Nee hoor, ze gebruiken ook samples van andere artiesten. Dwaas.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:32 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
[..]
veelal?![]()
kneus die kerels maken alles zelf
Jij denkt dat dance muziek alleen met een PC wordt gemaakt? Als je er niks van afweet zeg dan gewoon niks...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat mag, maar weerleg het dan, kom met argumenten dat het NIET moeilijker is om zo muziek te maken ipv via een PC.
nou ja, dat vind ik dus oprecht niet. Als je met 1 man zoveel mensen bezig kan houden is het blijkbaar gewoon niet zo ingewikkeld, en das dus geen trollquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:36 schreef dikkelul3bier het volgende:
[..]
Kan best zijn dat het niet moeilijker is. Als het ongeveer even moeilijk is, is het toch al 'gelijkspel'?
Ik zie toch echt alleen maar computers en mmixdingen, keyboard zijn natuurlijk wel instrumenten, maar die worden alleen maar als een soort veredeld toetsenbord gebruikt. Een piano bespelen zit er niet inquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij denkt dat dance muziek alleen met een PC wordt gemaakt? Als je er niks van afweet zeg dan gewoon niks...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lees de laatste zin nog eens, trollie...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zie toch echt alleen maar computers en mmixdingen, keyboard zijn natuurlijk wel instrumenten, maar die worden alleen maar als een soort veredeld toetsenbord gebruikt. Een piano bespelen zit er niet in.
ja, das ALS je er niets vanaf weet, helaas zit ik redelijk in de muziekscene in Amsterdamquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Lees de laatste zin nog eens, trollie...
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nou ja, dat vind ik dus oprecht niet. Als je met 1 man zoveel mensen bezig kan houden is het blijkbaar gewoon niet zo ingewikkeld, en das dus geen troll.
Blijkbaar niet, want Amsterdam is zo'n beetje de dance-hoofdstad van de wereld.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, das ALS je er niets vanaf weet, helaas zit ik redelijk in de muziekscene in Amsterdam.
En dat gedeelte van de klacht is wel weer terecht.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:45 schreef Het_Fenomeen het volgende:
iedereen is een dj met virtual dj
Ja, dat kan idd prima. Beethoven schreef zijn symfonieen nou niet bepaald met een iPad, voorgeprogrammeerde beats en samples he? En zijn muziek wordt nu nog "gedraaid". Muziek van een DJ is na 1 week weer vergeten, sterker nog er is niemand die enig idee heet hoe het nou heetquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:48 schreef dikkelul3bier het volgende:
[..]![]()
Waarom zou 1 man of vrouw niet even goed een grote groep bezig kunnen houden als 3, 4 of 5 mensen? Dus Beethoven of Mozart is van lagere kwaliteit dan de Josti band omdat ie alleen was, en zij met een groep?
Het is wel goede muziek: namelijk zoals je zelf al aangeeft goede muziek om een avondje te dansen. En wel meer dan dat trouwens, ik luister thuis ook vaak genoeg trance, house, techno en noem maar op.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat kan idd prima. Beethoven schreef zijn symfonieen nou niet bepaald met een iPad, voorgeprogrammeerde beats en samples he? En zijn muziek wordt nu nog "gedraaid". Muziek van een DJ is na 1 week weer vergeten, sterker nog er is niemand die enig idee heet hoe het nou heet.
Kijk, ik overdrijf echt wel veel hier, dat snap je best. maar de essentie is gewoon dat dans 99% van de tijd popcornmuziek is en dat er nou meestal niet echt veel werk inzit.
Dat er uitzondering zijn weet ik echt wel, maar het meerdendeel is inhoudsloze bubblegummuziek, niets mis mee voor een avondje dansen, maar goeie muziek... nee, niet echt.
Ik bedoel dus dat er nu nog mensen zijn (van 16 bijv) die naar The Doors luisteren, 50 jaar oude muziek. Wie luistert er nog naar de set van Armin van vorig jaar?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:07 schreef dikkelul3bier het volgende:
[..]
Het is wel goede muziek: namelijk zoals je zelf al aangeeft goede muziek om een avondje te dansen. En wel meer dan dat trouwens, ik luister thuis ook vaak genoeg trance, house, techno en noem maar op.
Veel mensen zullen trouwens jouw muziek ook niet meer kennen na 1 keer horen, of zelfs nooit gehoord hebben. Maakt dat het opeens minder?
Hij onderbouwt het toch?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:19 schreef jimjim1983 het volgende:
heatwave weereen van de meest kortzichtige mensen op fok
Die zullen er best zijn, al is het een kleine minderheid. Maar hoe weet jij nou of trance-liefhebbers naar een set van vorig jaar luisteren? Er zijn genoeg mensen die nog vaak een goede set van Tiesto op Innercity (voor jouw info, dat is al 10 jaar terug) opzetten hoor. Of een set van Armin van Sensation White 2005 (toen het nog leuk wasquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik bedoel dus dat er nu nog mensen zijn (van 16 bijv) die naar The Doors luisteren, 50 jaar oude muziek. Wie luistert er nog naar de set van Armin van vorig jaar?
Dat doet hij ditmaal wel ja, maar als een onderbouwing niet klopt (zie mijn reactie hier boven) dan is ie ook niet veel waard.quote:
ik luister nog steeds naar ouwe setjes en ben echt niet de enige. alleen niet die van arminquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik bedoel dus dat er nu nog mensen zijn (van 16 bijv) die naar The Doors luisteren, 50 jaar oude muziek. Wie luistert er nog naar de set van Armin van vorig jaar?
Klinkt toch allemaal hetzelfde dus tsjahquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:22 schreef dikkelul3bier het volgende:
[..]
Die zullen er best zijn, al is het een kleine minderheid. Maar hoe weet jij nou of trance-liefhebbers naar een set van vorig jaar luisteren? Er zijn genoeg mensen die nog vaak een goede set van Tiesto op Innercity (voor jouw info, dat is al 10 jaar terug) opzetten hoor. Of een set van Armin van Sensation White 2005 (toen het nog leuk was)
Voor jou misschien ja.. Voor mij en veel anderen klinken die Doors van jou ook weer hetzelfde als als hun nummers en ook als weet ik veel welke bands uit die tijd.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:33 schreef Flammie het volgende:
[..]
Klinkt toch allemaal hetzelfde dus tsjah
Innercity.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:22 schreef dikkelul3bier het volgende:
[..]
Die zullen er best zijn, al is het een kleine minderheid. Maar hoe weet jij nou of trance-liefhebbers naar een set van vorig jaar luisteren? Er zijn genoeg mensen die nog vaak een goede set van Tiesto op Innercity (voor jouw info, dat is al 10 jaar terug) opzetten hoor. Of een set van Armin van Sensation White 2005 (toen het nog leuk was)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |