abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91422194
Het vorige topic: http://forum.fok.nl/topic/1591855/6/50#91421409

2011

Januari:
16 januari 2011: Basboussa
28 januari 2011: Vanyel
29 januari 2011: ik80lll (jongetje)

Februari:
03 februari 2011: Dizzy-Miss-Lizzy
06 februari 2011: HuupHuup (meisje)
22 februari 2011: Chooselife (papa)
23 februari 2011: MamaPurk (meisje)

Maart:
04 maart 2011: stengeltje (jongetje)
12 maart 2011: DJMO (jongetje)
22 maart 2011: danimeisje (jongetje - Tygo)
26 maart 2011: She-wolf

April:
03 april 2011: Twentemeisje (meisje)
06 april 2011: Nienna (meisje)
08 april 2011: J-net
10 april 2011: Grizzlybear (papa)
15 april 2011: Jeetjejom
15 april 2011: Tally (meisje)

Mei:
02 mei 2011: Danic (meisje)
06 mei 2011: Ienemini
07 mei 2011: Poppedein
08 mei 2011: The_Tankgirl (meisje)
10 mei 2011: Krijtlijk
13 mei 2011: Takkembah
26 mei 2011: avotar (papa)

Juni:
*** 01 juni 2011: Juud79 en Dementor *** (meisje)
02 juni 2011: Incolumis
04 juni 2011: Mefke79 (jongen)
05 juni 2011: laiveneertiekje
05 juni 2011: cleany (papa)
14 juni 2011: Danielle_
19 juni 2011: ferrari_rood
29 juni 2011: Jose81
30 juni 2011: PM-girl

Juli:
08 juli 2011: Popples en Prowl
13 juli 2011: Aventura
21 juli 2011: Cyntiaa

Augustus:
07 augustus 2011: vrouwtje-theelepel
14 augustus 2011: Beregd (papa)
19 augustus 2011: Hilliebillie
***22 augustus 2011: Kuukske & JDude***
24 augustus 2011: Linda2205
25 augustus 2011: BeessieJen

September:
06 september 2011: wickie
11 september 2011: Mevr_Mus
14 september 2011: boembaa
19 september 2011: Take_A_Picture
19 september 2011: Jolene
19 september 2011: 3e.ronde

***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

En hier dan Ivans mooie zusje, dochter van Claudia en haar vriend:

Hier gaat het allemaal heen in dit topic O+

quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 18:35 schreef Poppedein het volgende:
Ohhhh Claudia, wat doe je nou... Kijk nou toch! O+ Dat neusje vooral, is toch echt precies Ivan! En spekpolsjes O+ Ohhh man, wie draait de klok even vooruit voor mij?
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 18:39 schreef miss_sly het volgende:
Ow, wat mooi O+ O+ en ze lijkt echt op Ivan, je mooie Lena O+
*rammel

[ Bericht 6% gewijzigd door Jippie op 20-06-2023 13:30:10 ]
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_91422303
Claudia wat een mopje O+ En ze lijkt inderdaad op Ivan!
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_91422317
Oooh Claudia, wat een poepie!!
Ik ken Ivan niet, dus helaas geen vergelijkingsmateriaal.
  zondag 16 januari 2011 @ 18:43:58 #4
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_91422333
Wat een snoesje Claudia! O+
pi_91422424
O Claudia, wat een mooi meisje heb je gebakken? Al zicht op naar huis gaan?
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_91422432
Wat een mooi meisje claudia
  zondag 16 januari 2011 @ 18:49:20 #7
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_91422573
Van harte gefeliciteerd met Lena! *O* Een scheetje is het :*
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_91422603
Aaah, Claudia wat een een mooi meisje jullie Lena!! O+ :Y ^O^
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_91422873
Aaah Claudia O+ O+ wat is ze mooi en wat lijkt ze op Ivan! Het neusje, het mondje O+ O+ geweldig!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_91422976
O+ Lena... prachtig!

quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 18:21 schreef mefke79 het volgende:
het was even wennen ja, weer een jongen. Niet dat die niet welkom zou zijn ofzo, maar alles voelt zo anders dan de vorige keer dat ik er ook gewoon vanuit ging dat het meisje zou zijn. Maar, tis wel makkelijk straks twee jongens. Ik bedacht me net bijvoorbeeld dat we dan Driekus zijn zomerjas nog een keer kunnen gebruiken, het is zo'n gaaf jasje. En die twee jochies gaan vast veel aan elkaar hebben.

Ik zag er aan het begin van de zwangerschap ook heel erg tegenop om het een stel vrienden te vertellen omdat zij al bezig waren met kinderen krijgen nog van voor de zwangerschap van Driekus. Gelukkig bleken zij ook zwanger te zijn, dus dat probleem werd opgelost.
:D grappig dat ook hierin je lichaam je zo voor de gek kan houden. gelukkig was een jongen net zo welkom als een meid, dat had ik je al eens eerder zien zeggen, vandaar dat ik het durfde te vragen... :) maar ik kan me wel heel goed voorstellen dat het even heel anders is als je denkt een meisje te krijgen en een jongen blijkt te dragen... :)
een stel broers is ook O+
:*
pi_91423220
Mijsje, ik vind het fijner dat iemand het gewoon vraagt dan gaat zitten speculeren. Ik ben er ook gewoon open over. Net als ik deze keer ook open ben over het feit dat ik het niet leuk vind om zwanger te zijn en het liefste de eerste maanden zou over slaan. Dat bespaart mij een boel stress en het lijkt er zo waar ook nog makkelijker door te gaan.
Sowieso dat JIJ er naar vraagt :*
pi_91423388
Ik vind zwanger zijn tot nu toe ook niet leuk. Voor mij is het wel prettig om te lezen dat ik niet de enige ben die een beetje moeite heeft de roze wolk te vinden.
pi_91423408
Wat een mooi meisje Claudia!
pi_91423474
En ik begin zwanger zijn nu wel leuk te vinden door alle plopjes in mijn buik, maar verder vind ik het soms lastig hoor.
Ik heb gewoon teveel de neiging om maar door te willen rennen, en alles moet perfect. Tja, dat kan niet. Ik ga proberen de boel wat los te laten, en ga deze week eens kijken of dat wil...
pi_91423547
f_r dat vind ik in jouw geval ook niet meer dan te verwachten. In mijn geval is er eigenlijk geen aanleiding, dus ik hoor op een roze wolk te zitten. Heb alleen nooit een roze (of blauwe) wolk gekend en was de vorige keer zo blij dat er hier meiden waren die me vertelden dat dat geen enkel probleem is. Nou ja, ik zie nu zelf ook dat het voor Driekus allemaal niet uitgemaakt heeft. Ik ben zijn mama, punt uit.
pi_91423575
Oh, wat is Lena een mooi meisje O+ en wat lijkt ze ontzettend veel op Ivan!
Vergeleken met jouw hand lijkt ze nog zo mini!

Wat vervelend die botsing met de verpleegster. Goed dat je duidelijk aan hebt gegeven wat jij wilt!
Echt rot dat ze niet bij jou op de kamer kon blijven. :*
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_91423576
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 19:08 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik vind zwanger zijn tot nu toe ook niet leuk. Voor mij is het wel prettig om te lezen dat ik niet de enige ben die een beetje moeite heeft de roze wolk te vinden.
Heb je nog hulp voor het geestelijke deel hier van? Ik meen me te herinneren dat dit wel aangevraagd was?
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_91423786
Lena O+ O+ O+

* 3e.ronde mompelt iets over hoe fijn het is hier op de wolk. Niet roze, gelukkig ook niet zwart. Prima zo O+
Yeeeeehahhh, daar gaan we weer!!
pi_91423846
Je hebt er wat langer over gedaan dan 40 weken, maar dan heb je ook wat.
Wat een mooierd en wat een mooie huid(skleur).
Had Ivan dat ook?

Ook een *O* voor alle anderen, dit moet je motiveren toch?
pi_91423934
O+ Wat een mooi meisje Claudia!!

En ik dacht dat ik zwanger zijn leuk vond, maar als ik nu heel eerlijk kijk dan denk ik adt ik van mijn vorige zwangerschap alleen de leuke dingen heb onthouden. Alle minder leuke dingen komen nu ook weer om de hoek en daardoor vind ik het toch echt wel wat minder leuk en 9 maanden vind ik te lang. Ik ben zo nieuwsgierig naar dit meisje!!

En ik was er ook van overtuigd dat ik deze keer een jongen zou krijgen omdat het allemaal zo totaal anders voelt enzo als bij de eerste zwangerschap, maar ze hebben het nu 3x voor me gecheckt en het is echt weer een meidje.
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_91423955
Wat een moppie!!!!! *rammel* !!!!
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  zondag 16 januari 2011 @ 19:19:45 #22
267164 ik80lll
leer mij het zelf te doen
pi_91424010
Zwanger zijn aan het begin van de zwangerschap vond ik erg fijn,
momenteel is het zwaar. Maar ook door de kids die er al rondlopen. en het bekken wat niet mee wil werken.

Die foto, ahhhh doe er nog een paar. Misschien wekt het de ween op?
pi_91424189
Ik80 :D
Ga je je kleintje er proberen uit te rammelen?
Kan me voorstellen dat je het zwaar hebt. maar je bent er bijna, hou nog even vol :*

Het-is-mij, ik bedenk ineens dat ik gister vergeten ben te reageren op je. Jij ook al zulke problemen met je bekken, waardeloos joh...
Is er een plan van aanpak verder, of hoe gaat dat precies met die krukken?
pi_91424241
Claudia, wat een prachtig meisje. Ze lijkt inderdaad op Ivan, maar ze heeft wel echt een meisjessnoetje vind ik. En hoe zit het eigenlijk met haar haartjes? :-p
pi_91424243
Ik had vandaag zo'n zwangerschapsshirt aan. Tenminste zo'n shirt waarop staat "baby love" wat voelde ik me opeens zwanger zeg :D _O- Zo stom. En mijn Oma maar over mijn buik wrijven O+
pi_91424317
Ik hen ineens totaal ander beeld op mijn tel. Em mijn reactie is ineens blauw. Zien jullie mijn reactie wel normsal?
pi_91424335
Claudia, wat is ze mooi!!!
*poef* nu is het weg
pi_91424377
Wat een schatje is Lena zeg. Oh my O+.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_91424411
En heb je ag zicht op naar huis mogen?
pi_91424558
Tally, wat lief!
Heeft ze al achterkleinkinderen, of wordt dit de eerste?
pi_91424642
Beetje laat, maar *O* *O* *O* Claudia, gefeliciteerd met je mooie mooie meisje!
pi_91424914
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 19:30 schreef 3e.ronde het volgende:
Tally, wat lief!
Heeft ze al achterkleinkinderen, of wordt dit de eerste?
Ze heeft officieel al iets van 5 achterkleinkinderen maar die komen niet bij Oma thuis. Daarom blijft ze ook roepen tegen iedereen die maar horen wil dat ze haar eerste achterkleinkind krijgt en hoe trots ze wel niet is. Ze is nog nieuwsgieriger naar ons kindje dan wij zelf :D
pi_91425394
Zwanger zijn vind ik erg fijn maar de laatste loodjes wegen hier ook best zwaar, t is behoorlijk pittig nu. Ik heb zelf eigenlijk nog nooit gehad dat men er maar vanuit ging dat je op een roze wolk moest zitten, nu niet en vorige zw.schap ook niet. Eerder juist dat iedereen er vanuit ging dat ik het vanaf 30 weken wel spuugzat zou zijn en er finaal doorheen zou zitten :D

Mn oma bijv...

"je zit er doorheen hè?"
> "nou nee hoor het gaat super juist!"
"ja dat dacht ik al wel, het is ook zwaar allemaal"
> :?
"ja je oogt ook wel beroerd nu zeg"
> }:|
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_91425402
Het is gewoon stom dat ik niet nonstop naar haar kan loeren, want ik ben er nog niet over uit wat ik uiterlijk van haar vind. Het is een jongenskoppie, maar wel wat fijner. Haar beentjes en voetjes zijn echt meisjesexemplaren en haar nagels zijn langer en ovaler dan die van Ivan, eleganter. Ze is iets minder gaaf dan Ivan was omdat ze veel geboortevlekken in haar gezicht heeft, maar die zijn ookal voor een deel weggetrokken of minder zichtbaar. En ze heeft haar op haar schouders. En ze kan heel misprijzend kijken.

Ik voed haar elke 3 uur en dat duurt telkens wel even, dus ik zie gaar meestal met intervallen van 1,5 uur niet.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_91425565
Ik vind zwanger zijn niet leuk. Totaal niet leuk. Maar ik dank God nog elke dag, dat ik zwanger mocht raken. Het was zeker niet vanzelfsprekend. Dat ik het niet leuk vind betekend ook zeker niet dat ik het nooit meer zou proberen :)
pi_91425597
D'r haarbos is vergelijkbaar met die van Ivan, maar het is even afwachten hoe het eruit ziet na een wasbeurt. Nu is haar haar nog donker en zit er een lichte krul in. Vooral achterop haar hoofd lijkt ze behoorlijk wat haar te hebben. Maar het is echt geen afro!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_91425668
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 19:49 schreef Claudia_x het volgende:
D'r haarbos is vergelijkbaar met die van Ivan, maar het is even afwachten hoe het eruit ziet na een wasbeurt. Nu is haar haar nog donker en zit er een lichte krul in. Vooral achterop haar hoofd lijkt ze behoorlijk wat haar te hebben. Maar het is echt geen afro!
Even touperen! Dan is het net een afro kapsel ;)
pi_91425751
Wat een moppie O+
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_91425823
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 19:45 schreef Claudia_x het volgende:
Het is gewoon stom dat ik niet nonstop naar haar kan loeren, want ik ben er nog niet over uit wat ik uiterlijk van haar vind. Het is een jongenskoppie, maar wel wat fijner. Haar beentjes en voetjes zijn echt meisjesexemplaren en haar nagels zijn langer en ovaler dan die van Ivan, eleganter. Ze is iets minder gaaf dan Ivan was omdat ze veel geboortevlekken in haar gezicht heeft, maar die zijn ookal voor een deel weggetrokken of minder zichtbaar. En ze heeft haar op haar schouders. En ze kan heel misprijzend kijken.

Ik voed haar elke 3 uur en dat duurt telkens wel even, dus ik zie gaar meestal met intervallen van 1,5 uur niet.
Elegante handjes en een misprijzend toetje :D gefeliciteerd je hebt een heus prinsesje gebakken O+ :D ik ben héél benieuwd naar meer foto's van je meisje, ik vind zo op de foto dat ze een heel poppig mondje heeft, heel zoet.
En krullies!! ooh wat leuk!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_91426002
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 19:56 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Elegante handjes en een misprijzend toetje :D gefeliciteerd je hebt een heus prinsesje gebakken O+ :D ik ben héél benieuwd naar meer foto's van je meisje, ik vind zo op de foto dat ze een heel poppig mondje heeft, heel zoet.
En krullies!! ooh wat leuk!
Je herkent ze uit duizenden O+
pi_91426293
Haha, op deze foto zie ik ook juist een meisjessnoetje.

Ik weet nog dat ik bij s pas na drie dagen ofzo heel goed naar haar ging kijken, zo naar detAils bedoel ik. ik weet wel nog dat ik zo benieiwdwas h9e een kind van mij eruit zou zien en at ik bij de geboorte direct zag ' oh ja. dit is er een van mij' . Een gevoel van herkenning, zonder echt.goed.te.kijken. r heb ik wel goed bekeken meteen.
pi_91426681
oh ja dat had ik ook Groofs, ik "herkende" haar uiterlijk direct, maar heb pas na een paar daagjes echt goed gekeken. Voor die tijd lag ze vooral op bed te slapen en ik liep met mn versgehechte doos niet zomaar 1,2,3 de trap op en als ze wakker was dan had de visite haar vast.
Ik had haar alleen tijdens de voedingen vast eigenlijk, kon je nog nie goed kijken want dan hangt dr weer zo'n tiet over t gezichtje heen :{w zucht. ( :+ )

Das dus wel iets wat ik deze keer anders ga ervaren denk ik, je kijkt volgens mij heel anders naar je 2e kind dan je eerste, niet meer of minder maar gewoon anders, en ik verwacht, mezelf kennende, dat ik de eerste dagen niet van dr af te slaan ben :P en vooral heel veel aan haar zal ruiken. God ik word gewoon emo als ik de kleertjes van Amélie vast heb en dan heeeeeel licht dat zweempje verse baby nog ruik. O+ ze moeten iets uitvinden waarmee je geur kunt vastleggen, dit zou het eerste zijn wat ik zou willen bewaren en wsl het enige :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_91426947
Oh, Claudia, wil je daa wel eens mee ophouden? Zelfs ik ga rammelen van zulk soort foto's. En dat zegt toch wel wat.

Wat een snoetje, zeg. O+ Ik vind 'r op het eerste gezicht juist een echt meisjesgezichtje hebben. Je kleine prinsesje. O+

Groof, die herkenning had ik helemaal niet. En dat vond ik heel jammer, want daar had ik me juist zo verheugd. Sterker nog, ik vond Lente ook helemaal niet mooi in het begin. Vooral d'r scheve wipneus vond ik niks. Die leek namelijk sprekend op die van m'n schoonmoeder. Ze leek als baby trouwens sowieso erg op m'n schoonmoeder. M'n beste vriendin wees me daar fijntjes op. :') En hoewel ik het natuurlijk in alle toonaarden ontkend heb, zag ik wel dat ze gelijk had. Gelukkig is het helemaal bijgetrokken. :P
  zondag 16 januari 2011 @ 20:16:45 #44
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_91427062
Claudia, ik vind dat je een mooi meisje hebt hoor! En wat idd Huup al zei, lange nageltjes en een misprijzende uitdrukking; A Princess is Born!

Wat betreft de roze wolk, ik heb voor de tweede keer een redelijk makkelijke zwangerschap, en ik heb er helemaal geen problemen mee om zwanger te zijn. Maar echt roze wolk, neuh. Het is gewoon prima zo. Kan helaas niet helemaal wegzwijmelen zoals sommigen dat wel kunnen, maar heb geen reden tot klagen. Ik denk dat ik gewoon een witte wolk heb :D.

Ben wel blij dat hier ook mensen zitten met hetzelfde (en mensen die terecht een reden hebben tot zwanger zijn vervloeken), voor de buitenwereld moet je altijd zo übergelukkig zijn heb ik het idee!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
  zondag 16 januari 2011 @ 20:17:34 #45
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_91427129
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 19:45 schreef Claudia_x het volgende:

Waarom mag ze eigenlijk niet bij jou liggen? Ik begrijp dat ze een saturatiemeter heeft, maar is dat dan meteen een reden om moeder en kind uit elkaar te halen?
Wat ik zo lees had ze gisteren een flinke dip, maar gaat het nu goed, dan kan ze toch met meter en al bij jou liggen?
Geen idee of dat zo werkt hoor, maar ik zou echt enorm gaan steigeren als om zo'n reden ik niet 24/7 bij mijn kind zou mogen zijn, zeker gezien de bv en het feit dat jij dan kan reageren op haar hongersignalen.

Ik hoop dat jullie morgen lekker naar huis mogen. :*

Ik word echt zo'n duivelse moeder (lees loeder)
pi_91427219
In het begin vond het ook bizar om de.gwlijkenos te zien. Echt wonderlijk en verrassend.
pi_91427507
Wat een mooie dame Claudia. :)
pi_91427655
Nouja Juud, niet voor t een of het ander, ik zou het ook verschrikkelijk vinden als mijn kind niet bij mij mag liggen, maar in principe ligt zo'n kleintje niet voor niets op de neonatologie natuurlijk. In heel veel ziekenhuizen mag het kindje gewoon bij moeder op de kamer in zo'n bakje naast het bed zodra het kan, dus ze zullen ongetwijfeld reden hebben om het in de gaten te willen houden. En als er zo'n noodzaak is dan staat borstvoeding en reageren op hongersignalen niet op de eerste plaats.

Ik ben het er mee eens dat het in principe gewoon jouw kind is en dat jij bepaald hoe en wat, maar op t moment van medische noodzaak dus niet. De ductus was ook nog niet gesloten toch? Dan is er wel wat meer om in de gaten te houden lijkt me. En op zo'n afdeling kunnen verpleegkundigen ook snel ingrijpen indien nodig, sneller dan wanneer het kind uit het zicht van de verpleging ligt.

Ik hoop alleszins dat jullie snel naar huis kunnen met zn allen en dat er verder geen dips meer optreden. Lekker thuis genieten en de hele dag alle moois er vanaf kijken. O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_91427943
Precies. Claudia staat heus d'r mannetje wel als ze dat nodig acht.
  zondag 16 januari 2011 @ 20:34:03 #50
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_91428242
Wat een mooi meiske!! O+
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')