Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Komt wel goed schatjequote:
Welles!quote:
en hij heeft hem ook nogquote:Op zondag 16 januari 2011 16:29 schreef TheFamousMan het volgende:
Oftewel, Gentleman gaat weg als ie de LaPo heeft
ik ben ouder dus heb ik meer gelijkquote:Op zondag 16 januari 2011 16:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Komt wel goed schatje
[..]
Welles!Altijd 1 keer meer welles als jij!
Dan jij, schatje, dan jijquote:Op zondag 16 januari 2011 16:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Komt wel goed schatje
[..]
Welles!Altijd 1 keer meer welles als jij!
WWquote:Op zondag 16 januari 2011 16:31 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Zo, ik ga er weer direct door boodschappen doen, maar ik moest even wat achterlaten voor PeZu. Anders zie ik hem zo weer 3 weken niet en moet ik het steeds onthouden.
Ik denk dat je het wel diggt.
Sorry opa!quote:Op zondag 16 januari 2011 16:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ben ouder dus heb ik meer gelijk
quote:
quote:
The XXquote:
idd je was 2 seconden later anders had ik hem gehadquote:
pas op je hoofdquote:
Jij kunt de volgende dus pakken en die daarnaquote:Op zondag 16 januari 2011 16:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idd je was 2 seconden later anders had ik hem gehad
Veel plezierquote:
jaquote:
quote:
Snel doen en dan lang douchen is de beste optiequote:Op zondag 16 januari 2011 16:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Veel plezier
Ik ga zo eens dingen doenEn dan de douche induiken
is jouw douche zo diep danquote:Op zondag 16 januari 2011 16:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Veel plezier
Ik ga zo eens dingen doenEn dan de douche induiken
Ssstquote:
.Jaquote:Op zondag 16 januari 2011 16:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Snel doen en dan lang douchen is de beste optie
quote:
nou krijg ik een MIquote:
Gezelligquote:Op zondag 16 januari 2011 16:35 schreef TheFamousMan het volgende:
Gadver, zie ik gewoon een leuke site, zie ik rechtsonder een knopje staan, met het Pi teken erop, klik ik erop, krijg ik een foto van 3 Opa's die gemeenschap hebben
Heb ik nou nooitquote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 16:35 schreef TheFamousMan het volgende:
Gadver, zie ik gewoon een leuke site, zie ik rechtsonder een knopje staan, met het Pi teken erop, klik ik erop, krijg ik een foto van 3 Opa's die gemeenschap hebben
alleen als jij er gebruik van maaktquote:
NIET GRAPPIG!quote:
Helaasquote:Op zondag 16 januari 2011 16:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
alleen als jij er gebruik van maakt
google dan ook maar niet op blue wafflequote:Op zondag 16 januari 2011 16:35 schreef TheFamousMan het volgende:
quote:
ken ik alquote:Op zondag 16 januari 2011 16:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
google dan ook maar niet op blue waffle
maar, maar, maar... jij ging toch douchenquote:
Fles, kijk eens wie er isquote:Op zondag 16 januari 2011 16:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Wauw, ik heb in geen tijden zo tevreden mogen zijn over het weer vandaag![]()
![]()
Wist jij dan al tijden wat het weer vandaag zou doen?quote:Op zondag 16 januari 2011 16:37 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
het is idd heerlijk weerquote:Op zondag 16 januari 2011 16:37 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
quote:
Waarom zeg je dat nou!quote:Op zondag 16 januari 2011 16:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
google dan ook maar niet op blue waffle
Maar dan mag je het niet zienquote:Op zondag 16 januari 2011 16:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
maar, maar, maar... jij ging toch douchen
Yepzquote:Op zondag 16 januari 2011 16:38 schreef TheFamousMan het volgende:
Kalbrecht, is dat Kat von D in je UI?
*Kally
quote:Op zondag 16 januari 2011 16:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waarom zeg je dat nou!Ik MOET dan kijken en het was niet echt leuk
![]()
quote:Op zondag 16 januari 2011 16:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
koewl!quote:
Ik houd van enorm ik houd enorm van snel, maar ik ben even aan het werk nuquote:
Oh dearquote:Op zondag 16 januari 2011 16:38 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Beamer van de leraar stond nog aan en we hebben een paar grapjurken in de klas, en je snapt het wel.
mja zo werkt het menselijk breinquote:Op zondag 16 januari 2011 16:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Ooooh, okayquote:Op zondag 16 januari 2011 16:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik houd van enorm ik houd enorm van snel, maar ik ben even aan het werk nu
quote:Op zondag 16 januari 2011 16:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
mja zo werkt het menselijk brein
ik zeg dat je niet moet googlen
mja ik wist ook dat je dat wel ging doen en dat het jakkiebah was
ER IS OOK GEEN SLOWCHAT SERIE IN GC ONDERAAN TE TOPIQUE LIJST MET ALLE GRUWELIJKHEDEN MET HET INTERNET!quote:Op zondag 16 januari 2011 16:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
mja zo werkt het menselijk brein
ik zeg dat je niet moet googlen
mja ik wist ook dat je dat wel ging doen en dat het jakkiebah was
Tegenwoordig niet meer zo, ze heeft zich nogal laten verbouwenquote:
En er is ook he-le-maal niets mis met langzaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamquote:
weet ik, ik heb een nwe site geïntroduceerdquote:Op zondag 16 januari 2011 16:39 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ER IS OOK GEEN SLOWCHAT SERIE IN GC ONDERAAN TE TOPIQUE LIJST MET ALLE GRUWELIJKHEDEN MET HET INTERNET!
Nee, dat zou echt erg zijn
Zondequote:Op zondag 16 januari 2011 16:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Tegenwoordig niet meer zo, ze heeft zich nogal laten verbouwen![]()
Maar in mijn UI was het nog
Ja, dat vind ik dus ookquote:Op zondag 16 januari 2011 16:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Laten verbouwen?quote:Op zondag 16 januari 2011 16:40 schreef Kally het volgende:
[..]
ik zag het staanquote:Op zondag 16 januari 2011 16:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
weet ik, ik heb een nwe site geïntroduceerd
Wat wat wat!!! waar?quote:Op zondag 16 januari 2011 16:39 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ER IS OOK GEEN SLOWCHAT SERIE IN GC ONDERAAN TE TOPIQUE LIJST MET ALLE GRUWELIJKHEDEN MET HET INTERNET!
Nee, dat zou echt erg zijn
Ik vind haar nu een beetje meer op Cher lijkenquote:Op zondag 16 januari 2011 16:40 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Zonde
ze was zeker wel een schoonheid zoals ze was!
Had ie al gedaanquote:Op zondag 16 januari 2011 16:41 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
En dan zeg je potdomme geen gedag?
Als jij het zegtquote:Op zondag 16 januari 2011 16:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En er is ook he-le-maal niets mis met langzaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam
Nee. Hoopte wel natuurlijk. Elke dag weerquote:Op zondag 16 januari 2011 16:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Wist jij dan al tijden wat het weer vandaag zou doen?
quote:
Doeg Stu!quote:Op zondag 16 januari 2011 16:42 schreef Stuart het volgende:
* Stuart is er vandoor. Tot vanavond rond half 10 jullie tijd![]()
![]()
bis spätahquote:Op zondag 16 januari 2011 16:42 schreef Stuart het volgende:
![]()
tot vanavond stuartquote:Op zondag 16 januari 2011 16:42 schreef Stuart het volgende:
![]()
snel! verstop je wietplantage!quote:Op zondag 16 januari 2011 16:43 schreef pgrferrari het volgende:
Woeiiiiiiiiiiii daar gaat de politie met een rotvaart door de straat![]()
quote:
doeisels!quote:
Doei Stewiequote:Op zondag 16 januari 2011 16:42 schreef Stuart het volgende:
![]()
Dag snoepedoepertjequote:Op zondag 16 januari 2011 16:42 schreef Stuart het volgende:
![]()
Wel. Lees maar terug.quote:Op zondag 16 januari 2011 16:41 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
En dan zeg je potdomme geen gedag?
laters marijkequote:
quote:
Ik ook van jouquote:Op zondag 16 januari 2011 16:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel. Lees maar terug.![]()
Los daarvan moet het sowieso eens afgelopen wezen met dat als iemand eens iemand anders niet terug-hoi't dat mensen zich meteen genegeerd gaan voelen. Dat is namelijk nergens voor nodig. Behalve TFM en Aja422 die negeer ik wel, maar daar heb ik die blokkeerfucntie voor. Voor de rest vind ik jullie allemaal kei liev
Ja het wordt weer kouderquote:Op zondag 16 januari 2011 16:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Hoopte wel natuurlijk. Elke dag weer![]()
Morgen schijnt het weer kut te worden
Jaquote:Op zondag 16 januari 2011 16:43 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
snel! verstop je wietplantage!
gadverdammequote:
tering wat is er met die kop gebeurdquote:
OMG! Waar zijn haar rondingen en haar leuke hoofd en haar gezonde teint gebleven?quote:
Klopt maar ze was toch wel gewoon leuk, nu niet meerquote:
Nou ja als het maar droog blijft. Maar ook dat zit er niet in geloof ikquote:
Aaaaaaaaaaaaaahquote:Op zondag 16 januari 2011 16:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel. Lees maar terug.![]()
Los daarvan moet het sowieso eens afgelopen wezen met dat als iemand eens iemand anders niet terug-hoi't dat mensen zich meteen genegeerd gaan voelen. Dat is namelijk nergens voor nodig. Behalve TFM en Aja422 die negeer ik wel, maar daar heb ik die blokkeerfucntie voor. Voor de rest vind ik jullie allemaal kei liev
Wie moet dat voorstellen sowieso?quote:Op zondag 16 januari 2011 16:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
tering wat is er met die kop gebeurd
quote:Op zondag 16 januari 2011 16:44 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wat kan jou het schelen?
Snap je UMM SCHELE?!! HAHAHEINZI_-11111111!!
ja z ehad wel iets maar pixiequote:Op zondag 16 januari 2011 16:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Klopt maar ze was toch wel gewoon leuk, nu niet meer
Dat dus!!quote:Op zondag 16 januari 2011 16:46 schreef PeZu het volgende:
kat von d. zo tegendraads, zo haar eigen stijl, zo gevallen voor commercie en het beeld dat ze denkt daarvoor uit te moeten dragen_!
mini cherquote:
met haar geweldige tattoosquote:
Ik val niet zo op vrouwenquote:
homoquote:Op zondag 16 januari 2011 16:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik val niet zo op vrouwen
Maar Pixie is leuk ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
ik wil er 1 van jose van lowrider tatoo;squote:Op zondag 16 januari 2011 16:47 schreef Kally het volgende:
Ik zou wel graag ooit nog een tattoo van haar willen
quote:Op zondag 16 januari 2011 16:48 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
homo* Kijkt naar beneden en schrikt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe wist jij dat?
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Ow die is mooiquote:Op zondag 16 januari 2011 16:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik wil er 1 van jose van lowrider tatoo;s
[ afbeelding ]
Tering zo ga je er toch niet bij lopenquote:Op zondag 16 januari 2011 16:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik wil er 1 van jose van lowrider tatoo;s
[ afbeelding ]
Omg die baby portrettenquote:Op zondag 16 januari 2011 16:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
http://www.lowridertattoostudios.com/svmanager/jose/
Ik wil ookquote:Op zondag 16 januari 2011 16:53 schreef TheFamousMan het volgende:
mag ik één weekje: óf dood zijn, óf slapen?
Ik zou voor slapen gaan, dood rot zo wegquote:Op zondag 16 januari 2011 16:53 schreef TheFamousMan het volgende:
mag ik één weekje: óf dood zijn, óf slapen?
ja mooi hehquote:Op zondag 16 januari 2011 16:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Omg die baby portretten
Hij staat bij mijn favo's
Ja dat snap ikquote:
jaquote:Op zondag 16 januari 2011 16:53 schreef LovelyLady het volgende:
nieuwe layout op je mob is echt wennen.vanuit de trein. Mooie lucht!
Veel plezierquote:Op zondag 16 januari 2011 16:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat snap ik
Maar jullie zijn veel te gezellig, ik ging douchen![]()
oke bye beyquote:Op zondag 16 januari 2011 16:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat snap ik
Jezus ik dacht dat je al weer terug wasquote:Op zondag 16 januari 2011 16:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat snap ik
quote:Op zondag 16 januari 2011 16:49 schreef TheFamousMan het volgende:
He's the one, who likes the pritty songs, and he likes to shoot his gun.
douche ze kallyquote:Op zondag 16 januari 2011 16:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat snap ik
gun?quote:Op zondag 16 januari 2011 17:06 schreef Trevland het volgende:
Nou kennelijk is mijn gun toch niet helemaal goed
was je weg danquote:
want mankeert er dan aan?quote:Op zondag 16 januari 2011 17:06 schreef Trevland het volgende:
Nou kennelijk is mijn gun toch niet helemaal goed
niks, trev kan alleen niet richtenquote:
whehehehequote:
Als je ongeveer 2 topics niet mee post lijkt me dat van welquote:
Nog niet, had geen paint maar dat komt nog welquote:
Heb een 2de hands gun en mis een onderdeelquote:
Niks mis met de zuiverheid van de gunquote:
wat mis je dan?quote:Op zondag 16 januari 2011 17:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb een 2de hands gun en mis een onderdeel
Een klein rubbertje dat er voor zorgt dat de ballen er niet maar zo uit vallen als je de gun naar beneden richtquote:
dat is wel zo handigquote:Op zondag 16 januari 2011 17:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Een klein rubbertje dat er voor zorgt dat de ballen er niet maar zo uit vallen als je de gun naar beneden richt
pro tip: niet naar beneden richtenquote:Op zondag 16 januari 2011 17:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Een klein rubbertje dat er voor zorgt dat de ballen er niet maar zo uit vallen als je de gun naar beneden richt
En omdat ik die nu mis knappen dus ook een aantal ballen in de loopquote:
Als op het de eerste keer is dat ik het doequote:
als of ik iemand ben die het wat interesseertquote:Op zondag 16 januari 2011 17:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
En omdat ik die nu mis knappen dus ook een aantal ballen in de loop
[..]
Als op het de eerste keer is dat ik het doe
Wat ben jij toch chagrijnig de laatste tijd man.quote:Op zondag 16 januari 2011 17:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
als of ik iemand ben die het wat interesseert
altijd al hoorquote:Op zondag 16 januari 2011 17:17 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wat ben jij toch chagrijnig de laatste tijd man.
Waarom reageer je er dan op?quote:Op zondag 16 januari 2011 17:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
als of ik iemand ben die het wat interesseert
ja ander is het zo stil hehquote:
neequote:
ja die latina pin upsquote:Op zondag 16 januari 2011 17:24 schreef suikertaartje het volgende:
Trouwens, PeZu, die link van jou met die tattoos![]()
Ik zou het zelf niet willen, maar DAMN wat knap
quote:Op zondag 16 januari 2011 17:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik verveel me ook wel de ballen uit mn broek zo'n beetje. Ga maar eens mn bed verschonen of zo. Voor stofzuigen is het alweer te donker...
Sowieso, wat hij kan met uitdrukkingen en ogen en monden/ lippenquote:
ja ik weetquote:Op zondag 16 januari 2011 17:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Sowieso, wat hij kan met uitdrukkingen en ogen en monden/ lippen
Dat zet je toch wat muziek aanquote:Op zondag 16 januari 2011 17:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee![]()
er moet geluid zijn en drukte zijn![]()
rust en stilte zuigt![]()
joh bedankt voor de tip, dat ik daar niet eerder aan dacht, god wat ben ik een oen somsquote:
Nogal.quote:Op zondag 16 januari 2011 17:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
joh bedankt voor de tip, dat ik daar niet eerder aan dacht, god wat ben ik een oen soms
snap ik wel, zelfs ik zou er bijna een portret-tattoo van willenquote:
over mij zeuren maar zelf net zo doenquote:
kom dan vliegen we samen naar hem toequote:Op zondag 16 januari 2011 17:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
snap ik wel, zelfs ik zou er bijna een portret-tattoo van willen
Dat soms kan je wel weglatenquote:Op zondag 16 januari 2011 17:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
joh bedankt voor de tip, dat ik daar niet eerder aan dacht, god wat ben ik een oen soms
oh men, trev wat ben je weer gevatquote:
fountain valley in de statesquote:
ja enorm manquote:
da's een beetje ver weg om alleen te kijken wat hij bij jou doetquote:
maar dan gaan we ook de rest van california bekijkenquote:Op zondag 16 januari 2011 17:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
da's een beetje ver weg om alleen te kijken wat hij bij jou doet
1 voorwaarde..het is maar een kleintjequote:Op zondag 16 januari 2011 17:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
maar dan gaan we ook de rest van california bekijken
autorefresh is hier ook stukquote:Op zondag 16 januari 2011 17:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Is er onderhoud geweest bij Fok? Opeens kleurt de post van mij Blauw en Topicstarter paars!?![]()
ja is goedquote:Op zondag 16 januari 2011 17:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
1 voorwaarde..het is maar een kleintje
bosquote:
werkt hier nog steeds primaquote:
heb je je instellingen toevallig niet veranderdquote:Op zondag 16 januari 2011 17:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Is er onderhoud geweest bij Fok? Opeens kleurt de post van mij Blauw en Topicstarter paars!?![]()
nee is onderhoud,meer users hebben hetquote:Op zondag 16 januari 2011 17:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heb je je instellingen toevallig niet veranderd
quote:Op zondag 16 januari 2011 17:38 schreef PiRANiA het volgende:
Foutje. Wordt door GM aan gewerkt om te herstellen, en dat kan wel even duren.
Ik denk dat ze ergens mee bezig zijn, ik heb het namelijk ookquote:Op zondag 16 januari 2011 17:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heb je je instellingen toevallig niet veranderd
je wist al dat ik het wist of nietquote:
ik gelukkig nietquote:Op zondag 16 januari 2011 17:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk dat ze ergens mee bezig zijn, ik heb het namelijk ook
droomquote:Op zondag 16 januari 2011 17:39 schreef DR34M3R het volgende:
ff kijken of dat bij mij ook allemaal anders is nu dan...
daarom heb ik er geen last vanquote:Op zondag 16 januari 2011 17:40 schreef Dr_Flash het volgende:
huh? Nieuwe layout voor Blinden en Sechtzienden?
Echt iets voor jouquote:Op zondag 16 januari 2011 17:40 schreef Dr_Flash het volgende:
huh? Nieuwe layout voor Blinden en Sechtzienden?
Ik zal even een printscreen tonenquote:Op zondag 16 januari 2011 17:40 schreef DR34M3R het volgende:
Nope. Hier ziet alles er nog vrij normaal uit, volgens fok!maatstaven.
quote:
Hey Droompjequote:Op zondag 16 januari 2011 17:39 schreef DR34M3R het volgende:
ff kijken of dat bij mij ook allemaal anders is nu dan...
Wees blijquote:
Goed zoquote:
AI, dat is minder, maar oefening baart kunst. IN het begin kon ik er ook weinig van. Nu ben ik inmiddels zo ver dat ik van puzzelsport een 4 sterren in 10 minuten oplos en een 5 in ca 15 minutenquote:
quote:
quote:
*terugknuffelt*quote:Op zondag 16 januari 2011 17:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Droompje![]()
* Trevland geeft Droompje een knuffel
[..]
Wees blij
Wil jij een koffie dan?quote:Op zondag 16 januari 2011 17:43 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
*terugknuffelt*
Zo... en waar is de koffie dan?
ja ik werd er bang van maar alles is nog helemaal heel hierquote:
Ja, dit is toch niet voor niets de KoffieSlowChat?quote:
* Trevland zet een kopje koffie neer voor Droompjequote:Op zondag 16 januari 2011 17:45 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ja, dit is toch niet voor niets de KoffieSlowChat?
ik zie niets raarsquote:Op zondag 16 januari 2011 17:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Let niet op kwaliteit, zelf even zitten kloten
[ afbeelding ]
En nu niet meer zeuren want het klopt weerquote:Op zondag 16 januari 2011 17:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Let niet op kwaliteit, zelf even zitten kloten
[ afbeelding ]
geen last van gehadquote:
echt zoooooooooooooooooooooooooooooo knapquote:Op zondag 16 januari 2011 17:47 schreef PeZu het volgende:
taartje ben je er nog?![]()
kijk deze dan
[ afbeelding ]
Ik ook niet maar ik ben blij dat het verholpen is.quote:Op zondag 16 januari 2011 17:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou wat het was weet ik niet maar mijn PI doet weer normaal
je kan weer gewoon naar de wcquote:Op zondag 16 januari 2011 17:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou wat het was weet ik niet maar mijn PI doet weer normaal
jaquote:Op zondag 16 januari 2011 17:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
echt zoooooooooooooooooooooooooooooo knap
Dat is wel erg goed gedaan zegquote:Op zondag 16 januari 2011 17:47 schreef PeZu het volgende:
taartje ben je er nog?![]()
kijk deze dan
[ afbeelding ]
dan blijf je niet ff wegquote:Op zondag 16 januari 2011 17:50 schreef DR34M3R het volgende:
... .en de buttons zijn er weer... pfew.
Maar goed, ben zo toch weer ff weg, kids komen zo thuis
Jammer dat je zo weer gaatquote:Op zondag 16 januari 2011 17:50 schreef DR34M3R het volgende:
... .en de buttons zijn er weer... pfew.
Maar goed, ben zo toch weer ff weg, kids komen zo thuis
quote:
fijn te zien dat ik ook gemist wordquote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 17:53 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
[..]
fijn te zien dat ik ook gemist word
Mis de jij je pay zenders?quote:Op zondag 16 januari 2011 17:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
de server doet het weer![]()
![]()
![]()
ik kan weer alle zenders kijken
yupquote:
dat is wel jammer, nu wel weer wat interessants er op?quote:Op zondag 16 januari 2011 17:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
yup
de server met de coderings lag eruit
meer dan genoegquote:Op zondag 16 januari 2011 17:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
dat is wel jammer, nu wel weer wat interessants er op?
Nee hoor, jij blijft tofquote:Op zondag 16 januari 2011 17:56 schreef suikertaartje het volgende:
Ben ik een heel erge tokkie-mama als ik dit jasje tof vind voor Thijs?![]()
[ afbeelding ]
Neehoorquote:Op zondag 16 januari 2011 17:56 schreef suikertaartje het volgende:
[ afbeelding ]
is dat niet heel erg kleinquote:Op zondag 16 januari 2011 17:56 schreef suikertaartje het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 januari 2011 17:56 schreef suikertaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Bis Later GFquote:Op zondag 16 januari 2011 17:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
meer dan genoeg![]()
dus nou tv kijken![]()
laters
Ik vind hem wel tofquote:Op zondag 16 januari 2011 17:56 schreef suikertaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Koopjesjagerrrrquote:Op zondag 16 januari 2011 17:58 schreef suikertaartje het volgende:
Hoeraa![]()
Hij is ook vet goedkoop nu
quote:Op zondag 16 januari 2011 17:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
speciaal voor jou dan:
http://www.wehkamp.nl/kin(...)/C23_3K2_K25_909666/
Wow, toch zou ik zo echt niet rond willen lopen, maar beter dat, dan ala Ben Saunders..quote:
Joepiequote:Op zondag 16 januari 2011 17:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je kan weer gewoon naar de wc
Is dat Jennifer Love Hewitt?quote:
Ja ik kwam vanmorgen even kijken, en het is hier heel erg gezelligquote:
Is het zeker jaquote:Op zondag 16 januari 2011 18:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik kwam vanmorgen even kijken, en het is hier heel erg gezellig
dat was me nog niet opgevallenquote:
Ik zag het aan die neusquote:Op zondag 16 januari 2011 18:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat was me nog niet opgevallen
maar het lijtk er wel op
Dat begrijp ik wel jaquote:
Jezusquote:
Haai luttequote:
Wut?quote:
Oef, dat is klote, waarom?quote:
Is hij ook daar in de buurt?quote:Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je snel bent voordat MPG de koelkast vindt....
ik nu ookquote:
quote:
Ik kan niet zeggen dat ik ooit eenquote:
ja ik heb iets met neuzenquote:Op zondag 16 januari 2011 18:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik kan niet zeggen dat ik ooit eengevoel bij een neus heb gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |