geen reet uit. Als ze er maar een beetje fatsoenlijk uitzien. Ik heb in eerder topics gelezen dat de namaak er wel redelijk goed uitzien?quote:
de foto's staan op henkies site, ze zien er idd niet slecht uit maar ik heb er geen ervaring meequote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:15 schreef Dyll het volgende:
[..]
Maakt me geen reet uit. Als ze er maar een beetje fatsoenlijk uitzien. Ik heb in eerder topics gelezen dat de namaak er wel redelijk goed uitzien?
Lijkt wel een bh met dat borststukquote:Op maandag 23 mei 2011 16:32 schreef Hamsik het volgende:
Kappa blijft mooie shirts maken, zie hier het nieuwe Fulham shirt!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rare bolletjes op de voorkant. En die rode strepen laten het shirt er erg goedkoop uitzien. Mooi logo trouwens.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:21 schreef Scarface2004 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 mei 2011 22:24 schreef Dyll het volgende:
[..]
Rare bolletjes op de voorkant. En die rode strepen laten het shirt er erg goedkoop uitzien. Mooi logo trouwens.
Waarom laten ze Giggs het shirt niet promoten? Die heeft toch een goed imago? Zo trouw ... aan z'n clubquote:
Ferdinand niet dan? Misschien heeft Giggs het ook wel gepromotet trouwens, weet ik niet.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:28 schreef El_Borracho het volgende:
[..]
Waarom laten ze Giggs het shirt niet promoten? Die heeft toch een goed imago? Zo trouw ... aan z'n club
Dat is waar, maar je kan niet overal zijn gezicht op plakken. En Ferdinand speelt er ook al 9 of 10 jaar of zo.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:28 schreef El_Borracho het volgende:
[..]
Waarom laten ze Giggs het shirt niet promoten? Die heeft toch een goed imago? Zo trouw ... aan z'n club
Hoe die kerel erbij staatquote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:18 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ferdinand niet dan? Misschien heeft Giggs het ook wel gepromotet trouwens, weet ik niet.
Je weet toch ... http://www.telegraaf.nl/t(...)__.html?sn=telesportquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:11 schreef daftme het volgende:
[..]
Dat is waar, maar je kan niet overal zijn gezicht op plakken. En Ferdinand speelt er ook al 9 of 10 jaar of zo.
Ik zou het ook wel wetenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:55 schreef El_Borracho het volgende:
[..]
[..]
Je weet toch ... http://www.telegraaf.nl/t(...)__.html?sn=telesport
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Football. Glorious football. Dont care what it looks like.
Ik heb bij Alfrawear.nl een Kopenhagen shirt gekocht in het verleden en ze hebben nog steeds Kopenhagen shirts in voorraad. Ik ken hen persoonlijk, omdat ik daar vaker shirts koop en zij richten zich op de niet gangbare shirts, of de clubshirts uit het verleden die in de winkel niet meer verkrijgbaar zijn. Ik persoonlijk vind ze een aanrader. Succes verder met het vinden van je shirt.quote:Op zondag 22 mei 2011 11:03 schreef Hamsik het volgende:
Dan moet je even in het buitenland kijken, ebay, kitbag etc. Ik weet wel dat Alfrawear.nl een aantal shirts uit Denemarken heeft, wellicht ook Kopenhagen=
Nice!quote:Op maandag 30 mei 2011 18:53 schreef Dyll het volgende:
Ik het shirt een week geleden via Lovellsoccer.com gekocht, levertijd is precies zeven dagen. Ik heb het shirt vandaag binnengekregen:
[ afbeelding ]
Lijkt me gewoon op de clubsites?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:43 schreef RdeRuijter het volgende:
Weet iemand een site waar je officiele voetbalshirts met lange mouwen kan krijgen (en eventueel met officiele bedrukking?
http://www.uksoccershop.com/quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:43 schreef RdeRuijter het volgende:
Weet iemand een site waar je officiele voetbalshirts met lange mouwen kan krijgen (en eventueel met officiele bedrukking?
Die kun je op Ebay vinden, vanuit Singapore, 18,- (exc verzend).quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:25 schreef Paul-89 het volgende:
Napoli shirt met achterop Cavani. Iemand tips ? Mag best het shirt zijn van afgelopen seizoen.
En het liefst niet te duur, rond 20 a 30 euro (hoeft niet origineel te zijn).
Ik koop liever niet via ebay.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:20 schreef Hamsik het volgende:
[..]
Die kun je op Ebay vinden, vanuit Singapore, 18,- (exc verzend).
Ik heb hem zojuist gekochtquote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:04 schreef Ludwig. het volgende:
[ afbeelding ]
The team name is Portman Kunis United (aka The Scissors)
Ik zou hem kopen.
Misschien is het een kwestie van wennen, maar ik vind het nu nog echt niks..quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:51 schreef voetbaltalent het volgende:
nieuwe real madrid shirt 2012
wel vet !!
[ afbeelding ]
Waar hebben ze die gouden randjes aan verdiend ? De Copa Del Rey ?quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:51 schreef voetbaltalent het volgende:
nieuwe real madrid shirt 2012
wel vet !!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:34 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Waar hebben ze die gouden randjes aan verdiend ? De Copa Del Rey ?
Dat zijn Football Manager shirtsquote:Op donderdag 2 juni 2011 10:58 schreef Monopoly_Man het volgende:
Nieuwe Spurs tenue van Puma (gerucht, niet bevestigd)
[ afbeelding ]
Tof. Ken je nog meer shirts?quote:Op donderdag 2 juni 2011 10:58 schreef Monopoly_Man het volgende:
Enkele erg mooie nieuwe shirts.
Nieuwe Duitse shirts:
[ afbeelding ]
Umbro is altijd mooi:
Lille thuis:
[ afbeelding ]
Sunderland uit:
[ afbeelding ]
Nieuwe Spurs tenue van Puma (gerucht, niet bevestigd)
[ afbeelding ]
Ja alleen die kraag is lelijk voor de rest echt topshirt. Sowieso lelijk als spelers hun shirt niet in hun broek doen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:48 schreef Devano het volgende:
Hopelijk krijgt NL weer witte broeken en lichtblauwe sokken, net als op Euro 2008.
[ afbeelding ]
Nederland krijgt pas volgend jaar een nieuwe shirt, voor het EK...quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:52 schreef Ethanolic het volgende:
Ik vind het nieuwe shirt van Frankrijk echt mooi, hoop dat NL ook een simpel mooi shirt krijgt.
[ afbeelding ]
En dare I say it alleen dat van Ajax lijkt nog ergens op. De nieuwe shrits van Twente vind ik overigens ook spuuglelijk.quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:32 schreef Paul-89 het volgende:
PSV, Ajax en Feyenoord dus lichtblauw in hun uitshirt aankomend seizoen.
Als je gay bent misschien!quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:51 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Het lijkt wel fluweel. Zou dat wat zijn, speler in een fluwelen shirt?
Paars vind ik wel mooiquote:Op donderdag 9 juni 2011 12:15 schreef Hamsik het volgende:
De nieuwe Sparta shirts:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jammer van de lelijke sponsor..
Adidas heeft hele mooie shirts over het algemeen, voor komend seizoen. Liverpool uit is er ook zo eentje.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:47 schreef Cani het volgende:
Bayern uit
[ afbeelding ]
Chelsea thuis
[ afbeelding ]
Ik vind de Adidas Voetbalshirts ook het lekkerst zittenquote:Op donderdag 9 juni 2011 14:01 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Adidas heeft hele mooie shirts over het algemeen, voor komend seizoen. Liverpool uit is er ook zo eentje.
Nitrouz vind roze iig mooiquote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:36 schreef Paul-89 het volgende:
En de Utrecht-supporters accepteren dat ?
Jammer van die sponsor op de achterkant, mooi shirt.quote:Op maandag 13 juni 2011 12:24 schreef Hamsik het volgende:
Rangers away..
[ http://img806.imageshack.us/img806/1143/gerstop.jpg (copy/paste deze link) ]
Benfica home
[ afbeelding ]
Mooi uitshirt. Wel "een beetje" inspiratie opgedaan uit het uitshirt van PSV van de afgelopen twee seizoenen..quote:
http://soccerlens.com/shirts/juventus-20112012-kits/8490/quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:24 schreef RdeRuijter het volgende:
Iemand een idee hoe de nieuwe juve shirts eruitzien?
Lijkt wel alsof ie verkeerd om zit.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:40 schreef Hamsik het volgende:
Hate it or love it, het nieuwe Aston Villa uitshirt:
[ afbeelding ]
Met Graydon nog er op was het een prachtshirt geweest!quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:15 schreef Hamsik het volgende:
De nieuwe Sparta shirts:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jammer van de lelijke sponsor..
Ik vind hem wel mooi, maar niet bij Liverpool passen.quote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 07:28 schreef Hamsik het volgende:
Tottenham thuis, sponsor volgt nog..
[ afbeelding ]
Een heel stuk minder mooi dan het vorige shirt. Vooral de crest ziet er veel minder gedetailleerd uit.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:33 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi zeg, lekker oldskool. Sowieso heeft City de laatste jaren nagenoeg altijd prachtige shirts. Umbro is goed bezig.
Lelijk.. Jammer van die diagonale streep. Maar het thuisshirt maakt alles goed.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:03 schreef sylvietjoo het volgende:
Was deze al langsgeweest? Arsenal uit. Vond die geel/bordeaux veel mooier...
[ afbeelding ]
Echt? http://www.footballshirtc(...)2-nike-home-kit.html vind dat jubileumding veel te groot.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:31 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Lelijk.. Jammer van die diagonale streep. Maar het thuisshirt maakt alles goed.
Prachtig tenue, echt.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:39 schreef Monopoly_Man het volgende:
[..]
Echt? http://www.footballshirtc(...)2-nike-home-kit.html vind dat jubileumding veel te groot.
Oh en![]()
Ziet er uit als zo'n namaak knommel uit Turkije.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:03 schreef sylvietjoo het volgende:
Was deze al langsgeweest? Arsenal uit. Vond die geel/bordeaux veel mooier...
[ afbeelding ]
Dit kan toch niet waar zijnquote:
Worden die nummers echt zo 3d-achtig? Ik kan me niet voorstellen dat de UEFA/FIFA dat goed vindt..quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:47 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Ik vind hem wel mooi, maar niet bij Liverpool passen.
Die zwarte van hun is mooi.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 19 juni 2011 03:07 schreef Thas het volgende:
[..]
Dit kan toch niet waar zijn
Ok, het is minder erg dan 2009, maar in vergelijking met vorig jaar en al helemaal met 2008 ziet dat vage zwart/witte streepje bij de kraag er toch niet uit.. Ik snap best dat het clubkleuren zijn maar dat komt al terug in de sokken/het broekje dus het lijkt me niet nodig om het ook nog eens op zo'n manier in het shirt te verwerken.
Als ik dan naar Aston Villa uit kijk valt het echter nog mee
[..]
Worden die nummers echt zo 3d-achtig? Ik kan me niet voorstellen dat de UEFA/FIFA dat goed vindt..
Een Koninklijke blijft altijd Koninklijk, ga geen onzin verkondigen.quote:Op zondag 19 juni 2011 13:02 schreef T.O.P het volgende:
Het goud bij Madrid is een beetje misplaatst na een mislukt seizoen
Inderdaad, ik vind 't juist mooi.quote:Op zondag 19 juni 2011 13:09 schreef emokid het volgende:
[..]
Een Koninklijke blijft altijd Koninklijk, ga geen onzin verkondigen.
Die is fucking mooi !quote:Op vrijdag 17 juni 2011 07:28 schreef Hamsik het volgende:
[ afbeelding ]
Real Madridquote:Op zondag 19 juni 2011 13:09 schreef emokid het volgende:
[..]
Een Koninklijke blijft altijd Koninklijk, ga geen onzin verkondigen.
Wel heel minimalistisch maar waar iedereen bezig is met stipjes en blokjes kan ik het wel mooi vinden, jammer van die PUMA logootjes op de mouwen, dat is dan net weer teveel van het goeiequote:Op vrijdag 17 juni 2011 07:28 schreef Hamsik het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij niet. Dit shirt in lange mouwen was echt de mooiste kit van Nederland.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:31 schreef daftme het volgende:
Zijn er, waar dan ook, shirt zoals dat van Go Ahead Eagles van de afgelopen jaren? En dan doel ik op de Deventer skyline onderaan op de achterkant van het shirt. Heb het eigenlijk niet ergens anders gezien.
Weet iemand dit toevallig?
[ afbeelding ]
Utreg heeft de Dom jongen. Maar dat lijkt meer op een zweetvlek.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:31 schreef daftme het volgende:
Zijn er, waar dan ook, shirt zoals dat van Go Ahead Eagles van de afgelopen jaren? En dan doel ik op de Deventer skyline onderaan op de achterkant van het shirt. Heb het eigenlijk niet ergens anders gezien.
Weet iemand dit toevallig?
[ afbeelding ]
Als mede eagle supporter heb ik met pijn in mn hart vele zwole fotos doorgespit en dit is het beste wat ik kon vinden hahaquote:Op maandag 20 juni 2011 20:49 schreef daftme het volgende:
Van Utrecht heb ik het gezien, valt inderdaad helaas haast niet op. Van Zwolle heb ik nooit wat van gehoord, en als Go Ahead Eagles supporter hou je toch fc zwolle wat meer in de gaten dan andere clubs, en heb het ook niet op foto's kunnen vinden.
Maar er zullen toch wel meerdere clubs zijn die dit hebben?
Ze hebben dus de Puma emblemen verwijderd op de mouwtjes, prachtige minimalistische shirts zijn het!quote:Op maandag 20 juni 2011 20:51 schreef Hamsik het volgende:
Tottenham home
[ afbeelding ]
Alle tottenham kits
[ afbeelding ]
Wauw.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:51 schreef Hamsik het volgende:
Tottenham home
[ afbeelding ]
Alle tottenham kits
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 20 juni 2011 20:49 schreef daftme het volgende:
Van Utrecht heb ik het gezien, valt inderdaad helaas haast niet op. Van Zwolle heb ik nooit wat van gehoord, en als Go Ahead Eagles supporter hou je toch fc zwolle wat meer in de gaten dan andere clubs, en heb het ook niet op foto's kunnen vinden.
Maar er zullen toch wel meerdere clubs zijn die dit hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |