was je weg danquote:
want mankeert er dan aan?quote:Op zondag 16 januari 2011 17:06 schreef Trevland het volgende:
Nou kennelijk is mijn gun toch niet helemaal goed
niks, trev kan alleen niet richtenquote:
whehehehequote:
Als je ongeveer 2 topics niet mee post lijkt me dat van welquote:
Nog niet, had geen paint maar dat komt nog welquote:
Heb een 2de hands gun en mis een onderdeelquote:
Niks mis met de zuiverheid van de gunquote:
wat mis je dan?quote:Op zondag 16 januari 2011 17:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb een 2de hands gun en mis een onderdeel
Een klein rubbertje dat er voor zorgt dat de ballen er niet maar zo uit vallen als je de gun naar beneden richtquote:
dat is wel zo handigquote:Op zondag 16 januari 2011 17:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Een klein rubbertje dat er voor zorgt dat de ballen er niet maar zo uit vallen als je de gun naar beneden richt
pro tip: niet naar beneden richtenquote:Op zondag 16 januari 2011 17:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Een klein rubbertje dat er voor zorgt dat de ballen er niet maar zo uit vallen als je de gun naar beneden richt
En omdat ik die nu mis knappen dus ook een aantal ballen in de loopquote:
Als op het de eerste keer is dat ik het doequote:
als of ik iemand ben die het wat interesseertquote:Op zondag 16 januari 2011 17:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
En omdat ik die nu mis knappen dus ook een aantal ballen in de loop
[..]
Als op het de eerste keer is dat ik het doe
Wat ben jij toch chagrijnig de laatste tijd man.quote:Op zondag 16 januari 2011 17:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
als of ik iemand ben die het wat interesseert
altijd al hoorquote:Op zondag 16 januari 2011 17:17 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wat ben jij toch chagrijnig de laatste tijd man.
Waarom reageer je er dan op?quote:Op zondag 16 januari 2011 17:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
als of ik iemand ben die het wat interesseert
ja ander is het zo stil hehquote:
neequote:
ja die latina pin upsquote:Op zondag 16 januari 2011 17:24 schreef suikertaartje het volgende:
Trouwens, PeZu, die link van jou met die tattoos![]()
Ik zou het zelf niet willen, maar DAMN wat knap
quote:Op zondag 16 januari 2011 17:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik verveel me ook wel de ballen uit mn broek zo'n beetje. Ga maar eens mn bed verschonen of zo. Voor stofzuigen is het alweer te donker...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |