quote:Op zondag 16 januari 2011 18:35 schreef Poppedein het volgende:
Ohhhh Claudia, wat doe je nou... Kijk nou toch!Dat neusje vooral, is toch echt precies Ivan! En spekpolsjes
Ohhh man, wie draait de klok even vooruit voor mij?
quote:Op zondag 16 januari 2011 18:39 schreef miss_sly het volgende:
Ow, wat mooi![]()
en ze lijkt echt op Ivan, je mooie Lena
*rammel
quote:Op zondag 16 januari 2011 18:21 schreef mefke79 het volgende:
het was even wennen ja, weer een jongen. Niet dat die niet welkom zou zijn ofzo, maar alles voelt zo anders dan de vorige keer dat ik er ook gewoon vanuit ging dat het meisje zou zijn. Maar, tis wel makkelijk straks twee jongens. Ik bedacht me net bijvoorbeeld dat we dan Driekus zijn zomerjas nog een keer kunnen gebruiken, het is zo'n gaaf jasje. En die twee jochies gaan vast veel aan elkaar hebben.
Ik zag er aan het begin van de zwangerschap ook heel erg tegenop om het een stel vrienden te vertellen omdat zij al bezig waren met kinderen krijgen nog van voor de zwangerschap van Driekus. Gelukkig bleken zij ook zwanger te zijn, dus dat probleem werd opgelost.
Heb je nog hulp voor het geestelijke deel hier van? Ik meen me te herinneren dat dit wel aangevraagd was?quote:Op zondag 16 januari 2011 19:08 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik vind zwanger zijn tot nu toe ook niet leuk. Voor mij is het wel prettig om te lezen dat ik niet de enige ben die een beetje moeite heeft de roze wolk te vinden.
Ze heeft officieel al iets van 5 achterkleinkinderen maar die komen niet bij Oma thuis. Daarom blijft ze ook roepen tegen iedereen die maar horen wil dat ze haar eerste achterkleinkind krijgt en hoe trots ze wel niet is. Ze is nog nieuwsgieriger naar ons kindje dan wij zelfquote:Op zondag 16 januari 2011 19:30 schreef 3e.ronde het volgende:
Tally, wat lief!
Heeft ze al achterkleinkinderen, of wordt dit de eerste?
Even touperen! Dan is het net een afro kapselquote:Op zondag 16 januari 2011 19:49 schreef Claudia_x het volgende:
D'r haarbos is vergelijkbaar met die van Ivan, maar het is even afwachten hoe het eruit ziet na een wasbeurt. Nu is haar haar nog donker en zit er een lichte krul in. Vooral achterop haar hoofd lijkt ze behoorlijk wat haar te hebben. Maar het is echt geen afro!
Elegante handjes en een misprijzend toetjequote:Op zondag 16 januari 2011 19:45 schreef Claudia_x het volgende:
Het is gewoon stom dat ik niet nonstop naar haar kan loeren, want ik ben er nog niet over uit wat ik uiterlijk van haar vind. Het is een jongenskoppie, maar wel wat fijner. Haar beentjes en voetjes zijn echt meisjesexemplaren en haar nagels zijn langer en ovaler dan die van Ivan, eleganter. Ze is iets minder gaaf dan Ivan was omdat ze veel geboortevlekken in haar gezicht heeft, maar die zijn ookal voor een deel weggetrokken of minder zichtbaar. En ze heeft haar op haar schouders. En ze kan heel misprijzend kijken.
Ik voed haar elke 3 uur en dat duurt telkens wel even, dus ik zie gaar meestal met intervallen van 1,5 uur niet.
Je herkent ze uit duizendenquote:Op zondag 16 januari 2011 19:56 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Elegante handjes en een misprijzend toetjegefeliciteerd je hebt een heus prinsesje gebakken
![]()
ik ben héél benieuwd naar meer foto's van je meisje, ik vind zo op de foto dat ze een heel poppig mondje heeft, heel zoet.
En krullies!! ooh wat leuk!
Waarom mag ze eigenlijk niet bij jou liggen? Ik begrijp dat ze een saturatiemeter heeft, maar is dat dan meteen een reden om moeder en kind uit elkaar te halen?quote:Op zondag 16 januari 2011 19:45 schreef Claudia_x het volgende:
Het is gewoon stom dat ik niet nonstop naar haar kan loeren, want ik ben er nog niet over uit wat ik uiterlijk van haar vind. Het is een jongenskoppie, maar wel wat fijner. Haar beentjes en voetjes zijn echt meisjesexemplaren en haar nagels zijn langer en ovaler dan die van Ivan, eleganter. Ze is iets minder gaaf dan Ivan was omdat ze veel geboortevlekken in haar gezicht heeft, maar die zijn ookal voor een deel weggetrokken of minder zichtbaar. En ze heeft haar op haar schouders. En ze kan heel misprijzend kijken.
Ik voed haar elke 3 uur en dat duurt telkens wel even, dus ik zie gaar meestal met intervallen van 1,5 uur niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |