quote:Op maandag 17 januari 2011 18:26 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
[..]
hij is ook alleen maar bekend geworden door die blackberry reclame
Zit wel wat in, bij het grote publiek is ie daarmee bekend. M'n ouders weten nu ook dat Diplo bestaat, ik zelf wist het al jaren natuurlijk.quote:
vorige ookquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:02 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Nieuwe album van Deadmau5 slaat sowieso helemaal nergens op. Wat een oorkanker.
Het zijn dan ook geen muzikanten...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:08 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
vorige ookalles wat ie maakt eigenlijk
Kan alleen Strobe waarderen, maar die is ook overhyped en die vind ik denk ik alleen tof vanwege mijn affectie voor blieps.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:08 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
vorige ookalles wat ie maakt eigenlijk
We gaan er lekker niet op in.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:10 schreef Majkool het volgende:
[..]
Het zijn dan ook geen muzikanten...
Ken Diplo ook pas sinds C-C-C-C-C-C-C-C'MONNN!!!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:06 schreef dikkelul3bier het volgende:
[..]
Zit wel wat in, bij het grote publiek is ie daarmee bekend. M'n ouders weten nu ook dat Diplo bestaat, ik zelf wist het al jaren natuurlijk.
wie?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:10 schreef Majkool het volgende:
[..]
Het zijn dan ook geen muzikanten...
Ja, die stapte er toch een jaartje uit voordat 'one' een van de grootste dance-hits aller tijden werd?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ken Diplo ook pas sinds C-C-C-C-C-C-C-C'MONNN!!!
Swedish House Mafia ken ik dan al weer jaren, toen nog met Eric Prydz volgens mij...
Ja, zo worden de nummers die geproduceerd worden onder de naam van David Guetta, Afrojack en Vato Gonzalez vast gemaakt.quote:Nee, het gaat meer om de grote namen als David Guetta, Afrojack en Vato Gonzalez.
"WAUW KIJK IK DRAAI PLAATJE A EN BEWEEG MIJN HOOFDTELEFOON COOL HE"![]()
"HE NU START IK PLAATJE B EN VERANDER HET TEMPO EEN BEETJE"![]()
"WAAUAUAW KIJK MIJ VAN PLAATJE A NAAR PLAATJE B GEGAAN ZIJN"![]()
Het wordt later in je post duidelijk dat jij Armin van Buuren ook voor jou onder de categorie "DJ's en de mensen die zich zo noemen" valt. Als die op jou een indruk van een MBOer maakt, heb jij een vrij vertekend beeld van MBOers.quote:Maar dit soort MBO-zwakstromers maken niet echt de dienst uit.
Dat gaat natuurlijk vanzelf als je zoveel geld hebt, zo populair bent en zo vaak op het podium mag staan voor duizenden mensen, of je nou een toneelstuk opvoert en het niet zelf heb gemaakt of niet. Dat maakt dan weinig uit.quote:En zich maar god voelen
Je klacht gaat over DJ's en de mensen die zich zo noemen. Dit gaat over mensen die fan zijn van iemand die onder zijn eigen naam producet, maar aan het productieproces weinig bijdraagt, en dan niet weten dat dat het geval was. Dat zou nou een terechte klacht zijn; als je jezelf fan noemt en dat dan niet weet ben je een triest geval. Er is trouwens weinig op tegen om dat te laten doen, zolang het maar wel duidelijk is dat dat het geval is (zoals bij Armin en Benno de Goeij) en er niet gedaan wordt alsof het écht alleen geproduced is door de artiest (zoals bij Tiësto en Dennis Waakop-Reijers/Hans Willem Mallon). Dat is gewoon triest.quote:"Ja maar hij maakt zulke goede nummers!". Kom op man, denk je nou echt dat die gasten dat zelf doen? Daar worden gewoon mensen voor ingehuurd. Kijk voor de grap eens naar het nieuwste album van Armin, dat is gewoon helemaal gemaakt door Benno de Goeij (voor de niet-weters, de held van Rank 1)
Dat is ook puur weer wat jij toevallig "origineel" noemt. Ik noem bijna alles wat niet regelrecht gekopieerd is (zoals You are not Alone dat wel was) origineel. Jij noemt blijkbaar "live je shit produceren" en "met een nummer en een stel loopjes iets heel nieuws maken" origineel. Arbitrairder wordt het nietquote:Wees dan gewoon een echte baas als je daar staat en doe eens wat origineels.
Ja, dat zeker. Zonder die vocals, of met anderen als vocalisten zouden het nooit zulke hits zijn geworden. Maar goed, dat is toch bij bijna elke dance-achtige-grote-hit het geval? Infinity kan ik bedenken als een soort van uitzondering, dat was nog een hit geworden al zou ik zelf de vocals hebben gedaan, en zingen kan ik nietquote:Op maandag 17 januari 2011 20:37 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
het zit hem gewoon in de catchy vocals van Pharrel en Tinie Tempah
Hoeveel DJ/producers zijn er, en hoeveel dj/producers zijn er beroemd?quote:Op maandag 17 januari 2011 16:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach man, een zooi gejatte, voorgeprogrammeerde geluidjes in een leuk klinkende volgorde zetten is toch niets vergeleken met een man of 4-5 die 2,5 uur lang uit het hoofd alles live spelen.
eerst jaren oefenen op het instrument, dan muziek schrijven en dat dan voor 50.000 man, uit het hoofd, live, allemaal tegelijk prefect uitvoeren. En dat soms uit 20-30 jaar materiaal.
Maar idd, je iPad meenemen en wat samples eruit gooien op een computerbeat, das precies hetzelfde.
Dat is inspelen om heel dom publiek. SBS6 en RTL zijn de populairste omroepen, dom publiek is nogal simpel te bespelenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:28 schreef Thas het volgende:
Hoeveel DJ/producers zijn er, en hoeveel dj/producers zijn er beroemd?
Nee, ze worden natuurlijk beroemd omdat ze een leuk koppie hebben, dat zal het zijn
Succes met een grote hit produceren en beroemd/lachend rijk worden, ik zie graag 5% van de opbrengsten terug op mijn bankrekening![]()
Dat SBS en RTL publiek zelfs nog schat ik intelligenter in dan jou. Miljoenen mensen dom noemen op basis van hun muzieksmaakquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is inspelen om heel dom publiek. SBS6 en RTL zijn de populairste omroepen, dom publiek is nogal simpel te bespelen.
Ik begrijp de DJ's ook wel, die cashen lekker over de ruggen van de vmboérs, dat bewonder ik wel ja.
Waarom praten mensen zoals jij altijd zo stoer op een forum?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is inspelen om heel dom publiek. SBS6 en RTL zijn de populairste omroepen, dom publiek is nogal simpel te bespelen.
Ik begrijp de DJ's ook wel, die cashen lekker over de ruggen van de vmboérs, dat bewonder ik wel ja.
Goed he, en het erge is, het is ook nog eens bewezenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:23 schreef dikkelul3bier het volgende:
[..]
Dat SBS en RTL publiek zelfs nog schat ik intelligenter in dan jou. Miljoenen mensen dom noemen op basis van hun muzieksmaak
Alsof een DJ/producer geen liefde kan hebben voor z'n muziekquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:20 schreef Flammie het volgende:
Ben het er wel mee eens. DJ's hebben geen skill of muzikaal talent dus moeten het hebben van het afspelen van plaatjes iddKijk je bijvoorbeeld naar metal, dan zie je echte muzikanten met echte instrumenten en een grote liefde voor muziek. Veelal zijn de bandleden van een metalband ook virtuozen op hun instrument
Dus is het voor iedereen maar zo?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Goed he, en het erge is, het is ook nog eens bewezen.
Als het leuke reacties oproept van nu gastjes met stoom onder hun petjes vandaan, jaquote:
Het is niet eens "zijn" muziek als je het hebt over een DJ althansquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:24 schreef dikkelul3bier het volgende:
[..]
Alsof een DJ/producer geen liefde kan hebben voor z'n muziekWie bepaald dat?
Ik heb tenminste een foboquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom praten mensen zoals jij altijd zo stoer op een forum?
Als een groep VMBOers voor je staan, doe je dan ook zo?
Kijk je foto in je fotoboek man...
die vent is de 30 al over zo te zien en is moderator op een internetforumquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom praten mensen zoals jij altijd zo stoer op een forum?
Als een groep VMBOers voor je staan, doe je dan ook zo?
Kijk je foto in je fotoboek man...
Echt héquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:26 schreef dikkelul3bier het volgende:
[..]
die vent is de 30 al over zo te zien en is moderator op een internetforumMoet hij zelf weten maar hij is inderdaad de laatste die een grote mond over anderen hoeft te geven. Zeker op basis van iets als smaak.
Kijk, alle petjes voelen zich persoonlijk aangevallen en gaan lopen mans doen, het is ZO makkelijk om je gelijk te krijgen bij dat breinloze densvolkquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:26 schreef dikkelul3bier het volgende:
[..]
die vent is de 30 al over zo te zien en is moderator op een internetforumMoet hij zelf weten maar hij is inderdaad de laatste die een grote mond over anderen hoeft te geven. Zeker op basis van iets als smaak.
Waar heb JIJ mij precies dan?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zo!Hier heb je me toch wel even hoor...
En dan nogquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Goed he, en het erge is, het is ook nog eens bewezen.
Al vaak een foto gehad. Ik ga tenminste niet groepen afkraken achter mijn computertje terwijl je niks durft te zeggen als ze voor je staan...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waar heb JIJ mij precies dan?. Ik ben niet zo onzeker dat ik mijn gezicht niet op internet durf te zetten bij mij meningen
.
iPads zijn dan weer best vetquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Echt héOok nog met zijn nieuwe ipad op de foto
ja, dat ben ik 100% met je eens hoor, ik heb alleen geen idee wie die persoon is waar je het overhebt eigenlijkquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:29 schreef dikkelul3bier het volgende:
[..]
En dan nogliever een MBO'er met een leuke vriendin en een goed leven dan een universitair geschoold persoon die niets anders te doen heeft dan op internet rond te hangen en alleen z'n rechterhand als z'n grote liefde heeft.
Doe niet zo arrogant man, en ga niet lopen zeuren op wat anderen luisteren.
Dat is jouw aanname, niet echt ergens op gebaseerd, maar dat snap ik, argumenten heb je namelijk verder nietquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Al vaak een foto gehad. Ik ga tenminste niet groepen afkraken achter mijn computertje terwijl je niks durft te zeggen als ze voor je staan...
Ik zou eens langs een dokter gaan, je hebt waanbeelden.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kijk, alle petjes voelen zich persoonlijk aangevallen en gaan lopen mans doen, het is ZO makkelijk om je gelijk te krijgen bij dat breinloze densvolk.
Nee, jij wel zeker. Je loopt dom te generaliseren, vindt dat iedereen jouw smaak dient te hebben en wie dat niet heeft noem je maar dom.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is jouw aanname, niet echt ergens op gebaseerd, maar dat snap ik, argumenten heb je namelijk verder niet.
Hoor wie het zegtquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is jouw aanname, niet echt ergens op gebaseerd, maar dat snap ik, argumenten heb je namelijk verder niet.
yeps, die heb ik allang netjes neergezet, een paar posts hogerquote:
Zoals dit zeker?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
yeps, die heb ik allang netjes neergezet, een paar posts hoger.
Onzin noem ik dat...quote:Op maandag 17 januari 2011 16:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach man, een zooi gejatte, voorgeprogrammeerde geluidjes in een leuk klinkende volgorde zetten is toch niets vergeleken met een man of 4-5 die 2,5 uur lang uit het hoofd alles live spelen.
eerst jaren oefenen op het instrument, dan muziek schrijven en dat dan voor 50.000 man, uit het hoofd, live, allemaal tegelijk prefect uitvoeren. En dat soms uit 20-30 jaar materiaal.
Maar idd, je iPad meenemen en wat samples eruit gooien op een computerbeat, das precies hetzelfde.
Correct, en als je je reacties terugleest snap je misschien waaromquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:31 schreef dikkelul3bier het volgende:
[..]
Nee, jij wel zeker. Je loopt dom te generaliseren, vindt dat iedereen jouw smaak dient te hebben en wie dat niet heeft noem je maar dom.
Al was het zo dat er al ergens een verband te vinden was, zoek dan ook direct het EQ uit.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
yeps, die heb ik allang netjes neergezet, een paar posts hoger.
Dat mag, maar weerleg het dan, kom met argumenten dat het NIET moeilijker is om zo muziek te maken ipv via een PC.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zoals dit zeker?
[..]
Onzin noem ik dat...
Eeeehmmm, das wederzijds hoorquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:35 schreef dikkelul3bier het volgende:
En dan denkt hij echt dat wij ons opwinden ofzo
Kan best zijn dat het niet moeilijker is. Als het ongeveer even moeilijk is, is het toch al 'gelijkspel'?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat mag, maar weerleg het dan, kom met argumenten dat het NIET moeilijker is om zo muziek te maken ipv via een PC.
Jij hebt blijkbaar nogal moeite met onze smaak. Ik heb verder geen problemen met waar jij naar zult luisteren en ik ga je smaak niet beledigen, zolang ik het maar niet hoef te horen.quote:
En dan nog, muziek gaat niet over hoe moeilijk het is om te maken maar om wat het doet met mensen. Als jij 50.000 man uit hun dak kunt laten gaan op een dancefeest, dan raak je toch ook iets?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:36 schreef dikkelul3bier het volgende:
[..]
Kan best zijn dat het niet moeilijker is. Als het ongeveer even moeilijk is, is het toch al 'gelijkspel'?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |